Nee, dom gelul weer over 4-4-2/4-3-3quote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:00 schreef tong80 het volgende:
Ik heb het eerste half uur gemist. Is dat erg ?
Veel topsporters zouden wel eens op de OS willen acteren, v Bommel ook.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:19 schreef Elfletterig het volgende:
Ik zie er nergens een nieuw topic over, maar ben ik de enige die het belachelijk vindt dat Marc van Bommel nu mee wil naar Peking? Hij heeft part noch deel aan de prestaties van Jong Oranje, is niet een beetje, maar VEEL te oud om daarin mee te voetballen. Bovendien weigert hij in Oranje te voetballen. Dit soort 'dienstweigeraars' hoort geen trip naar Peking als beloning te krijgen.
Inderdaad, maar of het middenveld de beste positie is om een aantal dispensatiespelers op te roepen betwijfel ik. Maar dat is een andere discussie.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 09:31 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Veel topsporters zouden wel eens op de OS willen acteren, v Bommel ook.
Niets vreemds aan dus.
De maat is een keer vol. Van Bommel heeft Van Basten kansen genoeg gegeven. Een speler als Van Bommel hoort er gewoon altijd bij, ipv een Landzaatquote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doelde eigenlijk niet op de wens van een sporter om mee te doen aan de Olympische Spelen; dat begrijp ik namelijk wel. Ik doelde ook niet op de positie van Marc van Bommel in het veld.
Ik doelde gewoon op het feit dat meneer WEIGERT om op dit moment voor het Nederlands Elftal te voetballen, maar dan als 'beloning' wel naar Peking zou gaan. Die eer zou moeten toekomen aan voetballers die WEL gewoon voor Oranje klaarstaan, niet voor 'dienstweigeraars' als Van Bommel.
Het merendeel van de spelers die wel open staan voor Oranje, gaan gewoon naar het EK, dus dat zijn geen opties. Het zijn juist spelers als Van Bommel, die door randverschijnselen dat toernooi moeten missen, die in aanmerking komen voor zo'n dispensatie plek.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:28 schreef Elfletterig het volgende:
Ik doelde eigenlijk niet op de wens van een sporter om mee te doen aan de Olympische Spelen; dat begrijp ik namelijk wel. Ik doelde ook niet op de positie van Marc van Bommel in het veld.
Ik doelde gewoon op het feit dat meneer WEIGERT om op dit moment voor het Nederlands Elftal te voetballen, maar dan als 'beloning' wel naar Peking zou gaan. Die eer zou moeten toekomen aan voetballers die WEL gewoon voor Oranje klaarstaan, niet voor 'dienstweigeraars' als Van Bommel.
Nog veel te vroeg om daarover te speculeren. De EK-selectie zal eerst bekend moeten worden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:35 schreef DrDentz het volgende:
Wie neemt Foppe nog meer mee? Makaay en Davids zou ik zeggen. Davids als idool van oa Drenthe en aanjager van de groep.
En waarom in godsnaam Makaay als je ook RvN mee kan nemen?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:35 schreef DrDentz het volgende:
Wie neemt Foppe nog meer mee? Makaay en Davids zou ik zeggen. Davids als idool van oa Drenthe en aanjager van de groep.
Ruud is dan hopelijk net klaar in Zwitserland.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En waarom in godsnaam Makaay als je ook RvN mee kan nemen?.
Volgens mij keert RvN weer terug bij het gewone Oranje na de zomer en lijkt het me sterk dat hij en het EK in Oostenrijk/Zwitserland zal spelen alsmede de OS in Peking.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Marco neemt Ruud al mee..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:00 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als dat al reglementair mag.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:03 schreef PyTh het volgende:
[..]
Volgens mij keert RvN weer terug bij het gewone Oranje na de zomer en lijkt het me sterk dat hij en het EK in Oostenrijk/Zwitserland zal spelen alsmede de OS in Peking.
Of denk je zelf van niet?
Vind je? Ik vind van niet. Van Bommel weigert op dit moment te voetballen voor het Nederlands elftal. Hij weigert de kleuren van zijn vaderland te verdedigen, hij bedankt voor de eer. Het zal me een rotzorg zijn wat zijn motief is. Of -ie nou niet onder Van Basten wil voetballen, of -ie allergisch is voor de kleur Oranje, of -ie zichzelf te oud vindt worden (zoals Bergkamp en Stam op een bepaald moment). Hij weigert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:33 schreef EnGCatjuh het volgende:
Van Bommel weigert niet voor Oranje uit te komen, vBommel weigert onder vBasten uit te komen. Dat zijn twee totaal verschillende dingen.
Kwam Peter Heerschop er op een gegeven moment tussen dat hij het allemaal onzin vond met als voorbeeld dat hij zelf bij zijn clubbie ook maar zijn positie innam op gevoelquote:Op dinsdag 19 juni 2007 00:02 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Nee, dom gelul weer over 4-4-2/4-3-3
Tuurlijk niet. vBommel weogert te spelen onder Marco omdat hij als een speelbal behandelt is. Zonder duidelijke redenen werd hij dan weer wel, dan weer niet geselecteerd. Bovendien lagen vBommel en vBasten elkaar blijkbaar niet als persoon. Dat kán, en dat kan ook een goede reden zijn om niet voor Oranje te spelen. Principieel weigeren voor Oranje vanwege een druk programma of ouderdom zijn heel andere dingen dan dit. vBommel komt gewoon terug als er een andere coach aan het roer komt (Cruijff uitgezonderd waarschijnlijk).quote:Op dinsdag 19 juni 2007 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind van niet. Van Bommel weigert op dit moment te voetballen voor het Nederlands elftal. Hij weigert de kleuren van zijn vaderland te verdedigen, hij bedankt voor de eer. Het zal me een rotzorg zijn wat zijn motief is. Of -ie nou niet onder Van Basten wil voetballen, of -ie allergisch is voor de kleur Oranje, of -ie zichzelf te oud vindt worden (zoals Bergkamp en Stam op een bepaald moment). Hij weigert.
idd. en gelijk heeft iequote:Op dinsdag 19 juni 2007 16:54 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Tuurlijk niet. vBommel weogert te spelen onder Marco omdat hij als een speelbal behandelt is. Zonder duidelijke redenen werd hij dan weer wel, dan weer niet geselecteerd. Bovendien lagen vBommel en vBasten elkaar blijkbaar niet als persoon. Dat kán, en dat kan ook een goede reden zijn om niet voor Oranje te spelen. Principieel weigeren voor Oranje vanwege een druk programma of ouderdom zijn heel andere dingen dan dit. vBommel komt gewoon terug als er een andere coach aan het roer komt (Cruijff uitgezonderd waarschijnlijk).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |