DSF (satelliet (gratis te ontvangen), Astra 19.2° Oost) zenden dit jaar de vrije trainingen live uit (m.u.v. de Aziatische races).quote:
terugvindpostquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:08 schreef Bernard0s het volgende:
Ja een hele erg vraag wss, maar ik ben ook een leek. WTF betekent TVP?
ofwel komt in my Active Topics terechtquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:15 schreef Bernard0s het volgende:
Bedankt
dan hoop ik wel dat hamilton wintquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:20 schreef WEST het volgende:
[..]
ofwel komt in my Active Topics terecht
maar ik gok op een 1-2 voor mclaren dit weekend![]()
OK, hier niet op de digitaal, dus dan maar met livetiming.quote:
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:19 schreef sooty het volgende:
Waar Ralf in de lappenmand ligt en zwaar onder druk staat bij Toyota is het zelfvertrouwen bij Heidfeld tot grote hoogte gestegen.
Kom we zouden dit niet meer doen, en wat BernardOs zegt.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:20 schreef Zorro het volgende:
Sutil in z'n eerste rondje veel sneller dan Albers na 10 rondjes![]()
Terwijl hij Massa versloeg bij Sauber en bij Jordan ook goed z'n best deed. Maarja, toen was Schumi er nog.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:21 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Wel een beetje triest dat de Duitsers nu pas aandacht voor Heidfeld hebben, hij is jarenlang doodgezwegen.
We praten verder na de VT.. Dan kunnen we pas conclusies trekken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Zorro het volgende:
Sutil heeft in 5 rondjes nog niet 1 keer een lanzamere sector gereden dan Albers.
Webber ook goed trouwens!
Inderdaad. Het was altijd:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Terwijl hij Massa versloeg bij Sauber en bij Jordan ook goed z'n best deed. Maarja, toen was Schumi er nog.
Moeten ze wel aan de betrouwbaarheid gaan werken, want die is voorlopig nog niet echt optimaal te noemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:24 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Red Bull zet de opgaande lijn voort zo te zien.
OK, had ik niet gezien. Maar 1 laatste opmerking nog: Als 10 rondjes een long run is, dan vind ik 6 rondjes nou niet zoveel minder dat iedere sectortijd _daardoor_ sneller is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Kom we zouden dit niet meer doen, en wat BernardOs zegt.
J'aime Montreal!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef MaximusF1 het volgende:
Prachtig camerawerk trouwens, de race wordt super.
Alles, werkelijk alles, wordt haarscherp vastgelegd. Er zitten ook camera's in enkele curbstones en in enkele muren.
Zopas ook een mooi slow-motion shot van Webber die een vrijwel feilloze hairpin neemt, vanuit het midden gefilmd, met de roodgloeiende remschijven die komen en gaan.
Blijft een van de betere venues, Montréal...
Prachtig, ik heb er zin inquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef MaximusF1 het volgende:
Prachtig camerawerk trouwens, de race wordt super.
Alles, werkelijk alles, wordt haarscherp vastgelegd. Er zitten ook camera's in enkele curbstones en in enkele muren.
Zopas ook een mooi slow-motion shot van Webber die een vrijwel feilloze hairpin neemt, vanuit het midden gefilmd, met de roodgloeiende remschijven die komen en gaan.
Blijft een van de betere venues, Montréal...
ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:30 schreef MaximusF1 het volgende:
Volgens mij is Trulli in de muur gereden...zijn ophanging rechtsvoor hangt los.
Ik geloof er oprecht in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Prachtig, ik heb er zin in
Goed rondje Albers inderdaad. Zouden ze dan echt het probleem opgelost hebben en de aansluiting gevonden hebben?
Flavio heeft aardig wat geduld met hem...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:41 schreef MaximusF1 het volgende:
Heikki een muur in (niet de muur, een muur).
Enorme vonk toen de velg tegen het beton kwam. Niet echt veel schade, ophanging gebroken en lekke band. Maar hij moet aan de kant...eventjes gele vlag ook.
Maar hoelang nog....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:43 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Flavio heeft aardig wat geduld met hem...
nee hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Bernard0s het volgende:
Sutil weer sneller dan CA
Yoooo wat vet man! Als die chicane geen meter naar achter was gelegd..quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef MaximusF1 het volgende:
flying Sutil filmpje (snelsnel met digicam van TV)
Vanochtend was dus blijkbaar een uitschieter voor Ralf, maar Kubica is inderdaad dramatisch. Die moet toch beter kunnen ondanks dat hij VT1 niet heeft gereden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:08 schreef Bernard0s het volgende:
Wat is Ralf ontzettend slecht bezig, Kubica ook.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef MaximusF1 het volgende:
Shit he, lijkt wel op dat filmpje van Barrichello in 94, gelukkig gaat dit nog wel net goed.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef MaximusF1 het volgende:
Ik had die 31.5 ook gezien en dat was met deze setup dus het had gekund.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:32 schreef Bernard0s het volgende:
Ja klopt. Ik zat ook te hopen, hij reed het rondje daarvoor 31.5, dus het had er zeker in gezeten. Jammer, morgen beter.
2 keer voor Sutil vandaag, goed werk Albers! En ja, ik geloof je verhaal dat het probleem nu opgelost is.
Filmpje/Foto?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
Speed reed nog even achterop Coulthard in de laatste rondeWat een sukkel.
Vreemd dat Otto darmee komt, das namelijk een uitzendbureau voor Polen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:36 schreef Googolplexian het volgende:
effe tussendoor en een beetje offtopic:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef MaximusF1 het volgende:
![]()
Met alle 4 de wielen los van de grond!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef MaximusF1 het volgende:
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=pgBCeJ4N1B8quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:06 schreef Bernard0s het volgende:
Haha. Niet zoals in Oostenrijk paar jaar terug dat er een konijn in de wagen van Ralf kwam..?
Wat is er knudde aan???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:25 schreef nightfall het volgende:
alberts lijkt wat beter te gaan,. maar het si natuurlijk nog altijd zwaar knudde.
Haha ja gaaf filmpje. Maar er is ook een keer echt een konijn in de sidepods van Ralf (of een andere Toyota) gekomen. Daar zijn geen filmpjes van denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef WEST het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pgBCeJ4N1B8![]()
Is dat iets waar de trainingen altijd op worden uitgezonden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:59 schreef Ricard0j het volgende:
Stream op TVUPlayer loopt ook lekker(53060: Wheels)
het is het overwegen waard indd..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat iets waar de trainingen altijd op worden uitgezonden?
Zoja, dan kan dat wel in de OP de volgende keer denk ik, want er zijn veel mensen (waaronder ikzelf) die meestal de vrije trainingen moeten missen qua beeld.
Misschien een tip voor iedereen als het goed werkt?
Ik heb het even gedownload en het komt me bekend voor.quote:
geef mij die download link ook eens danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het even gedownload en het komt me bekend voor.
Waarschijnlijk heeft ooit al eens iemand die link gegeven en ik heb het ook ooit al eens geinstalleerd. Na een re-install van mn pc natuurlijk geen idee meer hoe het heette.
Ben nu even wat random zenders aan het kijken en dat loopt toch allemaal soepel zonder dattie steeds moet bufferen ofzo
Ik weet dus niet of op dat kanaal elke training word uitgezonden, maar áls dat zo is, dan is het geen kwestie van overwegen, dan moet een ditrecte link gewoon standaard in elke OP dunkt me
Zo jammer dat die muur niet meer op dezelfde plek staat als vroegerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:15 schreef MaximusF1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=o4euwa_4dp4 ---> dit is die drift van Alonso waar ik over sprak gisteren, toen 'ie bijna in de muur zat
klikkerdeklikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:22 schreef sanger het volgende:
[..]
geef mij die download link ook eens dan
Op welk kanaal is dat gebruiktelijk te zien? Zitten een aantal sportkanalen in zag ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:29 schreef vosss het volgende:
Mooi zo! Maar ik weet dus niet zeker of ze elke training uitzenden
Iemand die daar uitsluitsel over kan geven?
Daar is momenteel echter weinig op te zien (ik zie alleen logo van TVU)quote:
Hij staat bij mij ook al aan nu....nog even wachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:38 schreef vingerplant het volgende:
Werkt prima die TVUPlayer, zou prachtig zijn als het zo op Wheels komt. RTL Duitsland zendt het namelijk pas om 18:00 uit.
Natuurlijk, dat is in de VS stukken belangrijker dan F1.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef vw_caddy het volgende:
Hmm, Wheels geeft de voorkeur aan de Nascar.
Tis ook wel begrijpelijk hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is in de VS stukken belangrijker dan F1.
Alonso begon volgens mij net met een snelle ronde.. Hoop niet dat het iets te maken heeft met hem.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Track status = rood.
Wie is de gelukkige deze keer?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albers is zelfs sneller dan Alonso en Heidfeld, vooralsnog![]()
Ik neem aan dat ze gewoon starten maar dan één ronde rijden. (als dit echt waar is tenminste)quote:
Zijn goed bezig.quote:
Jij bent meer anti-fan van Albers dan fan van een andere coureur?? Trieste opmerking over een vrije training..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:01 schreef MonoSynth het volgende:
Gelukkig. Albers toch nog laatste.
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:01 schreef MonoSynth het volgende:
Gelukkig. Albers toch nog laatste.
Hij had zeker verkeer.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:08 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik weet niet of je het gevolgt hebt, maar Albers was de hele training sneller tot het laatste rondje, die bij Albers met een slechte S1 begon.
Of hij reed op harde banden, oude banden of was wat zwaarder op brandstof.quote:
Die 7 tienden komt gewoon doordat de snelste tijden op het laatst nog even werden neergezet en Albers zich niet echt meer kon verbeteren.. En dat zal wel niet zijn omdat hij op z'n limiet reed.. Zegt dus niets.. we zullen het in de kwalificatie en race wel zien, hopelijk blijft die zonder technische/fysieke ongemakken, dan kunnen we 'm eindelijk weer eens zien racenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef Vitalogy het volgende:
Nee dat klopt want hij is nu weer zeven tienden langzamer. Maar goed, als hij dadelijk voor Sutil staat dan post ik wel ff "Goed gedaan van Albers".
Vooralsnog zijn beide Spykers nog een dikke seconde te traag om echt te kunnen spreken van racen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:39 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
dan kunnen we 'm eindelijk weer eens zien racen
Zolang hij maar het maximale uit de wagen haalt, ben ik tevreden.. Als die Spyker niet sneller wil, dan is dat jammer, ze zijn per slot van rekening ook 'nog maar net' (opnieuw) begonnen (na de chaos bij Midland). Belangrijkste is om nu een race zonder problemen uit te kunnen rijden en om af en toe nog eens het gevecht aan te kunnen gaan met een coureur/team wat even niet draait in het betreffende weekend:Y Het gat naar de stabiele middenmoot dichten verwacht ik de komende 6-7 races eerlijk gezegd nog niet, het zou mooi zijn om in de laatste races van het seizoen om P16-17(in kwalificaties) mee te kunnen strijden, maar of dat realistisch is...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:45 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Vooralsnog zijn beide Spykers nog een dikke seconde te traag om echt te kunnen spreken van racen.
Kovalainen crashte niet in de bocht voor start-finish hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het blijft toch de beste bocht ooit zo net voor start-finish.
Zelfs de grote jongens parkeerde hun bolide in dat muurtje..
Ik dacht al, Kovalainen werd aardig gelanceerd en in die laatste bocht zijn toch geen curbs meer?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kovalainen crashte niet in de bocht voor start-finish hoor
Oh ja, dat was toeval.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kovalainen crashte niet in de bocht voor start-finish hoor
Dit was die snelle rechts/links combinatie na de lange doordraaier na start/finishquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik dacht al, Kovalainen werd aardig gelanceerd en in die laatste bocht zijn toch geen curbs meer?
mee eens, canada hoort sowieso bij mn lijstje favoriete circuitsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh ja, dat was toeval.
Ik doelde niet op de Kovelainen-crash, maar meer op dat muurtje daar.
Dat maakt deze race imo.. Een fractie van een seconde je concentratie daar verliezen en je bent serieus fucked
.
kan ook weer de ijskast in tot de volgende racequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef Vitalogy het volgende:
Nee dat klopt want hij is nu weer zeven tienden langzamer. Maar goed, als hij dadelijk voor Sutil staat dan post ik wel ff "Goed gedaan van Albers".
Weer laatste staan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
Albers, wat doe je...
Je kan van Jos zeggen wat je wil, maar hij maakte er altijd een spektakel van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zat altijd te lachen om grindbak Jos, maar dit wordt gewoon zielig...................
Ja, vooral in de regen was het altijd leuk met Joske.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:23 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Je kan van Jos zeggen wat je wil, maar hij maakte er altijd een spektakel van.
Wat Albers doet is gewoon zielig achteraan rijden, als een leeuw zonder tanden
vergeet de starts in de Arrows niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, vooral in de regen was het altijd leuk met Joske.
Albers bakt er echt weinig van iig. Die Doornbos reed al stukken leuker.
Albers as usual weer laatste. Coulthard had problemen met zijn remmen, maar op tijd opgelost. Verder weinig spannends.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef WEST het volgende:
ok ik ben net thuis...., wat is er in Q1 gebeurd?
ik zag kovolainen in de muur staan, maar wat nog meer?
Dit keer lag het aan de remblokkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef vingerplant het volgende:
Zou het de spanning zijn bij Albers? Het hele weekend sneller dan zijn teammaat, maar nu was hij echt nergens. De tussentijden leken ook nergens op; elke sector langzamer dan Sutil...
alleen vandaag?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:30 schreef TheGHunter het volgende:
Die Coulthard is t ook effe kwijt vandaag hehe
albersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie zien jullie als eerste het veld ruimen? Wurz of Kovalainen?
Inderdaad. Goede rondequote:
ja prima ronde daarna toch gedaanquote:
Hij heeft zich goed herpakt jaquote:
jup dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef Light het volgende:
[..]
Met een beetje contact met de muur in de laatste bocht, als ik het goed gezien heb.
heeft dat albers ook gedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:46 schreef voyeur het volgende:
Als je de hele zijkant van je band op de muur weet te plakken en daarmee P3 pakt doe je echt een 'maximum attack'
Nou niet echt, Kimi scheurt er meteen vandoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:50 schreef WEST het volgende:
ik denk dat hamilton een slipstream probeerd te halen door kimi voorbij te laten![]()
M.Schumacherquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap er geen reet van, wat is er in hemelsnaam aan de hand met Ferrari?
Sinds hij langskomt gaat alles ineens mis, wat zou dat zijnquote:
Daar lijkt het wel op..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat doet Alonso nou? Is het een geste aan Hamilton?
Volgens mij maakte hij een grove fout in de laatste chicane...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..
Ferrari valt me heel erg tegen
die is er wel hoorquote:
ik denk ook zowiets hmmquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk voor Hamilton.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen eindigde hij wel vaker acter Albers als er voorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, vooral in de regen was het altijd leuk met Joske.
Albers bakt er echt weinig van iig. Die Doornbos reed al stukken leuker.
Goed op weg.quote:
quote:HAMILTON: GIVE ME EQUAL BILLING OR I'LL QUIT MCLAREN
Byron Young In Montreal 09/06/2007
LEWIS HAMILTON has warned McLaren that he's ready to quit unless he gets equal treatment with world champion Fernando Alonso.
The rookie racer spoke out as the Hamilton Effect spread across the Atlantic with stunned organisers of tomorrow's Canadian Grand Prix expecting a record £55million ticket bonanza. Circuit bosses say the 22-year-old Brit is a large part of the reason for the shock sell-out crowd.
Uhuhquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:46 schreef voyeur het volgende:
Als je de hele zijkant van je band op de muur weet te plakken en daarmee P3 pakt doe je echt een 'maximum attack'
Aan de andere kant, hij heeft natuurlijk al wel wat dingen laten zien. Met een goede auto, dat wel, maar toch. En misschien zijn er wel teamorders en wil hij daar gewoon vanaf.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:45 schreef MonoSynth het volgende:
beetje eigen glazen ingooien als het zo is. Wat wil hij dan? Naar een ander team en daar de kans lopen om alsnog door het ijs te zakken? Maar ach, het is The Mirror idd...
*kuch* Mirror *kuch*quote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef Light het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij heeft natuurlijk al wel wat dingen laten zien. Met een goede auto, dat wel, maar toch. En misschien zijn er wel teamorders en wil hij daar gewoon vanaf.
Heidfeld deed het dus het werkt. Je zag de rafels van het rubber springen en een stuk muur was daarna helemaal zwart.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:08 schreef Light het volgende:
[..]
UhuhDe muur zal vast vertragen en daarbij, 5 cm meer naar buiten is waarschijnlijk het einde van je ophanging. Ook niet handig.
Rubber neerleggen en vuil oppikken op het P2 deel van de baan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef ZUID-OOST het volgende:
leek alsof hij iets ging glijden bij ingaan, wat lifte om hem onder controle te krijgen, wat langzamer eruit kwam ( zat ook eind van muur )
maar dan snap ik niet wat hij ging doen met het slingeren en waarom hij de lange lijn pakte.. brandstof kan niet, anders had hij de pits niet gehaald
quote:Doornbos eerste in tweede kwalificatie
Uitgegeven op: zo 10 jun 11:40
Robert Doornbos heeft vandaag in Portland zijn stuurmanskunsten weer laten zien door de snelste tijd te noteren in de tweede kwalificatie. Op een totaal verregende baan zette de Minardi Team USA coureur met een ronde van 1:11.629 vrij gemakkelijk de snelste tijd neer.
Doornbos verdedigde zijn tweede startplaats voor de vierde race van het seizoen vandaag met succes door keurig de pole position te pakken. De verraderlijke omstandigheden brachten Robert niet van zijn stuk, hij was direct op snelheid. Doornbos neemt morgen op de grid plaats naast polesitter Justin Wilson voor de eerste staande start in de historie van de Champ Car World Series.
Robert Doornbos: “Het voelde eigenlijk of ik een beetje thuis was met al die regen, haha! Het was echt onwijs nat en glad op de baan. Toch had ik het goed naar mijn zin, dit zijn omstandigheden waar ik me goed bij voel. Het is supermotiverend voor zowel het team als mezelf om vandaag de snelste te zijn. Het is goed om vanaf de eerste rij te starten. Mocht het morgen ook regenen, heb ik sowieso vrij zicht. Ik kijk uit naar morgen en zal alles op alles zetten om proberen te winnen. Na vandaag ben ik nog blijer met mijn keuze om naar deze serie over te stappen. We kijken met veel vertrouwen naar morgen!”
quote:
DC eruit en EI terug!!! ipv Massa ofzoquote:
?? EI ??quote:
Ehhh...quote:
Ik dank u voor deze verheldering... Eddie had ik niet meer *vers* in mijn geheugen liggen...quote:
jaja, bedoel je alleen de quali, dan totaal niet.quote:
Ja, dat bedoel ik. Heidfeld zat net op de grens, nog 5 cm verder naar buiten was niet leuk voor de ophanging. En misschien was dit al niet goed voor de banden, maar dat blijkt tijdens de race wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Heidfeld deed het dus het werkt. Je zag de rafels van het rubber springen en een stuk muur was daarna helemaal zwart.
Als de banden beschadigd zouden zijn gooien ze de strategie toch om, start ie op de harde banden en wisselt ie later naar een nieuw setje zachtequote:Op zondag 10 juni 2007 13:14 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Heidfeld zat net op de grens, nog 5 cm verder naar buiten was niet leuk voor de ophanging. En misschien was dit al niet goed voor de banden, maar dat blijkt tijdens de race wel.
Verrek, daar heb ik niet eens aan gedacht. Dat is wel interressant om te zien ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:14 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Heidfeld zat net op de grens, nog 5 cm verder naar buiten was niet leuk voor de ophanging. En misschien was dit al niet goed voor de banden, maar dat blijkt tijdens de race wel.
Vind ik ook vreemd, het RTL nieuws is nu verplaatst naar RTL 7. Misschien omdat het prime time is?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is het op RTL4?
Ja, volgens mij wel vanwege het tijdstip.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vind ik ook vreemd, het RTL nieuws is nu verplaatst naar RTL 7. Misschien omdat het prime time is?
7 zit toch ook voor 10quote:Op zondag 10 juni 2007 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ook meespeelt is denk ik de wedstrijd van Jong Oranje op 10. Dat ze denken dat mensen eerder langs RTL4 komen dan RTL7 voor ze bij '10' belanden.
mischien wel jaquote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien zou het helpen als Wurz weer eens gaat rijden met een rode en blauwe schoen.
Ik zie liever Froukje dan Huub als heteromanquote:
D.Rose is homo vandaar dat hij huub liever zietquote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zie liever Froukje dan Huub als heteroman
Ik ook. Bij Froukje compenseert het uiterlijk tenminste nog iets.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zie liever Froukje dan Huub als heteroman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |