sekslijnen bellenquote:Op zondag 10 juni 2007 13:05 schreef DennisMoore het volgende:
Even herhalen:
www.smsusenet.nl.
Wat kun je nog meer voor handigs met te veel beltegoed doen?
Ben gisteren naar de kapper geweest.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik moet echt naar de kapper, ik heb nu echt zo'n dik stuk vacht op m'n kop zitten, en met dit warme weer is dat niet prettig...
Je had op zich al kort volgens mij. Aan de hand van een foto van je in het pak in vorig topicquote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ben gisteren naar de kapper geweest.. Lekker kort.
.
Had je gewoon kunnen zeggen ik ben gay, dan had ze het zeer waarschijnlijk nog leuk gevonden.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me toch sjans gisteren.
Met een meiske.Ze ging allemaal met me dansen enzo, en vroeg of ik iets te drinken wilde. En omdat ik zo verbaasd was zei ik maar "nee, dank je" en toen was ze volgens mij beledigd.
Wie had dat durven denken, Erik en sjans (weliswaar niet met een jongen).
Volgende stap is met een manwijf en dan kom je vanzelf bij een prettige homo-jongen uit.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik had me toch sjans gisteren.
Met een meiske.Ze ging allemaal met me dansen enzo, en vroeg of ik iets te drinken wilde. En omdat ik zo verbaasd was zei ik maar "nee, dank je" en toen was ze volgens mij beledigd.
Wie had dat durven denken, Erik en sjans (weliswaar niet met een jongen).
Als ze je zat te versieren, had je het kunnen doen, want dat zou wat misverstand uit de weg ruimen.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja, ik zat nog te denken, hoor je zoiets te zeggen als iemand je alleen nog maar een drankje aanbiedt? Ik vond het allemaal maar verwarrend.
Het voelde als een enorme haardos.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:48 schreef samjustme het volgende:
[..]
Je had op zich al kort volgens mij. Aan de hand van een foto van je in het pak in vorig topic
Lekker fris en fleurigquote:Op zondag 10 juni 2007 13:43 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Ben gisteren naar de kapper geweest.. Lekker kort.
.
Staat je vast wel prima!quote:Op zondag 10 juni 2007 14:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Het voelde als een enorme haardos..
Weer net zo kojak als jaren terug?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:17 schreef DennisMoore het volgende:
Bij mij is 't voorlopig nog wel kort genoeg..
Standje twee was 't, maar nu al wat langer.quote:
Kwestie van op tijd weer bijwerken. Ik heb standje 1 laten doen vrijdag.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:29 schreef DennisMoore het volgende:
Standje twee was 't, maar nu al wat langer.
Zonder kuif groeit het alleen zo stom weer aan, zo rond en plat..
Ja, als je daar de kop voor hebt, dan is dat prima.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:34 schreef NathaN het volgende:
Kwestie van op tijd weer bijwerken. Ik heb standje 1 laten doen vrijdag.
Mja, dat is toch niet normaal meer?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gisteren in een kroeg ("heterokroeg") en daar braken in een half uur maarlieft 4 gevechten uit.
Dan moet je ook maar niet met andermans vriendinnetjes gaan sjansen.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik was gisteren in een kroeg ("heterokroeg") en daar braken in een half uur maarlieft 4 gevechten uit.
Intuos, nice.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:49 schreef Les_Grandes_Espera... het volgende:
[afbeelding]
*Met nieuw speelgoed speel*.
[afbeelding]
Jij subtiele verleider, jij.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, zij ging opeens tegen mij aan dansen en mijn handjes vasthouden en me een drankje aanbieden!
quote:
Dat is niet zo raar...die jongens kunnen daar gewoon hun testosteron kwijt.quote:Op zondag 10 juni 2007 14:49 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Mja, dat is toch niet normaal meer?
Ik heb in de 5 jaar dat ik nu in de Regenboog kom 1 keer gezien dat de eigenaar over de bar heen sprong om iemand de tent uit te jassen, en 1x gehoord dat er een soort van vechtpartijtje was. Zelfde voor de andere kroegen, en zelfs in Gaypalace heb ik het nog nooit uit de hand zien lopen.
"handjes"?quote:Op zondag 10 juni 2007 14:58 schreef Tha_Erik het volgende:
Hela, zij ging opeens tegen mij aan dansen en mijn handjes vasthouden en me een drankje aanbieden!
Vroeger was ie zo groot, nu lijkt ie zo kleinquote:Op zondag 10 juni 2007 13:42 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
"Waarom is openings topic gaan Sonja Bakkeren?"
Ik snap echt geen kut van wat je bedoelt..
quote:Op zondag 10 juni 2007 15:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat is niet zo raar...die jongens kunnen daar gewoon hun testosteron kwijt.
Mijn hemel dit is gewoon te erg! Goed insmeren met zelfbruiningsmiddel blijkt ook een vak te zijnquote:Op zondag 10 juni 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, in ander topic.
Stoer om er wat bruin uit te zien..
"Tien kleine nikkertjes die liepen in de regen. Eentje was van waterverf, toen waren er nog negen."quote:Op zondag 10 juni 2007 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Die lijn net niet op de haargrens valt helemaal niet zo erg op. Net een stel zwarte pieten die door een regenbui gelopen zijn ofzo
.
Harder dan dat kan haast niet...quote:Op zondag 10 juni 2007 15:14 schreef Tha_Erik het volgende:. Playing hard to get, door het drankje te weigeren en op jongens te vallen.
Doet me denken aan Fat Fighters - Orange (Little Britain)quote:Op zondag 10 juni 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, in ander topic.
What the f.ckquote:Op zondag 10 juni 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, in ander topic.
Lg shine is een wijventelefoon.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
What the f.ck![]()
Ik ga mijn abo verlengen maar twijfel nog welk toestel ik zal nemen
twijfel tussen samsung u600 en lg shine
Dus dat was een aanbeveling?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lg shine is een wijventelefoon.
Ik maak de keuze alleen wat makkelijker, zonder een mening te geven.quote:
Dat ding verslijt je nooit meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb nog steeds dat postbanktelefoontje
I a more a man than you ever will be you queer boyquote:
Je gebruikt 'm nooit en hij ligt in een doosje in de kast?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:26 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Ik heb nog steeds dat postbanktelefoontje
Ik heb 'm ook niet om te verslijten, ik heb 'm om te telefoneren.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ding verslijt je nooit meer.
Ja weet ik. Het is een belabberd telefoontje, maar het doet 't , en ik gebruik 'm zeg maar als walkie talkie.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je gebruikt 'm nooit en hij ligt in een doosje in de kast?
Dat is de grootste prul met de slechtste batterij die ik gehad heb.
Moet je vooral woorden als "you queer boy" gebruiken.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:29 schreef samjustme het volgende:
I a more a man than you ever will be you queer boy![]()
Ga dan werken.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het is een belabberd telefoontje, maar het doet 't , en ik gebruik 'm zeg maar als walkie talkie.
En ik heb geen geld voor een nieuwe.
Laat het me mezelf even rectificeren: Ik heb er geen geld voor over.quote:
Ik ben een stuk jonger dan jij dat is mijn excuusquote:Op zondag 10 juni 2007 16:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Moet je vooral woorden als "you queer boy" gebruiken.
What de fock?!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, in ander topic.
Sowieso.. ik weet niet hoe dik de laag met crème is op die gezichtjes, maar aan de glans te zien zit er een laag van een millimeter dik op ofzoquote:
Als het chocoladepasta was geweest had je het er vast van af willen likken.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sowieso.. ik weet niet hoe dik de laag met crème is op die gezichtjes, maar aan de glans te zien zit er een laag van een millimeter dik op ofzo
Mwoa.. nee, te jong, te simpel..quote:Op zondag 10 juni 2007 17:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als het chocoladepasta was geweest had je het er vast van af willen likken.
Heb je er een walkie talkie functie op?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:31 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het is een belabberd telefoontje, maar het doet 't , en ik gebruik 'm zeg maar als walkie talkie.
En ik heb geen geld voor een nieuwe.
Dat die 5 dagen toch nog zo'n verschil kunnen opleveren.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
Goh, Ryan Phillippe is 5 dagen ouder dan ik..
Dom = afstotelijk.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wat is er mis met dom en lekker?
Ja niks eigenlijkquote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ach, maar hij is dan weer beroemd, dus hij mag niet klagen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:08 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Dat die 5 dagen toch nog zo'n verschil kunnen opleveren.
Zelfs jij maakt je er zo nu en dan schuldig aan.quote:
Om dat te voorkomen kun je er ook wat instoppen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:11 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ja niks eigenlijk
Zolang ze maar niet gaan praten
Neu, je bent gewoon een nichtje.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:41 schreef samjustme het volgende:
Ik ben een stuk jonger dan jij dat is mijn excuus![]()
quote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Om dat te voorkomen kun je er ook wat instoppen.
Nee dat is naïef, dommig, stuntelig.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:13 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Zelfs jij maakt je er zo nu en dan schuldig aan.
Dat moet het haast wel zijn. Ik gebruik deze:quote:Op zondag 10 juni 2007 17:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als het chocoladepasta was geweest had je het er vast van af willen likken.
Hmm, nu heb ik best een aardig IQ en ben ik best intelligent geloof ik, maar toch ben ik heel regelmatig dom.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:17 schreef Ang3l het volgende:
Dom is anders.
Dom is gewoon geen IQ hebben (ik mag hopen dat ik met een Ba en een Drs op zak toch wel een IQ heb).
Nou laten we het dan Dommig maar lekker noemen.....lekker voor een paar weken, maar geen echt relatiemateriaal dus.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:17 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee dat is naïef, dommig, stuntelig.
Dom is anders.
Dom is gewoon geen IQ hebben (ik mag hopen dat ik met een Ba en een Drs op zak toch wel een IQ heb).
Ik moet ook van dat spul gaan kopen..quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat moet het haast wel zijn. Ik gebruik deze:
[afbeelding]
(al heb ik een teringhekel aan Axe)
Maar zelfs al smeer je dat dagenlang heel dik d'rop dan krijg je nog niet zo'n chocopastaresultaat
Nee. Maar al is iemand heel knap maar echt zo dom als het achterend van een varken dan vind ik dat dat doorstraalt naar buiten toe en dat het een enorme afknapper is.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
En dan is intelligent = lekker & aantrekkelijk?.
Ja kun je ook dom noemen natuurlijk, maar je weet best welke "dom" ik bedoel. Niet als in "Oeps, ik heb iets doms gedaan"maar meer als "Hongarije? Is dat een land?"quote:Op zondag 10 juni 2007 17:20 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Hmm, nu heb ik best een aardig IQ en ben ik best intelligent geloof ik, maar toch ben ik heel regelmatig dom.
Of misschien heet dat dan weer 'dwaas'.
Eh, nee, ik gebruik em als was het een walkie talkie. Ik heb ook een vaste lijn (internet telefoon).quote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Heb je er een walkie talkie functie op?
Noem jij dat lekker?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan is iemand niet meer lekker en dan is de term dom en lekker niet meer van toepassing.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Maar al is iemand heel knap maar echt zo dom als het achterend van een varken dan vind ik dat dat doorstraalt naar buiten toe en dat het een enorme afknapper is.
Nee, heb je me dat horen zeggen?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Noem jij dat lekker?
Mja. Eigenlijk sluit het zichzelf wel een beetje uit jaquote:Op zondag 10 juni 2007 17:31 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dan is iemand niet meer lekker en dan is de term dom en lekker niet meer van toepassing.
Gezien de context heb je dat geimpliceerd, ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Nee, heb je me dat horen zeggen?
Wie zit er nou te wachten op een halfnaakte lompe chubby boer?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef Cahir het volgende:
jansmit zomerteen halfnaakt(als ik het goed begrepen heb) bij Life en Cooking, komt ie uitleggen hoe hij aan zijn "sixpack" gekomen is
Gewoon in de supermarkt gekocht.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef Cahir het volgende:
jansmit zomerteen halfnaakt(als ik het goed begrepen heb) bij Life en Cooking, komt ie uitleggen hoe hij aan zijn "sixpack" gekomen is
Door het beoefenen van het oud-Volendamse palingworstelen?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:33 schreef Cahir het volgende:
Bij jou staat die C&A terrorisme ook nog helder op je netvlies?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zit er nou te wachten op een halfnaakte lompe chubby boer?
Ik ben helaas erg visueel ingesteld.... en dat soort dingen blijven dan ook altijd vrij lang hangen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij jou staat die C&A terrorisme ook nog helder op je netvlies?
een vette pens.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Cahir het volgende:
Hij was iig. eerlijk over die reclame spotje: "Natuurlijk kijken de dames eerst naar wat je in huis hebt"
Mwa hij is lekkerder dan jij, voorzover ik kan oordelen aan de hand van je pic in je profiel.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom is het voor mensen moeilijk te begrijpen dat een vrijgezellenleven ook prima kan bevallen
Someone to hold you too close
Someone to hurt you too deep
Someone to sit in your chair
And ruin your sleep
And make you aware of being alive
Someone to need you too much
Someone to know you too well
Someone to pull you up short
And put you through hell
And give you support for being alive - being alive
Make me alive, make me confused
Mock me with praise, let me be used
Vary my days, but alone is alone, not alive.
Somebody hold me too close
Somebody force me to care
Somebody make me come through
I'll always be there
As frightened as you of being alive
Being alive, being alive
Someone you have to let in
Someone whose feelings you spare
Someone who, like it or not
Will want you to share a little, a lot of being alive
Make me alive, make me confused
Mock me with praise, let me be used
Vary my days, but alone is alone, not alive
Somebody crowd me with love
Somebody force me to care
Somebody make me come through
I'll always be there
As frightened as you to help us survive
Being alive, being alive,
Being alive, being alive.
uit de musical company
En daarbij kan ik ook niet zingen.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mwa hij is lekkerder dan jij, voorzover ik kan oordelen aan de hand van je pic in je profiel.
En hij is volgens mij ook niet vol van zichzelf, dat kan ook helpenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daarbij kan ik ook niet zingen.
Liever vol van mezelf dan vol van een ander.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
En hij is volgens mij ook niet vol van zichzelf, dat kan ook helpen![]()
dan geloof je het maar nietquote:
Zie je wel, toch een nichtje.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:25 schreef samjustme het volgende:
En hij is volgens mij ook niet vol van zichzelf, dat kan ook helpen![]()
LG shine is ook in de aanschafquote:
Ze worden gedeporteerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nichtjes gaan over het algemeen naar Groningen.
Toch lijkt het me niet helemaal het uitgangspunt van BB....andere spuit iig.quote:
BB? SJM bedoel je?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet helemaal het uitgangspunt van BB....andere spuit iig.
Ik hoorde op tv dat het ging om BB.quote:
ik denk toch dat kippen tekenen je sterkste punt isquote:Op zondag 10 juni 2007 18:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
Leuke jongens proberen te tekenen is leuk..
nergens.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waar staat jouw foto ook al weer?.
Waarom hebben ze jou eigenlijk met proefverlof gelaten?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
ik denk toch dat kippen tekenen je sterkste punt ishoewel deze ook niet verkeerd is
wou die opmerking net makequote:Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wel de grootste kwek in S&G topics, samen met BB-dinges..
Geeft niks hoor, ik was ook erg enthousiastquote:
Ahh, cool... daar heb ik nooit mee gewerktquote:
Tekenen, tekenen & tekenen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, cool... daar heb ik nooit mee gewerktIk had ooit painter maar vlak daarna ben ik gestopt met tekenen.
Ben wel benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen
Je kunt 't ook leuk tekenenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
Leuke jongens proberen te tekenen is leuk..
Hij had vast niet door dat-ie getekend werd.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je kunt 't ook leuk tekenen
Maar wat kijkt 'ie somber..
Op dit moment ben ik vooral aan het pielen ermee, beetje experimenteren, en dat gaat van dit tot dit.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
Well, yeah, maar wat? Grote schilderijen van 10 MP? Of leuke karikaturen? Ben gewoon benieuwd naar wat je allemaal leert te doen met die pen.
da's geen goed idee, want slaan lost bijna nooit wat op, behalve in de uitverkoop als je daar je slag kan slaanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef samjustme het volgende:
Mijn beste vriendin nieuwe tak is me een lel verkopen als ik nog eens met een jongen wil daten
Wel caramel ?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
Nope, geen chocolade.
Bij hoeveel botbreuken moet ze stoppen?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef samjustme het volgende:
Mijn beste vriendin nieuwe tak is me een lel verkopen als ik nog eens met een jongen wil daten
Ze zei al het wordt een lastige taak omdat ik zoveel mannen leuk vind. Maar someone has to do thisquote:Op zondag 10 juni 2007 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's geen goed idee, want slaan lost bijna nooit wat op, behalve in de uitverkoop als je daar je slag kan slaan![]()
Totdat ik met een rolator moet rondlopenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bij hoeveel botbreuken moet ze stoppen?
Ach, zo'n rolstoel met een vrachtwagen erachter heeft ook wel wat...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:26 schreef samjustme het volgende:
Totdat ik met een rolator moet rondlopen![]()
Die zoen ik. Hoezo?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, hoe ga je om met vrouwen die flirten en drankjes aanbieden?
Kan ik de rechten kopen?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Rare situaties waar ik toch steeds in verzeil
God en ik gaan er al een boek van schrijven. Ik schrijf, hij doet de creatieve layout, de foto's, de omslag etc.quote:
Editor nodig?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef Ang3l het volgende:
God en ik gaan er al een boek van schrijven. Ik schrijf, hij doet de creatieve layout, de foto's, de omslag etc.
Je kunt uit beleefdheid natuurlijk dat drankje aannemen en daarna een beetje dansen maar op zoek gaan naar de rest van je vrienden en zo langzaam de aandachtsgeefbalans verschuiven van meisje naar vrienden zodat ze hopelijk op den duur wel de hint begrijpt dat je niet geinteresseerd bent als je meer bij je vrienden staat dan bij haar. Dat, of je pakt een jongen op z'n bekquote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik gisteren dus opeens een meiske om me heen had wat met me ging dansen en me iets te drinken aanbood en ik geen flauw idee was wat ik moest doen.
Surequote:
ik mis die foto op de bootquote:Op zondag 10 juni 2007 22:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, en nu heb ik ook een fotoboek
De schrijvers roeren zich.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
Hee Angel, is God daar dan goed in, layout enzo?
Hij is fotograaf. En doet veel in photoshop.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
Hee Angel, is God daar dan goed in, layout enzo?
quote:
Het regent. Maar wel heerlijke warme druppels. Zo fijn om nu op het balkon te zittenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l nadert de storm bij jou ook al?
Gevondenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, die heb ik wel ergens... maar waar...
't Begin is er dan, he.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, lijken op. Ik schiet ook wel eens een foto'tje en doe wel eens wat soepen.
je vergeet een oquote:Op zondag 10 juni 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Maar dan moet ik eerst al die restjes wok wegplukken van de bijzettafeltjes (wat is't toch een knoeipot)
Stormt het bij jullie?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l nadert de storm bij jou ook al?
Dat ook jaquote:
Hier nu welquote:Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stormt het bij jullie?
hier begint het alleen maar met regenen, geen zuchtje wind, maar ook geen donder of bliksem te bekennen
maar de emotionele bijstand zit dus al naast je op de bank, dus dit maar geen reden om bang te zijn ?quote:
Hier een licht briesje, met bliksem en donderslag op de achtergrond. *heerlijk op het balkon zit te schrijven*quote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het stormt hier vrij heftig.
Ach, jij hebt weer lekkere wijven achter je aanzitten.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou er toch zomaar jaloers op worden.
Wie heeft dat nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, jij hebt weer lekkere wijven achter je aanzitten.
eh, en waar ongeveer woonde je ook nog maar weer?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het stormt hier vrij heftig.
dan had je geen nee tegen dat drankje van haar moeten zeggenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik er maar wat aan.
Eindhovenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
eh, en waar ongeveer woonde je ook nog maar weer?
Of gewoon hetero moeten zijn. En zoals ik er steeds vaker tegenaan kijk lijkt me dat een wereld die veel beter is dan de homowereld.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan had je geen nee tegen dat drankje van haar moeten zeggen![]()
Kon je haar niet ruilen?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik er maar wat aan.
Nou en? Je moet roeien met de riemen die je hebt!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En zoals ik er steeds vaker tegenaan kijk lijkt me dat een wereld die veel beter is dan de homowereld.
dat mag toch alleen als je de bon nog hebt, en er het cellofaantje nog omheen zit binnen 10 werkdagenquote:
dus vanaf nu binnen verder tikken ?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:42 schreef NathaN het volgende:
Damn, een donderslag van een halve minuut....
Het dreunt lekker!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:42 schreef NathaN het volgende:
Damn, een donderslag van een halve minuut....
ook al zo'n classicquote:
Overdekt balkonquote:Op zondag 10 juni 2007 23:43 schreef Stroekie het volgende:
dus vanaf nu binnen verder tikken ?
En met die bliksem bijna geen licht meer nodig.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.
Trusten, allemaal. Geniet van het gerommel en de flitsen.
sweet dreams Erikquote:Op zondag 10 juni 2007 23:50 schreef Tha_Erik het volgende:
Tijd om naar bed te gaan.
Trusten, allemaal. Geniet van het gerommel en de flitsen.
Nee, die's al naar huis, net voor de bui.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:27 schreef Stroekie het volgende:
[..]
maar de emotionele bijstand zit dus al naast je op de bank, dus dit maar geen reden om bang te zijn ?
Gelukkig heb je ons nog.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
Nee, die's al naar huis, net voor de bui.
Hij is nog niet op de hoogte van die angst van je ?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee, die's al naar huis, net voor de bui.
Jawel. Hij heeft hem zelf ookquote:Op zondag 10 juni 2007 23:59 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Hij is nog niet op de hoogte van die angst van je ?
Ah, dus meer dan alleen photoshopper!quote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. God heeft ff het volume lager gezet
Slaap lekkerquote:Op maandag 11 juni 2007 00:00 schreef Ang3l het volgende:
Ik ga slapen. God heeft ff het volume lager gezet
Nou ik was wel geraakt door het verhaalquote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Engeltje, leg nog eens uit wat je zo goed vond aan Y tu mama tambien?
Mjah, ik mag niet zeggen "vroeger was hier etc" maar vroeger was hier meer te beleven, zo rond dit tijdstip.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:19 schreef NathaN het volgende:
Hmmm, 't is een beetje over, hier...
Helaas heb je ergens wel gelijkquote:Op zondag 10 juni 2007 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Of gewoon hetero moeten zijn. En zoals ik er steeds vaker tegenaan kijk lijkt me dat een wereld die veel beter is dan de homowereld.
Oh goed dat je dat op Fok betrekt, ik dacht in eerste instantie aan lokale wateroverlast in Equote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, ik mag niet zeggen "vroeger was hier etc" maar vroeger was hier meer te beleven, zo rond dit tijdstip..
Ik was aan het koken.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Mjah, ik mag niet zeggen "vroeger was hier etc" maar vroeger was hier meer te beleven, zo rond dit tijdstip..
dat moet geen probleem zijn, er is vast wel iemand die een "stokje" wil overpakkenquote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef samjustme het volgende:
Kan iemand het stokje van de gay meeting van me overnemen, als mensen nog zin in hebben tenminste
Voor jonge 'politici' staan ze wel behoorlijk met de mond vol tanden.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:40 schreef Cahir het volgende:
http://www.geenstijl.tv/2007/06/rutger_en_de_poolse_homos.html
Ik kon er wel om lachen
geef nooit opquote:Op maandag 11 juni 2007 00:28 schreef samjustme het volgende:
Kan iemand het stokje van de gay meeting van me overnemen, als mensen nog zin in hebben tenminste
Ik bedoelde het onweer, maar dat geeft niet.quote:Op maandag 11 juni 2007 00:21 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
Het heerlijke ongedwongen gevoel van zomer en zomaar ergens heenreizen naar iets wat niet bestaat, de sexuele spanning tussen de jongens, de muziek, de sfeer, de taal.... en dan eigenlijk dat einde...quote:Op maandag 11 juni 2007 00:02 schreef wonderer het volgende:
Engeltje, leg nog eens uit wat je zo goed vond aan Y tu mama tambien?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Owja, ik las het. Ehm... ik was eufemistisch?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:42 schreef Sunjammer het volgende:
Bijholteonsteking... Medicijnen doen wonderen.
Heb gewoon twee nachten goed geslapen. Was erg hard nodig.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:46 schreef NathaN het volgende:
[..]
Owja, ik las het. Ehm... ik was eufemistisch?
Maar goedzo.
Mja, te ziek zijn om te slapen werkt slopend. Wel al aan het werk, of nog ff thuis aan het uitzieken?quote:Op maandag 11 juni 2007 09:50 schreef Sunjammer het volgende:
Heb gewoon twee nachten goed geslapen. Was erg hard nodig.
Neuh, ben gewoon 'aan het werk'.quote:Op maandag 11 juni 2007 09:54 schreef NathaN het volgende:
[..]
Mja, te ziek zijn om te slapen werkt slopend. Wel al aan het werk, of nog ff thuis aan het uitzieken?
Was een kan voor elk niet praktischer geweest?quote:Op maandag 11 juni 2007 10:19 schreef Stroekie het volgende:
Zet een kan met versie koffie en heet water klaar![]()
Als jij dat liever hebt dan regel ik dat toch alsnogquote:Op maandag 11 juni 2007 10:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Was een kan voor elk niet praktischer geweest?
Galia, honing en cantaloupe.quote:Op maandag 11 juni 2007 13:53 schreef Stroekie het volgende:
Galia, honing of water?
Beetje onhandig op kantoor...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Stroekie het volgende:
oh, eenvoudig uit zo'n plastic bakje en niet zelf van de schil afschrapen ?![]()
Hey, snoepie.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Vandaag niet. En dan nog, van meloen snijden gaat m'n bureau waarschijnlijk aan alle kanten plakken...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:36 schreef Stroekie het volgende:
maar jij had toch een office voor jezelf zonder kijkende collega's ?
daar heb je toch juist de onderleggers voor op je bureau liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vandaag niet. En dan nog, van meloen snijden gaat m'n bureau waarschijnlijk aan alle kanten plakken...
Nee, gewoon met een mes. Maar ja, sap moet stromen, he...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:25 schreef DennisMoore het volgende:
Dan snij je op bizarre wijze meloen.
Onderleggers? Wat zijn dat?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:36 schreef Stroekie het volgende:
daar heb je toch juist de onderleggers voor op je bureau liggen![]()
snijplank met sapgootjequote:Op maandag 11 juni 2007 15:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, gewoon met een mes. Maar ja, sap moet stromen, he...
Dat zijn die notules van de vergaderingen.quote:
Allesbehalve...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Stroekie het volgende:
jij werkt op een paperless office ?
nou dan heb jij toch een schreeuwende behoefte aan zo ietsquote:
Vind je? Ik heb nog niks horen schreeuwen...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Stroekie het volgende:
nou dan heb jij toch een schreeuwende behoefte aan zo iets![]()
http://www.decoganda.com/details.asp?language=NL&productID=188379
kan toch gewoon via hema.nl ?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... of ik voor 743 personen taart wil bestellen...
*op 'taart' google*
Hoe snel kwam je bij Erica Terpstra uit?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... of ik voor 743 personen taart wil bestellen...
*op 'taart' google*
Dat verklaart een hoop...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Adelante het volgende:
Van overmatig nuttigen van alcohol voor je 18e kan je hersencapaciteit een klasseniveau (havo --> vmbo) afnemen.
biertje?
Ik zie over 2 weken wat beelden ervan en wat mensen v/d cast als het goed isquote:Op maandag 11 juni 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Ze zijn trouwens bezig met Stardust van Neil Gaimann te verfilmen. Ben erg benieuwd.
Ik was in het boek begonnen maar dat is verzopenquote:Op maandag 11 juni 2007 18:51 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik zie over 2 weken wat beelden ervan en wat mensen v/d cast als het goed isben idd erg benieuwd.
Ik heb er maar 2 op!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus Vlarp gaat weer aan het bier?
Neuh, 2 plastic "glazen" van de tap, en nog evenementenbier ookquote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef wonderer het volgende:
Twee literblikken?
Ah, slootwater.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Neuh, 2 plastic "glazen" van de tap, en nog evenementenbier ook
Ach ja.. 't was wel gezellig zo.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:17 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ah, slootwater.
Ik heb medelijden met je.
Een fetisj niet denk ik (dat is toch dat je alleen nog maar kan klaarkomen als die fetisj erbij betrokken wordt?) maar een bepaalde voorkeur wel.quote:Op maandag 11 juni 2007 21:22 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ach ja.. 't was wel gezellig zo.
En leuk uitzicht voor de ronde voor de jongeren begon. Zou ik een lycra fetisj hebben?
Oh, ik heb genoten.. genoeg te zienquote:Op maandag 11 juni 2007 21:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een fetisj niet denk ik (dat is toch dat je alleen nog maar kan klaarkomen als die fetisj erbij betrokken wordt?) maar een bepaalde voorkeur wel.
Niks mis mee hoorLekker van genieten.
Succes!quote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Weemz het volgende:
Nou, morgen dus de lingo opname.
'k ben benieuwd...
zet hem op Weemzquote:Op maandag 11 juni 2007 21:39 schreef Weemz het volgende:
Nou, morgen dus de lingo opname.
'k ben benieuwd...
Dat zijn oudere jongeren..quote:Op maandag 11 juni 2007 21:16 schreef Vlarp het volgende:
De jongeren fietsen nu.. tussen de 20 en 30 jaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |