quote:Op zondag 10 juni 2007 14:23 schreef andre347 het volgende:
Piet de Visser
quote:
Piet de Visser zit er niet bij voorbaat dagelijks bij hoor. Al zal hij vast wel een keer gevraagd gaan wordenquote:Op zondag 10 juni 2007 14:57 schreef -Vaduz- het volgende:
Pff, dan hebben we Piet hopelijk weer gehad voor de komende weken. Dit ga ik wel kijken, gezellig vermaak na afloop.
Hij was cker weer dom en popiejopie aan het doenquote:Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef EnGCatjuh het volgende:
Ruud de Wild hoeven ze btw nooit meer uit te nodigen imo.
Hij weet niks van voetbal, dus hij hield wijzelijk zijn mond. Maar die snuggere Humberto probeert hem er dan weer bij te betrekken enzoquote:Op zondag 10 juni 2007 16:42 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hij was cker weer dom en popiejopie aan het doen![]()
![]()
![]()
Dat was inderdaad erg mooi ja, vooral de verbazing van de anderen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een geweldige vent die Mario.
Bij het rondje wie is jouw titelfavoriet van Halst noemde Italie, Barend Engeland.
Mario wie is jouw titel favoriet?
-Gewoon Holland.
Humberto bijna verbaast "gewoon Holland?"
-Ja tuurlijk.
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef MaxPower het volgende:
humberto lacht altijd zo hard om de gasten
Tja, als ie zegt dat ie voor Rutte is, dan neemt echt helemaal niemand hem ooit nog serieus...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef venomsnake het volgende:
V.Halst is Rita fan hoor ik.. Die vent neem ik dus ook niet meer serieus.![]()
Mooie actie ja. En terecht ook, Oranje is ook een titelfavoriet. Vooral als je dat gepruts van de andere favorieten ziet.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een geweldige vent die Mario.
Bij het rondje wie is jouw titelfavoriet van Halst noemde Italie, Barend Engeland.
Mario wie is jouw titel favoriet?
-Gewoon Holland.
Humberto bijna verbaast "gewoon Holland?"
-Ja tuurlijk.
'Ik ben wel gecharmeerd van de standpunten van Verdonk'quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef venomsnake het volgende:
V.Halst is Rita fan hoor ik.. Die vent neem ik dus ook niet meer serieus.![]()
Moeilijk te herkennen in het donker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:01 schreef PaRaR het volgende:
Volgens mij zag ik Waterman en een kleine donkere speler ... Drenthe ?
Vorig jaar sprong Huntelaar in een zwembad waar ze andere spelers aan het interviewen waren. Misschien is het een traditie ofzo. Of het heeft te maken met het programma van Jan-Joost en Ruud de Wild.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Fides het volgende:
Heeft dit een voorgeschiedenis?
De hoge kwallerigheid van Jan-Joost van Gangelen allicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Fides het volgende:
Heeft dit een voorgeschiedenis?
Hopelijk gaat hij mee met Talpa naar RTL. Barbare heeft dat hele programma verneuqt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tan stelt goede vragen. Dat zou die rooie van voetbal insite niet gedaan hebben.
Het staat inmiddels op de site van tienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Filmpje iemand?
Daarom houd ik zo van Tien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Het staat inmiddels op de site van tien
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:16 schreef MaxPower het volgende:
benieuwd of Babel zijn eigen filmpje ook op youtube gaat zetten
Waarschijnlijk filmde Babel het, dus het is maar de vraag of dat gelukt isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend was in ieder geval dat Babel deze keer wel goed kon richten.
'Die rooie van voetbal insite' verslaan is niet zo moeilijk, maar ik vond 'm juist een beetje irritant. Het kwam een paar keer voor dat hij een vraag stelde die heel uitgebreid leek te worden waardoor hij zelf 2 minuten achter elkaar aan 't woord was om uiteindelijk (na een heel verhaal) een hele simpele vraag te stellen aan Perez, zoals bv: "was het niet vervelend om niet in de basis te staan?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tan stelt goede vragen. Dat zou die rooie van voetbal insite niet gedaan hebben.
Op het laatst had ie het zelf ook door. 84 vragen achter elkaar. Perez: "quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:14 schreef Loohcs het volgende:
[..]
'Die rooie van voetbal insite' verslaan is niet zo moeilijk, maar ik vond 'm juist een beetje iriitant. Het kwam een paar keer voor dat hij een vraag stelde die heel uitgebreid leek te worden waardoor hij zelf 2 minuten achter elkaar aan 't woord was om uiteindelijk (na een heel verhaal) een hele simpele vraag te stellen aan Perez, zoals bv: "was het niet vervelend om niet in de basis te staan?"
Hij had het nu wel op z'n heupen. Nee, ik denk niet dat Foppe er van wist. Hopelijk is het ook een spontane actie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend was in ieder geval dat Babel deze keer wel goed kon richten.
Foppe wist ervan denk ik idd. Bovendien zag hij ze natuurlijk al aankomen en hij waarschuwde Jan-Joost niet ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk nog steeds dat het geinitieerd is door Foppe. Vorige week riep hij nog allemaal dat de jongens zo braaf waren etc. etc. Geen practical jokes etc. Nu ineens een duidelijk set up actie. En vervolgens lacht Foppe de lul uit zn broek alsof hij al EK is geworden.
Was da EK worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
En vervolgens lacht Foppe de lul uit zn broek alsof hij al EK is geworden.
Europees Kampioen worden?quote:
Foppe zégt in ieder geval er niet vooraf van geweten te hebben. Regie/cameramensen wisten het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Foppe wist ervan denk ik idd. Bovendien zag hij ze natuurlijk al aankomen en hij waarschuwde Jan-Joost niet ofzo.
De regisseur van Tien wist er waarschijnlijk ook al van want hij had expres een 'shot' waarbij je Babel en consorten duidelijk aan zag komen en Jan Joost goed in beeld had.
Er is niemand die hem afkapt als hij teveel lult. Bij Barend&vDorp deed Henk dat altijd goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
Frits rot alsjeblieft op.. Je hebt daar NIKS te zoeken. Je voegt NIKS toe.
Dispensatiespelers.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |