quote:Op zondag 10 juni 2007 14:23 schreef andre347 het volgende:
Piet de Visser
quote:
Piet de Visser zit er niet bij voorbaat dagelijks bij hoor. Al zal hij vast wel een keer gevraagd gaan wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, dan hebben we Piet hopelijk weer gehad voor de komende weken. Dit ga ik wel kijken, gezellig vermaak na afloop.
Hij was cker weer dom en popiejopie aan het doenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ruud de Wild hoeven ze btw nooit meer uit te nodigen imo.
Hij weet niks van voetbal, dus hij hield wijzelijk zijn mond. Maar die snuggere Humberto probeert hem er dan weer bij te betrekken enzoquote:Op zondag 10 juni 2007 16:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hij was cker weer dom en popiejopie aan het doen![]()
![]()
![]()
Dat was inderdaad erg mooi ja, vooral de verbazing van de anderen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een geweldige vent die Mario.
Bij het rondje wie is jouw titelfavoriet van Halst noemde Italie, Barend Engeland.
Mario wie is jouw titel favoriet?
-Gewoon Holland.
Humberto bijna verbaast "gewoon Holland?"
-Ja tuurlijk.
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef MaxPower het volgende:
humberto lacht altijd zo hard om de gasten
Tja, als ie zegt dat ie voor Rutte is, dan neemt echt helemaal niemand hem ooit nog serieus...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef venomsnake het volgende:
V.Halst is Rita fan hoor ik.. Die vent neem ik dus ook niet meer serieus.![]()
Mooie actie ja. En terecht ook, Oranje is ook een titelfavoriet. Vooral als je dat gepruts van de andere favorieten ziet.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een geweldige vent die Mario.
Bij het rondje wie is jouw titelfavoriet van Halst noemde Italie, Barend Engeland.
Mario wie is jouw titel favoriet?
-Gewoon Holland.
Humberto bijna verbaast "gewoon Holland?"
-Ja tuurlijk.
'Ik ben wel gecharmeerd van de standpunten van Verdonk'quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef venomsnake het volgende:
V.Halst is Rita fan hoor ik.. Die vent neem ik dus ook niet meer serieus.![]()
Moeilijk te herkennen in het donker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:01 schreef PaRaR het volgende:
Volgens mij zag ik Waterman en een kleine donkere speler ... Drenthe ?
Vorig jaar sprong Huntelaar in een zwembad waar ze andere spelers aan het interviewen waren. Misschien is het een traditie ofzo. Of het heeft te maken met het programma van Jan-Joost en Ruud de Wild.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Fides het volgende:
Heeft dit een voorgeschiedenis?
De hoge kwallerigheid van Jan-Joost van Gangelen allicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Fides het volgende:
Heeft dit een voorgeschiedenis?
Hopelijk gaat hij mee met Talpa naar RTL. Barbare heeft dat hele programma verneuqt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tan stelt goede vragen. Dat zou die rooie van voetbal insite niet gedaan hebben.
Het staat inmiddels op de site van tienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Filmpje iemand?
Daarom houd ik zo van Tien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Het staat inmiddels op de site van tien
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:16 schreef MaxPower het volgende:
benieuwd of Babel zijn eigen filmpje ook op youtube gaat zetten
Waarschijnlijk filmde Babel het, dus het is maar de vraag of dat gelukt isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend was in ieder geval dat Babel deze keer wel goed kon richten.
'Die rooie van voetbal insite' verslaan is niet zo moeilijk, maar ik vond 'm juist een beetje irritant. Het kwam een paar keer voor dat hij een vraag stelde die heel uitgebreid leek te worden waardoor hij zelf 2 minuten achter elkaar aan 't woord was om uiteindelijk (na een heel verhaal) een hele simpele vraag te stellen aan Perez, zoals bv: "was het niet vervelend om niet in de basis te staan?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tan stelt goede vragen. Dat zou die rooie van voetbal insite niet gedaan hebben.
Op het laatst had ie het zelf ook door. 84 vragen achter elkaar. Perez: "quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:14 schreef Loohcs het volgende:
[..]
'Die rooie van voetbal insite' verslaan is niet zo moeilijk, maar ik vond 'm juist een beetje iriitant. Het kwam een paar keer voor dat hij een vraag stelde die heel uitgebreid leek te worden waardoor hij zelf 2 minuten achter elkaar aan 't woord was om uiteindelijk (na een heel verhaal) een hele simpele vraag te stellen aan Perez, zoals bv: "was het niet vervelend om niet in de basis te staan?"
Hij had het nu wel op z'n heupen. Nee, ik denk niet dat Foppe er van wist. Hopelijk is het ook een spontane actie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend was in ieder geval dat Babel deze keer wel goed kon richten.
Foppe wist ervan denk ik idd. Bovendien zag hij ze natuurlijk al aankomen en hij waarschuwde Jan-Joost niet ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk nog steeds dat het geinitieerd is door Foppe. Vorige week riep hij nog allemaal dat de jongens zo braaf waren etc. etc. Geen practical jokes etc. Nu ineens een duidelijk set up actie. En vervolgens lacht Foppe de lul uit zn broek alsof hij al EK is geworden.
Was da EK worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
En vervolgens lacht Foppe de lul uit zn broek alsof hij al EK is geworden.
Europees Kampioen worden?quote:
Foppe zégt in ieder geval er niet vooraf van geweten te hebben. Regie/cameramensen wisten het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Foppe wist ervan denk ik idd. Bovendien zag hij ze natuurlijk al aankomen en hij waarschuwde Jan-Joost niet ofzo.
De regisseur van Tien wist er waarschijnlijk ook al van want hij had expres een 'shot' waarbij je Babel en consorten duidelijk aan zag komen en Jan Joost goed in beeld had.
Er is niemand die hem afkapt als hij teveel lult. Bij Barend&vDorp deed Henk dat altijd goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
Frits rot alsjeblieft op.. Je hebt daar NIKS te zoeken. Je voegt NIKS toe.
Dispensatiespelers.quote:
Hij was een goede speler. Maar verder moet ie vooral zn mond houden en niet doen alsof ie alles van tactiek weet. Elke moggool kan die dingen zien.quote:
Van Halst is helder en legt vaak hele nuttige dingen uit. Het zal een kwesite van smaak zijn, maar ik vind hem de beste Nederlandse analist.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij was een goede speler. Maar verder moet ie vooral zn mond houden en niet doen alsof ie alles van tactiek weet. Elke moggool kan die dingen zien.
Hij vertelt alleen maar dingen die zelfs de commentatoren, die totaal geen verstand van voetbal hebben, al gezien hebben. Nou, dat zegt al genoeg imo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van Halst is helder en legt vaak hele nuttige dingen uit. Het zal een kwesite van smaak zijn, maar ik vind hem de beste Nederlandse analist.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:52 schreef koningdavid het volgende:
Het zal een kwesite van smaak zijn
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Elke moggool kan die dingen zien.
Eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij vertelt alleen maar dingen die zelfs de commentatoren, die totaal geen verstand van voetbal hebben, al gezien hebben. Nou, dat zegt al genoeg imo.
Graag. "Wat een leuke sfeer toch, er kunnen weer gezinnetjes met hun kinderen naar het voetbal"quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef djnospinzone het volgende:
KUNNEN WE ALSJEBLIEFT FRITS BAREND AAN DE HOOGSTE BOOM OPHANGEN?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef MaxPower het volgende:
Piet kende alle deelnemende voetballers al toen ze nog maar 5 jaar oud waren!
analyse van het taartincident niet gezien zeker? zeker wel een grappige kerel en heeft meer verstand van voetbal dan Fritsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Van Halst is echt niet leuk. Man zonder humor. Snap niet dat ie daar zit
dubieusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef MaxPower het volgende:
Piet kende alle deelnemende voetballers al toen ze nog maar 5 jaar oud waren!
Hij zit daar volgens mij niet om grapjes te maken maar verstandige dingen over voetbal te zeggen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Van Halst is echt niet leuk. Man zonder humor. Snap niet dat ie daar zit
Ik ook.quote:
Idd, en dan ook dat spitsige gezicht van die Frits wat hij trekt als hij, volgens hem zelf, een hele intelligente of grappige opmerking maakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet alleen van die kale trouwens, ook van Frits die zichzelf reuze interessant vind.![]()
Bovendien blert ie overal doorheen, laat niemand uitspreken en is VEEEL te dominant aanwezig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en dan ook dat spitsige gezicht van die Frits wat hij trekt als hij, volgens hem zelf, een hele intelligente of grappige opmerking maakt.
Je bent redelijk in de minderheid...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij zit daar volgens mij niet om grapjes te maken maar verstandige dingen over voetbal te zeggen?
En dat doet hij zeer goed.
Denk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent redelijk in de minderheid...
DAM en Piet in 1 zin zetten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef pfaf het volgende:
Piet komt me de strot uit. Wij hebben DAM al, daar heb ik momenteel meer dan genoeg aan.
Verkeerde topic volgens mij.quote:
Daarom staat er ook een punt tussen.quote:
Ik zie het ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het wordt 's middags zelfs herhaald.
Ja al bezig, en noem me geen hoelangquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:48 schreef AminBen het volgende:
Kut vergeten, hoelang al bezig?
Ia al zo lang geleden dat ik het me niet eens meer herinnerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef qonmann het volgende:
Wat een kwal die Piet de Visser.![]()
![]()
Wat heeft ie eigenlijk zelf als trainer bereikt ?
Slory kende hij nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
Piet de Viser kent weer elk voetballer die ze noemen
Carl Huighbreghts erg leuke vent. Heeft sportprogramma's gepresenteerd. Is een halve nederlanderquote:
wel een Piet de Visser topicque Het grote Piet de Visser fantopic!?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het Piet de Visser topic van neschouw niet vinden.
Iemand wel ?
Dank uquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
wel een Piet de Visser topicque Het grote Piet de Visser fantopic!?
Inderdaad. Met Dembele, Defour en Kompany met twee vingers in de neus kampioen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Martens Verthongen Vermalen hij noemt ze op alsof ie ze zelf heeft ontdekt
That's the Dutch spiritquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad. Met Dembele, Defour en Kompany met twee vingers in de neus kampioen.
En terechtquote:
Maar met allemaal belgenquote:
Is dat nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Gullit gaat Zola opzoeken
Ik vind het nu al een topitem
Inderdaad, erop en erover.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef venomsnake het volgende:
wat nou wij gunnen het die Belgen ook Frits..![]()
Spreek voor jezelf kerel..
Gewoon proberen winnen van die Belgen, niks gelijkspelen.
Ik heb niets met Belgie, afmaken die hap..!
Ida Corr - Let me think about itquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef MaxPower het volgende:
hoe heet dat aftitelingsmuziekje?
Jij ziet liever Portugal?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef venomsnake het volgende:
wat nou wij gunnen het die Belgen ook Frits..![]()
Spreek voor jezelf kerel..
Gewoon proberen winnen van die Belgen, niks gelijkspelen.
Ik heb niets met Belgie, afmaken die hap..!
Belgie, Portugal.. Wat kan mij het schelen.quote:
Volgens mij denken de meeste spelers er ook gewoon zo over. Foppe vertelde toch ook dat Donk hem vroeg:"Trainer, mogen we zaterdag alstublieft gewoon winnen?"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Belgie, Portugal.. Wat kan mij het schelen.
Je moet gewoon proberen al je wedstrijden te winnen, dan blijf je ook scherp.
Beetje die Belgen matsen slaat nergens op. Gewoon proberen te winnen.
Inderdaad. Frits was zo irritant vanavond, hij liep ook telkens door de gasten heen te praten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef Blawh het volgende:
Tom Boonen er opeens bij halen. Frits wat doe je?![]()
D'r zijn grenzen, dat weet je he?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Frits was zo irritant vanavond, hij liep ook telkens door de gasten heen te praten.![]()
Dan nog liever Babs![]()
Babs is cult!quote:
?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:54 schreef 2Drix het volgende:
Waarom schakelt talpa de stream uit bij dit![]()
![]()
Op de persconferentie zat de Portugese pers weer te zeiken of het niet allemaal afgesproken was tussen België en Nederland. Toen zei een licht geïrriteerde Foppe in het Engels dat Portugal naar zichzelf moest kijken en dat ze maar van België en Nederland hadden moeten winnenquote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef MaxPower het volgende:
gemist, wat was er goed aan Foppe net?
En zo is het maar netquote:Op zondag 17 juni 2007 00:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Op de persconferentie zat de Portugese pers weer te zeiken of het niet allemaal afgesproken was tussen België en Nederland. Toen zei een licht geïrriteerde Foppe in het Engels dat Portugal naar zichzelf moest kijken en dat ze maar van België en Nederland hadden moeten winnen![]()
Iddquote:Op zondag 17 juni 2007 16:52 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het een heel aardig programma. Niet spectaculair, maar gewoon leuk om te zien.
Wat een sufkut is die Barend toch.quote:Op zondag 17 juni 2007 23:55 schreef BVO het volgende:
Frits 'Albert Verlinde' Barend?
Dat is wel de meest belachelijke vergelijking ooit. AZ is pas 2 jaar een 'top'club en komt wat dat betreft net kijken op het hoogste niveau en Real Madrid hoort al bij de top van Europa en Spanje sinds 1900.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:00 schreef DrDentz het volgende:
Frits heeft wel gelijk wat dat betreft is Real Madrid gewoon net een stapje verder dan AZ
Hij vindt het ook prachtig om te kijken naar de huilende spelers, i.t.t juichende spelers. Toen viel het ook even stil. Toen zij Gullit maar van: Ik niet hoor.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:00 schreef BVO het volgende:
Hij zat zich er echt heel erg over op te winden, terwijl je iedereen zo zag kijken van "Moet dit nou?"
Hij bedoelde waarschijnlijk dat ie liever naar Barcelona spelers kijkt dan naar Madrid spelers, of ze nou juichen of huilen.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:03 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Hij vindt het ook prachtig om te kijken naar de huilende spelers, i.t.t juichende spelers. Toen viel het ook even stil. Toen zij Gullit maar van: Ik niet hoor.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:00 schreef BVO het volgende:
Hij zat zich er echt heel erg over op te winden, terwijl je iedereen zo zag kijken van "Moet dit nou?"
Nee, dom gelul weer over 4-4-2/4-3-3quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het eerste half uur gemist. Is dat erg ?
Veel topsporters zouden wel eens op de OS willen acteren, v Bommel ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie er nergens een nieuw topic over, maar ben ik de enige die het belachelijk vindt dat Marc van Bommel nu mee wil naar Peking? Hij heeft part noch deel aan de prestaties van Jong Oranje, is niet een beetje, maar VEEL te oud om daarin mee te voetballen. Bovendien weigert hij in Oranje te voetballen. Dit soort 'dienstweigeraars' hoort geen trip naar Peking als beloning te krijgen.
Inderdaad, maar of het middenveld de beste positie is om een aantal dispensatiespelers op te roepen betwijfel ik. Maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Veel topsporters zouden wel eens op de OS willen acteren, v Bommel ook.
Niets vreemds aan dus.
De maat is een keer vol. Van Bommel heeft Van Basten kansen genoeg gegeven. Een speler als Van Bommel hoort er gewoon altijd bij, ipv een Landzaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doelde eigenlijk niet op de wens van een sporter om mee te doen aan de Olympische Spelen; dat begrijp ik namelijk wel. Ik doelde ook niet op de positie van Marc van Bommel in het veld.
Ik doelde gewoon op het feit dat meneer WEIGERT om op dit moment voor het Nederlands Elftal te voetballen, maar dan als 'beloning' wel naar Peking zou gaan. Die eer zou moeten toekomen aan voetballers die WEL gewoon voor Oranje klaarstaan, niet voor 'dienstweigeraars' als Van Bommel.
Het merendeel van de spelers die wel open staan voor Oranje, gaan gewoon naar het EK, dus dat zijn geen opties. Het zijn juist spelers als Van Bommel, die door randverschijnselen dat toernooi moeten missen, die in aanmerking komen voor zo'n dispensatie plek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doelde eigenlijk niet op de wens van een sporter om mee te doen aan de Olympische Spelen; dat begrijp ik namelijk wel. Ik doelde ook niet op de positie van Marc van Bommel in het veld.
Ik doelde gewoon op het feit dat meneer WEIGERT om op dit moment voor het Nederlands Elftal te voetballen, maar dan als 'beloning' wel naar Peking zou gaan. Die eer zou moeten toekomen aan voetballers die WEL gewoon voor Oranje klaarstaan, niet voor 'dienstweigeraars' als Van Bommel.
Nog veel te vroeg om daarover te speculeren. De EK-selectie zal eerst bekend moeten worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:35 schreef DrDentz het volgende:
Wie neemt Foppe nog meer mee? Makaay en Davids zou ik zeggen. Davids als idool van oa Drenthe en aanjager van de groep.
En waarom in godsnaam Makaay als je ook RvN mee kan nemen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:35 schreef DrDentz het volgende:
Wie neemt Foppe nog meer mee? Makaay en Davids zou ik zeggen. Davids als idool van oa Drenthe en aanjager van de groep.
Ruud is dan hopelijk net klaar in Zwitserland.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En waarom in godsnaam Makaay als je ook RvN mee kan nemen?.
Volgens mij keert RvN weer terug bij het gewone Oranje na de zomer en lijkt het me sterk dat hij en het EK in Oostenrijk/Zwitserland zal spelen alsmede de OS in Peking.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Marco neemt Ruud al mee..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als dat al reglementair mag.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij keert RvN weer terug bij het gewone Oranje na de zomer en lijkt het me sterk dat hij en het EK in Oostenrijk/Zwitserland zal spelen alsmede de OS in Peking.
Of denk je zelf van niet?
Vind je? Ik vind van niet. Van Bommel weigert op dit moment te voetballen voor het Nederlands elftal. Hij weigert de kleuren van zijn vaderland te verdedigen, hij bedankt voor de eer. Het zal me een rotzorg zijn wat zijn motief is. Of -ie nou niet onder Van Basten wil voetballen, of -ie allergisch is voor de kleur Oranje, of -ie zichzelf te oud vindt worden (zoals Bergkamp en Stam op een bepaald moment). Hij weigert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Bommel weigert niet voor Oranje uit te komen, vBommel weigert onder vBasten uit te komen. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Kwam Peter Heerschop er op een gegeven moment tussen dat hij het allemaal onzin vond met als voorbeeld dat hij zelf bij zijn clubbie ook maar zijn positie innam op gevoelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee, dom gelul weer over 4-4-2/4-3-3
Tuurlijk niet. vBommel weogert te spelen onder Marco omdat hij als een speelbal behandelt is. Zonder duidelijke redenen werd hij dan weer wel, dan weer niet geselecteerd. Bovendien lagen vBommel en vBasten elkaar blijkbaar niet als persoon. Dat kán, en dat kan ook een goede reden zijn om niet voor Oranje te spelen. Principieel weigeren voor Oranje vanwege een druk programma of ouderdom zijn heel andere dingen dan dit. vBommel komt gewoon terug als er een andere coach aan het roer komt (Cruijff uitgezonderd waarschijnlijk).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind van niet. Van Bommel weigert op dit moment te voetballen voor het Nederlands elftal. Hij weigert de kleuren van zijn vaderland te verdedigen, hij bedankt voor de eer. Het zal me een rotzorg zijn wat zijn motief is. Of -ie nou niet onder Van Basten wil voetballen, of -ie allergisch is voor de kleur Oranje, of -ie zichzelf te oud vindt worden (zoals Bergkamp en Stam op een bepaald moment). Hij weigert.
idd. en gelijk heeft iequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. vBommel weogert te spelen onder Marco omdat hij als een speelbal behandelt is. Zonder duidelijke redenen werd hij dan weer wel, dan weer niet geselecteerd. Bovendien lagen vBommel en vBasten elkaar blijkbaar niet als persoon. Dat kán, en dat kan ook een goede reden zijn om niet voor Oranje te spelen. Principieel weigeren voor Oranje vanwege een druk programma of ouderdom zijn heel andere dingen dan dit. vBommel komt gewoon terug als er een andere coach aan het roer komt (Cruijff uitgezonderd waarschijnlijk).
Idd, wat een huilie die gast zeg..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:45 schreef Dos37 het volgende:
donder op met die schijt columnist
Deze neger buigt voor niemandquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef BVO het volgende:
Bogarde. Die man weet echt alles op zijn huidskleur te betrekken.
Hij zal wel blij zijn met dit Jong Oranje, viel me pas op hoe weinig 'blanken'.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:57 schreef BVO het volgende:
Bogarde. Die man weet echt alles op zijn huidskleur te betrekken.
Alleen Vlaar volgens mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:58 schreef Gordon_Shumway het volgende:
[..]
Hij zal wel blij zijn met dit Jong Oranje, viel me pas op hoe weinig 'blanken'.
WTFquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:05 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat een heerlijke spontane vent is Bogarde.
bedoelde ook basis.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
WTF? Maar je hebt die gast van Sparta/AZ ook nog, kan niet eens op zn naam komen.
edit: medunjanin.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |