2 keer jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Ben je vrijgezel ? en ook te likken ?![]()
Ik tank waneer ik het nodig heb. En die kut zegels of frebees mogen ze in hun hol proppen. Wagentje moet gewoon rijdenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik tank altijd bij een Shell waar korting gegeven wordt, ik zag vanavond dat ze 0,4 cent duurder zijn dan de Tango, maar de Shell geeft weer een airmile per liter, en die zijn ook een cent per stuk waard, dus dan gaan we van het verschil lekker met airmiles naar de Efteling
met de autoquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik tank altijd bij een Shell waar korting gegeven wordt, ik zag vanavond dat ze 0,4 cent duurder zijn dan de Tango, maar de Shell geeft weer een airmile per liter, en die zijn ook een cent per stuk waard, dus dan gaan we van het verschil lekker met airmiles naar de Efteling
Ehhhh........ ik pas. Mijn ex heeft mijn wagen geconfisceerd en ik heb nu een vwtje en daar rij ik dus alleen in, maar ik denk iets van 350 km per maand en dan meestal alleen kleine rot stukjes.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:13 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoeveel kilometer je rijdt
Ik ben er vrij fantiek ik.... zo goed en goedkoop mogelijk graag.... ik doe ook m'n best om zo zuinig mogelijk te rijden en ik ben dit jaar nog niet tevreden...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:14 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik tank waneer ik het nodig heb. En die kut zegels of frebees mogen ze in hun hol proppen. Wagentje moet gewoon rijden![]()
Godsamme ik heb er duizende kan ik ze verkopenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:14 schreef Sug4r het volgende:
[..]
met de auto![]()
Je kunt leuke dingen met die airmiles doen, heb laatst een heggenschaar en nieuwe Braun tandenborstel gekregen. Zijn toch leuke extra kadootjes![]()
Mwah...71 % inmiddels...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:08 schreef Talitha het volgende:
[..]
Ben je nu pas aan het downloaden?? Schiet niet erg op hè.
Ga met een hele buts mensen naar de Efteling..... of wat anders leuks doen, genoeg interessants waar je die dingen op kunt inruilenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Godsamme ik heb er duizende kan ik ze verkopen![]()
Kan je er niks mee doen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Zal me er es in verdiepen. Dit soort dingen nou ja laat maarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:17 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ga met een hele buts mensen naar de Efteling..... of wat anders leuks doen, genoeg interessants waar je die dingen op kunt inruilen
350 km per maand valt mee... ik zag net dat ik dit jaar (vanaf de laatste tankbeurt vorig jaar) 5353,5 km gereden heb, en dat is al een stuk minder dan vorig jaar want toen zat ik op de 15.000 in een heel jaarquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:15 schreef petraa het volgende:
[..]
Ehhhh........ ik pas. Mijn ex heeft mijn wagen geconfisceerd en ik heb nu een vwtje en daar rij ik dus alleen in, maar ik denk iets van 350 km per maand en dan meestal alleen kleine rot stukjes.
Ik ben te angstig voor een teleurstelling maar toch wel erg nieuwsgierig...welk filmpje staat er eik in je sig ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom klik je gewoon niet .. Doet zeker geen zeerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:19 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik ben te angstig voor een teleurstelling maar toch wel erg nieuwsgierig...welk filmpje staat er eik in je sig ?![]()
Nou mooi thanks ik wil wat schilderwerk verrichten dat is dus gratisquote:
Waarschijnlijk niet helemaal, maar je hebt kans dat je iig een deel van de verf met airmiles kunt afrekenenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou mooi thanks ik wil wat schilderwerk verrichten dat is dus gratis![]()
Dat kan mij in extreme gevallen zo maar kostbare F5 tijd kostenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom klik je gewoon niet .. Doet zeker geen zeer
Mag je hier ook doen hoor...voor die duizenden airmiles heb je heel wat verfquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nah boeit niet maar als ik van die air miles ellende af kan is alles welkom. Heb het al jaren en doe er geen ruk meequote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet helemaal, maar je hebt kans dat je iig een deel van de verf met airmiles kunt afrekenen
Nee dusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
en maak ik nu het topic vol??![]()
nee dus, wel bijna...![]()
ho-oi
Hoi Buuvquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ho-oi
Leuk muziekje.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom klik je gewoon niet .. Doet zeker geen zeer
Lulquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:23 schreef Jappie het volgende:
[..]
Dat kan mij in extreme gevallen zo maar kostbare F5 tijd kosten![]()
Hoi buufquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ho-oi
Bij de Shell kun je trouwens wel weer met airmiles betalen... maximaal 3000 airmiles per tankbeurt...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee joh... nog een stuk of 20 postsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:24 schreef debuurvrouw het volgende:
ho-oi
Hoe oud is je zusje ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Liess het volgende:
Hehe, me zusje belde of der vriendje mocht blijven slapen...
Ik heb maar ja gezegd
(Waarom heb ik nou het idee dat mijn ouders dit niet leuk gaan vinden)
Zusjes hebben een band en ouders rukken maar lekker opquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Liess het volgende:
Ik heb maar ja gezegd
Hoe oud is je zusje?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:31 schreef Liess het volgende:
Ik heb maar ja gezegd
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Mijn zusje is 18
Ooooow dan mag dat wel tochquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Mijn zusje is 18
spa blauw kan je thuis toch ook wel drinken?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
Shit.. ik zou nog naar de kroeg.... ben ff douchen dus
opschieten dan!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Leandra het volgende:
Shit.. ik zou nog naar de kroeg.... ben ff douchen dus
Nah, waarschijnlijk wel, maar ze hebben pas net 'verkering', 2 weken ofzo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:34 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ooooow dan mag dat wel toch![]()
Dan is ze volwassen..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:33 schreef Liess het volgende:
Mijn zusje is 18
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:36 schreef Jappie het volgende:
[..]
hmm...5.28m....neemt niet weg dat het zeker de moeite waard was.
![]()
![]()
Nee dat is ze niet, ze heeft stemrecht. en ze woont bij mijn ouders in huis dus heeft ze te leven naar de regels die mijn ouders opstellen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |