IK voel me daar ook heerlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:29 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik prop mn matras ook regelmatig in de vriezer![]()
quote:
quote:
quote:
Ik wil gewoon wilde neujksex met Gert in Sl , met een gebroken rib, van acher genomen worden door Sanne en met jiou 56 standhes doen, maar mn video kaart kan het niet aanquote:
knipquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef TherAngelina het volgende:
[..]![]()
Aiaiaiai, en dit moet nog onopvallend ook terwijl desbetreffende persoon beneden zit.
Aaaah, dat is zwaar klote, want ik had je zeker al die standjes laten voelen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wilde neujksex met Gert in Sl , met een gebroken rib, van acher genomen worden door Sanne en met jiou 56 standhes doen, maar mn video kaart kan het niet aan![]()
Je tb ook niet...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wilde neujksex met Gert in Sl , met een gebroken rin, van acher genomen worden door Sanne en met jiou 56 standhes doen, maar mn video kaart kan het niet aan![]()
Je ziet wat je aanricht oliebol.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:47 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ik wil gewoon wilde neujksex met Gert in Sl , met een gebroken rib, van acher genomen worden door Sanne en met jiou 56 standhes doen, maar mn video kaart kan het niet aan![]()
Shit een dekbed past niet maar een bruinvis past wel in je vriezer ... Maf wijfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:44 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Zal ik toch ook eens proberen dan...ik heb nu weer plek zat, na die bruinvis is ontdekt![]()
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:50 schreef Soury het volgende:
[..]
Shit een dekbed past niet maar een bruinvis past wel in je vriezer ... Maf wijf![]()
Wat moet je trouwens met een bruinvis in je vriezer ?quote:
Dat hebben ze in Helmond allemaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met een bruinvis in je vriezer ?![]()
Tering dat is nogal watquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef Leandra het volgende:
Sjezus... ik zit net m'n autokosten excelbestand aan te vullen, zie ik dat de benzine nu gewoon 16 cent per liter duurder is dan in januari
Zou het niet weten, het stond vandaag in de krant..er was een bruinvis bij iemand in Helmond in de vriezer gevondenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat moet je trouwens met een bruinvis in je vriezer ?![]()
Wat is TB ??? toetsenbord ???quote:
Succes ermee!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef TherAngelina het volgende:
Bedankt allemaal!! Ik ga m'n best doen. Aan de arbeid!
![]()
![]()
![]()
Mooi he, echt kunst. Let ook op de tekst bij de plaatjes - erg veel werk aan besteedquote:
Gewoon weg rennen en de eerst volgende kroeg in .. En je mobiel wissenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:55 schreef TherAngelina het volgende:
Bedankt allemaal!! Ik ga m'n best doen. Aan de arbeid!
![]()
![]()
![]()
Ben je vrijgezel ? en ook te likken ?quote:
Dat is TBC...alhoewel...dat ben ik momenteel ook aan het downloaden..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:01 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Tuberculosis, maar ik denk niet dat hij dat bedoelt
Ohhhh mooi dat ik dat weet!!!! Ik weiger nu nog langer taxi te spelen voor de kids, ze fietsen maar!!!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:59 schreef Leandra het volgende:
[..]
Maar daarentegen 1,2 cent goedkoper dan 7 juni vorig jaar
Ik kan je zo de prijzen van de afgelopen 10 jaar geven (niet de adviesprijzen maar de prijzen van waar op dat moment getankt is... meestal een van de goedkopere adressen dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef petraa het volgende:
[..]
Ohhhh mooi dat ik dat weet!!!!
sorry ik hou dat nooit bij, ik tank op pasje van de zaak sinds kort, maar vind de prijzen wel asociaal hoog.
Ben je nu pas aan het downloaden?? Schiet niet erg op hè.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat is TBC...alhoewel...dat ben ik momenteel ook aan het downloaden..
Maar ons allerliefste zusje gaf zelf het juiste antwoord... ...TB zal toch zeker wel in de fok wiki staan![]()
Ondanks dat je niet met me wilt neuken, kun je dan toch ons in mijn veranderen ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Maar ons allerliefste zusje gaf zelf het juiste antwoord... ...TB zal toch zeker wel in de fok wiki staan![]()
Ja ik tank ook bij een goedkoop adres, scheelt meestal 7 ct Maar die tango dingen van ANWB schijnen ook wel goedkoop te zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik kan je zo de prijzen van de afgelopen 10 jaar geven (niet de adviesprijzen maar de prijzen van waar op dat moment getankt is... meestal een van de goedkopere adressen dus)
TBC kan ook maar officieel is het TB voor Tubercle Bacillusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:06 schreef Jappie het volgende:
[..]
Sorry...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ondanks dat je niet met me wilt neuken, kun je dan toch ons in mijn veranderen ?![]()
Tango is idd goedkoper, maar er zit een bepaalde stof in (of juist niet) dat je er minder ver/lang mee rijd, dus eigenlijk maakt het niet uit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik tank ook bij een goedkoop adres, scheelt meestal 7 ct Maar die tango dingen van ANWB schijnen ook wel goedkoop te zijn.
Ik tank altijd bij een Shell waar korting gegeven wordt, ik zag vanavond dat ze 0,4 cent duurder zijn dan de Tango, maar de Shell geeft weer een airmile per liter, en die zijn ook een cent per stuk waard, dus dan gaan we van het verschil lekker met airmiles naar de Eftelingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja ik tank ook bij een goedkoop adres, scheelt meestal 7 ct Maar die tango dingen van ANWB schijnen ook wel goedkoop te zijn.
Oh dat wist ik niet. Ik tank 1x per 4 weken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:10 schreef Liess het volgende:
[..]
Tango is idd goedkoper, maar er zit een bepaalde stof in (of juist niet) dat je er minder ver/lang mee rijd, dus eigenlijk maakt het niet uit.
Dat ligt eraan hoeveel kilometer je rijdtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:12 schreef petraa het volgende:
[..]
Oh dat wist ik niet. Ik tank 1x per 4 weken.Das toch best wel zuinig!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |