Dat was inderdaad erg mooi ja, vooral de verbazing van de anderen.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een geweldige vent die Mario.
Bij het rondje wie is jouw titelfavoriet van Halst noemde Italie, Barend Engeland.
Mario wie is jouw titel favoriet?
-Gewoon Holland.
Humberto bijna verbaast "gewoon Holland?"
-Ja tuurlijk.
Jaquote:Op maandag 11 juni 2007 23:18 schreef MaxPower het volgende:
humberto lacht altijd zo hard om de gasten
Tja, als ie zegt dat ie voor Rutte is, dan neemt echt helemaal niemand hem ooit nog serieus...quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef venomsnake het volgende:
V.Halst is Rita fan hoor ik.. Die vent neem ik dus ook niet meer serieus.![]()
Mooie actie ja. En terecht ook, Oranje is ook een titelfavoriet. Vooral als je dat gepruts van de andere favorieten ziet.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:14 schreef TerroRobbie het volgende:
Wat een geweldige vent die Mario.
Bij het rondje wie is jouw titelfavoriet van Halst noemde Italie, Barend Engeland.
Mario wie is jouw titel favoriet?
-Gewoon Holland.
Humberto bijna verbaast "gewoon Holland?"
-Ja tuurlijk.
'Ik ben wel gecharmeerd van de standpunten van Verdonk'quote:Op maandag 11 juni 2007 22:56 schreef venomsnake het volgende:
V.Halst is Rita fan hoor ik.. Die vent neem ik dus ook niet meer serieus.![]()
Moeilijk te herkennen in het donker.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:01 schreef PaRaR het volgende:
Volgens mij zag ik Waterman en een kleine donkere speler ... Drenthe ?
Vorig jaar sprong Huntelaar in een zwembad waar ze andere spelers aan het interviewen waren. Misschien is het een traditie ofzo. Of het heeft te maken met het programma van Jan-Joost en Ruud de Wild.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Fides het volgende:
Heeft dit een voorgeschiedenis?
De hoge kwallerigheid van Jan-Joost van Gangelen allicht.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:02 schreef Fides het volgende:
Heeft dit een voorgeschiedenis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |