Beetje kansloos..quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef remlof het volgende:
Hij heeft een vriendin en pas 1x geneukt? Hmmm....
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef pussydeluxe het volgende:
Als ik dronken ben dan maakt het niet uit of ze lelijk of dik zijn, als er maar een gaatje in zit.
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:15 schreef Smart_ass het volgende:
Was dat "Neuken doe je zomers" of zo? Ik heb 't ook gezien, erg triest programma.
Maar het liefst door een echte vent, geen alcoholist.quote:Op maandag 11 juni 2007 01:00 schreef koemleit het volgende:
"al die wijven willen geneukt worden"
Je bent jaloers dat dikke vatsige boerinnen eerder geneukt worden dan jij wordtquote:
ik kreeg de indruk dat het wel redelijk werktequote:Op maandag 11 juni 2007 18:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
Die kerel is echt een held. Zou er wel eens een biertje mee willen drinken.
roflolquote:
dat is gewoon zn beste opmerkingquote:Op maandag 11 juni 2007 18:41 schreef Jumbooh het volgende:
Ik ben voor de maatschappij dus ik neuk ook dikke wijven..![]()
Ik kom niet meer bij om die gast! Dat zo'n types echt rondlopen zeg..
Haha.. HEE! Valt er hier nog wat te NEUKENquote:Op maandag 11 juni 2007 12:46 schreef Lovecoma het volgende:
Een typetje van Hans Teeuwen is tot leven gekomen!
![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:26 schreef Myster_E het volgende:
Wat een meesterlijk figuur, met zo iemand erbij kun je je wel een halve avond vermaken.
Wat een gastquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:30 schreef BeeDee het volgende:
Pas één keer geneukt....jaa...wel met dezelfde helaas..![]()
![]()
![]()
Hij heeft pas een keer geneukt op dat festival, met iemand waar hij het al eens eerder mee heeft gedaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:30 schreef BeeDee het volgende:
Pas één keer geneukt....jaa...wel met dezelfde helaas..![]()
![]()
![]()
Ja ik dus ook, op zo een herhaling Casema kanaal geloof ik.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef Biogarde het volgende:
Dat heb ik enkele jaren geleden al gezien op tv.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwarte_Crossquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:34 schreef Jekoos het volgende:
Zwarte cross?
quote:"Ik ben voor de Maatschappij, dan moet je ook dikke wijven neuken"
Wat is die soudtrack slecht seg. Niet normaal.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:20 schreef JohnnyBraincloud het volgende:
[afbeelding]
Cool !
Maar..... er is nu ook een soundtrack![]()
Beluister m hier :
Waar zijn de wijven !? (<<<klik)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |