Nee, hij heeft alleen gezegd maak Palma gek.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
Hhuub heeft zoiets toch niet opgeroepen of wel??
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
'Via internet' toch?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:59 schreef petraa het volgende:
[..]
Nee, hij heeft alleen gezegd maak Palma gek.
quote:Op maandag 11 juni 2007 09:58 schreef Liess het volgende:
Bovenstaande staat op Huub zijn weblogquote:Dus de beef tussen Nowlife en Polo is onterecht, hij is tussen Nowlife en Palma……..
Maak der gek via internet! Tart Palma waar je kan! Terror tegen Palma, kijken of ze daar ook van houdt!
Nowlife de gekste!
ja wat is het toch een schatje hequote:Op maandag 11 juni 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Het broodje zelfreflectie wordt weer volop gepresenteerd tijdens het ontbijt.
Natasia: Jij moet ook nog de poort uit. Jij hebt geen normen en waarden.
Het is weer een juweeltje. Laten we het koesteren.
de paranoia verlegt zich nu ook naar het personeelquote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Palma is helemaal over de rooie. Ze denkt zelfs dat Huub sponsor is van Nowlive ......
Ja !!! en dat is volgens Palma een oproep om haar in elkaar te slaan ????quote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef Liess het volgende:
Maak der gek via internet! Tart Palma waar je kan! Terror tegen Palma, kijken of ze daar ook van houdt
Ik zou bijna een tompouce naar hem willen sturen. Bijna dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
P: Waar mensen zijn worden fouten gemaakt.
B: Ik ben helemaal de sjaak, ik heb geen gitaar en geen taart meer.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou bijna een tompouce naar hem willen sturen. Bijna dan..
Wel vind ik dat ze het spel eens binnen de poorten moeten houden. Geen namen, oproepen meer buiten dgk.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja !!! en dat is volgens Palma een oproep om haar in elkaar te slaan ????
Helemaal mee eens. De bedreigingen van Natas d'r kant en van Brian's kant moeten inderdaad ook stoppen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel vind ik dat ze het spel eens binnen de poorten moeten houden. Geen namen, oproepen meer buiten dgk.
Uiteraard!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De bedreigingen van Natas d'r kant en van Brian's kant moeten inderdaad ook stoppen.
P is de grootste rat vind ik dus die vertrouw ik dus niet en kan haar dus niet het voordeel van de twijfel gunnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:07 schreef pullup het volgende:
palma ontkent nog steeds dat ze moedwillig die taart aan de verkeerde heeft gegeven.
Heeft ze daar gelijk in, ik meende toch echt ergens te lezen dat ze het expres deed.
Ze past echt prima in dat rijtje van sore losers.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:08 schreef ericahysterica het volgende:
p is zo kwaad dat de weddenschap niet doorgaat
Ik heb wel iemand verloren aan blaasontstekingquote:Op maandag 11 juni 2007 10:09 schreef petraa het volgende:
N: Nowlive, fok, vol.nl ik hoop dat jullie niemand hebben verloren aan kanker, want dat is jullie idool, met je ratteplan Huub.
EENSCH dat is de tol die zij betaalt voor haar tv momentjussssssquote:Op maandag 11 juni 2007 10:12 schreef johngrisham het volgende:
ja palma
moet je je maar niet met het spel bemoeien
das waar huub zich boos om maakt met jou
vanmorgen toch ook weer
je schoonfamilie mag je niet
quote:Dus de beef tussen Nowlife en Polo is onterecht, hij is tussen Nowlife en Palma……..
Maak der gek via internet! Tart Palma waar je kan! Terror tegen Palma, kijken of ze daar ook van houdt!
"Dat is niet bedreigen, dat is een belofte", zegt zequote:Op maandag 11 juni 2007 10:13 schreef riri het volgende:
Aangifte doen???????????
Mevrouw Natasia haar eigen woorden nog gisteren:
"Babyface huupy heeft straks voor de rest van zijn leven problemen als ie buiten loopt..."
Wie moet er aangifte doen Natasia? Wij?
Achterlijk mens dat je bent....
Die kou van tegenwoordig! Wil die haar ook penetreren?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef ericahysterica het volgende:
als je blaasontsteking hebt mag je niet op blote voeten lopen want dan gaat de kou via je tenen naar je blaas aldus N![]()
dellie heeft een open sexverbinding met haar omgevingquote:Op maandag 11 juni 2007 10:16 schreef noekje het volgende:
[..]
Die kou van tegenwoordig! Wil die haar ook penetreren?
Hij praat gewoon redelijk objectief over wat hij en de anderen gedaan hebben de laatste dagen en kan er nog redelijk relativerend over zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:24 schreef Yollie het volgende:
Dat siert Huub altijd, niet echt boos omdat de piano onklaar is gemaakt, hij heeft immers de gitaar stuk geslagen ACDC-style.
Whats new? Palma moet er echt uit, teveel onderdeel van het spel, en brengt eenzijdige informatie binnen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:26 schreef noekje het volgende:
Palma overdrijft dus enorm want er staat en stond idd, maak Palma gek via internet.
Niks geen, sla Palma in elkaar.
6,20 euro voor Palma. Weet je het zeker?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:27 schreef SiRojK het volgende:
Heeft iemand het adres van Palma? Dan doe ik vandaag een baksteen op de post... Hhahahaha, wat een kansloos kutwijf, overal mee bemoeien, iedereen belachelijk maken, maar gek kijken als er een keer mensen boos worden
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
6,20 euro voor Palma. Weet je het zeker?
Het totale gebrek aan zelfreflectie bij die lui is verbazingwekkend. Voer voor psychologen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef riri het volgende:
Degenen in het huis die echt min bezig zijn beschuldigen voortdurend anderen in het huis van min gedrag.
Ze beseffen blijkbaar niet wat ze zelf allemaal roepen...in hun ogen moet dat kunnen en vergeten gemakshalve wat ze zelf allemaal zeggen
als ik daarna weer 3 uur kan aankijken hoe Palma over de zeik is...quote:Op maandag 11 juni 2007 10:29 schreef noekje het volgende:
[..]
6,20 euro voor Palma. Weet je het zeker?
ik blijf er bij ; het zou echt leuk zij als de redactie daar een keer een compilatie van liet zien.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:31 schreef riri het volgende:
Degenen in het huis die echt min bezig zijn beschuldigen voortdurend anderen in het huis van min gedrag.
Ze beseffen blijkbaar niet wat ze zelf allemaal roepen...in hun ogen moet dat kunnen en vergeten gemakshalve wat ze zelf allemaal zeggen
Tja dat doen ze toch niet, we hopen er al maanden op.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik blijf er bij ; het zou echt leuk zij als de redactie daar een keer een compilatie van liet zien.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |