Ia al zo lang geleden dat ik het me niet eens meer herinnerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:08 schreef qonmann het volgende:
Wat een kwal die Piet de Visser.![]()
![]()
Wat heeft ie eigenlijk zelf als trainer bereikt ?
Slory kende hij nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:47 schreef tong80 het volgende:
Piet de Viser kent weer elk voetballer die ze noemen
Carl Huighbreghts erg leuke vent. Heeft sportprogramma's gepresenteerd. Is een halve nederlanderquote:
wel een Piet de Visser topicque Het grote Piet de Visser fantopic!?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:23 schreef tong80 het volgende:
Ik kan het Piet de Visser topic van neschouw niet vinden.
Iemand wel ?
Dank uquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:26 schreef borisz het volgende:
[..]
wel een Piet de Visser topicque Het grote Piet de Visser fantopic!?
Inderdaad. Met Dembele, Defour en Kompany met twee vingers in de neus kampioen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:28 schreef tong80 het volgende:
Martens Verthongen Vermalen hij noemt ze op alsof ie ze zelf heeft ontdekt
That's the Dutch spiritquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:29 schreef Blawh het volgende:
[..]
Inderdaad. Met Dembele, Defour en Kompany met twee vingers in de neus kampioen.
En terechtquote:
Maar met allemaal belgenquote:
Is dat nu?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:36 schreef mcyodogg het volgende:
Gullit gaat Zola opzoeken
Ik vind het nu al een topitem
Inderdaad, erop en erover.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef venomsnake het volgende:
wat nou wij gunnen het die Belgen ook Frits..![]()
Spreek voor jezelf kerel..
Gewoon proberen winnen van die Belgen, niks gelijkspelen.
Ik heb niets met Belgie, afmaken die hap..!
Ida Corr - Let me think about itquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef MaxPower het volgende:
hoe heet dat aftitelingsmuziekje?
Jij ziet liever Portugal?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:49 schreef venomsnake het volgende:
wat nou wij gunnen het die Belgen ook Frits..![]()
Spreek voor jezelf kerel..
Gewoon proberen winnen van die Belgen, niks gelijkspelen.
Ik heb niets met Belgie, afmaken die hap..!
Belgie, Portugal.. Wat kan mij het schelen.quote:
Volgens mij denken de meeste spelers er ook gewoon zo over. Foppe vertelde toch ook dat Donk hem vroeg:"Trainer, mogen we zaterdag alstublieft gewoon winnen?"quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Belgie, Portugal.. Wat kan mij het schelen.
Je moet gewoon proberen al je wedstrijden te winnen, dan blijf je ook scherp.
Beetje die Belgen matsen slaat nergens op. Gewoon proberen te winnen.
Inderdaad. Frits was zo irritant vanavond, hij liep ook telkens door de gasten heen te praten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:35 schreef Blawh het volgende:
Tom Boonen er opeens bij halen. Frits wat doe je?![]()
D'r zijn grenzen, dat weet je he?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:21 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Inderdaad. Frits was zo irritant vanavond, hij liep ook telkens door de gasten heen te praten.![]()
Dan nog liever Babs![]()
Babs is cult!quote:
?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:54 schreef 2Drix het volgende:
Waarom schakelt talpa de stream uit bij dit![]()
![]()
Op de persconferentie zat de Portugese pers weer te zeiken of het niet allemaal afgesproken was tussen België en Nederland. Toen zei een licht geïrriteerde Foppe in het Engels dat Portugal naar zichzelf moest kijken en dat ze maar van België en Nederland hadden moeten winnenquote:Op zondag 17 juni 2007 00:15 schreef MaxPower het volgende:
gemist, wat was er goed aan Foppe net?
En zo is het maar netquote:Op zondag 17 juni 2007 00:30 schreef Frey het volgende:
[..]
Op de persconferentie zat de Portugese pers weer te zeiken of het niet allemaal afgesproken was tussen België en Nederland. Toen zei een licht geïrriteerde Foppe in het Engels dat Portugal naar zichzelf moest kijken en dat ze maar van België en Nederland hadden moeten winnen![]()
Iddquote:Op zondag 17 juni 2007 16:52 schreef BVO het volgende:
Toch vind ik het een heel aardig programma. Niet spectaculair, maar gewoon leuk om te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |