Ik blijf hopen!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef 2live het volgende:
[..]
ik blijf er bij ; het zou echt leuk zij als de redactie daar een keer een compilatie van liet zien.![]()
Duidelijker kan het niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef demins het volgende:
Wie haalde 'Huub' van de taart???
Bakker doet een boekje open...
Zwaan kleef aan.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:37 schreef Meganog het volgende:
Ligt het aan mij of wijkt Eric nog geen minuut van de zijde van Natasia.
Wat een domme actie, van wie dan ook bij Tien.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef demins het volgende:
Wie haalde 'Huub' van de taart???
Bakker doet een boekje open...
Eric is de persoonlijke beschermheer van Natasja oftewel haar lijfwacht. Ze moet zich wel veilig voelen met zo'n BEFTEKKEL in de buurtquote:
Ik vernam daat ook....quote:Op maandag 11 juni 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Natasia legt even haar hand op het microfoontje opdat ze tegen Herma het Milton Felter verhaal kan vertellen.
Dan moeten ze mensen als palma ook verbieden nog langer met de bewoners te praten.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:05 schreef noekje het volgende:
[..]
Wel vind ik dat ze het spel eens binnen de poorten moeten houden. Geen namen, oproepen meer buiten dgk.
Nou, zonder Natasia zou de show echt verloren zijn.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:40 schreef FSR het volgende:
[..]
Ik vernam daat ook....
Maar De ster van de show mag dat heh![]()
De redactie zal achter wel gieren nu. Zou het zo zijn dat de redactie iets teveel meegaat in het spel? Ze lijken alle objectiviteit verloren te zijn en verliezen zichzelf in het experiment.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:41 schreef beequeen het volgende:
Smeric en Natasja noemen Lieke maar weer eens travo.
Wees blij dat je niet hier zit....quote:Op maandag 11 juni 2007 10:43 schreef beequeen het volgende:
Mijn boxen trekken het geluid van Natasja en Zwabberhoer niet meer.![]()
Toch jammer dat je dan tegen een krant zegt dat je anderhalf jaar terug wil pakken. Ook met Cheyenne kreeg ze toen toestanden dus ze wil anderhalf jaar terug. Alsof die kinderen er schuld aan hebben dat zij er tijd en energie in moest steken. Trots dat ze is op die publiciteit!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:43 schreef DrsH het volgende:
Natasja is gewoon een GOEDE MOEDER je hebt er heel wat voor over als je een doodziek kind zijn rust gunt en oprot naar DGK
Eigenlijk zou je zoiets bij concurrerende zenders moeten bezorgen, misschien dat die het dan laten uitlekken, want op deze manier komen mensen die geen fora lezen er toch nooit achter, dat weet Tien ookquote:Op maandag 11 juni 2007 10:39 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat een domme actie, van wie dan ook bij Tien.
Nou is het genoeg geweest!!!!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:38 schreef noekje het volgende:
Natasia legt even haar hand op het microfoontje opdat ze tegen Herma het Milton Felter verhaal kan vertellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |