Ik kan je 100% garanderen dat ik dat nooit gezegd heb.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:15 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Als er iemand slijmt ben jij het wel.................. peter ik mis je, peter foei, lean kusje, veulertje kus, day smak, avonnen is de liefste![]()
Heequote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:13 schreef Talitha het volgende:
Maar eerlijk gezegd durfde ik geen risico te nemen en heb dus opnieuw geinstalleerd.
let wel jappie dat je de kopie buiten programfiles plaatst anders gaat hij ze bijden upgraden denk ik en ben je je orgineel kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:01 schreef Jappie het volgende:
[..]
Urm nee...dat staat er een klein stukje boven...
Maar indien gekopieerd werkt het dus net zo goed als ik je tenminste goed begrijp en kan ik verder gaan met: "hieroverheen installeer je de expansion" ?![]()
Indien ja..doet ie dat uit zichzelf of wijst het op zijn minst zichzelf ? [afbeelding]
Ik heb het origineel buiten programfiles...en ook de kopie was ik niet van plan in mijn programfiles te plaatsen...levert dat een probleem op denk je ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:19 schreef Inodder het volgende:
[..]
let wel jappie dat je de kopie buiten programfiles plaatst anders gaat hij ze bijden upgraden denk ik en ben je je orgineel kwijt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
De lamme leidt de blinde...?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:17 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee [afbeelding] ...dit klinkt me bekend in de oren...lets retry, shall we?
.... [SC # 130] 2 lurq or not 2 lurq...
Inmiddels is dat overbodig geworden las ik....hee noedels![]()
![]()
volgens mij moet je het orgineel laten staan en de kopie in n andere map plaatsen hij gaat t oringeel updatenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik heb het origineel buiten programfiles...en ook de kopie was ik niet van plan in mijn programfiles te plaatsen...levert dat een probleem op denk je ?
Dan zal het waarschijnlijk geen probleem worden...mijn origineel heb ik ook nog nooit in progfiles gehad......alles wat ik van het inet haal komt mooi niet! op mijn C schijf...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:25 schreef Inodder het volgende:
[..]
volgens mij moet je het orgineel laten staan en de kopie in n andere map plaatsen hij gaat t oringeel updaten
Waar zijn jullie toch allemaal weer mee bezig? Is dat WoWgedonder nog niet afgelopen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dan zal het waarschijnlijk geen probleem worden...mijn origineel heb ik ook nog nooit in progfiles gehad......alles wat ik van het inet haal komt mooi niet! op mijn C schijf...![]()
Zo te lezen krijgen ze het niet eens geïnstalleerd!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar zijn jullie toch allemaal weer mee bezig? Is dat WoWgedonder nog niet afgelopen?
Dat gaat nog wel ff door vrees ik...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:33 schreef Manu82 het volgende:
[..]
Waar zijn jullie toch allemaal weer mee bezig? Is dat WoWgedonder nog niet afgelopen?
ok, maar neem eens je eigen mening aan ! Met iedereen kussen uitdelen werkt nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:16 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Ik kan je 100% garanderen dat ik dat nooit gezegd heb.
Kan ik nu weer gewoon buiten het gezeik gehouden worden?
Wil je wilde neuk sex met me ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:32 schreef Jappie het volgende:
Kga ff kofiie zetten en dan kom ik terug om te lezen wie er nog meer op de pijnbank zijn gelegd door KZ![]()
En jij....en jij...urm............en jij bent nog te stom om te begrijpen dat Nick een grapje maakte met zijn slotje post...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:41 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Zo te lezen krijgen ze het niet eens geïnstalleerd!![]()
Uiteraardquote:
Is dit een afwijzing ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:50 schreef Jappie het volgende:
[..]
Uiteraard...maar tussen willen en de daad ligt route66 met op elke mile een hongerige grizzly.
![]()
topquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
Zo.... boodschappen gedaan, telefoon een firmware update gegeven... onder het genot van een paar kopjes cappuccino bijgekletst met de ouwe knarren in de kroeg, dus weer helemaal op de hoogte van het algemene oude knarren beeld over het weer, Paris Hilton en het plan roken in de horeca te verbieden per 1 juli 2008....
En hoe is het hier??
Leandra !!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
Zo.... boodschappen gedaan, telefoon een firmware update gegeven... onder het genot van een paar kopjes cappuccino bijgekletst met de ouwe knarren in de kroeg, dus weer helemaal op de hoogte van het algemene oude knarren beeld over het weer, Paris Hilton en het plan roken in de horeca te verbieden per 1 juli 2008....
En hoe is het hier??
Rook jij ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Leandra het volgende:
het plan roken in de horeca te verbieden per 1 juli 2008....
En hoe is het hier??
Je moet eens weten wat ik allemaal geinstalleerd krijg. Ik ben een prima PA.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:41 schreef Pazzop het volgende:
[..]
Zo te lezen krijgen ze het niet eens geïnstalleerd!![]()
Nah was nieuwsgierig over het rook beleid in de kroeg (2008).. Je komt daar graagquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:04 schreef Leandra het volgende:
[..]
Soms wel, soms niet...... ik stop regelmatig een paar maanden....
Maar ik ben dus een roker.
Dat klinkt goed ...quote:
Ik ben ook een prima Pa...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:06 schreef Talitha het volgende:
[..]
Je moet eens weten wat ik allemaal geinstalleerd krijg. Ik ben een prima PA.![]()
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat het ineens voor de hele horeca geldt, voor hotel en restaurant kan ik het me nog voorstellen, maar in de gemiddelde kroeg of discotheek vind ik het een ander verhaal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah was nieuwsgierig over het rook beleid in de kroeg (2008).. Je komt daar graag. Ikke ook maar als ik niet meer mag roken zou dat zwaar kut zijn. Wellicht is hier een apart forum voor.
Lijkt mij vrij consequent in dit geval...sta roken toe daar waar je weet dat mensen er speciaal voor naartoe gaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
Wel typisch Nederlands dat de coffeeshops weer uitgezonderd worden.... laten we vooral iets wat toch al niet wettelijk toegestaan is, maar wel gedoogd wordt nog een extra uitzonderingspositie geven als het om het rookbeleid gaat
Lievzusje, ik heb expres nog geen uitspraak gedaan of kant gekozen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ok, maar neem eens je eigen mening aan ! Met iedereen kussen uitdelen werkt niet![]()
Ik ga ook naar de kroeg om sigaretten te halenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:11 schreef Jappie het volgende:
[..]
Lijkt mij vrij consequent in dit geval...sta roken toe daar waar je weet dat mensen er speciaal voor naartoe gaan.![]()
Was it me?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:45 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
ok, maar neem eens je eigen mening aan ! Met iedereen kussen uitdelen werkt niet![]()
Helemaal mee eens maar kroegen ?? ... Please laat me roken. En cofeeshops loop ik aleen in en uit. Bah het leven word me opgelegdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef Leandra het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik het belachelijk dat het ineens voor de hele horeca geldt, voor hotel en restaurant kan ik het me nog voorstellen
Ben je al boven de 16...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ga ook naar de kroeg om sigaretten te halen![]()
Ga jequote:
Markyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
Ik zag net iemand en ik kan niet op de naam komen, kan hem niet uitstaan
HELP
Ik ben een age coin dealerquote:
Had je moeten doen voordat je naar de tandarts ging, dat zal hem lerenquote:
Dat was diegenequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
Ik zag net iemand en ik kan niet op de naam komen, kan het niet uitstaan
HELP
Ik kom niet in de coffeeshop want ik heb er niets te zoeken, maar ik vind het te gek dat iets wat in feite wettelijk nog steeds niet legaal is wel gedoogd wordt en iets wat wettelijk wel legaal is overal zo aan banden wordt gelegd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:15 schreef Soury het volgende:
[..]
Helemaal mee eens maar kroegen ?? ... Please laat me roken. En cofeeshops loop ik aleen in en uit. Bah het leven word me opgelegd![]()
Ik moet van de week weerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef PC eend het volgende:
[..]
Had je moeten doen voordat je naar de tandarts ging, dat zal hem leren
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:19 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kom niet in de coffeeshop want ik heb er niets te zoeken, maar ik vind het te gek dat iets wat in feite wettelijk nog steeds niet legaal is wel gedoogd wordt en iets wat wettelijk wel legaal is overal zo aan banden wordt gelegd.
We hadden de oplossing trouwens al gevonden (zoals alle wereldproblemen aan bar in 5 minuten opgelost kunnen worden): we maken van de kroeg een coffeeshop
Ik weet indmiddels waarom ze me bekend voor kwam, het was een ex BBster.quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik moet van de week weeren de aioli is nog niet op!
Als het snel en hardop zegt lijkt het net alsof er staat: " ...ik ben een ex con dealer....." die zou ik wel begrepen hebben..quote:
Judith?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet indmiddels waarom ze me bekend voor kwam, het was een ex BBster.
Die amsterdamse met een haat/liefde verhouding met moessie...
Nee, die blonde met dat amsterdamse accent...quote:
Was het die blonde op leeftijd..of dat mokkel wat nu belspelletjes doet...Judith ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef PC eend het volgende:
[..]
Ik weet indmiddels waarom ze me bekend voor kwam, het was een ex BBster.
Die amsterdamse met een haat/liefde verhouding met moessie...
Die eerste.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef Jappie het volgende:
[..]
Was het die blonde op leeftijd..of dat mokkel wat nu belspelletjes doet...Judith ?![]()
Gaat het nu GVD weer over mij. KAP ER NOU ALLEMAAL MEEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:12 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Lievzusje, ik heb expres nog geen uitspraak gedaan of kant gekozen.
Ah fuck it, ik doe wel uitleggen.
De hele rel heeft te weinig met mij te maken om me er tegen aan te bemoeien.
Zo lopen dit soort dingen juist uit de hand.
Als mensen die er geen fuck mee te maken hebben gaan lopen gillen wat ze wel en niet vinden.
Ik heb met Peter6000 geen problemen en met Petraa ook niet.
Ik vind ze beide leuke users en juist daarom zal ik niet schromen hier en daar eventueel iets op hen aan te merken.
De rel die zich afspeelde was eerst iets tussen Petra en Peter en daarna iets tussen Petra, Peter en de modjes.
Ik denk niet dat ik een bijdrage had kunnen leveren of ook maar iets had kunnen voorkomen wat de modjes of Peter en Petra zelf niet veel beter hadden kunnen doen.
Margriet?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef PC eend het volgende:
[..]
Nee, die blonde met dat amsterdamse accent...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat het nu GVD weer over mij. KAP ER NOU ALLEMAAL MEE![]()
![]()
![]()
quote:
Kikkert en Sugar en leandraquote:
'iemand' kan op heel veel mensen slaan Eend.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:17 schreef PC eend het volgende:
Ik zag net iemand en ik kan niet op de naam komen, kan het niet uitstaan
HELP
Ik werk ze een voor een afquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:26 schreef Talitha het volgende:
[..]
'iemand' kan op heel veel mensen slaan Eend.![]()
In dat geval zou ik zeggen..ga je moeder helpen met de afwas en daarna je tanden poetsen blaag die je er bent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:25 schreef Talitha het volgende:
[..]
Mag je de mijne zijn.Een koppie thee graag.
![]()
Ja van Pieter..haar ken je toch ook welquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Margriet is een hij??? Wat een aparte naam![]()
Oh, die uit Apeldoorn........ ff bellenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja van Pieter..haar ken je toch ook wel![]()
OH die van Vollenhoven ???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:28 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja van Pieter..haar ken je toch ook wel![]()
Heb je überhaupt gelezen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef petraa het volgende:
[..]
Gaat het nu GVD weer over mij. KAP ER NOU ALLEMAAL MEE![]()
![]()
![]()
En wat als ik dat nou eens niet doe?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Jappie het volgende:
[..]
In dat geval zou ik zeggen..ga je moeder helpen met de afwas en daarna je tanden poetsen blaag die je er bent.![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Margriet is een hij??? Wat een aparte naam![]()
Dat had jij als dikke van Dale fetisjist kunnen weten, smart-assquote:naam
de naam (mannelijk), de namen, het naampje
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stond heul geen "überhaupt" in die post![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er stond heul geen "überhaupt" in die post![]()
quote:
I know.. het was gewoon makkelijk scoren... mag ik ook eens?!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef PC eend het volgende:
[..]
[..]
Dat had jij als dikke van Dale fetisjist kunnen weten, smart-ass
Er werd naar mijn mening gevraagd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik zag mijn naam en die van Peter weer in één adem genoemd worden en daar baal ik soort van!!!
Ik weet dat je er niets mee bedoelde, maar .................![]()
Nope... ik stond niet in de rijquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Jappie het volgende:
[..]
Das balen...jij bent inmiddels dus al de spreekwoordelijke boterham ?![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nog aan de beurt komen?![]()
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:32 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Er werd naar mijn mening gevraagd.
Ik zal het nooit meer doen.
Mooi, ik ga de kid zo ff naar Opa en Oma brengen dus..... geen probleemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:30 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhh uurtje rijden ? Nou ehm 22.00 uur en daarna de kroeg in!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
Ships ik ook!!!, wil niet omgebouwd worden door eendjuhquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef Talitha het volgende:
[..]
Dan moet ik dus nog aan de beurt komen?![]()
![]()
Goffer me ouders willen er geen 3 tegelijk!!!!!! Moet ik ze meenemen das ook geen optie!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, ik ga de kid zo ff naar Opa en Oma brengen dus..... geen probleem![]()
Goeie uitvinding toch hèquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mooi, ik ga de kid zo ff naar Opa en Oma brengen dus..... geen probleem![]()
Nou... eigenlijk komt het wel goed uit, want ik heb al beloofd dat ik vanavond hier de kroeg nog zou induikenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:36 schreef petraa het volgende:
[..]
Goffer me ouders willen er geen 3 tegelijk!!!!!! Moet ik ze meenemen das ook geen optie!!!!!!!!!
![]()
Next time, dan verdeel ik ze wel ff her en der!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:37 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nou... eigenlijk komt het wel goed uit, want ik heb al beloofd dat ik vanavond hier de kroeg nog zou induiken
Dus toch een vent.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff kijken of Magriet er nog is, ik vond het zo raar staan om een handtekening te vragen, terwijl ik heer naam niet meer wist![]()
![]()
Sukkel... je had gewoon een handtekening moeten vragen, had je daarna gelijk geweten hoe ze heetquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff kijken of Magriet er nog is, ik vond het zo raar staan om een handtekening te vragen, terwijl ik haar naam niet meer wist![]()
![]()
Strak planquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Next time, dan verdeel ik ze wel ff her en der!!!![]()
Eerst Eend en nu jij... Waar heb ik dit toch allemaal aan verdiend?!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hanky spanky.....dat lijkt mij evident...
![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:38 schreef PC eend het volgende:
Ik ga ff kijken of Magriet er nog is, ik vond het zo raar staan om een handtekening te vragen, terwijl ik haar naam niet meer wist![]()
![]()
Als je met die vroegtijdige dementie dan maar niet vergeet waar je ze gelaten hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:39 schreef petraa het volgende:
[..]
Next time, dan verdeel ik ze wel ff her en der!!!![]()
Ja...wat een lul he...ipv dat ie vraagt of wij er soms ook een willen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:43 schreef Talitha het volgende:
[..]Ik dacht dat ik je een beetje begreep!
![]()
HEEEE, dat is een goeie van jou, die had ik nog niet gebruikt. Ik doe net of ik ze ben vergeten en laat ze een weekje achter daar waar ze zitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Als je met die vroegtijdige dementie dan maar niet vergeet waar je ze gelaten hebt![]()
YW...deze tip was nog gratisquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:46 schreef petraa het volgende:
[..]
HEEEE, dat is een goeie van jou, die had ik nog niet gebruikt. Ik doe net of ik ze ben vergeten en laat ze een weekje achter daar waar ze zitten.
thx4 the wbquote:
Heej Gertje, uitgerust van de vakantie!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Hell yeah!quote:
Als jij nu al bijgelezen bent, ben je al een week thuis of had je internet onder je palmboomquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:00 schreef Gert het volgende:
[..]
Hell yeah!![]()
Jullie ook, als ik de FB's zo eens doorlees.![]()
Gert, grote blauwe vriend!quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Hee Gert WB
* is ff de kid naar opa & oma brengen..... laters
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef Leandra het volgende:
Hee Gert WB
* is ff de kid naar opa & oma brengen..... laters
Het leek me nou juist zo'n prachtige dood voor dat matige topic. Jullie zijn veel te incapabel vriendelijk voor het betere pestwerk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:05 schreef Talitha het volgende:
[..]
Gert, grote blauwe vriend!![]()
Als je hier nou even het slotje vanaf haalt, dan kunnen we je een echt warm welkom geven.![]()
Het pest-hier-gekke-Gertje-topic (deel 2)
Twee weken geen internet gezien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Als jij nu al bijgelezen bent, ben je al een week thuis of had je internet onder je palmboom![]()
Peter and Petra sitting in a tree............quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:31 schreef petraa het volgende:
[..]
En ik zag mijn naam en die van Peter weer in één adem genoemd worden en daar baal ik soort van!!!
Ik weet dat je er niets mee bedoelde, maar .................![]()
Doe jezelf een plezier en vraag Day om een samenvattingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
Twee weken geen internet gezien.![]()
Maar de FB bijlezen had ik het over hè.
Alle COS'sen en SC's, dat moet nog.
Nou maak je borst maar natquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het leek me nou juist zo'n prachtige dood voor dat matige topic. Jullie zijn veel te incapabel vriendelijk voor het betere pestwerk.
Hoewel...
[..]
Twee weken geen internet gezien.![]()
Maar de FB bijlezen had ik het over hè.
Alle COS'sen en SC's, dat moet nog.
Liesje Miesje truttekopquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef Liess het volgende:
[..]
Peter and Petra sitting in a tree............![]()
Zie het als een vorm van liefdadigheid. Je incapabele vriendelijke onderdanen moeten toch ergens kunnen trainen?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:12 schreef Gert het volgende:
[..]
Het leek me nou juist zo'n prachtige dood voor dat matige topic. Jullie zijn veel te incapabel vriendelijk voor het betere pestwerk.
Hoewel...
Go Petra, Go Petra, Goooooooooo Petraaaaaaaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:17 schreef petraa het volgende:
[..]
Liesje Miesje truttekop
Hou daar nou eens mee op
Wow ik kan rijmen en dichten,
zonder me hempie op te lichten.![]()
Ik denk dat je dan beter kunt starten met wat simpele doch doeltreffende herhalingsoefeningenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:19 schreef Talitha het volgende:
[..]
Zie het als een vorm van liefdadigheid. Je incapabele vriendelijke onderdanen moeten toch ergens kunnen trainen?![]()
Ik denk niet dat het eerlijk is om alle SC-ers naar mijn niveau te laten zakken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter kunt starten met wat simpele doch doeltreffende herhalingsoefeningen
Aaan de andere kant word het effect wel een stuk groter wanneer niet alleen jij maar iedereen in het vervolg na elke mod-ingreep of post van Gert roept:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het eerlijk is om alle SC-ers naar mijn niveau te laten zakken.![]()
Maar ik vind Gert een geweldig goeie mod!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aaan de andere kant word het effect wel een stuk groter wanneer niet alleen jij maar iedereen in het vervolg na elke mod-ingreep of post van Gert roept:
"Jeeeezus Gert!!....hieruit blijkt maar weer eens wat een matige mod je bent. "
Was niet voor jou bedoeld.quote:
Die is idd nog beter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ik vind Gert een geweldig goeie mod!![]()
![]()
Merde...maar ja je weet het...mijn ego he...quote:
Links of rechtsom.....je zult toch verder moeten met de uitkomst..quote:Ik probeer te zwijgen, terwijl ik eigenlijk m'n mond zou willen opendoen en iemand eens goed de waarheid zeggen!![]()
Totaal on-FOK!-gerelateerd overigens.
![]()
Ik weet het.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Merde...maar ja je weet het...mijn ego he...![]()
[..]
Links of rechtsom.....je zult toch verder moeten met de uitkomst..![]()
Gewoon op elk knopje klikken dat je op je scherm krijgt.quote:
Scherp schaartjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:14 schreef TherAngelina het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik rode wodka- en bloedvlekken verwijder?
Bedoel je met de punt eraf schrapen of bedoel je knippen?quote:
Kun je eerst even vertellen wat je gedaan hebt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:14 schreef TherAngelina het volgende:
Euh ja, te ranzig eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je eerst even vertellen wat je gedaan hebt?
Hahha Troela was een grapje . Maar bleek en schuurspons tja uhhh .. Suc6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bedoel je met de punt eraf schrapen of bedoel je knippen?Het gaat om een matras dat niet van mij is...
En ik heb het nog verborgen weten te houden maar zo moet ik het heul snel schoon weten te maken
.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahha Troela was een grapje . Maar bleek en schuurspons tja uhhh .. Suc6![]()
Dan weet ik niet of bleek een goed plan isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Aiaiaiai, en dit moet nog onopvallend ook terwijl desbetreffende persoon beneden zit.
Kun je het niet beter gewoon zeggen en de matras vergoeden?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Aiaiaiai, en dit moet nog onopvallend ook terwijl desbetreffende persoon beneden zit.
met koud water deppenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euh ja, te ranzig eigenlijk.
Behoorlijk wat wodka gemorst en... het er op een andere manier uit laten lopen. En een wondje opengekrabt waar nogal veel bloed uit kwam...
Ja sorry.
Het is een ramp als dit uitkomt (de persoon in kwestie is de grootste neatfreak).
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Als we bloedvlekken moeten weghalen is het begin en einde van iedere behandeling koud water. U zult zien dat met koud water haast alle vlekken verdwijnen. Zelfs oude bloedvlekken, geweest in water, lossen op. Hoewel heet water in het algemeen beter reinigt dan koud water, mag u voor het weghalen van bloedvlekken nooit heet of kokend water gebruiken. Het stollingsproces van het bloed zou daardoor bevorderd worden en de vlek wordt daardoor keihard. Wasbare kleding laat u weken in koud sodawater.
Bloedvlekken verwijder je heel eenvoudig door koud water met keukenzout.
- Lyda Bouwen
Bij een BLOEDVLEK : Doe wat "spuug"op de vlek en voorzichtig met een gaasje DEPPEN, niet WRIJVEN. Herhalen tot de vlek eruit is. Tip van mijn moeder die nu 88 jaar is!! Werkt echt. Op alle stoffen!!!
- Marga Tooten
Bloedvlekken: Wat lauwe ammonia doet wonderen, ook bij oudere vlekken.
- Miek
Doe melk op de bloedvlek en deze verdwijnt.
- Marjan
Wat bloed op matras etc...een papje van tafelzout en koud water, tijdje laten inweken en wegkuisen met vochtig propere doek, bloedvlek foetchie !
- Marci
Oxie Pam Cleaner Werkt alle vlekken weg... En tevens uw relatiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of bleek een goed plan is
Werkt ook op schoonmoeders?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oxie Pam Cleaner Werkt alle vlekken weg... En tevens uw relatie![]()
Met pindakaas en dan in de vriezerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:14 schreef TherAngelina het volgende:
Kun je dat matras niet gewoon omdraaienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Ik prop mn matras ook regelmatig in de vriezerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met pindakaas en dan in de vriezer![]()
Dan heb je een andere vlek maar iig te verklarenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die heb ik idd wel eens vaker gehoordquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gekke kikkertquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik prop mn matras ook regelmatig in de vriezer![]()
Ahh, geweldig!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Als we bloedvlekken moeten weghalen is het begin en einde van iedere behandeling koud water. U zult zien dat met koud water haast alle vlekken verdwijnen. Zelfs oude bloedvlekken, geweest in water, lossen op. Hoewel heet water in het algemeen beter reinigt dan koud water, mag u voor het weghalen van bloedvlekken nooit heet of kokend water gebruiken. Het stollingsproces van het bloed zou daardoor bevorderd worden en de vlek wordt daardoor keihard. Wasbare kleding laat u weken in koud sodawater.
Bloedvlekken verwijder je heel eenvoudig door koud water met keukenzout.
- Lyda Bouwen
Bij een BLOEDVLEK : Doe wat "spuug"op de vlek en voorzichtig met een gaasje DEPPEN, niet WRIJVEN. Herhalen tot de vlek eruit is. Tip van mijn moeder die nu 88 jaar is!! Werkt echt. Op alle stoffen!!!
- Marga Tooten
Bloedvlekken: Wat lauwe ammonia doet wonderen, ook bij oudere vlekken.
- Miek
Doe melk op de bloedvlek en deze verdwijnt.
- Marjan
Wat bloed op matras etc...een papje van tafelzout en koud water, tijdje laten inweken en wegkuisen met vochtig propere doek, bloedvlek foetchie !
- Marci
Fuck me, mocht het niet lukken, ga ik dat doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun je dat matras niet gewoon omdraaien
De beste oplossingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Fuck me, mocht het niet lukken, ga ik dat doen.
Maar! Ik ga er natuurlijk van uit dat het wel gaat lukken met jullie goede tips!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Fuck me, mocht het niet lukken, ga ik dat doen.
Als dat meisje nou meer vriendinnen had die bleven slapen...quote:
Dat schept weer mogelijkhedenquote:
Die horen ook vast te zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:33 schreef Liess het volgende:
Volgens mij heb ik een spiertje tussen mn ribben vastzitten
Nee, dat kan nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:37 schreef Liess het volgende:
Je kan het ook eerlijk tegen je "vriendin" vertellen.
In SL ? neuk sletquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:33 schreef Liess het volgende:
Volgens mij heb ik een spiertje tussen mn ribben vastzitten
Niet op deze manier....quote:
Damesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Niet op deze manier....
En kleinzusje, nee, als het op SL was kon het me niet schelen.
En hoezo slet !Ik doe het maar met 3 personen.
IK voel me daar ook heerlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik prop mn matras ook regelmatig in de vriezer![]()
quote:
quote:
quote:
Ik wil gewoon wilde neujksex met Gert in Sl , met een gebroken rib, van acher genomen worden door Sanne en met jiou 56 standhes doen, maar mn video kaart kan het niet aanquote:
knipquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Aaaah, dat is zwaar klote, want ik had je zeker al die standjes laten voelen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wilde neujksex met Gert in Sl , met een gebroken rib, van acher genomen worden door Sanne en met jiou 56 standhes doen, maar mn video kaart kan het niet aan![]()
Je tb ook niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wilde neujksex met Gert in Sl , met een gebroken rin, van acher genomen worden door Sanne en met jiou 56 standhes doen, maar mn video kaart kan het niet aan![]()
Je ziet wat je aanricht oliebol.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wilde neujksex met Gert in Sl , met een gebroken rib, van acher genomen worden door Sanne en met jiou 56 standhes doen, maar mn video kaart kan het niet aan![]()
Shit een dekbed past niet maar een bruinvis past wel in je vriezer ... Maf wijfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zal ik toch ook eens proberen dan...ik heb nu weer plek zat, na die bruinvis is ontdekt![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit een dekbed past niet maar een bruinvis past wel in je vriezer ... Maf wijf![]()
Wat moet je trouwens met een bruinvis in je vriezer ?quote:
Dat hebben ze in Helmond allemaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met een bruinvis in je vriezer ?![]()
Tering dat is nogal watquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
Sjezus... ik zit net m'n autokosten excelbestand aan te vullen, zie ik dat de benzine nu gewoon 16 cent per liter duurder is dan in januari
Zou het niet weten, het stond vandaag in de krant..er was een bruinvis bij iemand in Helmond in de vriezer gevondenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met een bruinvis in je vriezer ?![]()
Wat is TB ??? toetsenbord ???quote:
Succes ermee!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef TherAngelina het volgende:
Bedankt allemaal!! Ik ga m'n best doen. Aan de arbeid!
![]()
![]()
![]()
Mooi he, echt kunst. Let ook op de tekst bij de plaatjes - erg veel werk aan besteedquote:
Gewoon weg rennen en de eerst volgende kroeg in .. En je mobiel wissenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef TherAngelina het volgende:
Bedankt allemaal!! Ik ga m'n best doen. Aan de arbeid!
![]()
![]()
![]()
Ben je vrijgezel ? en ook te likken ?quote:
Dat is TBC...alhoewel...dat ben ik momenteel ook aan het downloaden..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Tuberculosis, maar ik denk niet dat hij dat bedoelt
Ohhhh mooi dat ik dat weet!!!! Ik weiger nu nog langer taxi te spelen voor de kids, ze fietsen maar!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar daarentegen 1,2 cent goedkoper dan 7 juni vorig jaar
Ik kan je zo de prijzen van de afgelopen 10 jaar geven (niet de adviesprijzen maar de prijzen van waar op dat moment getankt is... meestal een van de goedkopere adressen dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhh mooi dat ik dat weet!!!!
sorry ik hou dat nooit bij, ik tank op pasje van de zaak sinds kort, maar vind de prijzen wel asociaal hoog.
Ben je nu pas aan het downloaden?? Schiet niet erg op hè.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is TBC...alhoewel...dat ben ik momenteel ook aan het downloaden..
Maar ons allerliefste zusje gaf zelf het juiste antwoord... ...TB zal toch zeker wel in de fok wiki staan![]()
Ondanks dat je niet met me wilt neuken, kun je dan toch ons in mijn veranderen ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar ons allerliefste zusje gaf zelf het juiste antwoord... ...TB zal toch zeker wel in de fok wiki staan![]()
Ja ik tank ook bij een goedkoop adres, scheelt meestal 7 ct Maar die tango dingen van ANWB schijnen ook wel goedkoop te zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan je zo de prijzen van de afgelopen 10 jaar geven (niet de adviesprijzen maar de prijzen van waar op dat moment getankt is... meestal een van de goedkopere adressen dus)
TBC kan ook maar officieel is het TB voor Tubercle Bacillusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ondanks dat je niet met me wilt neuken, kun je dan toch ons in mijn veranderen ?![]()
Tango is idd goedkoper, maar er zit een bepaalde stof in (of juist niet) dat je er minder ver/lang mee rijd, dus eigenlijk maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik tank ook bij een goedkoop adres, scheelt meestal 7 ct Maar die tango dingen van ANWB schijnen ook wel goedkoop te zijn.
Ik tank altijd bij een Shell waar korting gegeven wordt, ik zag vanavond dat ze 0,4 cent duurder zijn dan de Tango, maar de Shell geeft weer een airmile per liter, en die zijn ook een cent per stuk waard, dus dan gaan we van het verschil lekker met airmiles naar de Eftelingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik tank ook bij een goedkoop adres, scheelt meestal 7 ct Maar die tango dingen van ANWB schijnen ook wel goedkoop te zijn.
Oh dat wist ik niet. Ik tank 1x per 4 weken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Tango is idd goedkoper, maar er zit een bepaalde stof in (of juist niet) dat je er minder ver/lang mee rijd, dus eigenlijk maakt het niet uit.
Dat ligt eraan hoeveel kilometer je rijdtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik tank 1x per 4 weken.Das toch best wel zuinig!!!!!
2 keer jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben je vrijgezel ? en ook te likken ?![]()
Ik tank waneer ik het nodig heb. En die kut zegels of frebees mogen ze in hun hol proppen. Wagentje moet gewoon rijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik tank altijd bij een Shell waar korting gegeven wordt, ik zag vanavond dat ze 0,4 cent duurder zijn dan de Tango, maar de Shell geeft weer een airmile per liter, en die zijn ook een cent per stuk waard, dus dan gaan we van het verschil lekker met airmiles naar de Efteling
met de autoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik tank altijd bij een Shell waar korting gegeven wordt, ik zag vanavond dat ze 0,4 cent duurder zijn dan de Tango, maar de Shell geeft weer een airmile per liter, en die zijn ook een cent per stuk waard, dus dan gaan we van het verschil lekker met airmiles naar de Efteling
Ehhhh........ ik pas. Mijn ex heeft mijn wagen geconfisceerd en ik heb nu een vwtje en daar rij ik dus alleen in, maar ik denk iets van 350 km per maand en dan meestal alleen kleine rot stukjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel kilometer je rijdt
Ik ben er vrij fantiek ik.... zo goed en goedkoop mogelijk graag.... ik doe ook m'n best om zo zuinig mogelijk te rijden en ik ben dit jaar nog niet tevreden...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik tank waneer ik het nodig heb. En die kut zegels of frebees mogen ze in hun hol proppen. Wagentje moet gewoon rijden![]()
Godsamme ik heb er duizende kan ik ze verkopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
met de auto![]()
Je kunt leuke dingen met die airmiles doen, heb laatst een heggenschaar en nieuwe Braun tandenborstel gekregen. Zijn toch leuke extra kadootjes![]()
Mwah...71 % inmiddels...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nu pas aan het downloaden?? Schiet niet erg op hè.
Ga met een hele buts mensen naar de Efteling..... of wat anders leuks doen, genoeg interessants waar je die dingen op kunt inruilenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme ik heb er duizende kan ik ze verkopen![]()
Kan je er niks mee doen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal me er es in verdiepen. Dit soort dingen nou ja laat maarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga met een hele buts mensen naar de Efteling..... of wat anders leuks doen, genoeg interessants waar je die dingen op kunt inruilen
350 km per maand valt mee... ik zag net dat ik dit jaar (vanaf de laatste tankbeurt vorig jaar) 5353,5 km gereden heb, en dat is al een stuk minder dan vorig jaar want toen zat ik op de 15.000 in een heel jaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhhh........ ik pas. Mijn ex heeft mijn wagen geconfisceerd en ik heb nu een vwtje en daar rij ik dus alleen in, maar ik denk iets van 350 km per maand en dan meestal alleen kleine rot stukjes.
Ik ben te angstig voor een teleurstelling maar toch wel erg nieuwsgierig...welk filmpje staat er eik in je sig ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom klik je gewoon niet .. Doet zeker geen zeerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben te angstig voor een teleurstelling maar toch wel erg nieuwsgierig...welk filmpje staat er eik in je sig ?![]()
Nou mooi thanks ik wil wat schilderwerk verrichten dat is dus gratisquote:
Waarschijnlijk niet helemaal, maar je hebt kans dat je iig een deel van de verf met airmiles kunt afrekenenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mooi thanks ik wil wat schilderwerk verrichten dat is dus gratis![]()
Dat kan mij in extreme gevallen zo maar kostbare F5 tijd kostenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom klik je gewoon niet .. Doet zeker geen zeer
Mag je hier ook doen hoor...voor die duizenden airmiles heb je heel wat verfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah boeit niet maar als ik van die air miles ellende af kan is alles welkom. Heb het al jaren en doe er geen ruk meequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet helemaal, maar je hebt kans dat je iig een deel van de verf met airmiles kunt afrekenen
Nee dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
en maak ik nu het topic vol??![]()
nee dus, wel bijna...![]()
ho-oi
Hoi Buuvquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ho-oi
Leuk muziekje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom klik je gewoon niet .. Doet zeker geen zeer
Lulquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan mij in extreme gevallen zo maar kostbare F5 tijd kosten![]()
Hoi buufquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ho-oi
Bij de Shell kun je trouwens wel weer met airmiles betalen... maximaal 3000 airmiles per tankbeurt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh... nog een stuk of 20 postsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ho-oi
Hoe oud is je zusje ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Liess het volgende:
Hehe, me zusje belde of der vriendje mocht blijven slapen...
Ik heb maar ja gezegd
(Waarom heb ik nou het idee dat mijn ouders dit niet leuk gaan vinden)
Zusjes hebben een band en ouders rukken maar lekker opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Liess het volgende:
Ik heb maar ja gezegd
Hoe oud is je zusje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Liess het volgende:
Ik heb maar ja gezegd
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Mijn zusje is 18
Ooooow dan mag dat wel tochquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Mijn zusje is 18
spa blauw kan je thuis toch ook wel drinken?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
Shit.. ik zou nog naar de kroeg.... ben ff douchen dus
opschieten dan!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
Shit.. ik zou nog naar de kroeg.... ben ff douchen dus
Nah, waarschijnlijk wel, maar ze hebben pas net 'verkering', 2 weken ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooooow dan mag dat wel toch![]()
Dan is ze volwassen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Mijn zusje is 18
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmm...5.28m....neemt niet weg dat het zeker de moeite waard was.
![]()
![]()
Nee dat is ze niet, ze heeft stemrecht. en ze woont bij mijn ouders in huis dus heeft ze te leven naar de regels die mijn ouders opstellen.quote:
vierdaagse, laatste dag, zéér lachwekkend muziekkorps...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:42 schreef Jappie het volgende:
[..]
Hee buuv...![]()
hieperen zei je ? ...watskebeurt ?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |