Betere vraag.. hoevaak komen ze niet in beeldquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Hoe vAAk komen deze nu in beeld?
Bosse bollenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Blomst toch, ik schrik me rot.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze heeft al aangekondigd straks alleen nog maar topless te gaan zwemmen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Dat wordt hem niet. De hele school heeft een spreekverbod over dgk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
kunnen ze leuk over kletsen op school![]()
Linkertiet zegt: Ik ben Nep.. rechts zegt: pertsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
Hoi ik ben Natasia...Zwiep gelijk shirt omhoog![]()
Ze zijn aan het oefenen voor het geval ze die villa uitgekiepert worden. Dan moet je toch wel verkassen naar het buitenlandquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef beequeen het volgende:
Wanneer stoppen ze met dat nep engels, ik word er niet goed van.
Anders krijgen ze een stream op hun rug..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet. De hele school heeft een spreekverbod over dgk.![]()
Ze wilde eigenlijk een groen shirt aan waar haar nipples zo goed in uitkwamen, maar ze moet nog een steunbh dragen. Hebben we nog even mazzel.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef Soury het volgende:
Hoi ik ben Natasia...Zwiep gelijk shirt omhoog![]()
Die ene tiet ziet er tamelijk pijnlijk uit! Nu maar hopen dat het ding niet zo misvormt blijft zoals hij er nu uit ziet. Hoewel...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
jezus, als je het strand oploopt of in een resort rondloopt zie je toch continue dames tot zelfs bejaarde leeftijd topless rondlopen, de kindferen tegenwoordig zijn best wel wat gewend of kom je uit rijssenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft al aangekondigd straks alleen nog maar topless te gaan zwemmen.![]()
Ook zo leuk voor haar kinderen, een moeder die de hele dag haar tetten aan Jan en alleman laat zien op tv...... kunnen ze leuk over kletsen op school![]()
Het is triest maar waaar. Alleen begrijp ik niet hoe ze dat flikken, een DGK spreekverbodquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:55 schreef getl0st het volgende:
[..]
Anders krijgen ze een stream op hun rug..
...ladida...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jezus, als je het strand oploopt of in een resort rondloopt zie je toch continue dames tot zelfs bejaarde leeftijd topless rondlopen, de kindferen tegenwoordig zijn best wel wat gewend of kom je uit rijssen
[ X ] on-erotischquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:51 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ja jemigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
Op is klaar, sorry dat het zolang duurde
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef petraa het volgende:
Op is klaar, sorry dat het zolang duurde
Gewoon dreigen met een bom onder je auto.. of op school onder je fietsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is triest maar waaar. Alleen begrijp ik niet hoe ze dat flikken, een DGK spreekverbod![]()
Al die kinderen gewoon met een bom onder de snelbinders!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:59 schreef getl0st het volgende:
[..]
Gewoon dreigen met een bom onder je auto.. of op school onder je fiets![]()
Nee uit Staphorstquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:57 schreef robert2006 het volgende:
[..]
jezus, als je het strand oploopt of in een resort rondloopt zie je toch continue dames tot zelfs bejaarde leeftijd topless rondlopen, de kindferen tegenwoordig zijn best wel wat gewend of kom je uit rijssen
Zou ik zeer waarderen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk dat Mitch als bewoner de kooi in komt
Dan slinger ik de streams weer aanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:59 schreef Dark het volgende:
Oh, Jaap mag ook niet meer op de site van Mitch.
Jaap - Wie zit mij te kwellen?
Zou wel leuk zijn. Ik denk echter dat hij te veel informatie op die site heeft staan( oa de reacties van FOK!)quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef Rotterdammert het volgende:
Ik denk dat Mitch als bewoner de kooi in komt
Smack that b*tch up!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Dellie oefent haar Teaserdansje. Kont naar achteren, benen wijd, haar van links naar rechts, een haar rechterhand maakt een soort petsbeweging.
Daar kicken ze nou juist opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Ik denk echter dat hij te veel informatie op die site heeft staan( oa de reacties van FOK!)
Dat had Lieke volgens mij ook met haar hyvesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
Zou wel leuk zijn. Ik denk echter dat hij te veel informatie op die site heeft staan( oa de reacties van FOK!)
Lieke had geen internetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:03 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dat had Lieke volgens mij ook met haar hyves
Perfecte beschrijving!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef beequeen het volgende:
Dellie oefent haar Teaserdansje. Kont naar achteren, benen wijd, haar van links naar rechts, een haar rechterhand maakt een soort petsbeweging.
Dus heb je ook geen hyves?quote:
Bij haar ouders!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dus heb je ook geen hyves?
Ze zat wel achter inet.. want af en toe verschenen daar berichtjes op
Meen je dat nouquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:06 schreef getl0st het volgende:
[..]
Dus heb je ook geen hyves?
Ze zat wel achter inet.. want af en toe verschenen daar berichtjes op
Is dat zo? Ik zie geen reactie van Dellie.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef petraa het volgende:
Lieke heeft weer het paarse jurkje van Amanda aan ?
Er was toch een wapenstilstand?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik zie geen reactie van Dellie.
Nee is niet van Dellie, deze is normale lengte!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nee de jurk was eerst wit. Dan herkend ze het niet meerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef beequeen het volgende:
[..]
Op het moment dat je dat zei.. hoor ik op TV .. 'This is SICK!'quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:07 schreef mootie het volgende:
[..]
Welnee, ze spugen ook in eten, dat vind ik geen wapenstilstand.![]()
even erg, laat me raden, je komt uit een gezin van 15 kinderen en je moet zondag 3 x naar de kerk?quote:
dan wil ik niet weten wat ze allemaal tegen Lieke roepen als er geen wapenstilstand is.quote:
Ja en je moet weten ik heb zelf ook al 14 kinderen en ook zij moeten zondags 3x naar de kerk. Ze mogen alleen maar rokken dragen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef robert2006 het volgende:
[..]
even erg, laat me raden, je komt uit een gezin van 15 kinderen en je moet zondag 3 x naar de kerk?
gezellig![]()
anders kan hij vanavond niet 'leveren'quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
WB ligt dus gewoon te slapen, maar de streams daarvan laten ze dus niet zien.
Dellie zegt steeds: Lazy boyfriend of mine........en dan hoor je een hoop gekreun.
Eric lag ook al te slapenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef beequeen het volgende:
WB ligt dus gewoon te slapen, maar de streams daarvan laten ze dus niet zien.
Dellie zegt steeds: Lazy boyfriend of mine........en dan hoor je een hoop gekreun.
Ik vind Eric steeds meer homo trekjes laten zien!!! Dat was voorheen niet, maar ik irriteer me er nu mateloos aan. En ik heb totaal NIETS tegen homo's voor mensen gek gaan denken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef mootie het volgende:
Eric is nu alweer tipsy.
We hebben gewoon iets tegen Eric......quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Eric steeds meer homo trekjes laten zien!!! Dat was voorheen niet, maar ik irriteer me er nu mateloos aan. En ik heb totaal NIETS tegen homo's voor mensen gek gaan denken.
en zondag hoedjes, en je mag niet met de auto toch, ja lachen, dat is retro 60 jaar terug in de tijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja en je moet weten ik heb zelf ook al 14 kinderen en ook zij moeten zondags 3x naar de kerk. Ze mogen alleen maar rokken dragen.![]()
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:11 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik vind Eric steeds meer homo trekjes laten zien!!! Dat was voorheen niet, maar ik irriteer me er nu mateloos aan. En ik heb totaal NIETS tegen homo's voor mensen gek gaan denken.
Ja eigenlijk wel, maar ik biecht gewoon wat vaker nu!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en zondag hoedjes, en je mag niet met de auto toch, ja lachen, dat is retro 60 jaar terug in de tijd
zielig voor al die kinderen die zondag geen tv mogen kijken
maar...is het kijken naar DGK dan geen zonde?
Huub en zuipen lijkt me helemaal geen goed idee met de sfeer die nu in de villa hangtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef beequeen het volgende:
Japio en Huub zetten het op een zuipen. Dat kan nog wat worden met Japio vanavond.![]()
![]()
Juist wel, anders liggen ze weer om 11 uur in bedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Clank het volgende:
[..]
Huub en zuipen lijkt me helemaal geen goed idee met de sfeer die nu in de villa hangt![]()
Ik was ook ff Huub af, maar hij begint weer te stijgen bij mij. Lieke kon ik ook niet uitstaan, maar die stijgt ook nu. Jaap vind ik ook wel aardig, Amanda heb ik nooit als topper ingeschat en zal ik zeker ook nooit gaan doen. De rest ??? daar wil ik het niet over hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschat![]()
Nu ben ik de weg kwijt Hellup
ik vond amanda vanaf het begin al een topper en ze is nog steeds mijn nummer 1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Heb het zelfde maar met meerder bewoners daar. Nu vind ik de enige normale Lieke. Weekjes geleden kon ik haar bloed wel drinken. Huub is mijn favo al weken niet meer en tot mijn grote schaamte heb ik zelfs Amanda als topper in geschat![]()
Daar hoop ik ook op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij gaat er vanavond wat gebeuren.... ik hoop een nieuwe miljonair... maar dat zal wel niet.....
Gisteren was de fontein wel aan. Hopelijk is dat een teken dat er vandaag een nieuwe komt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Starlie het volgende:
Volgens mij gaat er vanavond wat gebeuren.... ik hoop een nieuwe miljonair... maar dat zal wel niet.....
Wist hetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vond amanda vanaf het begin al een topper en ze is nog steeds mijn nummer 1
Prinses Amanda is haar naam
Sjee man als je haar een prinses vindt dan ben je echt het spoor bijster. Heb je ooit een prinses zo horen praten of zien doen als haar ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ik vond amanda vanaf het begin al een topper en ze is nog steeds mijn nummer 1
Prinses Amanda is haar naam
Petraa das een blok beton waar je nu tegen praatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjee man als je haar een prinses vindt dan ben je echt het spoor bijster. Heb je ooit een prinses zo horen praten of zien doen als haar ?![]()
Ik raak inmiddels een beetje gefrustreerd door dat nep gedoe.... Eerst slaan ze elkaars hersens in om vervolgens als een stel apen aan elkaar te zitten plukken....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:20 schreef petraa het volgende:
[..]
Daar hoop ik ook op.
Wat een nep gedoe trouwens tussen Natasia en Erik. Dat geknuffel en gepluk aan elkaar walgelijk.
Ohhh maar waarom heet hij dan Robert en geen blok beton ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Petraa das een blok beton waar je nu tegen praat
Ze begint op Amanda te lijken met dat gepluk aan haar haar... of zal dat aan die extensions liggen?!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Lieke zit voor de zoveelste keer haar pony te föhnen.
En Amandelletje haar poesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Ik zit op een cap te wachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:26 schreef petraa het volgende:
Amanda staat haar kont te fohnen.
amnda is gewoon een vrolijke jonge meid en houdt van het leven, leuk toch.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Sjee man als je haar een prinses vindt dan ben je echt het spoor bijster. Heb je ooit een prinses zo horen praten of zien doen als haar ?![]()
aaaaaahhhhh dit kan niet waar zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
amnda is gewoon een vrolijke jonge meid en houdt van het leven, leuk toch.
ik vond haar gebabbel in thais-engels erg charmant
Das nieuw Regen Oberberende Bar Erg Ruige Tegelsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhh maar waarom heet hij dan Robert en geen blok beton ?![]()
Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak en mening, dan zou deze wereld erggggggg saai worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Wat een held!quote:Verwisseling SMS nummers.
Ik zie dat op Huub's website per abuis onze SMS nummers zijn verwisseld.De juiste nummers zijn:SMS JAAP NAAR 1010, SMS HUUB NAAR 1011, SMS JAAP NAAR 1010
Bij ieder berichtje van jezelf lig je zeker in een deukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef robert2006 het volgende:
[..]
heel goed dan ben je nu rijp om de Kooi in te gaan suc...........................quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsammequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Villalux het volgende:
[..]
heel goed dan ben je nu rijp om de Kooi in te gaan suc...........................![]()
Kut de verkeerdequote:
Van 2 euro....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef milk-shake het volgende:
watheeft lieke een tutjurk aan ......waarom krijgt zij niks moderns om aan te trekken...altijd die jurkjes![]()
Mafdaaaiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Villalux het volgende:
[..]
heel goed dan ben je nu rijp om de Kooi in te gaan suc...........................![]()
Nou meid. troost je, hier nog zo eentje - behalve Amanda dan - vind ik Lieke echt een leuk, stoer wijf!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:15 schreef Soury het volgende:
[..]
nee hoor, jij wel?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:29 schreef Ning het volgende:
[..]
Bij ieder berichtje van jezelf lig je zeker in een deuk
hou zou misschien wel leuk zijn als hij de nieuwe miljonair zou wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
De site van Mitch staat ook niet meer gelinkt bij Japio.
Wel raar allemaal.
Zeker na dat gesprek van Mitch en Natasia donderdag en Eric die inplaats van personeel bewoner zei.
Toen zei Mitch nog je versprak je nu.
Ach, ze heeft vandaag voor het eerst dat haar, logisch dat je er dan wat vaker mee bezig bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef ruby het volgende:
Dank jequote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:32 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou meid. troost je, hier nog zo eentje - behalve Amanda dan - vind ik Lieke echt een leuk, stoer wijf!
Huub bleeeeeeeeeeeert teveel, mag hem nog wel, maar Lieke vind ik steeds leuker en daar schaam ik mij niet voor, ik ben om![]()
(tot voor kort vond ik FwD en Scan een beetje sneu volk, met hun Lieke adoratie, sorry, maar ik vind haar nu echt leuk...........sterk ook!)
Onderdanenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Wel raar allemaal.
Zeker na dat gesprek van Mitch en Natasia donderdag en Eric die inplaats van personeel bewoner zei.
Ja, dat begrijp ik ook niet zo. Blijkbaar moet het chique staan ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:27 schreef milk-shake het volgende:
watheeft lieke een tutjurk aan ......waarom krijgt zij niks moderns om aan te trekken...altijd die jurkjes![]()
Hoe bedoel je?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:30 schreef rooie3 het volgende:
Wel raar allemaal.
reken er maar niet op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel even prettig vinden als het vanavond gewoon gezellig blijft.
Nou, ik niet hoor!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef noekje het volgende:
Ik zou het wel even prettig vinden als het vanavond gewoon gezellig blijft.
http://www.goudenmitch.web-log.nl/quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
http://www.mitchmasters.nl/weblog
Ik sneak af en toe even binnen.
Schenk eens wat drinken in voor je gasten!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:35 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hoe bedoel je?
Ik sneak af en toe even binnen.
Mierenneukerquote:
lieke moet broeken aantrekken, dan zie je die kanonkogels van kuiten niet zo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja, dat begrijp ik ook niet zo. Blijkbaar moet het chique staan ofzo.![]()
Zet de webcam dan even aan. Dan ga ik naar jou kijken en hoe gezellig het bij jou is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:36 schreef Dark het volgende:
[..]
Nou, ik niet hoor!
Gezellig is het bij mij thuis, de "gezelligheid" van de villa kan ik ff niet gebruiken!![]()
Zou ik ook leuk vinden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:33 schreef grazygirl het volgende:
[..]
hou zou misschien wel leuk zijn als hij de nieuwe miljonair zou worden![]()
Maar andersom niet meer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:39 schreef noekje het volgende:
Kingjaap.nl staat er nog wel.
en die zal ze ook krijgen als het aan mij lag, amanda zingen, meidquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:39 schreef ruby het volgende:
Amanda aast ook op een platencontract..
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en die zal ze ook krijgen als het aan mij lag, amanda zingen, meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |