Aktie om MILTON, MILTON, te roepen bij de poort!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef ruby het volgende:
Er staan allemaal gillende Milton F. aanhangers bij de poort.
nee hoor, waar een wil is, is een wegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij zo veel fantasie hebt
sorry, die ken ik niet, wel trijntjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Samen met Rita Reys de beste jazz-zangeres van Nederland.
Pim Jacobsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sorry, die ken ik niet, wel trijntje
Omg, serieus?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Aktie om MILTON, MILTON, te roepen bij de poort!
Stem - Huub en Brian, naar binnen!
Amanda vind de weg nog niet met 10 ingebouwde Tom-Tomsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor, waar een wil is, is een weg
geldt ook voor amanda
zijn er fakkels?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef Starlie het volgende:
Hmmm het hek in beeld... zou er dan toch.... een nieuwe miljonair komen?!!
Ook niet geschikt voor een baan bij de NS, spoor volledig bijster?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda vind de weg nog niet met 10 ingebouwde Tom-Toms![]()
Ja, ze zal met trots de tomaten in ontvangst nemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijn
Heb jij geen streams?? Nee ik kan het niet zien of er fakkels staan... als ik mijn verbeelding laat spreken is het net of ze er staan....quote:
grappig zo'n vrijblijvende baan, ik kom uit een groot gezinquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Natasia: Mitch kon niet. Z'n zus is jarig.
Nee, ik heb het scriptje van hidiho verneukt en weiger te betalenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heb jij geen streams?? Nee ik kan het niet zien of er fakkels staan... als ik mijn verbeelding laat spreken is het net of ze er staan....
Er stonden fans bij het hek Milton, Milton, te roepen. Die naam is verboden rond en in de gouden kooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap er geen reet van, ik ben een paar dagen weg geweest, zie Huub en Brian samen naar de poort lopen voor 'de fans', Amanda en Lieke elkaar omhelzen, het haar van Lieke een stuk langer....
(ik ga geen drie dagen terug lezen.)
Artiesten te duur geworden voor RTL zodat ze nu zelf een show moeten maken![]()
Dankjewel mazuruquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er stonden fans bij het hek Milton, Milton, te roepen. Die naam is verboden rond en in de gouden kooi
Lees je maar even bij op http://www.nowlive.eu/ Daar kun je alles overzichtelijk op een rijtje vinden wat er de afgelopen dagen gebeurt is. Het is te veel om in de cos te zetten.
En Lieke heeft vandaag extensions gekregen. Amanda wou gisteren de styliste afbellen, maar werd terruggefloten door achter.
Caps please, ik heb bezoek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh oh, lekkere vrouwen, daar gaat de relatie van Amanda en Lieke
komen ze doen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh oh, lekkere vrouwen, daar gaat de relatie van Amanda en Lieke
Hj val er niet alleen op, hij kruipt er ook in.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
Brian valt op Brunettes.
Komen gezellig een liedje zingen in de hoop dat er een wild feest losbarst van/met wel 7 mensen....quote:
ok thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Komen gezellig een liedje zingen in de hoop dat er een wild feest losbarst van/met wel 7 mensen....![]()
Ze kan hem niet leuk genoeg vinden, ben ik toch mooi op tijd thuis voor een para-avond, Drankrestrictie op een lager pitje, sexy brunettes in tha house, Knallen vanavond?????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen vindt Amanda wel leuk...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia: Ik ben bijna interessanter dan de rest bij elkaar...![]()
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia: Ik ben bijna interessanter dan de rest bij elkaar...![]()
NEEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Is er op fok geen topic over dat Milton gebeuren.?
Ik heb weinig gekeken en heb het een beetje gemist wat er aan de hand is
Beetje eng alleen dat ze het toch als positief lijkt te zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.
Tja hij heeft gezien hoe gewillig ze is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen vindt Amanda wel leuk...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |