quote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef addictivebeat het volgende:
fantastische game van federer! dit gaat hem helemaal worden!![]()
Ik zou net zeggen jaquote:Op zondag 10 juni 2007 15:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet serieus toch? Was nou niet echt een mooie game
de eerste 3 doet ie alleen bij het 1e pun tvan de game. De overige 2 bij elk puntquote:
Endquote:Op zondag 10 juni 2007 15:13 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
is er een sneltoets om te verversen naar de onderste post of moet ik blijven scrollen?
Inderdaad.quote:
Even op letten.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:15 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
de eerste 3 doet ie alleen bij het 1e pun tvan de game. De overige 2 bij elk punt![]()
ok de getallen kunnen iets fout zijn.quote:
positief blijvenquote:Op zondag 10 juni 2007 15:14 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
niet serieus toch? Was nou niet echt een mooie game
dat is de money-bal iddquote:Op zondag 10 juni 2007 15:18 schreef Federer-fan het volgende:
Die hoge topspinforehand van Nadal naar Federers backhand.![]()
Die close-up van zijn schoenen mag, maar van bovenstaande actie hoef ik dan weer geen close-up te zienquote:Op zondag 10 juni 2007 15:23 schreef Arcee het volgende:
Wat betekent 't als-ie 3 keer z'n broek uit z'n bilnaad haalt?
een onderbroek van de wibraquote:Op zondag 10 juni 2007 15:23 schreef Arcee het volgende:
Wat betekent 't als-ie 3 keer z'n broek uit z'n bilnaad haalt?
Hoe dat?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:18 schreef MiLalaa het volgende:
ok de getallen kunnen iets fout zijn.
ik was het lijn-schoonvegen vergeten. Meestal 1 grondige beurt bij aanvang game, en tussendoor wat mini-veegjes.quote:
Vergeet ook niet het afvegen van het zweet van de spierbundels met de handdoek.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:26 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
ik was het lijn-schoonvegen vergeten. Meestal 1 grondige beurt bij aanvang game, en tussendoor wat mini-veegjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |