het heeft niks met gunnen te maken. Ik vind gewoon dat je in een tennisfinale (en sowieso) je moet bezighouden met tennissen en niet ineens van die rare dingen tevoorschijn moet toveren uit je tas. Heeft ook niks met topsport te maken, net zo min als fotoshoots. En of er dan aanwijzingen op staan of niet, je tactiek kun je ook bedenken zonder briefjes. Dat hoor je gewoon te kunnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef erkel het volgende:
Ik erger me alleen aan het feit dat velen vinden dat Henin het niet gegund is. Alleen omdat Ivanovic een leuk snoetje heeft en leuk ronddartelt op de baan, moet ze winnen![]()
En je dan irriteren aan briefjes is helemaal triest.
Ja, je moet toch wat als je nooit wordt uitgenodigd voor zo'n shoot.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:23 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Terwijl de tegenstanders bezig zijn met de zoveelste fotoshoot is zij al bezig met het tactische plan van de volgende match.
Onzin, de beste moet gewoon winnen. Als er iemand echt beter is wordt ze vanzelf wel verslagen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:30 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het zou ook leuk zijn als een ander een keer won.
Bwah, ze is gigantisch populair in Frankrijk en België en met een paar kilo schmink, wat vullingen (véél vullingen) en een cursusje photoshop valt overal wel wat van te maken als ze dat zou willen ...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:27 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Is waar ja,
Hoewel zij waarschijnluijk ook niet echt vaak voor een fotoshoot gevraagd zal worden.
Ben het met je eens. Het is af en toe op het seksistische af hier.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:28 schreef erkel het volgende:
[..]
Ik erger me alleen aan het feit dat velen vinden dat Henin het niet gegund is. Alleen omdat Ivanovic een leuk snoetje heeft en leuk ronddartelt op de baan, moet ze winnen![]()
En je dan irriteren aan briefjes is helemaal triest.
Daar heb je dan een heel special effects graphics team voor nodig om daar nog wat van te maken.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:33 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Bwah, ze is gigantisch populair in Frankrijk en België en met een paar kilo schmink, wat vullingen (véél vullingen) en een cursusje photoshop valt overal wel wat van te maken als ze dat zou willen ...
Eurosport.quote:
Sinds wanneer spreekt Nadal Frans?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat doet hij echt wel in het Frans.
Het was een grap.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:33 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Dat doet hij echt wel in het Frans.
Zo is dat. Henin laat hier al jaren van het beste graveltennis dat er ooit te zien is geweest zien op RG. Zelfs bij de mannen zie je eigenlijk niemand meer die nog zo precies, die nog met zoveel techniek een bal kan slaan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Onzin, de beste moet gewoon winnen. Als er iemand echt beter is wordt ze vanzelf wel verslagen.
Ik zeg toch dat Federer gaat winnen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:34 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Sinds wanneer spreekt Nadal Frans?![]()
No wai!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:35 schreef TheGeneral het volgende:
[..]
Ik zeg toch dat Federer gaat winnen.![]()
Oh, daar kijk ik nooit naar.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:34 schreef Federer-fan het volgende:
[..]
Het was een grap.Zie mijn posticon.
Tuurlijk moet de beste winnen, maar moet je dan ook meteen voor de beste zijn?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:32 schreef Quickie_Butt het volgende:
[..]
Onzin, de beste moet gewoon winnen. Als er iemand echt beter is wordt ze vanzelf wel verslagen.
Maar als je kijkt naar hoe de concurrentie presteert is het niet zo heel raar om te zeggen denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De favoriete voor Wimbledon.
Gravel en gras, twee hele verschillende ondergronden.
Ze stond er vorig jaar toch ook al in de finale. Wat op die ondergrond al een héél sterke prestatie voor haar was.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:36 schreef BliksemSchigt het volgende:
De favoriete voor Wimbledon.
Gravel en gras, twee hele verschillende ondergronden.
nee de paaskonijn nou goedquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft Henin gewonnen?
Voor mij werkt dat wel zo ja. Ik kijk er vrij objectief naar (ook ik heb wel mijn voorkeuren hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:36 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tuurlijk moet de beste winnen, maar moet je dan ook meteen voor de beste zijn?
Neequote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
nee de paaskonijn nou goed![]()
171quote:
Ik heb mn liefde buiten het topic gehoudenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:38 schreef TheDutchMachiavelli het volgende:
[..]
nee de paaskonijn nou goed![]()
Nee, maria heeft haar geslagen en haar pis was vol met dopingquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:37 schreef Paaskonijn het volgende:
Heeft Henin gewonnen?
Whahahhahahahquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Nee, maria heeft haar geslagen en haar pis was vol met doping
Is dit een uitnodiging om me bij een sport mod in te likken ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:00 schreef XL het volgende:
167
Dat heb je verkeerd gezien, sorryquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:34 schreef Quickie_Butt het volgende:
Zagen jullie trouwens ook Julia Roberts in het publiek zitten of heb ik dat verkeerd gezien
Bij mij mag je altijd inlikken. Ik heb zelf niks te vertellen, maar ik ben goede vriendjes met mitt.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:04 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Is dit een uitnodiging om me bij een sport mod in te likken ?![]()
In dat geval, kan ik dus via jou bij Mitt binnedringen ?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:07 schreef XL het volgende:
[..]
Bij mij mag je altijd inlikken. Ik heb zelf niks te vertellen, maar ik ben goede vriendjes met mitt.![]()
Je mag een nieuw topic maken en bij mitt mag je likkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:10 schreef kleinzusje het volgende:
Jezus, laat me als newbee nou even een topic maken, ik wil het testen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |