Zorgen voor gegnoeg mensen, en een camera , wel onder het mom van een oppepper voor eric er naar toe en dan keihard toeslaan !quote:Op maandag 11 juni 2007 11:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Mmm nee idd...
maargoed, ze kregen ook die Kliko toch... maar daar was natuurlijk een camera mee...
*denkt er even over na*
De woordspeling als genre wordt zwaar overgewaardeerd en kan in 2007 eigenlijk écht niet meer, zeker niet als hij geaccentueerd moet worden met caps!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:36 schreef DrsH het volgende:
[..]
Jawel de mijne omdat het een VOLLE NICHT van mij is![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
We moeten meer stemmen.. Ik geloof best dat Tien hem een toneelhaak geeft als er veel mensen stemmen dat hij 'beter kan vertrekken' (zou ik ook doen), dus allemaal ff stemmen mensenquote:Op maandag 11 juni 2007 11:41 schreef akveor het volgende:
De kijkers zijn niet echt overtuigt datric gaat vertrekken:
Eric vertrekt...
Een tijdelijke dip.26%
Zou ik ook doen.39%
Hij blijft!35%
BRON: TIEN
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef demins het volgende:
[..]
De woordspeling als genre wordt zwaar overgewaardeerd en kan in 2007 eigenlijk écht niet meer, zeker niet als hij geaccentueerd moet worden met caps!![]()
Bovendien kan het nooit een volle nicht van je zijn, want Eric klaagt nu juist dat hij nooit meer eens lekker GEVULD wordt!![]()
Volgens mij mag ze over een uurtje weer posten.quote:
yvonne(Administrator) - zaterdag 9 juni 2007 @ 12:38quote:
maar dat is de vraag niet want dan zou de uitslag wel anders zijn. Dit is zo'n onduidelijke stelling.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:42 schreef SiRojK het volgende:
[..]
We moeten meer stemmen.. Ik geloof best dat Tien hem een toneelhaak geeft als er veel mensen stemmen dat hij 'beter kan vertrekken' (zou ik ook doen), dus allemaal ff stemmen mensen
![]()
![]()
Die mag om 12.38 weer posten, dan loopt haar ban af! Ik hoop dat ze weet dat ze zelf moet mailen om de knop omgezet te krijgen. Begin daar nu maar vast mee Disana, want het kan soms zo lang duren dat je er 50% extra ban bij hebt voor je het weet! Schakel iedereen (van het moderaat) in!!!!quote:
Ik kan lullen wat ik wil maar als ik beledigt word door zo'n ....... dan heb je bij mij afgedaan.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
Je kan lullen wat je wil Liess, maar Disana geeft wel goeie verslagen en is een van de weinige die de updates goed bij houdt. Ze kan soms doordraven ivm openen van topics, maar voor de rest vind ik haar wel goeie commentaren op streams geven.
Ik had d'r eergisteren al een PM-tje gestuurd. Misschien dat je dat nu even moet doen met deze info?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:47 schreef demins het volgende:
[..]
Die mag om 12.38 weer posten, dan loopt haar ban af! Ik hoop dat ze weet dat ze zelf moet mailen om de knop omgezet te krijgen. Begin daar nu maar vast mee Disana, want het kan soms zo lang duren dat je er 50% extra ban bij hebt voor je het weet! Schakel iedereen (van het moderaat) in!!!!
Vind je Erik dan niet zéér interessant?quote:Op maandag 11 juni 2007 11:50 schreef PaasAap2000 het volgende:
ja dat half uurtje later maakt veel uit :p waarom zowiezo 2 streams op de kapsalon :S
was dat niet cynisch bedoeld dan van Deminsquote:Op maandag 11 juni 2007 11:49 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik had d'r eergisteren al een PM-tje gestuurd. Misschien dat je dat nu even moet doen met deze info?
Disana geeft niet alleen goede verslagen en draagt zorg voor updates, ze is ook betweterig, eigenwijs, gelijkhebberig, doordrammerig, star, oogklepdragend, snel gepikeerd, overgevoelig, Gronings, lichtgeraakt, snel op haar teentjes getrapt, arrogant, verheven, een oude zeur en wat al niet meer, maar bovenal een ravissant mooie vrouw die ik aanbid met heel mijn lichaam en geest!quote:Op maandag 11 juni 2007 11:47 schreef petraa het volgende:
Je kan lullen wat je wil Liess, maar Disana geeft wel goeie verslagen en is een van de weinige die de updates goed bij houdt. Ze kan soms doordraven ivm openen van topics, maar voor de rest vind ik haar wel goeie commentaren op streams geven.
Laat ik het zo zeggen.. Tuurlijk is er de mogelijkheid dat dit helemaal niet de bedoeling is van Tien, maar als het wel zo zou zijn...quote:Op maandag 11 juni 2007 11:45 schreef 2live het volgende:
[..]
maar dat is de vraag niet want dan zou de uitslag wel anders zijn. Dit is zo'n onduidelijke stelling.
goed speurwerk !quote:Op maandag 11 juni 2007 10:32 schreef demins het volgende:
Wie haalde 'Huub' van de taart???
Bakker doet een boekje open...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |