Beetje kansloos..quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef remlof het volgende:
Hij heeft een vriendin en pas 1x geneukt? Hmmm....
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Als ik dronken ben dan maakt het niet uit of ze lelijk of dik zijn, als er maar een gaatje in zit.
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
Was dat "Neuken doe je zomers" of zo? Ik heb 't ook gezien, erg triest programma.
Maar het liefst door een echte vent, geen alcoholist.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef koemleit het volgende:
"al die wijven willen geneukt worden"
Je bent jaloers dat dikke vatsige boerinnen eerder geneukt worden dan jij wordtquote:
ik kreeg de indruk dat het wel redelijk werktequote:Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Die kerel is echt een held. Zou er wel eens een biertje mee willen drinken.
roflolquote:
dat is gewoon zn beste opmerkingquote:Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Jumbooh het volgende:
Ik ben voor de maatschappij dus ik neuk ook dikke wijven..![]()
Ik kom niet meer bij om die gast! Dat zo'n types echt rondlopen zeg..
Haha.. HEE! Valt er hier nog wat te NEUKENquote:Op maandag 11 juni 2007 12:46 schreef Lovecoma het volgende:
Een typetje van Hans Teeuwen is tot leven gekomen!
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef Myster_E het volgende:
Wat een meesterlijk figuur, met zo iemand erbij kun je je wel een halve avond vermaken.
Wat een gastquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:30 schreef BeeDee het volgende:
Pas één keer geneukt....jaa...wel met dezelfde helaas..![]()
![]()
![]()
Hij heeft pas een keer geneukt op dat festival, met iemand waar hij het al eens eerder mee heeft gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:30 schreef BeeDee het volgende:
Pas één keer geneukt....jaa...wel met dezelfde helaas..![]()
![]()
![]()
Ja ik dus ook, op zo een herhaling Casema kanaal geloof ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef Biogarde het volgende:
Dat heb ik enkele jaren geleden al gezien op tv.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Crossquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef Jekoos het volgende:
Zwarte cross?
quote:"Ik ben voor de Maatschappij, dan moet je ook dikke wijven neuken"
Wat is die soudtrack slecht seg. Niet normaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[afbeelding]
Cool !
Maar..... er is nu ook een soundtrack![]()
Beluister m hier :
Waar zijn de wijven !? (<<<klik)
t past wel bij zijn niveau jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[afbeelding]
Cool !
Beluister m hier :
hij doettnie bij mij, kan iemand m ff rapidsharen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[afbeelding]
Cool !
Beluister m hier :
Done.quote:Op woensdag 13 juni 2007 15:19 schreef ryangozer het volgende:
hij doettnie bij mij, kan iemand m ff rapidsharen?
wat een vriendelijke mensen toch hier,,,quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[afbeelding]
Cool !
Beluister m hier :
OMFG ! 15000 views ?? Bijna 38000 op youtube ?? nah dat kan niet binnen 3 dagenquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:13 schreef Timooon het volgende:
http://www.dumpert.nl/mediabase/17704/53e572ce/index.html
wétoggg
Jawel, die peopeterquote:Op woensdag 13 juni 2007 16:45 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
OMFG ! 15000 views op geenstijl ?? Bijna 38000 op youtube ?? nah dat kan niet binnen 3 dagen![]()
Is dat de nieuwe nationale sport?quote:Op woensdag 13 juni 2007 19:14 schreef Florian_ het volgende:
wie gaan er allemaal mee naar zwarte cross?!!
lekker dikke vatzige boerinnen neuken olé olé
met Ellegirl forumquote:Op donderdag 14 juni 2007 00:40 schreef Just_4_fun het volgende:
Volgend jaar fok meet at de zwarte cross![]()
Idem!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
bij dit plaatje viel ik van me stoel![]()
Dat lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Pie.cr het volgende:
haha die kerel woont hier letterlijk om de hoek. Niet te serieus nemen.
Hij is trouwens mijn rij-instructeur geweest.
Toffe kerel
Serieus ? Ben wel benieuwd wat ie er zelf van vind.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Pie.cr het volgende:
haha die kerel woont hier letterlijk om de hoek. Niet te serieus nemen.
Hij is trouwens mijn rij-instructeur geweest.
Toffe kerel
hahahaaha ik ook, hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
bij dit plaatje viel ik van me stoel![]()
Ik leen hem even voor in mijn Fobo, mag wel he?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Om de interactiviteit in dit topic een beetje te bevorderen hier een knutselpack met 115 screenshots :
download t hier
TS begint :
[afbeelding]
Ik denk dat als ik vraag wat de kleur van d'r tractor is dat ik dan wat anders krijg dan een neukbeurt.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:28 schreef ScienceFriction het volgende:
ongelooflijk... heeft ie 1 keer geneukt en vervolgens gaat hij het hebben over z'n 'succesvolle openingszinnen
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Om de interactiviteit in dit topic een beetje te bevorderen hier een knutselpack met 115 screenshots :
download t hier
TS begint :
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
download t hier
TS begint :
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef LOLBOY het volgende:
Ik vind deze jongeman een mirakel des natuur en ik zal mijn eerste week verlof na het examen spenderen aan hem te remixen.
Tja misschien een gebrek aan materiaal ? Ga ik oplossenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef DoimeN het volgende:
Dit topic komt nog niet echt van de grond af heaTerwijl er wel veel potentie in zit, ik wacht op de eerste remixjes!!
![]()
Ik ook!quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef W00fer het volgende:
Lekker, weet iemand ook waar deze gast normaal uitgaat, ik wil hem wellis zien "versieren"
voor 20 kudows regel ik een ontmoeting aight.quote:Op woensdag 27 juni 2007 19:21 schreef W00fer het volgende:
Lekker, weet iemand ook waar deze gast normaal uitgaat, ik wil hem wellis zien "versieren"
* Tikt hem aanquote:Op zaterdag 30 juni 2007 23:55 schreef Zrtlrnc het volgende:
[..]
mijn tractor is groende jouwe dan?
hihi
boks swa![]()
vlaggetje in de hand, zak er over heenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Jumbooh het volgende:
Ik ben voor de maatschappij dus ik neuk ook dikke wijven..![]()
Ik kom niet meer bij om die gast! Dat zo'n types echt rondlopen zeg..
http://www.biertijd.com/index.php?itemid=3042&catid=14quote:Kijk een reactie van de mongool zelf....
Even voor alle duidelijkheid: Ja ik ben een Limburger!
Hoe kan het dan dat je als een brabander praat op het filmpje??
Hele goede vraag, als ik het antwoord wist, zou ik het je geven....!!!
Mooie reacties op het filmpje, jammer weinig negatieve, die zie ik namelijk veel liever...
Even voor alle duidelijkheid (mocht iemand dit nog lezen)
- Het filmpje is nu al 4 jaar oud, en veel ervan is gewoon goed in scene gezet door de heren van BNN, Alles wat ik zeg in het filmpje is niet eens origineel (behalve dat maatschappij gedoe) al dat onnozel gelul is gewoon dom kroeggelul, wat al zo oud is als onze heer jezus zelf.....
En of ik trots ben op het filpmje?? 4 jaar terug was ik er ergens wel trots op, dat ik als eenvoudig boerenlulletje uit Grashoek, mensen een beetje kon laten lachen en shockeren op de Nederlandse tv...
Nu ik toch iets ouder geworden ben en ergens misschien ook nog wel een heel heel heel klein beetje verstandiger ben geworden, vind ik er geen ballen meer aan...
En verwens ik het filmpje liever!!!
Verder boeit het me weinig, alleen zie ik wel liever dat bedrijfsnamen en dergelijke er buiten worden gehouden.....Dat ze mij voor weet ik wat uitmaken boeit me niet, maar laat andere zaken/mensen er aub buiten....helaas heeft de opname/uitzending van BNN al iemand zijn baan gekost, vandaar!!
Mensen lach er maar verder mee, of scheld erom, of vervloek me, maar ps doe het aub veilig.....Amen
quote:
En dan ligt hij nog alleen in zn nestquote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef koemleit het volgende:
"al die wijven willen geneukt worden"
whehehehehquote:Op maandag 14 januari 2008 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heeft iemand nog die eerste remix?
Ben me harde schijf kwijt geraakt
quote:Op maandag 14 januari 2008 23:03 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Heeft iemand nog die eerste remix?
Ben me harde schijf kwijt geraakt
Jaaaaaaa dat is hemquote:Op dinsdag 22 januari 2008 00:44 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[..]
Haha, ik heb deze mix in elkaar geflanst en hij staat gewoon nog online ook
Hier is de link :
http://members.home.nl/timmermanspp/Mark%20-%20Neuken.mp3
Wat een kutkickquote:Op vrijdag 25 maart 2011 00:56 schreef Prowl het volgende:
3 jaar geleden liep hij hier om 2 uur 's nachts lam dronken door de straat met zo'n ding onder zijn arm: [ afbeelding ]
Volgende morgen snapte zijn vader niet waarom dat ding op de motorkap van zijn auto lag![]()
Best wel aardige gast verder
vraag het hemquote:Op vrijdag 25 maart 2011 20:59 schreef W00fer het volgende:
Zou hij dit jaar weer naar de zwarte cross gaan?
Wejo, die wil ik als huisdier!quote:Op vrijdag 25 maart 2011 22:11 schreef Hatsekiedee het volgende:
JA NOU IK GA NIET MOEITE DOEN OM DIT HELE TOPIC TE LEZEN DUS HIER IS EEN OTTER
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |