Gezellige beelden zijn saaie beelden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Zet de webcam dan even aan. Dan ga ik naar jou kijken en hoe gezellig het bij jou is.![]()
De platenmaatschappij die ook Huub heeft aangenomen , hebben ook interesse in Amanda voor een zomer hit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en die zal ze ook krijgen als het aan mij lag, amanda zingen, meid
Webcam heb ik niet, een korte beschrijving - zoonlief viert 25ste verjaardag, allemaal mooi jong volk (plusminus 40 stuks) in de tuin aan de BBQ en de drank! (Hij viert het thuis ivm plekquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Zet de webcam dan even aan. Dan ga ik naar jou kijken en hoe gezellig het bij jou is.![]()
Schaam me diep.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef Ning het volgende:
[..]
Onderdanen
Nowlive 633
DGK Vindjeviahier 204
Huub Hefner 111
Bikkel Brian 77
Butler Mitch 73
DGK Favorietje 68
FOK!Forum 66
VK Magazine 65
Elsevier 46
Dutch TV Central 41
WhiteLineFirm 41
Hanff 35
Xgratis Producten 21
Prijzen winnen 21
Prikstok 21
Alle link partners
Jawel hoor
Ook mooie jonge dames?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Webcam heb ik niet, een korte beschrijving - zoonlief viert 25ste verjaardag, allemaal mooi jong volk (plusminus 40 stuks) in de tuin aan de BBQ en de drank! (Hij viert het thuis ivm pleken wij hebben plek zat!)
Fijne avondquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef RSie het volgende:
*Rsie signing off for tonight.
veel plezier met de screams allemaal!
Leuk!! Have fun!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Webcam heb ik niet, een korte beschrijving - zoonlief viert 25ste verjaardag, allemaal mooi jong volk (plusminus 40 stuks) in de tuin aan de BBQ en de drank! (Hij viert het thuis ivm pleken wij hebben plek zat!)
Een streamer met een sociaal leven!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef RSie het volgende:
*Rsie signing off for tonight.
veel plezier met de screams allemaal!
Lees ook regel 2!! (althans dat ene woordquote:
You wishquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lees ook regel 2!! (althans dat ene woord)
Die zie ik namelijk niet in jou post
quote:
Amanda heeft volgens mij de perfecte BINGO stem voor zo'n Hidihahidihokamp!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:48 schreef Villalux het volgende:
dit is de nate droom van WB... artiest zijn op een podium met mic. Eindelijk!
![]()
Het zijn kinderen en die houden zich niet aan een spreekverbod.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet. De hele school heeft een spreekverbod over dgk.![]()
Of zo'n kermisstem die de ritjes van de botsautootjes aankondigt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda heeft volgens mij de perfecte BINGO stem voor zo'n Hidihahidihokamp!
Amandel denkt vast dat die poes ergens bij haar navel zit.quote:
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef Starlie het volgende:
Als Amanda niet zoveel zou roken (ofzo) zou ze volgens mij best mooi kunnen zingen...
En toch vind ik de verhouding breedte/hoogte van met name stream 1 niet kloppen.quote:
Maakt niks uit, Brian stopt em in ieder gat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Amandel denkt vast dat die poes ergens bij haar navel zit.
Ja ja, dat wordt de nieuwe Pia Beck hoor. Duidelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijn
Nou ja overdrijven is natuurlijk ook een vakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijn
dat is toch een nieuwslezeres, of zo,,grapjasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja ja, dat wordt de nieuwe Pia Beck hoor. Duidelijk.![]()
Toots Tielemansquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer,
Nee, dat is Pia Dijkstra.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat is toch een nieuwslezeres, of zo,,grapjas
Tis maar goed dat jij zo veel fantasie hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Menig kroeg zal leeglopen als ze haar plaatje draaien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Cap kwam inderdaad van stream 1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En toch vind ik de verhouding breedte/hoogte van met name stream 1 niet kloppen.
Zie hier
zoals ik het binnenkrijg op stream 1:
[afbeelding]
breedte terug naar 85%:
[afbeelding]
Goedenavond allemaal.
Ja en dan volgend jaar op NSJquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Samen met Rita Reys de beste jazz-zangeres van Nederland.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat is toch een nieuwslezeres, of zo,,grapjas
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |