Hopelijk gaat hij mee met Talpa naar RTL. Barbare heeft dat hele programma verneuqt.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tan stelt goede vragen. Dat zou die rooie van voetbal insite niet gedaan hebben.
Het staat inmiddels op de site van tienquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:51 schreef TerroRobbie het volgende:
Filmpje iemand?
Daarom houd ik zo van Tien.quote:Op woensdag 13 juni 2007 00:11 schreef alors het volgende:
[..]
Het staat inmiddels op de site van tien
quote:Op woensdag 13 juni 2007 08:16 schreef MaxPower het volgende:
benieuwd of Babel zijn eigen filmpje ook op youtube gaat zetten
Waarschijnlijk filmde Babel het, dus het is maar de vraag of dat gelukt isquote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend was in ieder geval dat Babel deze keer wel goed kon richten.
'Die rooie van voetbal insite' verslaan is niet zo moeilijk, maar ik vond 'm juist een beetje irritant. Het kwam een paar keer voor dat hij een vraag stelde die heel uitgebreid leek te worden waardoor hij zelf 2 minuten achter elkaar aan 't woord was om uiteindelijk (na een heel verhaal) een hele simpele vraag te stellen aan Perez, zoals bv: "was het niet vervelend om niet in de basis te staan?"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:21 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tan stelt goede vragen. Dat zou die rooie van voetbal insite niet gedaan hebben.
Op het laatst had ie het zelf ook door. 84 vragen achter elkaar. Perez: "quote:Op woensdag 13 juni 2007 13:14 schreef Loohcs het volgende:
[..]
'Die rooie van voetbal insite' verslaan is niet zo moeilijk, maar ik vond 'm juist een beetje iriitant. Het kwam een paar keer voor dat hij een vraag stelde die heel uitgebreid leek te worden waardoor hij zelf 2 minuten achter elkaar aan 't woord was om uiteindelijk (na een heel verhaal) een hele simpele vraag te stellen aan Perez, zoals bv: "was het niet vervelend om niet in de basis te staan?"
Hij had het nu wel op z'n heupen. Nee, ik denk niet dat Foppe er van wist. Hopelijk is het ook een spontane actie.quote:Op woensdag 13 juni 2007 10:43 schreef TerroRobbie het volgende:
Wel opvallend was in ieder geval dat Babel deze keer wel goed kon richten.
Foppe wist ervan denk ik idd. Bovendien zag hij ze natuurlijk al aankomen en hij waarschuwde Jan-Joost niet ofzo.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik denk nog steeds dat het geinitieerd is door Foppe. Vorige week riep hij nog allemaal dat de jongens zo braaf waren etc. etc. Geen practical jokes etc. Nu ineens een duidelijk set up actie. En vervolgens lacht Foppe de lul uit zn broek alsof hij al EK is geworden.
Was da EK worden?quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:19 schreef TerroRobbie het volgende:
En vervolgens lacht Foppe de lul uit zn broek alsof hij al EK is geworden.
Europees Kampioen worden?quote:
Foppe zégt in ieder geval er niet vooraf van geweten te hebben. Regie/cameramensen wisten het wel.quote:Op woensdag 13 juni 2007 14:31 schreef koningdavid het volgende:
Foppe wist ervan denk ik idd. Bovendien zag hij ze natuurlijk al aankomen en hij waarschuwde Jan-Joost niet ofzo.
De regisseur van Tien wist er waarschijnlijk ook al van want hij had expres een 'shot' waarbij je Babel en consorten duidelijk aan zag komen en Jan Joost goed in beeld had.
Er is niemand die hem afkapt als hij teveel lult. Bij Barend&vDorp deed Henk dat altijd goed.quote:Op woensdag 13 juni 2007 23:34 schreef TheGeneral het volgende:
Frits rot alsjeblieft op.. Je hebt daar NIKS te zoeken. Je voegt NIKS toe.
Dispensatiespelers.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |