Ja dan is dgk een prima alternatief. Je moet nooit een time-out in een kliniek nemen onder deskundige begeleiding.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haar zus stelde inderdaad de vraag wat beter was: een ouder die de gouden kooi ingaat of een ouder die met haar kinderen voor de trein springt.
Dat geeft inderdaad wel een indicatie van de problemen die er speelde.
Opzich is het ook helemaal niet erg als je er door heen zit en even rust wilt!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Haar zus stelde inderdaad de vraag wat beter was: een ouder die de gouden kooi ingaat of een ouder die met haar kinderen voor de trein springt.
Nee voor de trein springen is een oplossing. Dan zadel je een ander op met jouw trauma'squote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar juist als er zulke problemen spelen, ga je toch niet meedoen aan DGK.![]()
Ja klopt, zodra je blaasontsteking hebt metéen iets aan doen.... voor je het weet heb je nierbekontsteking....quote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Meaghan het volgende:
Slim hoor Amanda, vooral niet luisteren naar doktersadvies en dus iedere keer weer een blaasontstekingMijn zus heeft ooit een nier verloren nav een verwaarloosde blaasontsteking, dus zeker zaak dat er goed behandeld wordt.
Ik weet wel zeker dat de sekspartijen er debet aan zijn. Maar waarom is hij er nu niet, in her time of need ?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:56 schreef petraa het volgende:
Das denk ik een veroorzaker ervan, eerst anaal en dan vaginaal wil wel eens problemen opleveren.![]()
Precies dus of de ANUS of de Vagina dichtnaaienquote:Op maandag 11 juni 2007 11:05 schreef Meaghan het volgende:
Slim hoor Amanda, vooral niet luisteren naar doktersadvies en dus iedere keer weer een blaasontstekingMijn zus heeft ooit een nier verloren nav een verwaarloosde blaasontsteking, dus zeker zaak dat er goed behandeld wordt.
Zou me niets verbazen als Amanda al lang en breed onvruchtbaar is door chlamydia.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef Liess het volgende:
Ja klopt, zodra je blaasontsteking hebt metéen iets aan doen.... voor je het weet heb je nierbekontsteking....
Je kan er ook hartstikke onvruchtbaar van raken!
Omdat Brian helemaal niet verliefd is op Amandaquote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik weet wel zeker dat de sekspartijen er debet aan zijn. Maar waarom is hij er nu niet, in her time of need ?
Als ze zich had laten opnemen zouden de kinderen er later misschien vrede mee kunnen hebben. Maar de gouden kooi in wat totale onrust in het gezin brengt is te gek voor woorden toch.quote:Op maandag 11 juni 2007 10:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
Tja..... geen idee.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:06 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou me niets verbazen als Amanda al lang en breed onvruchtbaar is door chlamydia.
Ik denk dat het voor weinig mensen voor te stellen is dat wanneer je een ziek kind hebt waarmee het juist weer wat beter gaat dat je dan vrijwillig dat kind een jaar in de steek laat.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:01 schreef Desii het volgende:
[..]
Maar juist als er zulke problemen spelen, ga je toch niet meedoen aan DGK.![]()
Zeg ik dat ........ maar er zijn betere alternatieven ... doktersbehandeling en begeleiding bv.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:03 schreef DrsH het volgende:
[..]
Nee voor de trein springen is een oplossing. Dan zadel je een ander op met jouw trauma's![]()
![]()
![]()
Bullshit.quote:Op maandag 11 juni 2007 11:08 schreef DrsH het volgende:
Das typische voor Antiliaanse mannen als je ze nodig hebt zijn ze er niet
het helpt wel... bij ieder kledingstuk dacht ik ; Palma ouwe rimpelkut!quote:Op maandag 11 juni 2007 10:44 schreef beequeen het volgende:
Ik ga maar strijken, even verlost van BEAN, ik trek het echt niet meer.
quote:Op maandag 11 juni 2007 11:09 schreef 2live het volgende:
[..]
het helpt wel... bij ieder kledingstuk dacht ik ; Palma ouwe rimpelkut!
Dat was heel therapeutisch strijken.Mijn was is nog nooit zo glad geweest!
krijg je ook blaasonteteking vanquote:
Denk je echt dat Amanda zich daar wat van aantrekt ??quote:Op maandag 11 juni 2007 11:10 schreef Liess het volgende:
Btw, Amanda mag geen sex hebben als ze blaasonsteking heeft ... (Jammer Brian *evillaugh* )
Hopelijk trekt brian zich er wat van aan, hij kan er ook ziek van worden namelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 11:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Denk je echt dat Amanda zich daar wat van aantrekt ??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |