Hij zit daar volgens mij niet om grapjes te maken maar verstandige dingen over voetbal te zeggen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:50 schreef tong80 het volgende:
Van Halst is echt niet leuk. Man zonder humor. Snap niet dat ie daar zit
Ik ook.quote:
Idd, en dan ook dat spitsige gezicht van die Frits wat hij trekt als hij, volgens hem zelf, een hele intelligente of grappige opmerking maakt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ook.
Niet alleen van die kale trouwens, ook van Frits die zichzelf reuze interessant vind.![]()
Bovendien blert ie overal doorheen, laat niemand uitspreken en is VEEEL te dominant aanwezig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:54 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Idd, en dan ook dat spitsige gezicht van die Frits wat hij trekt als hij, volgens hem zelf, een hele intelligente of grappige opmerking maakt.
Je bent redelijk in de minderheid...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Hij zit daar volgens mij niet om grapjes te maken maar verstandige dingen over voetbal te zeggen?
En dat doet hij zeer goed.
Denk je?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Je bent redelijk in de minderheid...
DAM en Piet in 1 zin zetten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:26 schreef pfaf het volgende:
Piet komt me de strot uit. Wij hebben DAM al, daar heb ik momenteel meer dan genoeg aan.
Verkeerde topic volgens mij.quote:
Daarom staat er ook een punt tussen.quote:
Ik zie het ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:07 schreef BliksemSchigt het volgende:
Het wordt 's middags zelfs herhaald.
Ja al bezig, en noem me geen hoelangquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:48 schreef AminBen het volgende:
Kut vergeten, hoelang al bezig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |