De tweede is heel mooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
Huub:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwaliteit is kut.![]()
De middelste is mooi, op de onderste is hij zo dandy dat hij heel gay lijkt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef noekje het volgende:
Huub:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Kwaliteit is kut.![]()
Mooi kan ze gelijk vertellen hoe er over hem geschreven word op alle forumsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:07 schreef 2live het volgende:
mariel is uitgenodigd door eric.
huub heeft zelf beweerd dat hij buiten DGK precies zo is zoals hij zich nu gedraagt, alleen ietsje meer aangediktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:49 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het probleem is dat je niet weet of iemand speelt, of zijn ware aard laat zien. Dat zie je pas op de momenten dat ze echt los gaan, en dan zijn Natasja, Dellie en WB toch wel de engste mensen. Huub kan er ook wat van, dat weet ik, maar die kan altijd op zijn daden terugkomen. Dat maakt het niet goed, maar is toch absoluut het tegenovergestelde van het goedlullen van de eigen daden BAN.
Meer als iemand uit de serie "moeder, wat is heet"quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
[..]
Op die onderste foto ziet Huub er uit als een NSBér.
zien ze dan ook waar natas op lijkt!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:09 schreef Clank het volgende:
Iemand van achteren heeft tegen Natasia gezegd dat Lieke eruit ziet als Natrasha met haar nieuwe haar.
Dat was de Ken en Barbie avond. Ook al zo'n daverend succes.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
De middelste is mooi, op de onderste is hij zo dandy dat hij heel gay lijkt.
Deze is mooi!!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:11 schreef Desii het volgende:
Die tweede is leuk (zie hierboven)
Ik vind deze ook mooi, is van scanman
[afbeelding]
nee, dat ligt aan Eric, dat pruilmondje er ook elke keer bij.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:14 schreef Ning het volgende:
Ligt het aan mij of begint Eric steeds zeikeriger te praten
Elke dag zo'n interview voor die randdebiel!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:16 schreef petraa het volgende:
En toch denk ik dat het gesprek met CAZ indruk heeft gemaakt bij Brian en dat hij daardoor is gaan nadenken (voorzover hij dat kan)
hij is opvallend rustig, maar als hij iets zegt is het ook om te kotsen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:16 schreef petraa het volgende:
En toch denk ik dat het gesprek met CAZ indruk heeft gemaakt bij Brian en dat hij daardoor is gaan nadenken (voorzover hij dat kan)
Ja maar dat hij niet wilde dat Lieke baarmoederloze wordt genoemd door Natas is dan weer een klein + puntjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:17 schreef 2live het volgende:
[..]
hij is opvallend rustig, maar als hij iets zegt is het ook om te kotsen.
Kan ze laten zien hoe goed ze kijkt en dus gelijk even vertellen dat BAN het nieuwe geliefde vriendje eruit wil stemmenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:07 schreef 2live het volgende:
mariel is uitgenodigd door eric.
ik twijfel wel aan de intenties trouwens, dat is echt niet omdat hij het zo erg vindt lijkt me, meer omdat zn vriendjes dan een slechte naam krijgen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar dat hij niet wilde dat Lieke baarmoederloze wordt genoemd door Natas is dan weer een klein + puntje
Lekkere redactie dan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:09 schreef Clank het volgende:
Iemand van achteren heeft tegen Natasia gezegd dat Lieke eruit ziet als Natrasha met haar nieuwe haar.
als dat niet alleen is om ons domme streamers te laten zien hoe goed hij wel isquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja maar dat hij niet wilde dat Lieke baarmoederloze wordt genoemd door Natas is dan weer een klein + puntje
Die hadden ze toch al?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef mootie het volgende:
[..]
ik twijfel wel aan de intenties trouwens, dat is echt niet omdat hij het zo erg vindt lijkt me, meer omdat zn vriendjes dan een slechte naam krijgen.
Dat ze gezegd hebben dat Huub het slimmer speelt steekt natuurlijk enorm. Maar dat hij er na een maand of 8 pas achter komt dat álles gezien en gehoord wordt.. daar is hij wel erg van geschrokken.. domboquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:16 schreef petraa het volgende:
Ja hij is nu een poging aan het doen, hoe leid ik streamers om de tuin.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:19 schreef Anderkeertje het volgende:
[..]
als dat niet alleen is om ons domme streamers te laten zien hoe goed hij wel is![]()
Sinds het interview met Caz heeft hij pas in de gaten dat alles gezien en gehoord wordt... dus nu zal hij extra op zijn woorden én op die van zijn maatjes gaan letten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:18 schreef petraa het volgende:
[..]
Ga je mee ????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat een paar Vollers 'MITLON MILTON' bij het hek gaan scanderen.![]()
Volgens hem zijn streamers toch obsessieve morons?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:21 schreef petraa het volgende:
[..]
Ja hij is nu een poging aan het doen, hoe leid ik streamers om de tuin.![]()
Weet hij wel wat dat betekent ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens hem zijn streamers toch obsessieve morons?![]()
Dat waren we volgens Natasja. denk dat ze het eigenlijk over Milton had op dat momentquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:22 schreef mootie het volgende:
[..]
Volgens hem zijn streamers toch obsessieve morons?![]()
Ik zie iets doods das lang geledenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:20 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
wat lijkt dit al weer lang geleden.
Daar issie opgemaaktquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:06 schreef F04 het volgende:
[..]
Op die onderste foto ziet Huub er uit als een NSBér.
Kom je me halen ik heb al gedronkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:21 schreef mootie het volgende:
Ik stel voor dat een paar Vollers 'MITLON MILTON' bij het hek gaan scanderen.![]()
O, even stop, wil je mijn clienten niet vergelijken met natasja.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:24 schreef Lieve het volgende:
Misschien dat de redactie aan de zwakbegaafde Natasja kan laten weten dat de ziel van de dode indiase nog in haar haar was blijven hangen. Het heeft de zwakbegaafde geen goed gedaan. Het zwarte zieltje heeft haar overschaduwd. Er is niets moois meer aan.
Jammer hoor, vroeger leek de zwakbegaafde Natasja alleen maar zwakbegaafd. Nu is ze zwakzinnig.
Valk was een straffe roker daarom mag het daar nog. Met de nadruk op wasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nog wel... denk ik.... ik kom nooit bij vd Valk
Ehhh uurtje rijden ? Nou ehm 22.00 uur en daarna de kroeg in!!!!!!!!!!!!!!!!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |