Ik denk niet dat het eerlijk is om alle SC-ers naar mijn niveau te laten zakken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:25 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik denk dat je dan beter kunt starten met wat simpele doch doeltreffende herhalingsoefeningen
Aaan de andere kant word het effect wel een stuk groter wanneer niet alleen jij maar iedereen in het vervolg na elke mod-ingreep of post van Gert roept:quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:28 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ik denk niet dat het eerlijk is om alle SC-ers naar mijn niveau te laten zakken.![]()
Maar ik vind Gert een geweldig goeie mod!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:33 schreef Jappie het volgende:
[..]
Aaan de andere kant word het effect wel een stuk groter wanneer niet alleen jij maar iedereen in het vervolg na elke mod-ingreep of post van Gert roept:
"Jeeeezus Gert!!....hieruit blijkt maar weer eens wat een matige mod je bent. "
Was niet voor jou bedoeld.quote:
Die is idd nog beter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:36 schreef Talitha het volgende:
[..]
Maar ik vind Gert een geweldig goeie mod!![]()
![]()
Merde...maar ja je weet het...mijn ego he...quote:
Links of rechtsom.....je zult toch verder moeten met de uitkomst..quote:Ik probeer te zwijgen, terwijl ik eigenlijk m'n mond zou willen opendoen en iemand eens goed de waarheid zeggen!![]()
Totaal on-FOK!-gerelateerd overigens.
![]()
Ik weet het.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Merde...maar ja je weet het...mijn ego he...![]()
[..]
Links of rechtsom.....je zult toch verder moeten met de uitkomst..![]()
Gewoon op elk knopje klikken dat je op je scherm krijgt.quote:
Scherp schaartjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:14 schreef TherAngelina het volgende:
Kan iemand me vertellen hoe ik rode wodka- en bloedvlekken verwijder?
Bedoel je met de punt eraf schrapen of bedoel je knippen?quote:
Kun je eerst even vertellen wat je gedaan hebt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:14 schreef TherAngelina het volgende:
Euh ja, te ranzig eigenlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:17 schreef Talitha het volgende:
[..]
Kun je eerst even vertellen wat je gedaan hebt?
Hahha Troela was een grapje . Maar bleek en schuurspons tja uhhh .. Suc6quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:17 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Bedoel je met de punt eraf schrapen of bedoel je knippen?Het gaat om een matras dat niet van mij is...
En ik heb het nog verborgen weten te houden maar zo moet ik het heul snel schoon weten te maken
.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef Soury het volgende:
[..]
Hahha Troela was een grapje . Maar bleek en schuurspons tja uhhh .. Suc6![]()
Dan weet ik niet of bleek een goed plan isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Aiaiaiai, en dit moet nog onopvallend ook terwijl desbetreffende persoon beneden zit.
Kun je het niet beter gewoon zeggen en de matras vergoeden?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Aiaiaiai, en dit moet nog onopvallend ook terwijl desbetreffende persoon beneden zit.
met koud water deppenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Euh ja, te ranzig eigenlijk.
Behoorlijk wat wodka gemorst en... het er op een andere manier uit laten lopen. En een wondje opengekrabt waar nogal veel bloed uit kwam...
Ja sorry.
Het is een ramp als dit uitkomt (de persoon in kwestie is de grootste neatfreak).
quote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Als we bloedvlekken moeten weghalen is het begin en einde van iedere behandeling koud water. U zult zien dat met koud water haast alle vlekken verdwijnen. Zelfs oude bloedvlekken, geweest in water, lossen op. Hoewel heet water in het algemeen beter reinigt dan koud water, mag u voor het weghalen van bloedvlekken nooit heet of kokend water gebruiken. Het stollingsproces van het bloed zou daardoor bevorderd worden en de vlek wordt daardoor keihard. Wasbare kleding laat u weken in koud sodawater.
Bloedvlekken verwijder je heel eenvoudig door koud water met keukenzout.
- Lyda Bouwen
Bij een BLOEDVLEK : Doe wat "spuug"op de vlek en voorzichtig met een gaasje DEPPEN, niet WRIJVEN. Herhalen tot de vlek eruit is. Tip van mijn moeder die nu 88 jaar is!! Werkt echt. Op alle stoffen!!!
- Marga Tooten
Bloedvlekken: Wat lauwe ammonia doet wonderen, ook bij oudere vlekken.
- Miek
Doe melk op de bloedvlek en deze verdwijnt.
- Marjan
Wat bloed op matras etc...een papje van tafelzout en koud water, tijdje laten inweken en wegkuisen met vochtig propere doek, bloedvlek foetchie !
- Marci
Oxie Pam Cleaner Werkt alle vlekken weg... En tevens uw relatiequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:21 schreef mootie het volgende:
[..]
Dan weet ik niet of bleek een goed plan is
Werkt ook op schoonmoeders?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Soury het volgende:
[..]
Oxie Pam Cleaner Werkt alle vlekken weg... En tevens uw relatie![]()
Met pindakaas en dan in de vriezerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:14 schreef TherAngelina het volgende:
Kun je dat matras niet gewoon omdraaienquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Ik prop mn matras ook regelmatig in de vriezerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Met pindakaas en dan in de vriezer![]()
Dan heb je een andere vlek maar iig te verklarenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Die heb ik idd wel eens vaker gehoordquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Gekke kikkertquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik prop mn matras ook regelmatig in de vriezer![]()
Ahh, geweldig!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:22 schreef mootie het volgende:
Als we bloedvlekken moeten weghalen is het begin en einde van iedere behandeling koud water. U zult zien dat met koud water haast alle vlekken verdwijnen. Zelfs oude bloedvlekken, geweest in water, lossen op. Hoewel heet water in het algemeen beter reinigt dan koud water, mag u voor het weghalen van bloedvlekken nooit heet of kokend water gebruiken. Het stollingsproces van het bloed zou daardoor bevorderd worden en de vlek wordt daardoor keihard. Wasbare kleding laat u weken in koud sodawater.
Bloedvlekken verwijder je heel eenvoudig door koud water met keukenzout.
- Lyda Bouwen
Bij een BLOEDVLEK : Doe wat "spuug"op de vlek en voorzichtig met een gaasje DEPPEN, niet WRIJVEN. Herhalen tot de vlek eruit is. Tip van mijn moeder die nu 88 jaar is!! Werkt echt. Op alle stoffen!!!
- Marga Tooten
Bloedvlekken: Wat lauwe ammonia doet wonderen, ook bij oudere vlekken.
- Miek
Doe melk op de bloedvlek en deze verdwijnt.
- Marjan
Wat bloed op matras etc...een papje van tafelzout en koud water, tijdje laten inweken en wegkuisen met vochtig propere doek, bloedvlek foetchie !
- Marci
Fuck me, mocht het niet lukken, ga ik dat doenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef Charmian het volgende:
[..]
Kun je dat matras niet gewoon omdraaien
De beste oplossingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Fuck me, mocht het niet lukken, ga ik dat doen.
Maar! Ik ga er natuurlijk van uit dat het wel gaat lukken met jullie goede tips!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef TherAngelina het volgende:
[..]
Fuck me, mocht het niet lukken, ga ik dat doen.
Als dat meisje nou meer vriendinnen had die bleven slapen...quote:
Dat schept weer mogelijkhedenquote:
Die horen ook vast te zittenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:33 schreef Liess het volgende:
Volgens mij heb ik een spiertje tussen mn ribben vastzitten
Nee, dat kan nietquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:37 schreef Liess het volgende:
Je kan het ook eerlijk tegen je "vriendin" vertellen.
In SL ? neuk sletquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:33 schreef Liess het volgende:
Volgens mij heb ik een spiertje tussen mn ribben vastzitten
Niet op deze manier....quote:
Damesquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:39 schreef Liess het volgende:
[..]
Niet op deze manier....
En kleinzusje, nee, als het op SL was kon het me niet schelen.
En hoezo slet !Ik doe het maar met 3 personen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |