Zieliger was dan een beter woord geweest...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.
Mmm , dit keer zei ze het met een zucht ( niet altijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje eng alleen dat ze het toch als positief lijkt te zien.
eigenlijk is het helemaal niet interessant. Het is gewoon het normale dreigwerk richting Huub(autobommen geplaatst door ex) van trut Natasia. Huub heeft de naam van Milton een aantal malen gescandeerd en toen waren er direct streamlocks omdat dat blijkbaar niet mag, hierna werd er vanalles gespeculeerd op de diverse fora wat Brian ontkende tijdens een interview met een Caz-dj. Zoiets.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Is er op fok geen topic over dat Milton gebeuren.?
Ik heb weinig gekeken en heb het een beetje gemist wat er aan de hand is
maar de vraag is, wil amanda wel paaltje liftenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen vindt Amanda wel leuk...
bij de nationale kampioenschappen toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Starlie het volgende:
Heeeee Amanda is 3e geworden bij de visagiewedstrijd!! Wisten jullie dat al?!!!!![]()
![]()
Huub heeft Jaap even vertelt over de ex van Natas, heel rustig en daarna.........ontplofte de boel - figuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Is er op fok geen topic over dat Milton gebeuren.?
Ik heb weinig gekeken en heb het een beetje gemist wat er aan de hand is
3e van 3 deelnemers zeker?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Starlie het volgende:
Heeeee Amanda is 3e geworden bij de visagiewedstrijd!! Wisten jullie dat al?!!!!![]()
![]()
Wel het Nederlands Kampioenschap he!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Starlie het volgende:
![]()
Ze heeft heimwee naar haar oude beroep.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas wil een sexclub of een parenclub maken van de villa. Alweer een teken dat ze na 12 maanden nog niet opsodemietert![]()
Tas gaat nergens heen, waarom zou ze ook. Gratis rijlessen, autootje van de zaak, dikke tieten, buikwandcorrectie, huisje opgeknapt, de kindertjes krijgen alles wat ze willen en ze heeft vrij spel in het huis met die grote gore bek van haar. Om nog maar te zwijgen van al die media aandacht waar ze volgens mij letterlijk op klaar komt. Natasja kijkt wel uit, die gaat nergens heen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas wil een sexclub of een parenclub maken van de villa. Alweer een teken dat ze na 12 maanden nog niet opsodemietert![]()
Bij een Fatsoenlijke hoer 50 euros per kwartier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft heimwee naar haar oude beroep.
Prostitutie schijnt goed te betalen.
En Milton wordt uitsshjmijter!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geef brian helemaal gelijk, wij monteren natuurlijk de video''s ook, spreken de stemmen opnieuw inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian vertelde CAZ, dat mensen op het internet, hun eigen waarheden creeeren.
Heftig.... Amanda verteld ook iets over haar wereldje... vader en stiefvader... vage bedoeling allemaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
Ga niet bij Huub in de auto zitten filmpje
De door, ons streamers, eigen gecreerde waarheid....![]()
Ik speel meestal Amanda, lekker als een bootwerker schelden!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Ik geef brian helemaal gelijk, wij monteren natuurlijk de video''s ook, spreken de stemmen opnieuw in![]()
![]()
Laatst viel der vader nog perongeluk uit het raam toen die te veel gezopen had.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heftig.... Amanda verteld ook iets over haar wereldje... vader en stiefvader... vage bedoeling allemaal!
Mitch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
Ze hebben een kleine verrassing voor de bewoners dadelijk.
zelfmoord gepleegd, schijnt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heftig.... Amanda verteld ook iets over haar wereldje... vader en stiefvader... vage bedoeling allemaal!
Ach, van dat mens raak ik eigenlijk helemaal niet verbaasd. Stel je eens voor, je gaat je eigen buurt eens verkennen en bij mensen waar je nog nooit contact mee hebt gehad bel je aan en zegt "Ik ben mazuru" en je laat meteen je tieten zien.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft heimwee naar haar oude beroep.
Prostitutie schijnt goed te betalen.
Ssssssst je mag het niet over Milton Felter hebbenquote:
In dat filmpje insinueert ze dat zowel haar vader als stiefvader door criminele acties om het leven zijn gekomen.quote:
R&B richting dance geloof ik (not my cup of tea)quote:
Zei ze nou dat vader en stiefvader vermoord zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach, volgende week is hij vertrappeld door een horde op hol geslagen koeien in Bolivia.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Laatst viel der vader nog perongeluk uit het raam toen die te veel gezopen had.
He gatverquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen heeft hasj bij , hah
Krijg ik dan een ban?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ssssssst je mag het niet over Milton Felter hebben
Haar vader is doodgeschoten, haar stiefvader neergeschoten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zei ze nou dat vader en stiefvader vermoord zijn?
nee een autobomquote:
Sorry ik moest even lachen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar vader is doodgeschoten, haar stiefvader neergeschoten.
BEDOENING!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |