Dankjewel mazuruquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er stonden fans bij het hek Milton, Milton, te roepen. Die naam is verboden rond en in de gouden kooi
Lees je maar even bij op http://www.nowlive.eu/ Daar kun je alles overzichtelijk op een rijtje vinden wat er de afgelopen dagen gebeurt is. Het is te veel om in de cos te zetten.
En Lieke heeft vandaag extensions gekregen. Amanda wou gisteren de styliste afbellen, maar werd terruggefloten door achter.
Caps please, ik heb bezoek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh oh, lekkere vrouwen, daar gaat de relatie van Amanda en Lieke
komen ze doen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh oh, lekkere vrouwen, daar gaat de relatie van Amanda en Lieke
Hj val er niet alleen op, hij kruipt er ook in.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
Brian valt op Brunettes.
Komen gezellig een liedje zingen in de hoop dat er een wild feest losbarst van/met wel 7 mensen....quote:
ok thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Komen gezellig een liedje zingen in de hoop dat er een wild feest losbarst van/met wel 7 mensen....![]()
Ze kan hem niet leuk genoeg vinden, ben ik toch mooi op tijd thuis voor een para-avond, Drankrestrictie op een lager pitje, sexy brunettes in tha house, Knallen vanavond?????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen vindt Amanda wel leuk...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia: Ik ben bijna interessanter dan de rest bij elkaar...![]()
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia: Ik ben bijna interessanter dan de rest bij elkaar...![]()
NEEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Is er op fok geen topic over dat Milton gebeuren.?
Ik heb weinig gekeken en heb het een beetje gemist wat er aan de hand is
Beetje eng alleen dat ze het toch als positief lijkt te zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.
Tja hij heeft gezien hoe gewillig ze is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen vindt Amanda wel leuk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |