de hele onderste ring daaro, de rest 470...quote:
Ja, voor de onderste ring wel.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
de hele onderste ring daaro, de rest 470...
Sharapovaquote:Op zondag 10 juni 2007 16:06 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
bijna alle mannen hebben een hekel aan Nadal. En de meeste vrouwen aan Sharapova. Toevallig
lolquote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef Ambrosius het volgende:
Sporza: "Tegen Djokovic heeft Nadal 54 keer om een handdoek gevraagd".
Voor een uefa cup/champions league finale gaan ze voor het viervoudige over de toonbank. Vind de prijzen nog wel meevallen eigenlijk, je krijgt toch 3 a 4 uur de beste mannen te zien.quote:
In denk dat de andere wedstrijden wel goedkoper zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:10 schreef Litton-Lane het volgende:
Serieus...
Ik zou het best een keer "live" willen zien. Maar niet voor die prijzen![]()
zoals zo vaakquote:Op zondag 10 juni 2007 16:12 schreef Arcee het volgende:
Federer maakt ook niet een erg geïnspireerde indruk.
Ik heb weinig last van frustraties eigenlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef twi het volgende:
Het had godverdomme al lang 6-1 moeten staan in de eerste set. Wat een frustrerende partij zeg, bah.
daarom kan nadal alleen RG winnen, meteen het kutste toernooi in mijn ogenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
zoals zo vaakNadal speelt altijd geinspireerd
![]()
Als je voor dat klotejoch bent dan mag je inderdaad in je handjes knijpen met zo'n lucky eerste set. Wat een gechoke van Federer zeg,...quote:Op zondag 10 juni 2007 16:13 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik heb weinig last van frustraties eigenlijk![]()
![]()
.
Eerst die 1ste service maar eens in krijgen.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:15 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
waarom geen service-volley en dropshots??
Kwaliteit komt altijd boven drijven.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:16 schreef twi het volgende:
[..]
Als je voor dat klotejoch bent dan mag je inderdaad in je handjes knijpen met zo'n lucky eerste set. Wat een gechoke van Federer zeg,...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |