En Federer dan?quote:
Nee, niet echt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:41 schreef Bruce117 het volgende:
Volgens mij niet zo erg dat ik de wedstrijd gemist heb.
Toen was het juist nog best leukquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:25 schreef zjroentje het volgende:
Na 2 games had ik het al gezien. Strontvervelend.
Ja, ik hoopte dat Ana het zou volhouden, zoals Sharapova destijds in de Wimbledon-finale tegen Venus(?) Williams.quote:
Ja, zou mooi zijn.quote:Ik hoop toch zo dat het morgen een legendarische (ook qua spanning) wedstrijd wordt![]()
Zo denken veel Oostblokkers, niet echt veel bijzonders. Het is wel opmerkelijk dat Misa zo uit de publiciteit blijft met haar vriend. Als jonge top 40-ster heb je toch aandacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:10 schreef borisz het volgende:
leuke quote van Petr Kraai in sportweek![]()
[..]
Wat een achterlijke uitspraak. Zn vrouw zou het verschrikkelijk vinden...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:10 schreef borisz het volgende:
leuke quote van Petr Kraai in sportweek![]()
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef addictivebeat het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Federer voor morgen. Snap die zorgen niet zo.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:57 schreef addictivebeat het volgende:
Ik heb wel vertrouwen in Federer voor morgen. Snap die zorgen niet zo.
suske en wiske.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 18:59 schreef suus21 het volgende:
waarom zat suske en wiske nou die brief te lezen? aanstellerij..
Nee hoor, toen was het suske en/of wiske.quote:
Ja, suske en wiske is leuker.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:51 schreef suus21 het volgende:
nee suske en wiske is leuker, maar waarom zat die daar met die brief?
Ik vind haar JUIST op tante Sidonia lijken. Die andere 2 juist niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:53 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, suske en wiske is leuker.Goh, ik zal het eens met je oneens zijn.
![]()
Ze had een brief in een envelop die ze opende tijdens de wissel voordat ze voor de wedstrijd ging erveren. Er stond onder andere met heel grote letters 'Allez!'. Goeie tip.![]()
Vind je trouwens ook niet dat Henin ook nog eens een keer op tante Sidonia lijkt?
Ik begin ook steeds meer aanhanger van de Sidonia-theorie te worden.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:59 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik vind haar JUIST op tante Sidonia lijken. Die andere 2 juist niet.
Suske & Wiske en de belachelijke briefquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:51 schreef suus21 het volgende:
Henin is nummer één van de wereld, stak er weer met kop en schouders bovenuit op dit toernooi, is op dit moment volledig fit (in tegenstelling tot vorig jaar, toen ze ook al de finale op Wimbledon bereikte). En ze bereikte al twee keer de finale op Wimbledon. Wat moet je meer doen om topfavoriete te zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De favoriete voor Wimbledon.
Gravel en gras, twee hele verschillende ondergronden.
Brieven en papiertjes op het terrein is iets wat je eigenlijk steeds vaker ziet. De zusjes Williams hebben zelfs een soort van "dagboek" aangelegd waarin ze met elkaar tactieken uitwisselen en waar ze zelfs aanstippen hoe je bepaalde spelers het meest pijn kan doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:51 schreef suus21 het volgende:
Eruit zien als een topmodel allicht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:09 schreef Heero87 het volgende:
[..]
Henin is nummer één van de wereld, stak er weer met kop en schouders bovenuit op dit toernooi, is op dit moment volledig fit (in tegenstelling tot vorig jaar, toen ze ook al de finale op Wimbledon bereikte). En ze bereikte al twee keer de finale op Wimbledon. Wat moet je meer doen om topfavoriete te zijn?
Don't get your hopes up to high.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:42 schreef Vaud het volgende:
Ik hoop toch zo dat het morgen een legendarische (ook qua spanning) wedstrijd wordt![]()
Haha ik had al een paar keer geroepen dat ik denk dat Nadal vrij makkelijk gaat winnen. Maar een beetje hoop kan geen kwaadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Don't get your hopes up to high.Als je teveel van een wedstrijd verwacht, kun je alleen maar teleurgesteld worden aan het eind van de rit.
Tenminste, dat gevoel had ik vandaag toch wel een beetje. Ik had op een leukere wedstrijd gehoopt.![]()
Suske & Wiske en het enthousiasmerende epistelquote:
Volgens mij is het niet erg als je het hoopt, alleen als je het verwacht.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:14 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Don't get your hopes up to high.Als je teveel van een wedstrijd verwacht, kun je alleen maar teleurgesteld worden aan het eind van de rit.
Tenminste, dat gevoel had ik vandaag toch wel een beetje. Ik had op een leukere wedstrijd gehoopt.![]()
Dat zal hem deugd doen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:18 schreef Leatherface het volgende:
Als Federer morgen wint, mag ie zich wat mij betreft echt de beste ooit noemen.
Ik vind het eigenlijk al een hele prestatie dat hij 2 x achter elkaar in de finale staat.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:18 schreef Leatherface het volgende:
Als Federer morgen wint, mag ie zich wat mij betreft echt de beste ooit noemen.
Dat lijkt me beïnvloed door de sympathie voor antipathie tegen resp. Fed en Nadal, want normaal gezien zou je iets als 2/3e Nadal en 1/3e Federer mogen verwachten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Een meerderheid (59%) van de tot nu toe 1.711 stemmers op de website van de ATP (zie de poll rechtsonder aan de homepage) denkt dat Federer morgen wint (en 41% denkt dat Nadal wint). Da's anders dan hier en het wijkt dus ook af van de verwachtingen van de bookmakers.
Maar da's vreemd. Want er wordt niet gevraagd wie ze hopen dat er wint maar wie ze denken dat er wint.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dat lijkt me beïnvloed door de sympathie voor antipathie tegen resp. Fed en Nadal, want normaal gezien zou je iets als 2/3e Nadal en 1/3e Federer mogen verwachten.
Als Federer zo speelt zoals in de laatste 2 sets tegen Robredo kan-ie wel winnen van Nadal.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 21:53 schreef Federer-fan het volgende:
Een meerderheid (59%) van de tot nu toe 1.711 stemmers op de website van de ATP (zie de poll rechtsonder aan de homepage) denkt dat Federer morgen wint (en 41% denkt dat Nadal wint). Da's anders dan hier en het wijkt dus ook af van de verwachtingen van de bookmakers.
"Who will win the Roland Garros final?" staat er.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:04 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Maar da's vreemd. Want er wordt niet gevraagd wie ze hopen dat er wint maar wie ze denken dat er wint.
Federer geen allure?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:54 schreef Zwaardvisch het volgende:
Wedstrijden van Federer tegen Nadal vergelijk ik altijd met de vroegere clashes tussen Agassi en Sampras, maar dat zal ik wel uit moeten leggen.Nadal beschikt over het charisma van een superster, Federer zal altijd de het introverte tennisgenie zonder allure blijven, net als Sampras destijds.
Nadal speelt ook op gras, maar dan in Queens. Maar de bezetting is best goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef morgane het volgende:
Toch jammer dat het een gras-wedstrijd is in Rosmalen, anders was Nadal misschien wel gekomenheeft iemand een idee hoe duur de kaartjes voor een wedstrijd ongeveer zijn? Lijkt me toch leuk om een keer mee te maken.
Hij moet nu toch echt eens in Rotterdam komen hoor. Dan koop ik een kaartje voor elke dag, zodat ik hem niet kan missenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef morgane het volgende:
Toch jammer dat het een gras-wedstrijd is in Rosmalen, anders was Nadal misschien wel gekomenheeft iemand een idee hoe duur de kaartjes voor een wedstrijd ongeveer zijn? Lijkt me toch leuk om een keer mee te maken.
dat is wel jammer jaquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:09 schreef morgane het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |