Hij was een goede speler. Maar verder moet ie vooral zn mond houden en niet doen alsof ie alles van tactiek weet. Elke moggool kan die dingen zien.quote:
Van Halst is helder en legt vaak hele nuttige dingen uit. Het zal een kwesite van smaak zijn, maar ik vind hem de beste Nederlandse analist.quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij was een goede speler. Maar verder moet ie vooral zn mond houden en niet doen alsof ie alles van tactiek weet. Elke moggool kan die dingen zien.
Hij vertelt alleen maar dingen die zelfs de commentatoren, die totaal geen verstand van voetbal hebben, al gezien hebben. Nou, dat zegt al genoeg imo.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:52 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van Halst is helder en legt vaak hele nuttige dingen uit. Het zal een kwesite van smaak zijn, maar ik vind hem de beste Nederlandse analist.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:52 schreef koningdavid het volgende:
Het zal een kwesite van smaak zijn
quote:Op donderdag 14 juni 2007 11:23 schreef EnGCatjuh het volgende:
Elke moggool kan die dingen zien.
Eens.quote:Op donderdag 14 juni 2007 12:56 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Hij vertelt alleen maar dingen die zelfs de commentatoren, die totaal geen verstand van voetbal hebben, al gezien hebben. Nou, dat zegt al genoeg imo.
Graag. "Wat een leuke sfeer toch, er kunnen weer gezinnetjes met hun kinderen naar het voetbal"quote:Op donderdag 14 juni 2007 01:26 schreef djnospinzone het volgende:
KUNNEN WE ALSJEBLIEFT FRITS BAREND AAN DE HOOGSTE BOOM OPHANGEN?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef MaxPower het volgende:
Piet kende alle deelnemende voetballers al toen ze nog maar 5 jaar oud waren!
analyse van het taartincident niet gezien zeker? zeker wel een grappige kerel en heeft meer verstand van voetbal dan Fritsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Van Halst is echt niet leuk. Man zonder humor. Snap niet dat ie daar zit
dubieusquote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:19 schreef MaxPower het volgende:
Piet kende alle deelnemende voetballers al toen ze nog maar 5 jaar oud waren!
Hij zit daar volgens mij niet om grapjes te maken maar verstandige dingen over voetbal te zeggen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Van Halst is echt niet leuk. Man zonder humor. Snap niet dat ie daar zit
Ik ook.quote:
Idd, en dan ook dat spitsige gezicht van die Frits wat hij trekt als hij, volgens hem zelf, een hele intelligente of grappige opmerking maakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet alleen van die kale trouwens, ook van Frits die zichzelf reuze interessant vind.![]()
Bovendien blert ie overal doorheen, laat niemand uitspreken en is VEEEL te dominant aanwezig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en dan ook dat spitsige gezicht van die Frits wat hij trekt als hij, volgens hem zelf, een hele intelligente of grappige opmerking maakt.
Je bent redelijk in de minderheid...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij zit daar volgens mij niet om grapjes te maken maar verstandige dingen over voetbal te zeggen?
En dat doet hij zeer goed.
Denk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent redelijk in de minderheid...
DAM en Piet in 1 zin zetten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef pfaf het volgende:
Piet komt me de strot uit. Wij hebben DAM al, daar heb ik momenteel meer dan genoeg aan.
Verkeerde topic volgens mij.quote:
Daarom staat er ook een punt tussen.quote:
Ik zie het ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het wordt 's middags zelfs herhaald.
Ja al bezig, en noem me geen hoelangquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:48 schreef AminBen het volgende:
Kut vergeten, hoelang al bezig?
Ia al zo lang geleden dat ik het me niet eens meer herinnerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef qonmann het volgende:
Wat een kwal die Piet de Visser.![]()
![]()
Wat heeft ie eigenlijk zelf als trainer bereikt ?
Slory kende hij nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
Piet de Viser kent weer elk voetballer die ze noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |