quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stond heul geen "überhaupt" in die post![]()
quote:
I know.. het was gewoon makkelijk scoren... mag ik ook eens?!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Dat had jij als dikke van Dale fetisjist kunnen weten, smart-ass
Er werd naar mijn mening gevraagd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik zag mijn naam en die van Peter weer in één adem genoemd worden en daar baal ik soort van!!!
Ik weet dat je er niets mee bedoelde, maar .................![]()
Nope... ik stond niet in de rijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das balen...jij bent inmiddels dus al de spreekwoordelijke boterham ?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nog aan de beurt komen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er werd naar mijn mening gevraagd.
Ik zal het nooit meer doen.
Mooi, ik ga de kid zo ff naar Opa en Oma brengen dus..... geen probleemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh uurtje rijden ? Nou ehm 22.00 uur en daarna de kroeg in!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ships ik ook!!!, wil niet omgebouwd worden door eendjuhquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nog aan de beurt komen?![]()
![]()
Goffer me ouders willen er geen 3 tegelijk!!!!!! Moet ik ze meenemen das ook geen optie!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, ik ga de kid zo ff naar Opa en Oma brengen dus..... geen probleem![]()
Goeie uitvinding toch hèquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, ik ga de kid zo ff naar Opa en Oma brengen dus..... geen probleem![]()
Nou... eigenlijk komt het wel goed uit, want ik heb al beloofd dat ik vanavond hier de kroeg nog zou induikenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer me ouders willen er geen 3 tegelijk!!!!!! Moet ik ze meenemen das ook geen optie!!!!!!!!!
![]()
Next time, dan verdeel ik ze wel ff her en der!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk komt het wel goed uit, want ik heb al beloofd dat ik vanavond hier de kroeg nog zou induiken
Dus toch een vent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff kijken of Magriet er nog is, ik vond het zo raar staan om een handtekening te vragen, terwijl ik heer naam niet meer wist![]()
![]()
Sukkel... je had gewoon een handtekening moeten vragen, had je daarna gelijk geweten hoe ze heetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff kijken of Magriet er nog is, ik vond het zo raar staan om een handtekening te vragen, terwijl ik haar naam niet meer wist![]()
![]()
Strak planquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Next time, dan verdeel ik ze wel ff her en der!!!![]()
Eerst Eend en nu jij... Waar heb ik dit toch allemaal aan verdiend?!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hanky spanky.....dat lijkt mij evident...
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff kijken of Magriet er nog is, ik vond het zo raar staan om een handtekening te vragen, terwijl ik haar naam niet meer wist![]()
![]()
Als je met die vroegtijdige dementie dan maar niet vergeet waar je ze gelaten hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Next time, dan verdeel ik ze wel ff her en der!!!![]()
Ja...wat een lul he...ipv dat ie vraagt of wij er soms ook een willen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik dacht dat ik je een beetje begreep!
![]()
HEEEE, dat is een goeie van jou, die had ik nog niet gebruikt. Ik doe net of ik ze ben vergeten en laat ze een weekje achter daar waar ze zitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je met die vroegtijdige dementie dan maar niet vergeet waar je ze gelaten hebt![]()
YW...deze tip was nog gratisquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:46 schreef petraa het volgende:
[..]
HEEEE, dat is een goeie van jou, die had ik nog niet gebruikt. Ik doe net of ik ze ben vergeten en laat ze een weekje achter daar waar ze zitten.
thx4 the wbquote:
Heej Gertje, uitgerust van de vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hell yeah!quote:
Als jij nu al bijgelezen bent, ben je al een week thuis of had je internet onder je palmboomquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hell yeah!![]()
Jullie ook, als ik de FB's zo eens doorlees.![]()
Gert, grote blauwe vriend!quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Hee Gert WB
* is ff de kid naar opa & oma brengen..... laters
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Hee Gert WB
* is ff de kid naar opa & oma brengen..... laters
Het leek me nou juist zo'n prachtige dood voor dat matige topic. Jullie zijn veel te incapabel vriendelijk voor het betere pestwerk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gert, grote blauwe vriend!![]()
Als je hier nou even het slotje vanaf haalt, dan kunnen we je een echt warm welkom geven.![]()
Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 2)
Twee weken geen internet gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij nu al bijgelezen bent, ben je al een week thuis of had je internet onder je palmboom![]()
Peter and Petra sitting in a tree............quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik zag mijn naam en die van Peter weer in één adem genoemd worden en daar baal ik soort van!!!
Ik weet dat je er niets mee bedoelde, maar .................![]()
Doe jezelf een plezier en vraag Day om een samenvattingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
Twee weken geen internet gezien.![]()
Maar de FB bijlezen had ik het over hè.
Alle COS'sen en SC's, dat moet nog.
Nou maak je borst maar natquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het leek me nou juist zo'n prachtige dood voor dat matige topic. Jullie zijn veel te incapabel vriendelijk voor het betere pestwerk.
Hoewel...
[..]
Twee weken geen internet gezien.![]()
Maar de FB bijlezen had ik het over hè.
Alle COS'sen en SC's, dat moet nog.
Liesje Miesje truttekopquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Peter and Petra sitting in a tree............![]()
Zie het als een vorm van liefdadigheid. Je incapabele vriendelijke onderdanen moeten toch ergens kunnen trainen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het leek me nou juist zo'n prachtige dood voor dat matige topic. Jullie zijn veel te incapabel vriendelijk voor het betere pestwerk.
Hoewel...
Go Petra, Go Petra, Goooooooooo Petraaaaaaaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Liesje Miesje truttekop
Hou daar nou eens mee op
Wow ik kan rijmen en dichten,
zonder me hempie op te lichten.![]()
Ik denk dat je dan beter kunt starten met wat simpele doch doeltreffende herhalingsoefeningenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zie het als een vorm van liefdadigheid. Je incapabele vriendelijke onderdanen moeten toch ergens kunnen trainen?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |