Betere vraag.. hoevaak komen ze niet in beeldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hoe vAAk komen deze nu in beeld?
Bosse bollenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Blomst toch, ik schrik me rot.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft al aangekondigd straks alleen nog maar topless te gaan zwemmen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt hem niet. De hele school heeft een spreekverbod over dgk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
kunnen ze leuk over kletsen op school![]()
Linkertiet zegt: Ik ben Nep.. rechts zegt: pertsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
Hoi ik ben Natasia...Zwiep gelijk shirt omhoog![]()
Ze zijn aan het oefenen voor het geval ze die villa uitgekiepert worden. Dan moet je toch wel verkassen naar het buitenlandquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Wanneer stoppen ze met dat nep engels, ik word er niet goed van.
Anders krijgen ze een stream op hun rug..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet. De hele school heeft een spreekverbod over dgk.![]()
Ze wilde eigenlijk een groen shirt aan waar haar nipples zo goed in uitkwamen, maar ze moet nog een steunbh dragen. Hebben we nog even mazzel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
Hoi ik ben Natasia...Zwiep gelijk shirt omhoog![]()
Die ene tiet ziet er tamelijk pijnlijk uit! Nu maar hopen dat het ding niet zo misvormt blijft zoals hij er nu uit ziet. Hoewel...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
jezus, als je het strand oploopt of in een resort rondloopt zie je toch continue dames tot zelfs bejaarde leeftijd topless rondlopen, de kindferen tegenwoordig zijn best wel wat gewend of kom je uit rijssenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft al aangekondigd straks alleen nog maar topless te gaan zwemmen.![]()
Ook zo leuk voor haar kinderen, een moeder die de hele dag haar tetten aan Jan en alleman laat zien op tv...... kunnen ze leuk over kletsen op school![]()
Het is triest maar waaar. Alleen begrijp ik niet hoe ze dat flikken, een DGK spreekverbodquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Anders krijgen ze een stream op hun rug..
...ladida...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jezus, als je het strand oploopt of in een resort rondloopt zie je toch continue dames tot zelfs bejaarde leeftijd topless rondlopen, de kindferen tegenwoordig zijn best wel wat gewend of kom je uit rijssen
[ X ] on-erotischquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ja jemigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
Op is klaar, sorry dat het zolang duurde
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
Op is klaar, sorry dat het zolang duurde
Gewoon dreigen met een bom onder je auto.. of op school onder je fietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is triest maar waaar. Alleen begrijp ik niet hoe ze dat flikken, een DGK spreekverbod![]()
Al die kinderen gewoon met een bom onder de snelbinders!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gewoon dreigen met een bom onder je auto.. of op school onder je fiets![]()
Nee uit Staphorstquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jezus, als je het strand oploopt of in een resort rondloopt zie je toch continue dames tot zelfs bejaarde leeftijd topless rondlopen, de kindferen tegenwoordig zijn best wel wat gewend of kom je uit rijssen
Zou ik zeer waarderen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk dat Mitch als bewoner de kooi in komt
Dan slinger ik de streams weer aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:59 schreef Dark het volgende:
Oh, Jaap mag ook niet meer op de site van Mitch.
Jaap - Wie zit mij te kwellen?
Zou wel leuk zijn. Ik denk echter dat hij te veel informatie op die site heeft staan( oa de reacties van FOK!)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk dat Mitch als bewoner de kooi in komt
Smack that b*tch up!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Dellie oefent haar Teaserdansje. Kont naar achteren, benen wijd, haar van links naar rechts, een haar rechterhand maakt een soort petsbeweging.
Daar kicken ze nou juist opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Ik denk echter dat hij te veel informatie op die site heeft staan( oa de reacties van FOK!)
Dat had Lieke volgens mij ook met haar hyvesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Ik denk echter dat hij te veel informatie op die site heeft staan( oa de reacties van FOK!)
Lieke had geen internetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat had Lieke volgens mij ook met haar hyves
Perfecte beschrijving!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Dellie oefent haar Teaserdansje. Kont naar achteren, benen wijd, haar van links naar rechts, een haar rechterhand maakt een soort petsbeweging.
Dus heb je ook geen hyves?quote:
Bij haar ouders!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dus heb je ook geen hyves?
Ze zat wel achter inet.. want af en toe verschenen daar berichtjes op
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dus heb je ook geen hyves?
Ze zat wel achter inet.. want af en toe verschenen daar berichtjes op
Is dat zo? Ik zie geen reactie van Dellie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft weer het paarse jurkje van Amanda aan ?
Er was toch een wapenstilstand?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zie geen reactie van Dellie.
Nee is niet van Dellie, deze is normale lengte!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee de jurk was eerst wit. Dan herkend ze het niet meerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat zei.. hoor ik op TV .. 'This is SICK!'quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ze spugen ook in eten, dat vind ik geen wapenstilstand.![]()
even erg, laat me raden, je komt uit een gezin van 15 kinderen en je moet zondag 3 x naar de kerk?quote:
dan wil ik niet weten wat ze allemaal tegen Lieke roepen als er geen wapenstilstand is.quote:
Ja en je moet weten ik heb zelf ook al 14 kinderen en ook zij moeten zondags 3x naar de kerk. Ze mogen alleen maar rokken dragen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
even erg, laat me raden, je komt uit een gezin van 15 kinderen en je moet zondag 3 x naar de kerk?
gezellig![]()
anders kan hij vanavond niet 'leveren'quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
WB ligt dus gewoon te slapen, maar de streams daarvan laten ze dus niet zien.
Dellie zegt steeds: Lazy boyfriend of mine........en dan hoor je een hoop gekreun.
Eric lag ook al te slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
WB ligt dus gewoon te slapen, maar de streams daarvan laten ze dus niet zien.
Dellie zegt steeds: Lazy boyfriend of mine........en dan hoor je een hoop gekreun.
Ik vind Eric steeds meer homo trekjes laten zien!!! Dat was voorheen niet, maar ik irriteer me er nu mateloos aan. En ik heb totaal NIETS tegen homo's voor mensen gek gaan denken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Eric is nu alweer tipsy.
We hebben gewoon iets tegen Eric......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Eric steeds meer homo trekjes laten zien!!! Dat was voorheen niet, maar ik irriteer me er nu mateloos aan. En ik heb totaal NIETS tegen homo's voor mensen gek gaan denken.
en zondag hoedjes, en je mag niet met de auto toch, ja lachen, dat is retro 60 jaar terug in de tijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en je moet weten ik heb zelf ook al 14 kinderen en ook zij moeten zondags 3x naar de kerk. Ze mogen alleen maar rokken dragen.![]()
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Eric steeds meer homo trekjes laten zien!!! Dat was voorheen niet, maar ik irriteer me er nu mateloos aan. En ik heb totaal NIETS tegen homo's voor mensen gek gaan denken.
Ja eigenlijk wel, maar ik biecht gewoon wat vaker nu!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en zondag hoedjes, en je mag niet met de auto toch, ja lachen, dat is retro 60 jaar terug in de tijd
zielig voor al die kinderen die zondag geen tv mogen kijken
maar...is het kijken naar DGK dan geen zonde?
Huub en zuipen lijkt me helemaal geen goed idee met de sfeer die nu in de villa hangtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Japio en Huub zetten het op een zuipen. Dat kan nog wat worden met Japio vanavond.![]()
![]()
Juist wel, anders liggen ze weer om 11 uur in bedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en zuipen lijkt me helemaal geen goed idee met de sfeer die nu in de villa hangt![]()
Ik was ook ff Huub af, maar hij begint weer te stijgen bij mij. Lieke kon ik ook niet uitstaan, maar die stijgt ook nu. Jaap vind ik ook wel aardig, Amanda heb ik nooit als topper ingeschat en zal ik zeker ook nooit gaan doen. De rest ??? daar wil ik het niet over hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschat![]()
Nu ben ik de weg kwijt Hellup
ik vond amanda vanaf het begin al een topper en ze is nog steeds mijn nummer 1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschat![]()
Daar hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij gaat er vanavond wat gebeuren.... ik hoop een nieuwe miljonair... maar dat zal wel niet.....
Gisteren was de fontein wel aan. Hopelijk is dat een teken dat er vandaag een nieuwe komt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij gaat er vanavond wat gebeuren.... ik hoop een nieuwe miljonair... maar dat zal wel niet.....
Wist hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vond amanda vanaf het begin al een topper en ze is nog steeds mijn nummer 1
Prinses Amanda is haar naam
Sjee man als je haar een prinses vindt dan ben je echt het spoor bijster. Heb je ooit een prinses zo horen praten of zien doen als haar ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vond amanda vanaf het begin al een topper en ze is nog steeds mijn nummer 1
Prinses Amanda is haar naam
Petraa das een blok beton waar je nu tegen praatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjee man als je haar een prinses vindt dan ben je echt het spoor bijster. Heb je ooit een prinses zo horen praten of zien doen als haar ?![]()
Ik raak inmiddels een beetje gefrustreerd door dat nep gedoe.... Eerst slaan ze elkaars hersens in om vervolgens als een stel apen aan elkaar te zitten plukken....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.
Wat een nep gedoe trouwens tussen Natasia en Erik. Dat geknuffel en gepluk aan elkaar walgelijk.
Ohhh maar waarom heet hij dan Robert en geen blok beton ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Petraa das een blok beton waar je nu tegen praat
Ze begint op Amanda te lijken met dat gepluk aan haar haar... of zal dat aan die extensions liggen?!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Lieke zit voor de zoveelste keer haar pony te föhnen.
En Amandelletje haar poesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Ik zit op een cap te wachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:26 schreef petraa het volgende:
Amanda staat haar kont te fohnen.
amnda is gewoon een vrolijke jonge meid en houdt van het leven, leuk toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjee man als je haar een prinses vindt dan ben je echt het spoor bijster. Heb je ooit een prinses zo horen praten of zien doen als haar ?![]()
aaaaaahhhhh dit kan niet waar zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amnda is gewoon een vrolijke jonge meid en houdt van het leven, leuk toch.
ik vond haar gebabbel in thais-engels erg charmant
Das nieuw Regen Oberberende Bar Erg Ruige Tegelsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh maar waarom heet hij dan Robert en geen blok beton ?![]()
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak en mening, dan zou deze wereld erggggggg saai worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Wat een held!quote:Verwisseling SMS nummers.
Ik zie dat op Huub's website per abuis onze SMS nummers zijn verwisseld.De juiste nummers zijn:SMS JAAP NAAR 1010, SMS HUUB NAAR 1011, SMS JAAP NAAR 1010
Bij ieder berichtje van jezelf lig je zeker in een deukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel goed dan ben je nu rijp om de Kooi in te gaan suc...........................quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsammequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Villalux het volgende:
[..]
heel goed dan ben je nu rijp om de Kooi in te gaan suc...........................![]()
Kut de verkeerdequote:
Van 2 euro....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef milk-shake het volgende:
watheeft lieke een tutjurk aan ......waarom krijgt zij niks moderns om aan te trekken...altijd die jurkjes![]()
Mafdaaaiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Villalux het volgende:
[..]
heel goed dan ben je nu rijp om de Kooi in te gaan suc...........................![]()
Nou meid. troost je, hier nog zo eentje - behalve Amanda dan - vind ik Lieke echt een leuk, stoer wijf!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
nee hoor, jij wel?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij ieder berichtje van jezelf lig je zeker in een deuk
hou zou misschien wel leuk zijn als hij de nieuwe miljonair zou wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
De site van Mitch staat ook niet meer gelinkt bij Japio.
Wel raar allemaal.
Zeker na dat gesprek van Mitch en Natasia donderdag en Eric die inplaats van personeel bewoner zei.
Toen zei Mitch nog je versprak je nu.
Ach, ze heeft vandaag voor het eerst dat haar, logisch dat je er dan wat vaker mee bezig bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Dank jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou meid. troost je, hier nog zo eentje - behalve Amanda dan - vind ik Lieke echt een leuk, stoer wijf!
Huub bleeeeeeeeeeeert teveel, mag hem nog wel, maar Lieke vind ik steeds leuker en daar schaam ik mij niet voor, ik ben om![]()
(tot voor kort vond ik FwD en Scan een beetje sneu volk, met hun Lieke adoratie, sorry, maar ik vind haar nu echt leuk...........sterk ook!)
Onderdanenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Wel raar allemaal.
Zeker na dat gesprek van Mitch en Natasia donderdag en Eric die inplaats van personeel bewoner zei.
Ja, dat begrijp ik ook niet zo. Blijkbaar moet het chique staan ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef milk-shake het volgende:
watheeft lieke een tutjurk aan ......waarom krijgt zij niks moderns om aan te trekken...altijd die jurkjes![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Wel raar allemaal.
reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel even prettig vinden als het vanavond gewoon gezellig blijft.
Nou, ik niet hoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel even prettig vinden als het vanavond gewoon gezellig blijft.
http://www.goudenmitch.web-log.nl/quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
http://www.mitchmasters.nl/weblog
Ik sneak af en toe even binnen.
Schenk eens wat drinken in voor je gasten!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik sneak af en toe even binnen.
Mierenneukerquote:
lieke moet broeken aantrekken, dan zie je die kanonkogels van kuiten niet zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet zo. Blijkbaar moet het chique staan ofzo.![]()
Zet de webcam dan even aan. Dan ga ik naar jou kijken en hoe gezellig het bij jou is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor!
Gezellig is het bij mij thuis, de "gezelligheid" van de villa kan ik ff niet gebruiken!![]()
Zou ik ook leuk vinden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:33 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hou zou misschien wel leuk zijn als hij de nieuwe miljonair zou worden![]()
Maar andersom niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Kingjaap.nl staat er nog wel.
en die zal ze ook krijgen als het aan mij lag, amanda zingen, meidquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:39 schreef ruby het volgende:
Amanda aast ook op een platencontract..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en die zal ze ook krijgen als het aan mij lag, amanda zingen, meid
Gezellige beelden zijn saaie beelden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Zet de webcam dan even aan. Dan ga ik naar jou kijken en hoe gezellig het bij jou is.![]()
De platenmaatschappij die ook Huub heeft aangenomen , hebben ook interesse in Amanda voor een zomer hit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Webcam heb ik niet, een korte beschrijving - zoonlief viert 25ste verjaardag, allemaal mooi jong volk (plusminus 40 stuks) in de tuin aan de BBQ en de drank! (Hij viert het thuis ivm plekquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Zet de webcam dan even aan. Dan ga ik naar jou kijken en hoe gezellig het bij jou is.![]()
Schaam me diep.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef Ning het volgende:
[..]
Onderdanen
Nowlive 633
DGK Vindjeviahier 204
Huub Hefner 111
Bikkel Brian 77
Butler Mitch 73
DGK Favorietje 68
FOK!Forum 66
VK Magazine 65
Elsevier 46
Dutch TV Central 41
WhiteLineFirm 41
Hanff 35
Xgratis Producten 21
Prijzen winnen 21
Prikstok 21
Alle link partners
Jawel hoor
Ook mooie jonge dames?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Webcam heb ik niet, een korte beschrijving - zoonlief viert 25ste verjaardag, allemaal mooi jong volk (plusminus 40 stuks) in de tuin aan de BBQ en de drank! (Hij viert het thuis ivm pleken wij hebben plek zat!)
Fijne avondquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef RSie het volgende:
*Rsie signing off for tonight.
veel plezier met de screams allemaal!
Leuk!! Have fun!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Webcam heb ik niet, een korte beschrijving - zoonlief viert 25ste verjaardag, allemaal mooi jong volk (plusminus 40 stuks) in de tuin aan de BBQ en de drank! (Hij viert het thuis ivm pleken wij hebben plek zat!)
Een streamer met een sociaal leven!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef RSie het volgende:
*Rsie signing off for tonight.
veel plezier met de screams allemaal!
Lees ook regel 2!! (althans dat ene woordquote:
You wishquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lees ook regel 2!! (althans dat ene woord)
Die zie ik namelijk niet in jou post
quote:
Amanda heeft volgens mij de perfecte BINGO stem voor zo'n Hidihahidihokamp!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:48 schreef Villalux het volgende:
dit is de nate droom van WB... artiest zijn op een podium met mic. Eindelijk!
![]()
Het zijn kinderen en die houden zich niet aan een spreekverbod.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet. De hele school heeft een spreekverbod over dgk.![]()
Of zo'n kermisstem die de ritjes van de botsautootjes aankondigt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda heeft volgens mij de perfecte BINGO stem voor zo'n Hidihahidihokamp!
Amandel denkt vast dat die poes ergens bij haar navel zit.quote:
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef Starlie het volgende:
Als Amanda niet zoveel zou roken (ofzo) zou ze volgens mij best mooi kunnen zingen...
En toch vind ik de verhouding breedte/hoogte van met name stream 1 niet kloppen.quote:
Maakt niks uit, Brian stopt em in ieder gat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Amandel denkt vast dat die poes ergens bij haar navel zit.
Ja ja, dat wordt de nieuwe Pia Beck hoor. Duidelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijn
Nou ja overdrijven is natuurlijk ook een vakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijn
dat is toch een nieuwslezeres, of zo,,grapjasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja ja, dat wordt de nieuwe Pia Beck hoor. Duidelijk.![]()
Toots Tielemansquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer,
Nee, dat is Pia Dijkstra.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat is toch een nieuwslezeres, of zo,,grapjas
Tis maar goed dat jij zo veel fantasie hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Menig kroeg zal leeglopen als ze haar plaatje draaien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Cap kwam inderdaad van stream 1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En toch vind ik de verhouding breedte/hoogte van met name stream 1 niet kloppen.
Zie hier
zoals ik het binnenkrijg op stream 1:
[afbeelding]
breedte terug naar 85%:
[afbeelding]
Goedenavond allemaal.
Ja en dan volgend jaar op NSJquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Samen met Rita Reys de beste jazz-zangeres van Nederland.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat is toch een nieuwslezeres, of zo,,grapjas
Aktie om MILTON, MILTON, te roepen bij de poort!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef ruby het volgende:
Er staan allemaal gillende Milton F. aanhangers bij de poort.
nee hoor, waar een wil is, is een wegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij zo veel fantasie hebt
sorry, die ken ik niet, wel trijntjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Samen met Rita Reys de beste jazz-zangeres van Nederland.
Pim Jacobsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sorry, die ken ik niet, wel trijntje
Omg, serieus?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Aktie om MILTON, MILTON, te roepen bij de poort!
Stem - Huub en Brian, naar binnen!
Amanda vind de weg nog niet met 10 ingebouwde Tom-Tomsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor, waar een wil is, is een weg
geldt ook voor amanda
zijn er fakkels?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef Starlie het volgende:
Hmmm het hek in beeld... zou er dan toch.... een nieuwe miljonair komen?!!
Ook niet geschikt voor een baan bij de NS, spoor volledig bijster?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda vind de weg nog niet met 10 ingebouwde Tom-Toms![]()
Ja, ze zal met trots de tomaten in ontvangst nemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Heb jij geen streams?? Nee ik kan het niet zien of er fakkels staan... als ik mijn verbeelding laat spreken is het net of ze er staan....quote:
grappig zo'n vrijblijvende baan, ik kom uit een groot gezinquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Natasia: Mitch kon niet. Z'n zus is jarig.
Nee, ik heb het scriptje van hidiho verneukt en weiger te betalenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heb jij geen streams?? Nee ik kan het niet zien of er fakkels staan... als ik mijn verbeelding laat spreken is het net of ze er staan....
Er stonden fans bij het hek Milton, Milton, te roepen. Die naam is verboden rond en in de gouden kooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap er geen reet van, ik ben een paar dagen weg geweest, zie Huub en Brian samen naar de poort lopen voor 'de fans', Amanda en Lieke elkaar omhelzen, het haar van Lieke een stuk langer....
(ik ga geen drie dagen terug lezen.)
Artiesten te duur geworden voor RTL zodat ze nu zelf een show moeten maken![]()
Dankjewel mazuruquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er stonden fans bij het hek Milton, Milton, te roepen. Die naam is verboden rond en in de gouden kooi
Lees je maar even bij op http://www.nowlive.eu/ Daar kun je alles overzichtelijk op een rijtje vinden wat er de afgelopen dagen gebeurt is. Het is te veel om in de cos te zetten.
En Lieke heeft vandaag extensions gekregen. Amanda wou gisteren de styliste afbellen, maar werd terruggefloten door achter.
Caps please, ik heb bezoek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh oh, lekkere vrouwen, daar gaat de relatie van Amanda en Lieke
komen ze doen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh oh, lekkere vrouwen, daar gaat de relatie van Amanda en Lieke
Hj val er niet alleen op, hij kruipt er ook in.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
Brian valt op Brunettes.
Komen gezellig een liedje zingen in de hoop dat er een wild feest losbarst van/met wel 7 mensen....quote:
ok thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Komen gezellig een liedje zingen in de hoop dat er een wild feest losbarst van/met wel 7 mensen....![]()
Ze kan hem niet leuk genoeg vinden, ben ik toch mooi op tijd thuis voor een para-avond, Drankrestrictie op een lager pitje, sexy brunettes in tha house, Knallen vanavond?????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen vindt Amanda wel leuk...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia: Ik ben bijna interessanter dan de rest bij elkaar...![]()
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia: Ik ben bijna interessanter dan de rest bij elkaar...![]()
NEEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Is er op fok geen topic over dat Milton gebeuren.?
Ik heb weinig gekeken en heb het een beetje gemist wat er aan de hand is
Beetje eng alleen dat ze het toch als positief lijkt te zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.
Tja hij heeft gezien hoe gewillig ze is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zieliger was dan een beter woord geweest...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.
Mmm , dit keer zei ze het met een zucht ( niet altijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje eng alleen dat ze het toch als positief lijkt te zien.
eigenlijk is het helemaal niet interessant. Het is gewoon het normale dreigwerk richting Huub(autobommen geplaatst door ex) van trut Natasia. Huub heeft de naam van Milton een aantal malen gescandeerd en toen waren er direct streamlocks omdat dat blijkbaar niet mag, hierna werd er vanalles gespeculeerd op de diverse fora wat Brian ontkende tijdens een interview met een Caz-dj. Zoiets.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
maar de vraag is, wil amanda wel paaltje liftenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
bij de nationale kampioenschappen toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Starlie het volgende:
Heeeee Amanda is 3e geworden bij de visagiewedstrijd!! Wisten jullie dat al?!!!!![]()
![]()
Huub heeft Jaap even vertelt over de ex van Natas, heel rustig en daarna.........ontplofte de boel - figuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
3e van 3 deelnemers zeker?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Starlie het volgende:
Heeeee Amanda is 3e geworden bij de visagiewedstrijd!! Wisten jullie dat al?!!!!![]()
![]()
Wel het Nederlands Kampioenschap he!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Starlie het volgende:
![]()
Ze heeft heimwee naar haar oude beroep.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas wil een sexclub of een parenclub maken van de villa. Alweer een teken dat ze na 12 maanden nog niet opsodemietert![]()
Tas gaat nergens heen, waarom zou ze ook. Gratis rijlessen, autootje van de zaak, dikke tieten, buikwandcorrectie, huisje opgeknapt, de kindertjes krijgen alles wat ze willen en ze heeft vrij spel in het huis met die grote gore bek van haar. Om nog maar te zwijgen van al die media aandacht waar ze volgens mij letterlijk op klaar komt. Natasja kijkt wel uit, die gaat nergens heen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas wil een sexclub of een parenclub maken van de villa. Alweer een teken dat ze na 12 maanden nog niet opsodemietert![]()
Bij een Fatsoenlijke hoer 50 euros per kwartier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft heimwee naar haar oude beroep.
Prostitutie schijnt goed te betalen.
En Milton wordt uitsshjmijter!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geef brian helemaal gelijk, wij monteren natuurlijk de video''s ook, spreken de stemmen opnieuw inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian vertelde CAZ, dat mensen op het internet, hun eigen waarheden creeeren.
Heftig.... Amanda verteld ook iets over haar wereldje... vader en stiefvader... vage bedoeling allemaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
Ga niet bij Huub in de auto zitten filmpje
De door, ons streamers, eigen gecreerde waarheid....![]()
Ik speel meestal Amanda, lekker als een bootwerker schelden!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Ik geef brian helemaal gelijk, wij monteren natuurlijk de video''s ook, spreken de stemmen opnieuw in![]()
![]()
Laatst viel der vader nog perongeluk uit het raam toen die te veel gezopen had.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heftig.... Amanda verteld ook iets over haar wereldje... vader en stiefvader... vage bedoeling allemaal!
Mitch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
Ze hebben een kleine verrassing voor de bewoners dadelijk.
zelfmoord gepleegd, schijnt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heftig.... Amanda verteld ook iets over haar wereldje... vader en stiefvader... vage bedoeling allemaal!
Ach, van dat mens raak ik eigenlijk helemaal niet verbaasd. Stel je eens voor, je gaat je eigen buurt eens verkennen en bij mensen waar je nog nooit contact mee hebt gehad bel je aan en zegt "Ik ben mazuru" en je laat meteen je tieten zien.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft heimwee naar haar oude beroep.
Prostitutie schijnt goed te betalen.
Ssssssst je mag het niet over Milton Felter hebbenquote:
In dat filmpje insinueert ze dat zowel haar vader als stiefvader door criminele acties om het leven zijn gekomen.quote:
R&B richting dance geloof ik (not my cup of tea)quote:
Zei ze nou dat vader en stiefvader vermoord zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach, volgende week is hij vertrappeld door een horde op hol geslagen koeien in Bolivia.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Laatst viel der vader nog perongeluk uit het raam toen die te veel gezopen had.
He gatverquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen heeft hasj bij , hah
Krijg ik dan een ban?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ssssssst je mag het niet over Milton Felter hebben
Haar vader is doodgeschoten, haar stiefvader neergeschoten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zei ze nou dat vader en stiefvader vermoord zijn?
nee een autobomquote:
Sorry ik moest even lachen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar vader is doodgeschoten, haar stiefvader neergeschoten.
BEDOENING!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Hoe weten jullie dit allemaal?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar vader is doodgeschoten, haar stiefvader neergeschoten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |