Ben je al boven de 16...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de kroeg om sigaretten te halen![]()
Ga jequote:
Markyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
Ik zag net iemand en ik kan niet op de naam komen, kan hem niet uitstaan
HELP
Ik ben een age coin dealerquote:
Had je moeten doen voordat je naar de tandarts ging, dat zal hem lerenquote:
Dat was diegenequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
Ik zag net iemand en ik kan niet op de naam komen, kan het niet uitstaan
HELP
Ik kom niet in de coffeeshop want ik heb er niets te zoeken, maar ik vind het te gek dat iets wat in feite wettelijk nog steeds niet legaal is wel gedoogd wordt en iets wat wettelijk wel legaal is overal zo aan banden wordt gelegd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar kroegen ?? ... Please laat me roken. En cofeeshops loop ik aleen in en uit. Bah het leven word me opgelegd![]()
Ik moet van de week weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je moeten doen voordat je naar de tandarts ging, dat zal hem leren
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom niet in de coffeeshop want ik heb er niets te zoeken, maar ik vind het te gek dat iets wat in feite wettelijk nog steeds niet legaal is wel gedoogd wordt en iets wat wettelijk wel legaal is overal zo aan banden wordt gelegd.
We hadden de oplossing trouwens al gevonden (zoals alle wereldproblemen aan bar in 5 minuten opgelost kunnen worden): we maken van de kroeg een coffeeshop
Ik weet indmiddels waarom ze me bekend voor kwam, het was een ex BBster.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet van de week weeren de aioli is nog niet op!
Als het snel en hardop zegt lijkt het net alsof er staat: " ...ik ben een ex con dealer....." die zou ik wel begrepen hebben..quote:
Judith?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet indmiddels waarom ze me bekend voor kwam, het was een ex BBster.
Die amsterdamse met een haat/liefde verhouding met moessie...
Nee, die blonde met dat amsterdamse accent...quote:
Was het die blonde op leeftijd..of dat mokkel wat nu belspelletjes doet...Judith ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet indmiddels waarom ze me bekend voor kwam, het was een ex BBster.
Die amsterdamse met een haat/liefde verhouding met moessie...
Die eerste.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het die blonde op leeftijd..of dat mokkel wat nu belspelletjes doet...Judith ?![]()
Gaat het nu GVD weer over mij. KAP ER NOU ALLEMAAL MEEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lievzusje, ik heb expres nog geen uitspraak gedaan of kant gekozen.
Ah fuck it, ik doe wel uitleggen.
De hele rel heeft te weinig met mij te maken om me er tegen aan te bemoeien.
Zo lopen dit soort dingen juist uit de hand.
Als mensen die er geen fuck mee te maken hebben gaan lopen gillen wat ze wel en niet vinden.
Ik heb met Peter6000 geen problemen en met Petraa ook niet.
Ik vind ze beide leuke users en juist daarom zal ik niet schromen hier en daar eventueel iets op hen aan te merken.
De rel die zich afspeelde was eerst iets tussen Petra en Peter en daarna iets tussen Petra, Peter en de modjes.
Ik denk niet dat ik een bijdrage had kunnen leveren of ook maar iets had kunnen voorkomen wat de modjes of Peter en Petra zelf niet veel beter hadden kunnen doen.
Margriet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, die blonde met dat amsterdamse accent...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat het nu GVD weer over mij. KAP ER NOU ALLEMAAL MEE![]()
![]()
![]()
quote:
Kikkert en Sugar en leandraquote:
'iemand' kan op heel veel mensen slaan Eend.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
Ik zag net iemand en ik kan niet op de naam komen, kan het niet uitstaan
HELP
Ik werk ze een voor een afquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
'iemand' kan op heel veel mensen slaan Eend.![]()
In dat geval zou ik zeggen..ga je moeder helpen met de afwas en daarna je tanden poetsen blaag die je er bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag je de mijne zijn.Een koppie thee graag.
![]()
Ja van Pieter..haar ken je toch ook welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Margriet is een hij??? Wat een aparte naam![]()
Oh, die uit Apeldoorn........ ff bellenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja van Pieter..haar ken je toch ook wel![]()
OH die van Vollenhoven ???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja van Pieter..haar ken je toch ook wel![]()
Heb je überhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat het nu GVD weer over mij. KAP ER NOU ALLEMAAL MEE![]()
![]()
![]()
En wat als ik dat nou eens niet doe?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zeggen..ga je moeder helpen met de afwas en daarna je tanden poetsen blaag die je er bent.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Margriet is een hij??? Wat een aparte naam![]()
Dat had jij als dikke van Dale fetisjist kunnen weten, smart-assquote:naam
de naam (mannelijk), de namen, het naampje
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stond heul geen "überhaupt" in die post![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |