Bij jou staat die C&A terrorisme ook nog helder op je netvlies?quote:Op zondag 10 juni 2007 17:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wie zit er nou te wachten op een halfnaakte lompe chubby boer?
Ik ben helaas erg visueel ingesteld.... en dat soort dingen blijven dan ook altijd vrij lang hangen.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:37 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Bij jou staat die C&A terrorisme ook nog helder op je netvlies?
een vette pens.quote:Op zondag 10 juni 2007 17:55 schreef Cahir het volgende:
Hij was iig. eerlijk over die reclame spotje: "Natuurlijk kijken de dames eerst naar wat je in huis hebt"
Mwa hij is lekkerder dan jij, voorzover ik kan oordelen aan de hand van je pic in je profiel.quote:
quote:Op zondag 10 juni 2007 18:16 schreef TheaterMaMa het volgende:
waarom is het voor mensen moeilijk te begrijpen dat een vrijgezellenleven ook prima kan bevallen
Someone to hold you too close
Someone to hurt you too deep
Someone to sit in your chair
And ruin your sleep
And make you aware of being alive
Someone to need you too much
Someone to know you too well
Someone to pull you up short
And put you through hell
And give you support for being alive - being alive
Make me alive, make me confused
Mock me with praise, let me be used
Vary my days, but alone is alone, not alive.
Somebody hold me too close
Somebody force me to care
Somebody make me come through
I'll always be there
As frightened as you of being alive
Being alive, being alive
Someone you have to let in
Someone whose feelings you spare
Someone who, like it or not
Will want you to share a little, a lot of being alive
Make me alive, make me confused
Mock me with praise, let me be used
Vary my days, but alone is alone, not alive
Somebody crowd me with love
Somebody force me to care
Somebody make me come through
I'll always be there
As frightened as you to help us survive
Being alive, being alive,
Being alive, being alive.
uit de musical company
En daarbij kan ik ook niet zingen.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:21 schreef samjustme het volgende:
[..]
Mwa hij is lekkerder dan jij, voorzover ik kan oordelen aan de hand van je pic in je profiel.
En hij is volgens mij ook niet vol van zichzelf, dat kan ook helpenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:23 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
En daarbij kan ik ook niet zingen.
Liever vol van mezelf dan vol van een ander.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:25 schreef samjustme het volgende:
[..]
En hij is volgens mij ook niet vol van zichzelf, dat kan ook helpen![]()
dan geloof je het maar nietquote:
Zie je wel, toch een nichtje.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:25 schreef samjustme het volgende:
En hij is volgens mij ook niet vol van zichzelf, dat kan ook helpen![]()
LG shine is ook in de aanschafquote:
Ze worden gedeporteerd?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Nichtjes gaan over het algemeen naar Groningen.
Toch lijkt het me niet helemaal het uitgangspunt van BB....andere spuit iig.quote:
BB? SJM bedoel je?quote:Op zondag 10 juni 2007 18:46 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Toch lijkt het me niet helemaal het uitgangspunt van BB....andere spuit iig.
Ik hoorde op tv dat het ging om BB.quote:
ik denk toch dat kippen tekenen je sterkste punt isquote:Op zondag 10 juni 2007 18:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
Leuke jongens proberen te tekenen is leuk..
nergens.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:01 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Waar staat jouw foto ook al weer?.
Waarom hebben ze jou eigenlijk met proefverlof gelaten?quote:Op zondag 10 juni 2007 19:01 schreef Cahir het volgende:
[..]
ik denk toch dat kippen tekenen je sterkste punt ishoewel deze ook niet verkeerd is
wou die opmerking net makequote:Op zondag 10 juni 2007 19:04 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[..]
Maar wel de grootste kwek in S&G topics, samen met BB-dinges..
Geeft niks hoor, ik was ook erg enthousiastquote:
Ahh, cool... daar heb ik nooit mee gewerktquote:
Tekenen, tekenen & tekenen.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:31 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ahh, cool... daar heb ik nooit mee gewerktIk had ooit painter maar vlak daarna ben ik gestopt met tekenen.
Ben wel benieuwd wat je er allemaal mee gaat doen
Je kunt 't ook leuk tekenenquote:Op zondag 10 juni 2007 18:18 schreef Les_Grandes_Esperances het volgende:
[afbeelding]
Leuke jongens proberen te tekenen is leuk..
Hij had vast niet door dat-ie getekend werd.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:39 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Je kunt 't ook leuk tekenen
Maar wat kijkt 'ie somber..
Op dit moment ben ik vooral aan het pielen ermee, beetje experimenteren, en dat gaat van dit tot dit.quote:Op zondag 10 juni 2007 19:37 schreef wonderer het volgende:
Well, yeah, maar wat? Grote schilderijen van 10 MP? Of leuke karikaturen? Ben gewoon benieuwd naar wat je allemaal leert te doen met die pen.
da's geen goed idee, want slaan lost bijna nooit wat op, behalve in de uitverkoop als je daar je slag kan slaanquote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef samjustme het volgende:
Mijn beste vriendin nieuwe tak is me een lel verkopen als ik nog eens met een jongen wil daten
Wel caramel ?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:07 schreef DennisMoore het volgende:
Nope, geen chocolade.
Bij hoeveel botbreuken moet ze stoppen?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:06 schreef samjustme het volgende:
Mijn beste vriendin nieuwe tak is me een lel verkopen als ik nog eens met een jongen wil daten
Ze zei al het wordt een lastige taak omdat ik zoveel mannen leuk vind. Maar someone has to do thisquote:Op zondag 10 juni 2007 22:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
da's geen goed idee, want slaan lost bijna nooit wat op, behalve in de uitverkoop als je daar je slag kan slaan![]()
Totdat ik met een rolator moet rondlopenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:14 schreef NathaN het volgende:
[..]
Bij hoeveel botbreuken moet ze stoppen?
Ach, zo'n rolstoel met een vrachtwagen erachter heeft ook wel wat...quote:Op zondag 10 juni 2007 22:26 schreef samjustme het volgende:
Totdat ik met een rolator moet rondlopen![]()
Die zoen ik. Hoezo?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l, hoe ga je om met vrouwen die flirten en drankjes aanbieden?
Kan ik de rechten kopen?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:37 schreef Ang3l het volgende:
Rare situaties waar ik toch steeds in verzeil
God en ik gaan er al een boek van schrijven. Ik schrijf, hij doet de creatieve layout, de foto's, de omslag etc.quote:
Editor nodig?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:46 schreef Ang3l het volgende:
God en ik gaan er al een boek van schrijven. Ik schrijf, hij doet de creatieve layout, de foto's, de omslag etc.
Je kunt uit beleefdheid natuurlijk dat drankje aannemen en daarna een beetje dansen maar op zoek gaan naar de rest van je vrienden en zo langzaam de aandachtsgeefbalans verschuiven van meisje naar vrienden zodat ze hopelijk op den duur wel de hint begrijpt dat je niet geinteresseerd bent als je meer bij je vrienden staat dan bij haar. Dat, of je pakt een jongen op z'n bekquote:Op zondag 10 juni 2007 22:41 schreef Tha_Erik het volgende:
Omdat ik gisteren dus opeens een meiske om me heen had wat met me ging dansen en me iets te drinken aanbood en ik geen flauw idee was wat ik moest doen.
Surequote:
ik mis die foto op de bootquote:Op zondag 10 juni 2007 22:54 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Zo, en nu heb ik ook een fotoboek
De schrijvers roeren zich.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
Hee Angel, is God daar dan goed in, layout enzo?
Hij is fotograaf. En doet veel in photoshop.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef wonderer het volgende:
Hee Angel, is God daar dan goed in, layout enzo?
quote:
Het regent. Maar wel heerlijke warme druppels. Zo fijn om nu op het balkon te zittenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l nadert de storm bij jou ook al?
Gevondenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:07 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, die heb ik wel ergens... maar waar...
't Begin is er dan, he.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:05 schreef Tha_Erik het volgende:
Nou ja, lijken op. Ik schiet ook wel eens een foto'tje en doe wel eens wat soepen.
je vergeet een oquote:Op zondag 10 juni 2007 23:08 schreef Ang3l het volgende:
Maar dan moet ik eerst al die restjes wok wegplukken van de bijzettafeltjes (wat is't toch een knoeipot)
Stormt het bij jullie?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Ang3l nadert de storm bij jou ook al?
Dat ook jaquote:
Hier nu welquote:Op zondag 10 juni 2007 23:17 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Stormt het bij jullie?
hier begint het alleen maar met regenen, geen zuchtje wind, maar ook geen donder of bliksem te bekennen
maar de emotionele bijstand zit dus al naast je op de bank, dus dit maar geen reden om bang te zijn ?quote:
Hier een licht briesje, met bliksem en donderslag op de achtergrond. *heerlijk op het balkon zit te schrijven*quote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het stormt hier vrij heftig.
Ach, jij hebt weer lekkere wijven achter je aanzitten.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik zou er toch zomaar jaloers op worden.
Wie heeft dat nietquote:Op zondag 10 juni 2007 23:36 schreef NathaN het volgende:
[..]
Ach, jij hebt weer lekkere wijven achter je aanzitten.
eh, en waar ongeveer woonde je ook nog maar weer?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:26 schreef Tha_Erik het volgende:
Het stormt hier vrij heftig.
dan had je geen nee tegen dat drankje van haar moeten zeggenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik er maar wat aan.
Eindhovenquote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
eh, en waar ongeveer woonde je ook nog maar weer?
Of gewoon hetero moeten zijn. En zoals ik er steeds vaker tegenaan kijk lijkt me dat een wereld die veel beter is dan de homowereld.quote:Op zondag 10 juni 2007 23:38 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan had je geen nee tegen dat drankje van haar moeten zeggen![]()
Kon je haar niet ruilen?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:37 schreef Tha_Erik het volgende:
Had ik er maar wat aan.
Nou en? Je moet roeien met de riemen die je hebt!quote:Op zondag 10 juni 2007 23:39 schreef Tha_Erik het volgende:
En zoals ik er steeds vaker tegenaan kijk lijkt me dat een wereld die veel beter is dan de homowereld.
dat mag toch alleen als je de bon nog hebt, en er het cellofaantje nog omheen zit binnen 10 werkdagenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |