quote:
------------------------------------------
Roland Garros kan dit jaar genieten van een optimale bezetting. Op de inschrijvingslijst voor het Franse grandslamtoernooi staan bij de mannen bijna alle spelers uit de top-100.
Ook bijna alle speelsters uit de top van de WTA-lijst zich ingeschreven voor de Open Franse Tenniskampioenschappen. De rest van de tabel wordt aangevuld met twaalf kwalificatiespeelsters en acht wildcards.
Bij de mannen staat eveneens bijna de hele top-100 op de hoofdtabel en krijgen Justin Gimelstob, Nicolas Kiefer, Igor Andreev en Martin Verkerk dankzij een beschermd klassement een rechtstreeks ticket voor de eerste ronde. De rest van de tabel wordt ingenomen door zestien kwalificatiespelers en acht wildcards.
Zal Federer onsterfelijk worden?
A triumph for the world number 1 in Paris would have an enormous effect on his \\\"aura\\\". It would lift the man from Basle into another dimension, that of the select band of champions who have left their permanent imprint on the history of sport, figures such as Pele, Michael Jordan and Mohammed Ali.
Behaalt Nadal een historische zege?
Rafael Nadal will head to Roland Garros with a third consecutive title firmly in his sights. Only Bjorn Borg has achieved this feat in the past, while plenty of other players have tried and failed…
By the time he arrives in Paris, Rafael Nadal will be stepping into some very illustrious tennis shoes – namely of all those former greats who fell just short of winning three consecutive French Open titles. It takes someone really special to win 21 matches in a row on such a tiring surface as clay, and indeed only Bjorn Borg has ever managed it at Roland Garros.
Krijgen we weer marathonsessies?
In his third round match in 2006, the Majorcan was on court for 4 hours and 53 minutes before finally getting the better of local hero Paul-Henri Mathieu.
En wie gaat er winnen bij de vrouwen?
Nederlandse deelnemers
- Krajicek en Verkerk in het hoofdtournooi
- Sluiter, Haase, Van Scheppingen en Tamaela in de kwalificaties
Prijzengeld
- In 2007, the winners of the two singles tournaments will each receive a record sum of one million euros. "Its a magnificent reward both for the men and women," declared Amelie Mauresmo. "Its also a powerful indicator of the healthy state of French tennis today."
- Incidentally, a male or female player eliminated in the first round of the competition proper will pick up 14,290 euro"
Hardste service 2006
- Andy Roddick 232 km/u
Winnaars afgelopen jaren
- 2003: Ferrero / Henin-Hardenne
- 2004: Gaudio / Myskina
- 2005: Nadal / Henin-Hardenne
- 2006: Nadal / Henin-Hardenne
Links
- Officiele site Roland Garros
- Hier zijn roland garros tv streams te vinden
- NOS Stream
- nog meer streams
- Google Maps
- Laatste updates & nieuws RG
- Highlight Finale 2006 YouTube
Overige tennis topics:
Martin Verkerk
Misa Krajicek #12, op naar Grand Slams
De fok! tennisgame
Federer fantopic
Red Juan z'n tennismanager
Voorjaarscompetitie
Het centrale tennistopic
Henin vs Verkerk, wie wint?
Vorige delen
Roland Garros - Parijs 2007
Roland Garros 2007 #2: Regen regen en nog eens regen
Roland Garros 2007 #3: we moeten verder zonder martin :(
Roland Garros #4 - Dag 4 van Roland Garros
Roland Garros #5: met morgen op het chatrier Hewitt - Gaudio
Roland Garros #6 - Het kaf wordt van het koren gescheiden
Roland Garros #7 Faites vos jeux ...
Roland Garros #8 - De tweede week is begonnen..
Roland Garros #9 Allez Juju , boe Serena !
Roland Garros #10, finale Federer - Nadal?
Roland Garros #11, Kan Davy stunten?
Roland Garros #13 - Lars is echt de afwas doen
De OP vind je hier
Degene die een deel sluit, opent ook het volgende deel
Let's go
quote:‘Sommige speelsters zijn lesbisch. Mijn Misa is dat gelukkig niet. Dat is een gevaar dat in het circuit loert. Het is gek. Je kunt lesbisch worden. Ongeveer een maand geleden hebben we een wetenschappelijke studie gelezen. Bij mannen, die de gevangenis ingaan, komt dezelfde hoeveelheid homoseksuelen eruit als erin. Bij vrouwen is dat honderd procent meer. Ze zijn er zo gevoelig voor! Ongelooflijk! Wist ik niet. Natuurlijk ben ik er bang voor. En mijn vrouw is nog conservatiever dan ik, ze zou het verschrikkelijk vinden.’
Je denkt dat Nadal over Federer heenloopt?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef Vaud het volgende:
Slecht hoor, een beetje zonde van de tijdOp naar Wimbledon dan maar (verwacht hetzelfde in de mannenfinale
)
Is hij dat zeker van Misa ? Die ziet er anders lesbischer dan ooit uit tegenwoordigquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:10 schreef borisz het volgende:
leuke quote van Petr Kraai in sportweek![]()
[..]
jepquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Is hij dat zeker van Misa ? Die ziet er anders lesbischer dan ooit uit tegenwoordig![]()
Ik wil anders wel in haar panda roeren.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Ambrosius het volgende:
Regelrechte pandoering voor Ana.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef XL het volgende:
mitt, haal even die belg uit de TT..... Dat doet af aan de wedstrijd van morgen.
idemquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef Rikketik het volgende:
4-1, nu lijkt het me nog slechts een formaliteit. Maar goed, we houden hoop...![]()
wil je mijne sluiten ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
Het was enigszins voorspelbaar dat het vrij eenzijdig zou kunnen worden, maar dit wordt toch wel pijnlijk.
Nadal gaat makkelijk winnen vrees ik. Ok het wordt geen 6-1 6-1 6-1, maar Federer maakt te veel fouten. Ik had vanochtend de laatste anderhalve set gezien tussen fed - dav. Daarna meteen nog even de finale austraulie gekeken. Toch een groot verschil Hij is gewoon niet in topvorm en tegen Nadal op gravel moet hij dat echt zijn.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:12 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Je denkt dat Nadal over Federer heenloopt?
Ze kan zo in The Exorcist spelen.quote:
Omdat jij het bent.quote:
Of professioneel natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:15 schreef MiLalaa het volgende:
komt ze weer met een brief hoor. Wat debiel
Ow, was die brief verstuurd tijdens de wedstrijd? Dat vind ik niet kunnenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze mag gewoon communiceren d.m.v. een brief.
Waarom dan niet direct met mobiele telefoons?
wat is de volgende stap. De hele leesmap meenemen om tijdens de break de laatste roddels over Paris Hilton te kunnen lezen? Het gaat compleet nergens over en zou verboden moeten wordenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:16 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of professioneel natuurlijk.
Waarom gaat 'ie niet gewoon naast 'r zitten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:16 schreef Asskicker14 het volgende:
Ze mag gewoon communiceren d.m.v. een brief.
Waarom dan niet direct met mobiele telefoons?
Dacht ik ook, tijdens de wedstrijd. Weet niet zeker. Leek er wel op...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ow, was die brief verstuurd tijdens de wedstrijd? Dat vind ik niet kunnen.
Die brieven zitten al op voorhand in haar tas. Daarom mag het ook natuurlijk.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:17 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ow, was die brief verstuurd tijdens de wedstrijd? Dat vind ik niet kunnen.
1:05quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
1 uur , kan ze haar record van 1:07 tegen Pierce in de finale breken ...
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
dankzij die briefjes vind ik het helemaal een k*t overwinning
Je mag d'r niet, MiLa?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ja, als ze die briefjes niet hadquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
Tragisch ja. Ze staat nu gelijk met Eddy Merckxquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jezus, die belgische verslaggevers.
Ja, zou kunnen. Federer maakt zeker bijna altijd meer fouten dan Nadal (Federer heeft vooral vaak van die afzwaaiers waarin hij de bal het publiek in slaat).quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:14 schreef Vaud het volgende:
[..]
Nadal gaat makkelijk winnen vrees ik. Ok het wordt geen 6-1 6-1 6-1, maar Federer maakt te veel fouten. Ik had vanochtend de laatste anderhalve set gezien tussen fed - dav. Daarna meteen nog even de finale austraulie gekeken. Toch een groot verschil Hij is gewoon niet in topvorm en tegen Nadal op gravel moet hij dat echt zijn.
Ja, want ze had het nog maar 3x gewonnenquote:
mwah ik vind haar gewoon niks aan. En de wedstrijd was toch ook flut. Unforced errors van Ana en geen bijzonder mooi tennis. En dingen die niks met tennis te makenhebben. Kortom k*t wedstrijdquote:
joh wijf doe niet zo serieusquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:20 schreef erkel het volgende:
Ja, als ze die briefjes niet had![]()
Lul niet zo dom vent
Trots op je landgenote etc, prima. Maar zo overdrijven, mijn godquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:21 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Tragisch ja. Ze staat nu gelijk met Eddy Merckx. Win dan eerst maar eens minstens 3 GS in één jaar.
Ik snap niet wat men daar tegen kan hebben.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:19 schreef MiLalaa het volgende:
Ja, dus? Dan moet ze het maar weggeven?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja, want ze had het nog maar 3x gewonnen
Maar die Ivanovic heeft me hart gestolen.
Ivanovic realiseerde zich op 1-0 40-15 dat ze voorstond in de finale van een Grand Slam, daarna ging het compleet verkeerd, VEEL TE VEEL fouten..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:22 schreef TubewayDigital het volgende:
hoe kan dit? Waarom is het zo makkelijk en zo snel gegaan?
Amen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ik snap niet wat men daar tegen kan hebben.
Henin is hét voorbeeld van de échte kampioene. Iemand die alles doet voor haar sport. Super professioneel en gaat desnoods over lijken om te winnen. Terwijl de tegenstanders bezig zijn met de zoveelste fotoshoot is zij al bezig met het tactische plan van de volgende match. Zo hoort het toch in een prof sport ?
Hij maakt inderdaad altijd meer fouten, maar daar staan normaal altijd meer winners tegenover. Wel is het zo dat dit natuurlijk gravel is, maar toch gisteren had ie gewoon geluk dat ie tegenover chokyquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:21 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Ja, zou kunnen. Federer maakt zeker bijna altijd meer fouten dan Nadal (Federer heeft vooral vaak van die afzwaaiers waarin hij de bal het publiek in slaat).
Het is je gegund.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef SaintOfKillers het volgende:
De overwinning van Henin doet me weinig, maar van de irritatie in dit topic (en het vorige) heb ik met volle teugen genoten. Mijn dank gaat uit naar iedereen die hier aan heeft bijgedragen.
Is waar ja,quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Joost-mag-het-wete... het volgende:
[..]
Henin is hét voorbeeld van de échte kampioene. Iemand die alles doet voor haar sport. Super professioneel en gaat desnoods over lijken om te winnen. Terwijl de tegenstanders bezig zijn met de zoveelste fotoshoot is zij al bezig met het tactische plan van de volgende match. Zo hoort het toch in een prof sport ?
Ik erger me alleen aan het feit dat velen vinden dat Henin het niet gegund is. Alleen omdat Ivanovic een leuk snoetje heeft en leuk ronddartelt op de baan, moet ze winnenquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:27 schreef Asskicker14 het volgende:
En zijn ze al klaargekomen bij Sporza, of gebeurt dat pas wanneer het Belgische volkslied is afgelopen?
True, true.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen staat Federer Nadal daar in het frans zijn overwiinnning speech te houden![]()
henin heeft terecht gewonnen hoor, alleen jammer dat het niet spannend was zoals het hele tournooiquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik erger me alleen aan het feit dat velen vinden dat Henin het niet gegund is. Alleen omdat Ivanovic een leuk snoetje heeft en leuk ronddartelt op de baan, moet ze winnen![]()
En je dan irriteren aan briefjes is helemaal triest.
Nee, en na die foto uit The Exorcist van haar die jij plaatste, kan ze dat nu wel helemaal vergeten.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Is waar ja,
Hoewel zij waarschijnluijk ook niet echt vaak voor een fotoshoot gevraagd zal worden.
Het zou ook leuk zijn als een ander een keer won.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik erger me alleen aan het feit dat velen vinden dat Henin het niet gegund is. Alleen omdat Ivanovic een leuk snoetje heeft en leuk ronddartelt op de baan, moet ze winnen![]()
En je dan irriteren aan briefjes is helemaal triest.
Gewoon in het Engels hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:29 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen staat Federer daar in het frans zijn overwiinnning speech te houden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |