Beetje onhandig op kantoor...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:13 schreef Stroekie het volgende:
oh, eenvoudig uit zo'n plastic bakje en niet zelf van de schil afschrapen ?![]()
Hey, snoepie.quote:Op maandag 11 juni 2007 15:02 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Mawnin.
Vandaag niet. En dan nog, van meloen snijden gaat m'n bureau waarschijnlijk aan alle kanten plakken...quote:Op maandag 11 juni 2007 14:36 schreef Stroekie het volgende:
maar jij had toch een office voor jezelf zonder kijkende collega's ?
daar heb je toch juist de onderleggers voor op je bureau liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:11 schreef NathaN het volgende:
[..]
Vandaag niet. En dan nog, van meloen snijden gaat m'n bureau waarschijnlijk aan alle kanten plakken...
Nee, gewoon met een mes. Maar ja, sap moet stromen, he...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:25 schreef DennisMoore het volgende:
Dan snij je op bizarre wijze meloen.
Onderleggers? Wat zijn dat?quote:Op maandag 11 juni 2007 15:36 schreef Stroekie het volgende:
daar heb je toch juist de onderleggers voor op je bureau liggen![]()
snijplank met sapgootjequote:Op maandag 11 juni 2007 15:40 schreef NathaN het volgende:
[..]
Nee, gewoon met een mes. Maar ja, sap moet stromen, he...
Dat zijn die notules van de vergaderingen.quote:
Allesbehalve...quote:Op maandag 11 juni 2007 15:44 schreef Stroekie het volgende:
jij werkt op een paperless office ?
nou dan heb jij toch een schreeuwende behoefte aan zo ietsquote:
Vind je? Ik heb nog niks horen schreeuwen...quote:Op maandag 11 juni 2007 16:08 schreef Stroekie het volgende:
nou dan heb jij toch een schreeuwende behoefte aan zo iets![]()
http://www.decoganda.com/details.asp?language=NL&productID=188379
kan toch gewoon via hema.nl ?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... of ik voor 743 personen taart wil bestellen...
*op 'taart' google*
Hoe snel kwam je bij Erica Terpstra uit?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:25 schreef DennisMoore het volgende:
Pfff... of ik voor 743 personen taart wil bestellen...
*op 'taart' google*
Dat verklaart een hoop...quote:Op maandag 11 juni 2007 18:21 schreef Adelante het volgende:
Van overmatig nuttigen van alcohol voor je 18e kan je hersencapaciteit een klasseniveau (havo --> vmbo) afnemen.
biertje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |