Nee, hij heeft alleen gezegd maak Palma gek.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
Hhuub heeft zoiets toch niet opgeroepen of wel??
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
'Via internet' toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, hij heeft alleen gezegd maak Palma gek.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
Bovenstaande staat op Huub zijn weblogquote:Dus de beef tussen Nowlife en Polo is onterecht, hij is tussen Nowlife en Palma……..
Maak der gek via internet! Tart Palma waar je kan! Terror tegen Palma, kijken of ze daar ook van houdt!
Nowlife de gekste!
ja wat is het toch een schatje hequote:Op maandag 11 juni 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Het broodje zelfreflectie wordt weer volop gepresenteerd tijdens het ontbijt.
Natasia: Jij moet ook nog de poort uit. Jij hebt geen normen en waarden.
Het is weer een juweeltje. Laten we het koesteren.
de paranoia verlegt zich nu ook naar het personeelquote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Palma is helemaal over de rooie. Ze denkt zelfs dat Huub sponsor is van Nowlive ......
Ja !!! en dat is volgens Palma een oproep om haar in elkaar te slaan ????quote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef Liess het volgende:
Maak der gek via internet! Tart Palma waar je kan! Terror tegen Palma, kijken of ze daar ook van houdt
Ik zou bijna een tompouce naar hem willen sturen. Bijna dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
P: Waar mensen zijn worden fouten gemaakt.
B: Ik ben helemaal de sjaak, ik heb geen gitaar en geen taart meer.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou bijna een tompouce naar hem willen sturen. Bijna dan..
Wel vind ik dat ze het spel eens binnen de poorten moeten houden. Geen namen, oproepen meer buiten dgk.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja !!! en dat is volgens Palma een oproep om haar in elkaar te slaan ????
Helemaal mee eens. De bedreigingen van Natas d'r kant en van Brian's kant moeten inderdaad ook stoppen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel vind ik dat ze het spel eens binnen de poorten moeten houden. Geen namen, oproepen meer buiten dgk.
Uiteraard!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De bedreigingen van Natas d'r kant en van Brian's kant moeten inderdaad ook stoppen.
P is de grootste rat vind ik dus die vertrouw ik dus niet en kan haar dus niet het voordeel van de twijfel gunnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:07 schreef pullup het volgende:
palma ontkent nog steeds dat ze moedwillig die taart aan de verkeerde heeft gegeven.
Heeft ze daar gelijk in, ik meende toch echt ergens te lezen dat ze het expres deed.
Ze past echt prima in dat rijtje van sore losers.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:08 schreef ericahysterica het volgende:
p is zo kwaad dat de weddenschap niet doorgaat
Ik heb wel iemand verloren aan blaasontstekingquote:Op maandag 11 juni 2007 10:09 schreef petraa het volgende:
N: Nowlive, fok, vol.nl ik hoop dat jullie niemand hebben verloren aan kanker, want dat is jullie idool, met je ratteplan Huub.
EENSCH dat is de tol die zij betaalt voor haar tv momentjussssssquote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef johngrisham het volgende:
ja palma
moet je je maar niet met het spel bemoeien
das waar huub zich boos om maakt met jou
vanmorgen toch ook weer
je schoonfamilie mag je niet
quote:Dus de beef tussen Nowlife en Polo is onterecht, hij is tussen Nowlife en Palma……..
Maak der gek via internet! Tart Palma waar je kan! Terror tegen Palma, kijken of ze daar ook van houdt!
"Dat is niet bedreigen, dat is een belofte", zegt zequote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef riri het volgende:
Aangifte doen???????????
Mevrouw Natasia haar eigen woorden nog gisteren:
"Babyface huupy heeft straks voor de rest van zijn leven problemen als ie buiten loopt..."
Wie moet er aangifte doen Natasia? Wij?
Achterlijk mens dat je bent....
Die kou van tegenwoordig! Wil die haar ook penetreren?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef ericahysterica het volgende:
als je blaasontsteking hebt mag je niet op blote voeten lopen want dan gaat de kou via je tenen naar je blaas aldus N![]()
dellie heeft een open sexverbinding met haar omgevingquote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Die kou van tegenwoordig! Wil die haar ook penetreren?
Hij praat gewoon redelijk objectief over wat hij en de anderen gedaan hebben de laatste dagen en kan er nog redelijk relativerend over zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:24 schreef Yollie het volgende:
Dat siert Huub altijd, niet echt boos omdat de piano onklaar is gemaakt, hij heeft immers de gitaar stuk geslagen ACDC-style.
Whats new? Palma moet er echt uit, teveel onderdeel van het spel, en brengt eenzijdige informatie binnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef noekje het volgende:
Palma overdrijft dus enorm want er staat en stond idd, maak Palma gek via internet.
Niks geen, sla Palma in elkaar.
6,20 euro voor Palma. Weet je het zeker?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:27 schreef SiRojK het volgende:
Heeft iemand het adres van Palma? Dan doe ik vandaag een baksteen op de post... Hhahahaha, wat een kansloos kutwijf, overal mee bemoeien, iedereen belachelijk maken, maar gek kijken als er een keer mensen boos worden
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
6,20 euro voor Palma. Weet je het zeker?
Het totale gebrek aan zelfreflectie bij die lui is verbazingwekkend. Voer voor psychologen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef riri het volgende:
Degenen in het huis die echt min bezig zijn beschuldigen voortdurend anderen in het huis van min gedrag.
Ze beseffen blijkbaar niet wat ze zelf allemaal roepen...in hun ogen moet dat kunnen en vergeten gemakshalve wat ze zelf allemaal zeggen
als ik daarna weer 3 uur kan aankijken hoe Palma over de zeik is...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
6,20 euro voor Palma. Weet je het zeker?
ik blijf er bij ; het zou echt leuk zij als de redactie daar een keer een compilatie van liet zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef riri het volgende:
Degenen in het huis die echt min bezig zijn beschuldigen voortdurend anderen in het huis van min gedrag.
Ze beseffen blijkbaar niet wat ze zelf allemaal roepen...in hun ogen moet dat kunnen en vergeten gemakshalve wat ze zelf allemaal zeggen
Tja dat doen ze toch niet, we hopen er al maanden op.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik blijf er bij ; het zou echt leuk zij als de redactie daar een keer een compilatie van liet zien.![]()
Ik blijf hopen!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik blijf er bij ; het zou echt leuk zij als de redactie daar een keer een compilatie van liet zien.![]()
Duidelijker kan het niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef demins het volgende:
Wie haalde 'Huub' van de taart???
Bakker doet een boekje open...
Zwaan kleef aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:37 schreef Meganog het volgende:
Ligt het aan mij of wijkt Eric nog geen minuut van de zijde van Natasia.
Wat een domme actie, van wie dan ook bij Tien.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef demins het volgende:
Eric is de persoonlijke beschermheer van Natasja oftewel haar lijfwacht. Ze moet zich wel veilig voelen met zo'n BEFTEKKEL in de buurtquote:
Ik vernam daat ook....quote:Op maandag 11 juni 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Natasia legt even haar hand op het microfoontje opdat ze tegen Herma het Milton Felter verhaal kan vertellen.
Dan moeten ze mensen als palma ook verbieden nog langer met de bewoners te praten.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel vind ik dat ze het spel eens binnen de poorten moeten houden. Geen namen, oproepen meer buiten dgk.
Nou, zonder Natasia zou de show echt verloren zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik vernam daat ook....
Maar De ster van de show mag dat heh![]()
De redactie zal achter wel gieren nu. Zou het zo zijn dat de redactie iets teveel meegaat in het spel? Ze lijken alle objectiviteit verloren te zijn en verliezen zichzelf in het experiment.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
Smeric en Natasja noemen Lieke maar weer eens travo.
Wees blij dat je niet hier zit....quote:Op maandag 11 juni 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
Mijn boxen trekken het geluid van Natasja en Zwabberhoer niet meer.![]()
Toch jammer dat je dan tegen een krant zegt dat je anderhalf jaar terug wil pakken. Ook met Cheyenne kreeg ze toen toestanden dus ze wil anderhalf jaar terug. Alsof die kinderen er schuld aan hebben dat zij er tijd en energie in moest steken. Trots dat ze is op die publiciteit!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:43 schreef DrsH het volgende:
Natasja is gewoon een GOEDE MOEDER je hebt er heel wat voor over als je een doodziek kind zijn rust gunt en oprot naar DGK
Eigenlijk zou je zoiets bij concurrerende zenders moeten bezorgen, misschien dat die het dan laten uitlekken, want op deze manier komen mensen die geen fora lezen er toch nooit achter, dat weet Tien ookquote:Op maandag 11 juni 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een domme actie, van wie dan ook bij Tien.
Nou is het genoeg geweest!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Natasia legt even haar hand op het microfoontje opdat ze tegen Herma het Milton Felter verhaal kan vertellen.
Anderhalf jaar? Dat houdt in dat ze 23 september niet vertrekt...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch jammer dat je dan tegen een krant zegt dat je anderhalf jaar terug wil pakken. Ook met Cheyenne kreeg ze toen toestanden dus ze wil anderhalf jaar terug. Alsof die kinderen er schuld aan hebben dat zij er tijd en energie in moest steken. Trots dat ze is op die publiciteit!
Het was wel een artikel/interview die al oud is.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:47 schreef Yollie het volgende:
[..]
Anderhalf jaar? Dat houdt in dat ze 23 september niet vertrekt...
Zodra ze thuis is, moeten haar kinderen naar een van haar zussen zodat mevrouw even rustig bij kan komen. Heeft ze al meerdere malen verkondigd. Vergeleken bij Natasia was Joan 'Mommy Dearest' Crawford een modelmoeder.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:47 schreef Yollie het volgende:
Anderhalf jaar? Dat houdt in dat ze 23 september niet vertrekt...
Dat kwam gisteren in dat gesprek met Melissa naar voren. Naast medelijden met Yairo kwam er toch vooral zelfmedelijden naar boven bij Natasia, ze had het zo zwaar gehad.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:45 schreef noekje het volgende:
[..]
Toch jammer dat je dan tegen een krant zegt dat je anderhalf jaar terug wil pakken. Ook met Cheyenne kreeg ze toen toestanden dus ze wil anderhalf jaar terug. Alsof die kinderen er schuld aan hebben dat zij er tijd en energie in moest steken. Trots dat ze is op die publiciteit!
Ze heeft zo'n last van haar blaasontsteking.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef petraa het volgende:
Amanda staat te huilen
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
Ja maar vergeet niet dat ze geen keuze had. Ze moest of kiezen om de kinderen in stukken te hakken of dgk in te gaan. Ze heeft voor het laatste gekozen. Opeens vind ik het een geruststellende gedachte dat ze haar tijd terugpakt.
En waar is haar vriendje?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef Meganog het volgende:
Amanda huilend in de armen van Tilly.
Ach wat triest ik zal ter opluistering alvast een BLAASKAPEL voor haar bestellenquote:Op maandag 11 juni 2007 10:53 schreef petraa het volgende:
Amanda staat te huilen
Das denk ik een veroorzaker ervan, eerst anaal en dan vaginaal wil wel eens problemen opleveren.quote:
Ze krijgt het advies van Tilly om preventief iets in huis te hebben tegen de blaasonsteking (ze heeft hem maandelijks).quote:Op maandag 11 juni 2007 10:55 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Amanda voelt zich erg ziek (blaasontsteking). Rond 16:00 gaat ze naar de dokter.
[afbeelding]
*Faxt een strip Antibiotica naar Amanda*quote:Op maandag 11 juni 2007 10:56 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ze krijgt het advies van Tilly om preventief iets in huis te hebben tegen de blaasonsteking (ze heeft hem maandelijks).
Haar zus stelde inderdaad de vraag wat beter was: een ouder die de gouden kooi ingaat of een ouder die met haar kinderen voor de trein springt.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:54 schreef noekje het volgende:
Ja maar vergeet niet dat ze geen keuze had. Ze moest of kiezen om de kinderen in stukken te hakken of dgk in te gaan. Ze heeft voor het laatste gekozen. Opeens vind ik het een geruststellende gedachte dat ze haar tijd terugpakt.
Maar juist als er zulke problemen spelen, ga je toch niet meedoen aan DGK.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haar zus stelde inderdaad de vraag wat beter was: een ouder die de gouden kooi ingaat of een ouder die met haar kinderen voor de trein springt.
Dat geeft inderdaad wel een indicatie van de problemen die er speelde.
Ja dan is dgk een prima alternatief. Je moet nooit een time-out in een kliniek nemen onder deskundige begeleiding.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haar zus stelde inderdaad de vraag wat beter was: een ouder die de gouden kooi ingaat of een ouder die met haar kinderen voor de trein springt.
Opzich is het ook helemaal niet erg als je er door heen zit en even rust wilt!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Nee voor de trein springen is een oplossing. Dan zadel je een ander op met jouw trauma'squote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar juist als er zulke problemen spelen, ga je toch niet meedoen aan DGK.![]()
Ja klopt, zodra je blaasontsteking hebt metéen iets aan doen.... voor je het weet heb je nierbekontsteking....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Meaghan het volgende:
Slim hoor Amanda, vooral niet luisteren naar doktersadvies en dus iedere keer weer een blaasontstekingMijn zus heeft ooit een nier verloren nav een verwaarloosde blaasontsteking, dus zeker zaak dat er goed behandeld wordt.
Ik weet wel zeker dat de sekspartijen er debet aan zijn. Maar waarom is hij er nu niet, in her time of need ?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
Das denk ik een veroorzaker ervan, eerst anaal en dan vaginaal wil wel eens problemen opleveren.![]()
Precies dus of de ANUS of de Vagina dichtnaaienquote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Meaghan het volgende:
Slim hoor Amanda, vooral niet luisteren naar doktersadvies en dus iedere keer weer een blaasontstekingMijn zus heeft ooit een nier verloren nav een verwaarloosde blaasontsteking, dus zeker zaak dat er goed behandeld wordt.
Zou me niets verbazen als Amanda al lang en breed onvruchtbaar is door chlamydia.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef Liess het volgende:
Ja klopt, zodra je blaasontsteking hebt metéen iets aan doen.... voor je het weet heb je nierbekontsteking....
Je kan er ook hartstikke onvruchtbaar van raken!
Omdat Brian helemaal niet verliefd is op Amandaquote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de sekspartijen er debet aan zijn. Maar waarom is hij er nu niet, in her time of need ?
Als ze zich had laten opnemen zouden de kinderen er later misschien vrede mee kunnen hebben. Maar de gouden kooi in wat totale onrust in het gezin brengt is te gek voor woorden toch.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tja..... geen idee.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Amanda al lang en breed onvruchtbaar is door chlamydia.
Ik denk dat het voor weinig mensen voor te stellen is dat wanneer je een ziek kind hebt waarmee het juist weer wat beter gaat dat je dan vrijwillig dat kind een jaar in de steek laat.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar juist als er zulke problemen spelen, ga je toch niet meedoen aan DGK.![]()
Zeg ik dat ........ maar er zijn betere alternatieven ... doktersbehandeling en begeleiding bv.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee voor de trein springen is een oplossing. Dan zadel je een ander op met jouw trauma's![]()
![]()
![]()
Bullshit.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef DrsH het volgende:
Das typische voor Antiliaanse mannen als je ze nodig hebt zijn ze er niet
het helpt wel... bij ieder kledingstuk dacht ik ; Palma ouwe rimpelkut!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar strijken, even verlost van BEAN, ik trek het echt niet meer.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
[..]
het helpt wel... bij ieder kledingstuk dacht ik ; Palma ouwe rimpelkut!
Dat was heel therapeutisch strijken.Mijn was is nog nooit zo glad geweest!
krijg je ook blaasonteteking vanquote:
Denk je echt dat Amanda zich daar wat van aantrekt ??quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Liess het volgende:
Btw, Amanda mag geen sex hebben als ze blaasonsteking heeft ... (Jammer Brian *evillaugh* )
Hopelijk trekt brian zich er wat van aan, hij kan er ook ziek van worden namelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je echt dat Amanda zich daar wat van aantrekt ??
Ze wilde geen pillen dus dit was de beste oplossing.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef Desii het volgende:
[..]
Zeg ik dat ........ maar er zijn betere alternatieven ... doktersbehandeling en begeleiding bv.
quote:,,Meteen na de geboorte van mijn zoontje Yairo zag ik dat er iets met hem was. Zijn kleur was niet goed. Volgens de artsen was er niets aan de hand. Uiteindelijk bleek dat hij een leveraandoening had en een levertransplantatie nodig was. Ik heb vijf jaar van mijn leven gegeven aan Yairo. Ziekenhuis in, ziekenhuis uit. Door alle aandacht voor haar broertje had ik vaak aanvaringen met mijn dochter Cheyenne. Het was echt heel zwaar. Nu neem ik minimaal anderhalf jaar terug.
Ik wil mijn rijbewijs halen, afvallen, een buikwandcorrectie en borstcorrectie laten doen en een opleiding tot directiesecretaresse volgen. Ik wil hier als betere moeder en vrouw uitkomen. Ik had het echt nodig om voor mezelf te kiezen. Ik was op. Uitgeput van jaren vechten. Ik had nooit meer kunnen terugkomen.
Maar dat zit niet in me. Ik ben niet iemand die haar kinderen in stukken hakt en in het Amsterdamse Bos begraaft. Ik heb een andere uitweg gekozen: De Gouden Kooi. Als ik deze kans niet zou hebben gehad, zou ik het misschien niet hebben gered. Ik ben heel erg tegen pillen, maar in die situatie had ik misschien wel aan de antidepressiva gezeten.
Goedemorgen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
We kunnen hem wel een oscar sturen,quote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef akveor het volgende:
Maar eigenlijk is het dè grootste Loser van DGK ever.
Gog naast pisnicht is het ook nog een valsenicht.... maar daar waren we al achtergekome vanaf dag 1.... Loser.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:22 schreef Anderkeertje het volgende:
Kapster: waarom sex met Huub?
Erik : hij lag op Lieke en had zin om hem te pesten en daarom heb ik hem gehaald
Nee, erikje....je date wilde huub en niet jou![]()
En niet alleen een loser in DGK maar ook in de rest van zijn levenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:23 schreef akveor het volgende:
Occh Gossie...:rric verteld het verhaal van z'n tand door de lip maar weer eens. En owww wat blijft ie bij zichzelf. Als ie dat zou doen zou ie weten dat ie beter kan oprotten. Hij lifte mee in de slipstream van Huub. Maar eigenlijk is het dè grootste Loser van DGK ever.
Ik denk vanwege der HAIREXTENSIONSquote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef riri het volgende:
3x raden waarom amanda blaasontsteking heeft....
Volgens mij hebben we dat inmiddels al een paar keer in één keer geradenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef riri het volgende:
Ik doe mee... ook al gun ikquote:Op maandag 11 juni 2007 11:25 schreef Liess het volgende:
[..]
We kunnen hem wel een oscar sturen,
"Beste Eric,
Van harte gefeliciteerd.
Wij van FOK! willen je de oscar aanbieden van de Grootste DGK Loser allertijden
Wij hopen dat je er blij mee bent.
Met vriendelijke groet,
De streamers van FOK.nl
Teveel geblazen??quote:Op maandag 11 juni 2007 11:26 schreef riri het volgende:
Zou prachtig zijn, maar die versturen ze toch niet..quote:Op maandag 11 juni 2007 11:25 schreef Liess het volgende:
[..]
We kunnen hem wel een oscar sturen,
"Beste Eric,
Van harte gefeliciteerd.
Wij van FOK! willen je de oscar aanbieden van de Grootste DGK Loser allertijden
Wij hopen dat je er blij mee bent.
Met vriendelijke groet,
De streamers van FOK.nl
Een gigantische doos met allerlei troep en één baksteen der in, waar dan met een plaatje op staat 'Loser of the month'quote:Op maandag 11 juni 2007 11:28 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik doe mee... ook al gun ikric zelfs dat tv/stream momentje niet eens...
Wat gaan we opsturen? Pek en Veren?
Mmm nee idd...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:29 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Zou prachtig zijn, maar die versturen ze toch niet..
Loser for Lifequote:Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Een gigantische doos met allerlei troep en één baksteen der in, waar dan met een plaatje op staat 'Loser of the month'
Ik weet niet in hoeverre mensen op VOL en Nowlive Eric mogen, maar volgens mij krijgt hij hier op Fok nog niet eens één stemquote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef Ning het volgende:
Eric zal vreselijk balen dat hij zakt in de pp. Want volgens mij zal hij weinig stemmen krijgen
De meningen zijn overal hetzelfde. Zowel als Vol en Nowlivequote:Op maandag 11 juni 2007 11:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre mensen op VOL en Nowlive Eric mogen, maar volgens mij krijgt hij hier op Fok nog niet eens één stem
Jawel de mijne omdat het een VOLLE NICHT van mij isquote:Op maandag 11 juni 2007 11:35 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre mensen op VOL en Nowlive Eric mogen, maar volgens mij krijgt hij hier op Fok nog niet eens één stem
Betste Loser for Lifequote:Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Mmm nee idd...
maargoed, ze kregen ook die Kliko toch... maar daar was natuurlijk een camera mee...
*denkt er even over na*
Zorgen voor gegnoeg mensen, en een camera , wel onder het mom van een oppepper voor eric er naar toe en dan keihard toeslaan !quote:Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Mmm nee idd...
maargoed, ze kregen ook die Kliko toch... maar daar was natuurlijk een camera mee...
*denkt er even over na*
De woordspeling als genre wordt zwaar overgewaardeerd en kan in 2007 eigenlijk écht niet meer, zeker niet als hij geaccentueerd moet worden met caps!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef DrsH het volgende:
[..]
Jawel de mijne omdat het een VOLLE NICHT van mij is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We moeten meer stemmen.. Ik geloof best dat Tien hem een toneelhaak geeft als er veel mensen stemmen dat hij 'beter kan vertrekken' (zou ik ook doen), dus allemaal ff stemmen mensenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef akveor het volgende:
De kijkers zijn niet echt overtuigt datric gaat vertrekken:
Eric vertrekt...
Een tijdelijke dip.26%
Zou ik ook doen.39%
Hij blijft!35%
BRON: TIEN
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef demins het volgende:
[..]
De woordspeling als genre wordt zwaar overgewaardeerd en kan in 2007 eigenlijk écht niet meer, zeker niet als hij geaccentueerd moet worden met caps!![]()
Bovendien kan het nooit een volle nicht van je zijn, want Eric klaagt nu juist dat hij nooit meer eens lekker GEVULD wordt!![]()
Volgens mij mag ze over een uurtje weer posten.quote:
yvonne(Administrator) - zaterdag 9 juni 2007 @ 12:38quote:
maar dat is de vraag niet want dan zou de uitslag wel anders zijn. Dit is zo'n onduidelijke stelling.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
We moeten meer stemmen.. Ik geloof best dat Tien hem een toneelhaak geeft als er veel mensen stemmen dat hij 'beter kan vertrekken' (zou ik ook doen), dus allemaal ff stemmen mensen
![]()
![]()
Die mag om 12.38 weer posten, dan loopt haar ban af! Ik hoop dat ze weet dat ze zelf moet mailen om de knop omgezet te krijgen. Begin daar nu maar vast mee Disana, want het kan soms zo lang duren dat je er 50% extra ban bij hebt voor je het weet! Schakel iedereen (van het moderaat) in!!!!quote:
Ik kan lullen wat ik wil maar als ik beledigt word door zo'n ....... dan heb je bij mij afgedaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
Je kan lullen wat je wil Liess, maar Disana geeft wel goeie verslagen en is een van de weinige die de updates goed bij houdt. Ze kan soms doordraven ivm openen van topics, maar voor de rest vind ik haar wel goeie commentaren op streams geven.
Ik had d'r eergisteren al een PM-tje gestuurd. Misschien dat je dat nu even moet doen met deze info?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:47 schreef demins het volgende:
[..]
Die mag om 12.38 weer posten, dan loopt haar ban af! Ik hoop dat ze weet dat ze zelf moet mailen om de knop omgezet te krijgen. Begin daar nu maar vast mee Disana, want het kan soms zo lang duren dat je er 50% extra ban bij hebt voor je het weet! Schakel iedereen (van het moderaat) in!!!!
Vind je Erik dan niet zéér interessant?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:50 schreef PaasAap2000 het volgende:
ja dat half uurtje later maakt veel uit :p waarom zowiezo 2 streams op de kapsalon :S
was dat niet cynisch bedoeld dan van Deminsquote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had d'r eergisteren al een PM-tje gestuurd. Misschien dat je dat nu even moet doen met deze info?
Disana geeft niet alleen goede verslagen en draagt zorg voor updates, ze is ook betweterig, eigenwijs, gelijkhebberig, doordrammerig, star, oogklepdragend, snel gepikeerd, overgevoelig, Gronings, lichtgeraakt, snel op haar teentjes getrapt, arrogant, verheven, een oude zeur en wat al niet meer, maar bovenal een ravissant mooie vrouw die ik aanbid met heel mijn lichaam en geest!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
Je kan lullen wat je wil Liess, maar Disana geeft wel goeie verslagen en is een van de weinige die de updates goed bij houdt. Ze kan soms doordraven ivm openen van topics, maar voor de rest vind ik haar wel goeie commentaren op streams geven.
Laat ik het zo zeggen.. Tuurlijk is er de mogelijkheid dat dit helemaal niet de bedoeling is van Tien, maar als het wel zo zou zijn...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:45 schreef 2live het volgende:
[..]
maar dat is de vraag niet want dan zou de uitslag wel anders zijn. Dit is zo'n onduidelijke stelling.
goed speurwerk !quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef demins het volgende:
Het mooiste:Natasja komt de kapsalon in en vraagt aan de kapster of ze haar haar wil föhnen. Kapster zegt, dat eerst Lieke aan de beurt is.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:46 schreef petraa het volgende:
N: ik ben interessant omdat ik vanaf dag 1 erin zit, en in december ehhhh september weer weg ga. Me nieuwe borsten, me kindjes en hoe ik het vol hou.
'k Hoorde hem van de week al zeggen dat hij daar rekening mee houdt, dus dat vreselijk balen zal wel meevallen.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:32 schreef Ning het volgende:
Eric zal vreselijk balen dat hij zakt in de pp. Want volgens mij zal hij weinig stemmen krijgen
laat je niet zo opnaaien door de uitspraken van die infantiele homo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het mooiste:Natasja komt de kapsalon in en vraagt aan de kapster of ze haar haar wil föhnen. Kapster zegt, dat eerst Lieke aan de beurt is.
Eric: Lieke heeft geen fotoshoot, dus is ze niet belangrijk. Pisnicht.![]()
![]()
Na die post na jou van Demins ben ik de weg kwijt... het is geen lekker wijf?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:56 schreef 2live het volgende:
[..]
was dat niet cynisch bedoeld dan van Demins![]()
Eric is een gevoelsmensquote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Hoorde hem van de week al zeggen dat hij daar rekening mee houdt, dus dat vreselijk balen zal wel meevallen.
Het is COS, met een persoonlijke noot.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:00 schreef DrsH het volgende:
[..]
laat je niet zo opnaaien door de uitspraken van die infantiele homo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dat hij de vorige keer gezakt was in de pp baalde hij al als een stekker. En vanaf toen is hij naar mijn mening ook erg veranderd.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
[..]
'k Hoorde hem van de week al zeggen dat hij daar rekening mee houdt, dus dat vreselijk balen zal wel meevallen.
Done, al denk ik dat ze meeleest....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had d'r eergisteren al een PM-tje gestuurd. Misschien dat je dat nu even moet doen met deze info?
Op zeker dat hij er van baalt. Maar net als zijn nieuwe maatjes is ook Eric een ster in het overschreeuwen van zijn echte gevoel met 'Huub en Lieke zijn slecht en kinderachtig'-praatjes.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
Eric is een gevoelsmens, hij baalt er diep van binnen wel van volgens mij hoor, dat dus eigenlijk niemand hem leuk vindt...
En het feit dat ze echt nergens anders meer over praten geeft aan hoe diep het zit. Huub en Jaap op 1 en 2 inde popularitetspoll is een nieuew klap. En dan beginnen ze maar de forums de schuld te gevenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Op zeker dat hij er van baalt. Maar net als zijn nieuwe maatjes is ook Eric een ster in het overschreeuwen van zijn echte gevoel met 'Huub en Lieke zijn slecht en kinderachtig'-praatjes.
Daarom ook de uitspraak dat hij op z'n hoogtepunt wilde stoppen. Ook z'n gevoel dat hij hier niet meer hoort te zijn staat inherent aan de popo. Hij dacht zelfs al iets over z'n hoogtepunt te zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:59 schreef Clank het volgende:
[..]
geweldig artikel vanaf nu ben ik fan van deze supervrouwquote:Op maandag 11 juni 2007 11:14 schreef beequeen het volgende:
Artikel gevonden, lees en huiver.
http://www.ad.nl/cultuurenshow/article953597.ece
Was het commentaar toen niet dat het publiek hem ziet als meeloper of verwar ik hem nu met iemand anders?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:02 schreef Ning het volgende:
[..]
Dat hij de vorige keer gezakt was in de pp baalde hij al als een stekker. En vanaf toen is hij naar mijn mening ook erg veranderd.
Ik ben voorzitter van de Stichting Verwarring!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef akveor het volgende:
[..]
Na die post na jou van Demins ben ik de weg kwijt... het is geen lekker wijf?![]()
Diep van binnen? Het zou toch niet meer dan logisch zijn dat het hem raakt. Je gaat niet zo'n programma in als je niet ontzettend overtuigd van bent dat je zelf geweldig bent. Dus al die onzin van : het interesseert me niet wat de streamers van me denken etc is je reinste BSquote:Op maandag 11 juni 2007 12:01 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Eric is een gevoelsmens, hij baalt er diep van binnen wel van volgens mij hoor, dat dus eigenlijk niemand hem leuk vindt...
een echte fan..........quote:Op maandag 11 juni 2007 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Disana geeft niet alleen goede verslagen en draagt zorg voor updates, ze is ook betweterig, eigenwijs, gelijkhebberig, doordrammerig, star, oogklepdragend, snel gepikeerd, overgevoelig, Gronings, lichtgeraakt, snel op haar teentjes getrapt, arrogant, verheven, een oude zeur en wat al niet meer, maar bovenal een ravissant mooie vrouw die ik aanbid met heel mijn lichaam en geest!
Die ban sloeg pas écht nergens op!
Ja kloptquote:Op maandag 11 juni 2007 12:06 schreef noekje het volgende:
[..]
Was het commentaar toen niet dat het publiek hem ziet als meeloper of verwar ik hem nu met iemand anders?
Ik neem maar aan dat nowlive een grapje maakt. Anders zijn ze daar wel erg ver heen...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:07 schreef Pavement het volgende:
Als bekend, volgt de televisie registratie van wat er in DGK plaats vindt, met enige vertraging. Wanneer ook daarin binnenkort het taart incident op dezelfde ontoelaatbare wijze aan de orde komt en de goede naam van Nowlive opnieuw direct of indirect in twijfel wordt getrokken, zo niet besmeurd, dan moeten juridische acties niet langer worden uitgesloten.
We zijn wel goed maar niet gek. Dan wordt de taart maar Marco's achilleshiel.
BRON NOWLIVE.EU
Bij nowlive vergeten ze volgens mij dat ze de taart aan tien geven het programma en dt die er mee kunnen doen wat ze willen. En o ja dat het een tv programma is sommige mensen slaan echt te ver door![]()
Grapjasquote:Op maandag 11 juni 2007 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Disana geeft niet alleen goede verslagen en draagt zorg voor updates, ze is ook betweterig, eigenwijs, gelijkhebberig, doordrammerig, star, oogklepdragend, snel gepikeerd, overgevoelig, Gronings, lichtgeraakt, snel op haar teentjes getrapt, arrogant, verheven, een oude zeur en wat al niet meer, maar bovenal een ravissant mooie vrouw die ik aanbid met heel mijn lichaam en geest!
dit ga je niet menen................quote:Op maandag 11 juni 2007 12:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
geweldig artikel vanaf nu ben ik fan van deze supervrouw![]()
Tuurlijk. Neem gewoon een postcode lot. Damn, dat Huub daar niet eerder aan heeft gedachtquote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef Ning het volgende:
Fanmail
Huub je bent echt te erg voor woorden. Knap ben je niet. Je naam doet het niet. Je lengte doet niets. Je eigenwaarde betekent niets. Manieren ken je niet. Je bent de mannelijke stoephoer. Geld kun je ook anders krijgen jongen. En die kooi. En 1 miljoen? Als je dat veel vindt?! Haha!! Sorry met een postcodelot verdien je meer. Door wat te betekenen in deze wereld en hard te werken verdien je nog meer. Dadelijk win je. Verlies je. En ben je verloren. Plus slechte reputatie. Van klein naar groot terug naar niets. Komt goed. Ooit kom je terug waar je hoort.
Bron rat brian
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:12 schreef Ning het volgende:
Fanmail
Huub je bent echt te erg voor woorden. Knap ben je niet. Je naam doet het niet. Je lengte doet niets. Je eigenwaarde betekent niets. Manieren ken je niet. Je bent de mannelijke stoephoer. Geld kun je ook anders krijgen jongen. En die kooi. En 1 miljoen? Als je dat veel vindt?! Haha!! Sorry met een postcodelot verdien je meer. Door wat te betekenen in deze wereld en hard te werken verdien je nog meer. Dadelijk win je. Verlies je. En ben je verloren. Plus slechte reputatie. Van klein naar groot terug naar niets. Komt goed. Ooit kom je terug waar je hoort.
Bron rat brian
MMMM ideetje om brian een postcode lot toe te sturenquote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Neem gewoon een postcode lot. Damn, dat Huub daar niet eerder aan heeft gedacht
![]()
Ja, dat valt mij ook op. Zelden zo'n slecht Nederlands van hem gezien.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Huub begint ook steeds beroerder te schrijven trouwens
Het punt is, hij typt dit in een kwartier tijd, en neemt volgens mij niet de moeite het te checken. Beetje dom.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:15 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Ja, dat valt mij ook op. Zelden zo'n slecht Nederlands van hem gezien.
Hij zei net ook al slaapte ipv sliep.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Huub begint ook steeds beroerder te schrijven trouwens
quote:Op maandag 11 juni 2007 12:18 schreef demins het volgende:
Kan iemand van het moderaat alvast bij Disana haar knopje gaan zitten om het om te zetten?
Het is nog maar een minuut of twintig....
Nee!!quote:Op maandag 11 juni 2007 12:19 schreef maril het volgende:
Ik begrijp dat men binnen het huis communiceerd via de computer.
Ik maak alvast een welkom terug DISANA topic, al zou die natuurlijk wel weer gesloten worden met als argument dat het forum niet om de users draait.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:18 schreef demins het volgende:
Kan iemand van het moderaat alvast bij Disana haar knopje gaan zitten om het om te zetten?
Het is nog maar een minuut of twintig....
dat heeft mss wel nut als je hier in Brabant woontquote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Neem gewoon een postcode lot. Damn, dat Huub daar niet eerder aan heeft gedacht
![]()
Brian had gelezen dat hij WifeBeater werd genoemd .........quote:Op maandag 11 juni 2007 12:20 schreef scanman01 het volgende:
Amanda en Brian doen aan spanking de laatste dagen? Dat zeggen Lieke en Huub nu
radio Rotterdamquote:Op maandag 11 juni 2007 12:26 schreef De_Moester het volgende:
door wie gaat huub gebeld worden wat Jaap niet leuk gaat vinden??
Ok dat wist ik niet!!! Anders had ik geen commentaar gegeven.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef Liess het volgende:
[..]
Ik kan lullen wat ik wil maar als ik beledigt word door zo'n ....... dan heb je bij mij afgedaan.
Ben ik heel makkelijk in.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:57 schreef demins het volgende:
[..]
Nee maakt ook niet uit...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:28 schreef petraa het volgende:
[..]
Ok dat wist ik niet!!! Anders had ik geen commentaar gegeven.![]()
Je weet het toch: Demins en vrouwen.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef petraa het volgende:
[..]
Eensch behalve dat dat ik haar aanbid met me lichaam en geest.
![]()
Smakelijk.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:31 schreef Liess het volgende:
Ik ga lunchen.
nou de SC en FB waren wel leuk om te lezen de afgelopen weekquote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee maakt ook niet uit...
Ik liep te ouwehoeren met Ian, en word opgegeven moment aangevallen en beledigt terwijl ik niks doe, en daar kan ik slecht tegen.
En vooral als het dan iemand is die niet inziet wat ze nou doet.
Maargoed, never mind.
Dat gaat niet samen...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je weet het toch: Demins en vrouwen.![]()
Ik dacht dat ze een ban had ivm een meningsverschil over een OP...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:29 schreef Liess het volgende:
[..]
Nee maakt ook niet uit...
Ik liep te ouwehoeren met Ian, en word opgegeven moment aangevallen en beledigt terwijl ik niks doe, en daar kan ik slecht tegen.
En vooral als het dan iemand is die niet inziet wat ze nou doet.
Maargoed, never mind.
Daar denken sommige mensen anders over.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:31 schreef 2live het volgende:
[..]
nou de SC en FB waren wel leuk om te lezen de afgelopen week![]()
Waarom Brian niet, hadden we ook niet daar die gluiperige kop hoeven te kijken.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:13 schreef scanman01 het volgende:
[..]
![]()
Wat vertel je me nu?quote:
Ja ze vindt zichzelf echt geweldig die Natas. Ze krijgt soort Grootheidswaanzin. Wat zal ze hard vallen als ze weer buiten komt.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:34 schreef 2live het volgende:
doordat patricia de haren van natas doet heeft ze heel veel klantjes erbij gekregen, zegt natas
Ja dat ze zo'n geweldige moeder is die over een paar maandjes weer terug gaat naar haar ventjuh en haar kindertjuhs.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:36 schreef beequeen het volgende:
Ik begrijp niet dat Natasja zich laat interviewen door de Party. Die hebben haar ontzettend afgezeken. Krijgen we nu een hiep hiep hoera verhaal?![]()
Wat vreselijk voor die kinderen dat ze thuiskomtquote:Op maandag 11 juni 2007 12:39 schreef Clank het volgende:
[..]
Ja dat ze zo'n geweldige moeder is die over een paar maandjes weer terug gaat naar haar ventjuh en haar kindertjuhs.![]()
Dat maakt niet uit als je zo'n plaat voor je kop hebt. Dan verzin je gewoon weer andere excuses/uitwegen/schuld aan anderen...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ze vindt zichzelf echt geweldig die Natas. Ze krijgt soort Grootheidswaanzin. Wat zal ze hard vallen als ze weer buiten komt.
Het korte wachten was op Gert.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
Mensen, er is inmiddels een welkom terug DISANA topic: WELKOM TERUG DISANA
Het wachten is nu nog op Disana.![]()
![]()
![]()
Zit al een slotje op.quote:Op maandag 11 juni 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Pics anyone?quote:Op maandag 11 juni 2007 12:41 schreef 2live het volgende:
natas;wat ben je aan het doen amanda met je haren, het is echt lelijk.
kapster; het pluist, wat is dat voor haar?
Zeker een slechte OP... hij zit nu al op slot...quote:Op maandag 11 juni 2007 12:38 schreef Peter6000 het volgende:
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |