What the f.ckquote:Op zondag 10 juni 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, in ander topic.
Stoer om er wat bruin uit te zien..
Lg shine is een wijventelefoon.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:09 schreef samjustme het volgende:
[..]
What the f.ck![]()
Ik ga mijn abo verlengen maar twijfel nog welk toestel ik zal nemen
twijfel tussen samsung u600 en lg shine
Dus dat was een aanbeveling?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:18 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Lg shine is een wijventelefoon.
Ik maak de keuze alleen wat makkelijker, zonder een mening te geven.quote:
Dat ding verslijt je nooit meer.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:26 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Ik heb nog steeds dat postbanktelefoontje
I a more a man than you ever will be you queer boyquote:
Je gebruikt 'm nooit en hij ligt in een doosje in de kast?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:26 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
Ik heb nog steeds dat postbanktelefoontje
Ik heb 'm ook niet om te verslijten, ik heb 'm om te telefoneren.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:27 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dat ding verslijt je nooit meer.
Ja weet ik. Het is een belabberd telefoontje, maar het doet 't , en ik gebruik 'm zeg maar als walkie talkie.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:29 schreef Nuvole het volgende:
[..]
Je gebruikt 'm nooit en hij ligt in een doosje in de kast?
Dat is de grootste prul met de slechtste batterij die ik gehad heb.
Moet je vooral woorden als "you queer boy" gebruiken.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:29 schreef samjustme het volgende:
I a more a man than you ever will be you queer boy![]()
Ga dan werken.quote:Op zondag 10 juni 2007 16:31 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het is een belabberd telefoontje, maar het doet 't , en ik gebruik 'm zeg maar als walkie talkie.
En ik heb geen geld voor een nieuwe.
Laat het me mezelf even rectificeren: Ik heb er geen geld voor over.quote:
Ik ben een stuk jonger dan jij dat is mijn excuusquote:Op zondag 10 juni 2007 16:33 schreef NathaN het volgende:
[..]
Moet je vooral woorden als "you queer boy" gebruiken.
What de fock?!quote:Op zondag 10 juni 2007 15:51 schreef DennisMoore het volgende:
[afbeelding]
Whehe, in ander topic.
Stoer om er wat bruin uit te zien..
Sowieso.. ik weet niet hoe dik de laag met crème is op die gezichtjes, maar aan de glans te zien zit er een laag van een millimeter dik op ofzoquote:
Als het chocoladepasta was geweest had je het er vast van af willen likken.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:03 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Sowieso.. ik weet niet hoe dik de laag met crème is op die gezichtjes, maar aan de glans te zien zit er een laag van een millimeter dik op ofzo
Mwoa.. nee, te jong, te simpel..quote:Op zondag 10 juni 2007 17:05 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Als het chocoladepasta was geweest had je het er vast van af willen likken.
Heb je er een walkie talkie functie op?quote:Op zondag 10 juni 2007 16:31 schreef vanitasvanitatumet... het volgende:
[..]
Ja weet ik. Het is een belabberd telefoontje, maar het doet 't , en ik gebruik 'm zeg maar als walkie talkie.
En ik heb geen geld voor een nieuwe.
Dat die 5 dagen toch nog zo'n verschil kunnen opleveren.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:07 schreef DennisMoore het volgende:
Goh, Ryan Phillippe is 5 dagen ouder dan ik..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |