ja wat is het toch een schatje hequote:Op maandag 11 juni 2007 10:00 schreef noekje het volgende:
Het broodje zelfreflectie wordt weer volop gepresenteerd tijdens het ontbijt.
Natasia: Jij moet ook nog de poort uit. Jij hebt geen normen en waarden.
Het is weer een juweeltje. Laten we het koesteren.
de paranoia verlegt zich nu ook naar het personeelquote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Whehehe, Palma is helemaal over de rooie. Ze denkt zelfs dat Huub sponsor is van Nowlive ......
Ja !!! en dat is volgens Palma een oproep om haar in elkaar te slaan ????quote:Op maandag 11 juni 2007 10:01 schreef Liess het volgende:
Maak der gek via internet! Tart Palma waar je kan! Terror tegen Palma, kijken of ze daar ook van houdt
Ik zou bijna een tompouce naar hem willen sturen. Bijna dan..quote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
P: Waar mensen zijn worden fouten gemaakt.
B: Ik ben helemaal de sjaak, ik heb geen gitaar en geen taart meer.
quote:Op maandag 11 juni 2007 10:03 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik zou bijna een tompouce naar hem willen sturen. Bijna dan..
Wel vind ik dat ze het spel eens binnen de poorten moeten houden. Geen namen, oproepen meer buiten dgk.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja !!! en dat is volgens Palma een oproep om haar in elkaar te slaan ????
Helemaal mee eens. De bedreigingen van Natas d'r kant en van Brian's kant moeten inderdaad ook stoppen.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel vind ik dat ze het spel eens binnen de poorten moeten houden. Geen namen, oproepen meer buiten dgk.
Uiteraard!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Helemaal mee eens. De bedreigingen van Natas d'r kant en van Brian's kant moeten inderdaad ook stoppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |