en damesquote:Op zondag 10 juni 2007 14:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Chips en ranja klaar heren?
Nee, ik heb cashew honey mix, After Eight en 7-Up.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
Chips en ranja klaar heren?
Hoe dan? Dat Federer wint?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:51 schreef RayMania het volgende:
Hopelijk zien wij het zo vandaag:
[afbeelding]
Droog en zonnig.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:53 schreef Bruce117 het volgende:
Weet iemand iets over het weer in parijs ?
Een beetje zonnig en bewolkt volgens http://www.weeronline.nl/Europa.htm.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:53 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens het laatste briefje van henin gaat het straks regenenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:53 schreef Bruce117 het volgende:
Is er een brief uitgelekt?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:56 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
Volgens het laatste briefje van henin gaat het straks regenen
Ja, de finale is ook dit jaar weer in Parijs.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:53 schreef Bruce117 het volgende:
Borrelnootjes, cola en een lijn coke voor als Federer wintquote:Op zondag 10 juni 2007 14:52 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Nee, ik heb cashew honey mix, After Eight en 7-Up.![]()
editquote:Op zondag 10 juni 2007 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
Is Nadal gegroeid?
1.88 is 'ie nu al, kan me herinneren dat 'ie eerder deze week 1.85 was.
quote:
Die gast is nog maar net 21.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
Is Nadal gegroeid?
terwijl hij zo kort lijkt op tv.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
Is Nadal gegroeid?
-edit-quote:Op zondag 10 juni 2007 15:01 schreef Ambrosius het volgende:
Is Nadal gegroeid?
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef addictivebeat het volgende:
fantastische game van federer! dit gaat hem helemaal worden!![]()
Ik zou net zeggen jaquote:Op zondag 10 juni 2007 15:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet serieus toch? Was nou niet echt een mooie game
de eerste 3 doet ie alleen bij het 1e pun tvan de game. De overige 2 bij elk puntquote:
Endquote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
is er een sneltoets om te verversen naar de onderste post of moet ik blijven scrollen?
Inderdaad.quote:
Even op letten.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de eerste 3 doet ie alleen bij het 1e pun tvan de game. De overige 2 bij elk punt![]()
ok de getallen kunnen iets fout zijn.quote:
positief blijvenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet serieus toch? Was nou niet echt een mooie game
dat is de money-bal iddquote:Op zondag 10 juni 2007 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Die hoge topspinforehand van Nadal naar Federers backhand.![]()
Die close-up van zijn schoenen mag, maar van bovenstaande actie hoef ik dan weer geen close-up te zienquote:Op zondag 10 juni 2007 15:23 schreef Arcee het volgende:
Wat betekent 't als-ie 3 keer z'n broek uit z'n bilnaad haalt?
een onderbroek van de wibraquote:Op zondag 10 juni 2007 15:23 schreef Arcee het volgende:
Wat betekent 't als-ie 3 keer z'n broek uit z'n bilnaad haalt?
Hoe dat?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:18 schreef MiLalaa het volgende:
ok de getallen kunnen iets fout zijn.
ik was het lijn-schoonvegen vergeten. Meestal 1 grondige beurt bij aanvang game, en tussendoor wat mini-veegjes.quote:
Vergeet ook niet het afvegen van het zweet van de spierbundels met de handdoek.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik was het lijn-schoonvegen vergeten. Meestal 1 grondige beurt bij aanvang game, en tussendoor wat mini-veegjes.
Maar wat was er nou met getallen?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef MiLalaa het volgende:
ik was het lijn-schoonvegen vergeten. Meestal 1 grondige beurt bij aanvang game, en tussendoor wat mini-veegjes.
Volgens mij niet alleen Nadalquote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef Arcee het volgende:
Ik denk dat Federer deze match gaat winnen, Nadal is te veel met z'n onderbroek bezig.
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef Ambrosius het volgende:
Vergeet ook niet het afvegen van het zweet van de spierbundels met de handdoek.
? nou.. ik mag hopen dat z'n topvorm toch wat hoger ligt hoor. Nadal maakt veel foutenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:34 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
federer is in topvorm
http://www.garnierstreamingmedia.com/asx/NOS02.aspquote:Op zondag 10 juni 2007 15:37 schreef morgane het volgende:
Is er ergens een livestream te vinden? De tv staat niet in deze kamer![]()
Dat was toch niet van de NOS. Beelden krijgen ze rechtstreeks van Parijs.....toch..quote:Op zondag 10 juni 2007 15:39 schreef Wopper1 het volgende:
[..]
Belachelijk, wat een amateurs ook bij de NOS.![]()
Hoe kun je nou geen zin in deze finale hebben?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:42 schreef Mindlight het volgende:
Ik had helemaal geen zin in deze finale, maar t valt allerminst tegen![]()
Ik hou niet zo van dominantie in een sport. Had liever Davydenko of Djokovic als finalist gezien.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:44 schreef Arcee het volgende:
[..]
Hoe kun je nou geen zin in deze finale hebben?
Worden we eindelijk echt verwent...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:44 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
wat een niveau dit wordt avondwerk mensen
Beide mannen domineren samen, wat is er mooier dan een clash tussen die twee?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:46 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Ik hou niet zo van dominantie in een sport. Had liever Davydenko of Djokovic als finalist gezien.
Maar toegegeven, als je dit niveau ziet horen er gewoon maar 2 spelers thuis.
Mwa Nadal alleen op gravel natuurlijk. Dus in Parijs is dit inderdaad wel een topaffiche. Maar waar ik zeer veel zin in de halve finales had, had ik dat vandaag totaal nietquote:Op zondag 10 juni 2007 15:47 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Beide mannen domineren samen, wat is er mooier dan een clash tussen die twee?
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:49 schreef savelkoul het volgende:
Godsamme Federer amateur
Moet Fed niet zoveel proberen te forceren.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef savelkoul het volgende:
Rebreak komt ie
Lijkt het op, nog twee te gaan..quote:Op zondag 10 juni 2007 15:54 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
de 8ste, 9de en 10de, je gaat me gvd niet vertellen dat de no 1 vd wereld 10 bp niet benut
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:01 schreef the_legend_killer het volgende:
ik hoop dat roger zijn normale niveau haalt dan kan rafael inpakken
bijna alle mannen hebben een hekel aan Nadal. En de meeste vrouwen aan Sharapova. Toevalligquote:Op zondag 10 juni 2007 16:05 schreef savelkoul het volgende:
Hoe kun je voor Nadal zijn met die lelijke rotkop van m
Zo gaan finales meestal, 5 sets kom je zelden tegen volgens mij. Halve finales en kwartfinales zijn meestal veel gaver.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:06 schreef Bartoli het volgende:
Nadal gaat dit in 3 sets winnen op die manier
och, Henin en Ivanovic waren nu inmiddels al klaar. Nu nog minstens 2 sets. Fed zal toch niet zo dramatisch blijven?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
Je zal er maar weer ¤ 970 voor hebben betaald.
gisteren was helemaal een aanfluitingquote:Op zondag 10 juni 2007 16:08 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zo gaan finales meestal, 5 sets kom je zelden tegen volgens mij. Halve finales en kwartfinales zijn meestal veel gaver.![]()
Dat betaald toch niemand...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
Nu is het zaak om bij te blijven.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
Dit wordt volgens mij gewoon Rafa in 3 sets.
Lol zo duurquote:Op zondag 10 juni 2007 16:07 schreef Federer-fan het volgende:
dat is afwachtenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:08 schreef Federer-fan het volgende:
Dit wordt volgens mij gewoon Rafa in 3 sets.
Het is te hopen dat hij beter gaat spelen. Ik moet het nogmaar even zien gebeuren. Maar alles kan.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:08 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
och, Henin en Ivanovic waren nu inmiddels al klaar. Nu nog minstens 2 sets. Fed zal toch niet zo dramatisch blijven?
Hup Nadal![]()
de hele onderste ring daaro, de rest 470...quote:
Ja, voor de onderste ring wel.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
de hele onderste ring daaro, de rest 470...
Sharapovaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
bijna alle mannen hebben een hekel aan Nadal. En de meeste vrouwen aan Sharapova. Toevallig
lolquote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza: "Tegen Djokovic heeft Nadal 54 keer om een handdoek gevraagd".
Voor een uefa cup/champions league finale gaan ze voor het viervoudige over de toonbank. Vind de prijzen nog wel meevallen eigenlijk, je krijgt toch 3 a 4 uur de beste mannen te zien.quote:
In denk dat de andere wedstrijden wel goedkoper zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Serieus...
Ik zou het best een keer "live" willen zien. Maar niet voor die prijzen![]()
zoals zo vaakquote:Op zondag 10 juni 2007 16:12 schreef Arcee het volgende:
Federer maakt ook niet een erg geïnspireerde indruk.
Ik heb weinig last van frustraties eigenlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef twi het volgende:
Het had godverdomme al lang 6-1 moeten staan in de eerste set. Wat een frustrerende partij zeg, bah.
daarom kan nadal alleen RG winnen, meteen het kutste toernooi in mijn ogenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zoals zo vaakNadal speelt altijd geinspireerd
![]()
Als je voor dat klotejoch bent dan mag je inderdaad in je handjes knijpen met zo'n lucky eerste set. Wat een gechoke van Federer zeg,...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb weinig last van frustraties eigenlijk![]()
![]()
.
Eerst die 1ste service maar eens in krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
waarom geen service-volley en dropshots??
Kwaliteit komt altijd boven drijven.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Als je voor dat klotejoch bent dan mag je inderdaad in je handjes knijpen met zo'n lucky eerste set. Wat een gechoke van Federer zeg,...
Die gast moet lossere broeken aanschaffen. Geld hoeft volgens mij geen probleem te zijn...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef Cyberia18 het volgende:
Trouwens wat loopt die Nadal constant in zijn reet te graaien. Heeft ie last van zijn remspoor?
die wil serieus genomen worden...hoe je de klemtoon wil leggen is aan jouquote:
federer zit niet in de wedstrijd als dit wel was geweest dan had hij zeker die breakpoints gepaktquote:Op zondag 10 juni 2007 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Kwaliteit komt altijd boven drijven.
Rafa is op gravel gewoon beter dan Federer.
Vandaar dat 'ie in de eerste set tot aan elk bp van het kastje naar de muur werd gestuurd? Ondanks een eerste service percentage van 30%quote:Op zondag 10 juni 2007 16:16 schreef BVO het volgende:
[..]
Kwaliteit komt altijd boven drijven.
Rafa is op gravel gewoon beter dan Federer.
Ach, die eerste paar games... Rafa moest gewoon even warm draaienquote:Op zondag 10 juni 2007 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie in de eerste set tot aan elk bp van het kastje naar de muur werd gestuurd?
sjesusquote:
Zeker niet met die miljoenen contracten zou je zeggen...... Hij is nog beter af in een tuinbroekquote:Op zondag 10 juni 2007 16:17 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die gast moet lossere broeken aanschaffen. Geld hoeft volgens mij geen probleem te zijn...
bovendien heeft Rafa dat vaker. Pluspunt is dat ie dan toch vaak de punten scoort. En dat is kwaliteit jaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:17 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar dat 'ie in de eerste set tot aan elk bp van het kastje naar de muur werd gestuurd? Ondanks een eerste service percentage van 30%
als federer nog warm draait dan kan rafael inpakkequote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef BVO het volgende:
[..]
Ach, die eerste paar games... Rafa moest gewoon even warm draaien.
Nou en? Je moet gewoon zorgen dat je wél in de wedstrijd zit, anders verlies je gewoon.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:17 schreef the_legend_killer het volgende:
federer zit niet in de wedstrijd als dit wel was geweest dan had hij zeker die breakpoints gepakt
Precies. Hij hoeft maar tegen Nike te zeggen dat ze iets losser moeten zitten rond z'n reet, en het wordt gedaan...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:19 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeker niet met die miljoenen contracten zou je zeggen...... Hij is nog beter af in een tuinbroek
Zijn zoveelste misser...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
Waarom?
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh plaats nog even meer pics van Sharapova's ASS, HOT DAMN!![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |