Dat lijkt me ook ja.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Pie.cr het volgende:
haha die kerel woont hier letterlijk om de hoek. Niet te serieus nemen.
Hij is trouwens mijn rij-instructeur geweest.
Toffe kerel
Serieus ? Ben wel benieuwd wat ie er zelf van vind.quote:Op donderdag 14 juni 2007 20:20 schreef Pie.cr het volgende:
haha die kerel woont hier letterlijk om de hoek. Niet te serieus nemen.
Hij is trouwens mijn rij-instructeur geweest.
Toffe kerel
hahahaaha ik ook, hahahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:37 schreef vamos1 het volgende:
[afbeelding]
bij dit plaatje viel ik van me stoel![]()
Ik leen hem even voor in mijn Fobo, mag wel he?quote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Om de interactiviteit in dit topic een beetje te bevorderen hier een knutselpack met 115 screenshots :
download t hier
TS begint :
[afbeelding]
Ik denk dat als ik vraag wat de kleur van d'r tractor is dat ik dan wat anders krijg dan een neukbeurt.quote:Op maandag 18 juni 2007 01:28 schreef ScienceFriction het volgende:
ongelooflijk... heeft ie 1 keer geneukt en vervolgens gaat hij het hebben over z'n 'succesvolle openingszinnen
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
Om de interactiviteit in dit topic een beetje te bevorderen hier een knutselpack met 115 screenshots :
download t hier
TS begint :
[afbeelding]
quote:Op zondag 17 juni 2007 21:07 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
download t hier
TS begint :
[afbeelding]
quote:Op woensdag 13 juni 2007 16:21 schreef LOLBOY het volgende:
Ik vind deze jongeman een mirakel des natuur en ik zal mijn eerste week verlof na het examen spenderen aan hem te remixen.
Tja misschien een gebrek aan materiaal ? Ga ik oplossenquote:Op woensdag 20 juni 2007 10:33 schreef DoimeN het volgende:
Dit topic komt nog niet echt van de grond af heaTerwijl er wel veel potentie in zit, ik wacht op de eerste remixjes!!
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |