Gezellige beelden zijn saaie beelden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Zet de webcam dan even aan. Dan ga ik naar jou kijken en hoe gezellig het bij jou is.![]()
De platenmaatschappij die ook Huub heeft aangenomen , hebben ook interesse in Amanda voor een zomer hit.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
en die zal ze ook krijgen als het aan mij lag, amanda zingen, meid
Webcam heb ik niet, een korte beschrijving - zoonlief viert 25ste verjaardag, allemaal mooi jong volk (plusminus 40 stuks) in de tuin aan de BBQ en de drank! (Hij viert het thuis ivm plekquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:38 schreef noekje het volgende:
[..]
Zet de webcam dan even aan. Dan ga ik naar jou kijken en hoe gezellig het bij jou is.![]()
Schaam me diep.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:34 schreef Ning het volgende:
[..]
Onderdanen
Nowlive 633
DGK Vindjeviahier 204
Huub Hefner 111
Bikkel Brian 77
Butler Mitch 73
DGK Favorietje 68
FOK!Forum 66
VK Magazine 65
Elsevier 46
Dutch TV Central 41
WhiteLineFirm 41
Hanff 35
Xgratis Producten 21
Prijzen winnen 21
Prikstok 21
Alle link partners
Jawel hoor
Ook mooie jonge dames?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Webcam heb ik niet, een korte beschrijving - zoonlief viert 25ste verjaardag, allemaal mooi jong volk (plusminus 40 stuks) in de tuin aan de BBQ en de drank! (Hij viert het thuis ivm pleken wij hebben plek zat!)
Fijne avondquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef RSie het volgende:
*Rsie signing off for tonight.
veel plezier met de screams allemaal!
Leuk!! Have fun!!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef Dark het volgende:
[..]
Webcam heb ik niet, een korte beschrijving - zoonlief viert 25ste verjaardag, allemaal mooi jong volk (plusminus 40 stuks) in de tuin aan de BBQ en de drank! (Hij viert het thuis ivm pleken wij hebben plek zat!)
Een streamer met een sociaal leven!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:43 schreef RSie het volgende:
*Rsie signing off for tonight.
veel plezier met de screams allemaal!
Lees ook regel 2!! (althans dat ene woordquote:
You wishquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef getl0st het volgende:
[..]
Lees ook regel 2!! (althans dat ene woord)
Die zie ik namelijk niet in jou post
quote:
Amanda heeft volgens mij de perfecte BINGO stem voor zo'n Hidihahidihokamp!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:48 schreef Villalux het volgende:
dit is de nate droom van WB... artiest zijn op een podium met mic. Eindelijk!
![]()
Het zijn kinderen en die houden zich niet aan een spreekverbod.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:54 schreef noekje het volgende:
[..]
Dat wordt hem niet. De hele school heeft een spreekverbod over dgk.![]()
Of zo'n kermisstem die de ritjes van de botsautootjes aankondigt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:51 schreef Dark het volgende:
[..]
Amanda heeft volgens mij de perfecte BINGO stem voor zo'n Hidihahidihokamp!
Amandel denkt vast dat die poes ergens bij haar navel zit.quote:
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:47 schreef Starlie het volgende:
Als Amanda niet zoveel zou roken (ofzo) zou ze volgens mij best mooi kunnen zingen...
En toch vind ik de verhouding breedte/hoogte van met name stream 1 niet kloppen.quote:
Maakt niks uit, Brian stopt em in ieder gat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:54 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Amandel denkt vast dat die poes ergens bij haar navel zit.
Ja ja, dat wordt de nieuwe Pia Beck hoor. Duidelijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijn
Nou ja overdrijven is natuurlijk ook een vakquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze heeft de perfecte stem voor een jazz-zangeres, ik kan me haar helemaal voorstellen in een afgeladen zaal voor het northsea jazz festival, gaat ze duetten met trijntje en die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer, ze zal de HIT van de avond zijn
dat is toch een nieuwslezeres, of zo,,grapjasquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:56 schreef ruby het volgende:
[..]
Ja ja, dat wordt de nieuwe Pia Beck hoor. Duidelijk.![]()
Toots Tielemansquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
die oude vent met die mondharmonica hoe heet die ook alweer,
Nee, dat is Pia Dijkstra.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat is toch een nieuwslezeres, of zo,,grapjas
Tis maar goed dat jij zo veel fantasie hebtquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Menig kroeg zal leeglopen als ze haar plaatje draaien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Cap kwam inderdaad van stream 1quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En toch vind ik de verhouding breedte/hoogte van met name stream 1 niet kloppen.
Zie hier
zoals ik het binnenkrijg op stream 1:
[afbeelding]
breedte terug naar 85%:
[afbeelding]
Goedenavond allemaal.
Ja en dan volgend jaar op NSJquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:40 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Samen met Rita Reys de beste jazz-zangeres van Nederland.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef robert2006 het volgende:
[..]
dat is toch een nieuwslezeres, of zo,,grapjas
Aktie om MILTON, MILTON, te roepen bij de poort!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:58 schreef ruby het volgende:
Er staan allemaal gillende Milton F. aanhangers bij de poort.
nee hoor, waar een wil is, is een wegquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:00 schreef Charmian het volgende:
[..]
Tis maar goed dat jij zo veel fantasie hebt
sorry, die ken ik niet, wel trijntjequote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ken je klassiekers. Samen met Rita Reys de beste jazz-zangeres van Nederland.
Pim Jacobsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
sorry, die ken ik niet, wel trijntje
Omg, serieus?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:01 schreef Dark het volgende:
[..]
Aktie om MILTON, MILTON, te roepen bij de poort!
Stem - Huub en Brian, naar binnen!
Amanda vind de weg nog niet met 10 ingebouwde Tom-Tomsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:02 schreef robert2006 het volgende:
[..]
nee hoor, waar een wil is, is een weg
geldt ook voor amanda
zijn er fakkels?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef Starlie het volgende:
Hmmm het hek in beeld... zou er dan toch.... een nieuwe miljonair komen?!!
Ook niet geschikt voor een baan bij de NS, spoor volledig bijster?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:05 schreef mazaru het volgende:
[..]
Amanda vind de weg nog niet met 10 ingebouwde Tom-Toms![]()
Ja, ze zal met trots de tomaten in ontvangst nemen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:55 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Heb jij geen streams?? Nee ik kan het niet zien of er fakkels staan... als ik mijn verbeelding laat spreken is het net of ze er staan....quote:
grappig zo'n vrijblijvende baan, ik kom uit een groot gezinquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef noekje het volgende:
Natasia: Mitch kon niet. Z'n zus is jarig.
Nee, ik heb het scriptje van hidiho verneukt en weiger te betalenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:07 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heb jij geen streams?? Nee ik kan het niet zien of er fakkels staan... als ik mijn verbeelding laat spreken is het net of ze er staan....
Er stonden fans bij het hek Milton, Milton, te roepen. Die naam is verboden rond en in de gouden kooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik snap er geen reet van, ik ben een paar dagen weg geweest, zie Huub en Brian samen naar de poort lopen voor 'de fans', Amanda en Lieke elkaar omhelzen, het haar van Lieke een stuk langer....
(ik ga geen drie dagen terug lezen.)
Artiesten te duur geworden voor RTL zodat ze nu zelf een show moeten maken![]()
Dankjewel mazuruquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er stonden fans bij het hek Milton, Milton, te roepen. Die naam is verboden rond en in de gouden kooi
Lees je maar even bij op http://www.nowlive.eu/ Daar kun je alles overzichtelijk op een rijtje vinden wat er de afgelopen dagen gebeurt is. Het is te veel om in de cos te zetten.
En Lieke heeft vandaag extensions gekregen. Amanda wou gisteren de styliste afbellen, maar werd terruggefloten door achter.
Caps please, ik heb bezoek.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh oh, lekkere vrouwen, daar gaat de relatie van Amanda en Lieke
komen ze doen dan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Oh oh, lekkere vrouwen, daar gaat de relatie van Amanda en Lieke
Hj val er niet alleen op, hij kruipt er ook in.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:13 schreef noekje het volgende:
Brian valt op Brunettes.
Komen gezellig een liedje zingen in de hoop dat er een wild feest losbarst van/met wel 7 mensen....quote:
ok thanksquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:17 schreef Starlie het volgende:
[..]
Komen gezellig een liedje zingen in de hoop dat er een wild feest losbarst van/met wel 7 mensen....![]()
Ze kan hem niet leuk genoeg vinden, ben ik toch mooi op tijd thuis voor een para-avond, Drankrestrictie op een lager pitje, sexy brunettes in tha house, Knallen vanavond?????quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen vindt Amanda wel leuk...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia: Ik ben bijna interessanter dan de rest bij elkaar...![]()
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:18 schreef yellowfirst het volgende:
Natasia: Ik ben bijna interessanter dan de rest bij elkaar...![]()
NEEquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
Is er op fok geen topic over dat Milton gebeuren.?
Ik heb weinig gekeken en heb het een beetje gemist wat er aan de hand is
Beetje eng alleen dat ze het toch als positief lijkt te zien.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.
Tja hij heeft gezien hoe gewillig ze is.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Zieliger was dan een beter woord geweest...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Ja, dat is toch ook gewoon zo? :S Dan bedoelt ze echt niet zo van 'ik ben beter dan de rest' maar zij is het meeste in het nieuws geweest , kranten , bladen en de rest.
Mmm , dit keer zei ze het met een zucht ( niet altijdquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:20 schreef mootie het volgende:
[..]
Beetje eng alleen dat ze het toch als positief lijkt te zien.
eigenlijk is het helemaal niet interessant. Het is gewoon het normale dreigwerk richting Huub(autobommen geplaatst door ex) van trut Natasia. Huub heeft de naam van Milton een aantal malen gescandeerd en toen waren er direct streamlocks omdat dat blijkbaar niet mag, hierna werd er vanalles gespeculeerd op de diverse fora wat Brian ontkende tijdens een interview met een Caz-dj. Zoiets.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
maar de vraag is, wil amanda wel paaltje liftenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:16 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
bij de nationale kampioenschappen toch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Starlie het volgende:
Heeeee Amanda is 3e geworden bij de visagiewedstrijd!! Wisten jullie dat al?!!!!![]()
![]()
Huub heeft Jaap even vertelt over de ex van Natas, heel rustig en daarna.........ontplofte de boel - figuurlijkquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:19 schreef pullup het volgende:
3e van 3 deelnemers zeker?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Starlie het volgende:
Heeeee Amanda is 3e geworden bij de visagiewedstrijd!! Wisten jullie dat al?!!!!![]()
![]()
Wel het Nederlands Kampioenschap he!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:24 schreef Starlie het volgende:
![]()
Ze heeft heimwee naar haar oude beroep.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas wil een sexclub of een parenclub maken van de villa. Alweer een teken dat ze na 12 maanden nog niet opsodemietert![]()
Tas gaat nergens heen, waarom zou ze ook. Gratis rijlessen, autootje van de zaak, dikke tieten, buikwandcorrectie, huisje opgeknapt, de kindertjes krijgen alles wat ze willen en ze heeft vrij spel in het huis met die grote gore bek van haar. Om nog maar te zwijgen van al die media aandacht waar ze volgens mij letterlijk op klaar komt. Natasja kijkt wel uit, die gaat nergens heen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Tas wil een sexclub of een parenclub maken van de villa. Alweer een teken dat ze na 12 maanden nog niet opsodemietert![]()
Bij een Fatsoenlijke hoer 50 euros per kwartier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft heimwee naar haar oude beroep.
Prostitutie schijnt goed te betalen.
En Milton wordt uitsshjmijter!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik geef brian helemaal gelijk, wij monteren natuurlijk de video''s ook, spreken de stemmen opnieuw inquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:25 schreef Dark het volgende:
[..]
Brian vertelde CAZ, dat mensen op het internet, hun eigen waarheden creeeren.
Heftig.... Amanda verteld ook iets over haar wereldje... vader en stiefvader... vage bedoeling allemaal!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef Desii het volgende:
Ga niet bij Huub in de auto zitten filmpje
De door, ons streamers, eigen gecreerde waarheid....![]()
Ik speel meestal Amanda, lekker als een bootwerker schelden!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Snake2005 het volgende:
[..]
Ik geef brian helemaal gelijk, wij monteren natuurlijk de video''s ook, spreken de stemmen opnieuw in![]()
![]()
Laatst viel der vader nog perongeluk uit het raam toen die te veel gezopen had.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heftig.... Amanda verteld ook iets over haar wereldje... vader en stiefvader... vage bedoeling allemaal!
Mitch?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef noekje het volgende:
Ze hebben een kleine verrassing voor de bewoners dadelijk.
zelfmoord gepleegd, schijnt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Heftig.... Amanda verteld ook iets over haar wereldje... vader en stiefvader... vage bedoeling allemaal!
Ach, van dat mens raak ik eigenlijk helemaal niet verbaasd. Stel je eens voor, je gaat je eigen buurt eens verkennen en bij mensen waar je nog nooit contact mee hebt gehad bel je aan en zegt "Ik ben mazuru" en je laat meteen je tieten zien.....quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:28 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze heeft heimwee naar haar oude beroep.
Prostitutie schijnt goed te betalen.
Ssssssst je mag het niet over Milton Felter hebbenquote:
In dat filmpje insinueert ze dat zowel haar vader als stiefvader door criminele acties om het leven zijn gekomen.quote:
R&B richting dance geloof ik (not my cup of tea)quote:
Zei ze nou dat vader en stiefvader vermoord zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Ach, volgende week is hij vertrappeld door een horde op hol geslagen koeien in Bolivia.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef Liess het volgende:
[..]
Laatst viel der vader nog perongeluk uit het raam toen die te veel gezopen had.
He gatverquote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:31 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Die jongen heeft hasj bij , hah
Krijg ik dan een ban?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ssssssst je mag het niet over Milton Felter hebben
Haar vader is doodgeschoten, haar stiefvader neergeschoten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:34 schreef Sporti het volgende:
[..]
Zei ze nou dat vader en stiefvader vermoord zijn?
nee een autobomquote:
Sorry ik moest even lachen!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:35 schreef mazaru het volgende:
[..]
Haar vader is doodgeschoten, haar stiefvader neergeschoten.
BEDOENING!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:30 schreef Starlie het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |