Albers as usual weer laatste. Coulthard had problemen met zijn remmen, maar op tijd opgelost. Verder weinig spannends.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef WEST het volgende:
ok ik ben net thuis...., wat is er in Q1 gebeurd?
ik zag kovolainen in de muur staan, maar wat nog meer?
Dit keer lag het aan de remblokkenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef vingerplant het volgende:
Zou het de spanning zijn bij Albers? Het hele weekend sneller dan zijn teammaat, maar nu was hij echt nergens. De tussentijden leken ook nergens op; elke sector langzamer dan Sutil...
alleen vandaag?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:30 schreef TheGHunter het volgende:
Die Coulthard is t ook effe kwijt vandaag hehe
albersquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:34 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Wie zien jullie als eerste het veld ruimen? Wurz of Kovalainen?
Inderdaad. Goede rondequote:
ja prima ronde daarna toch gedaanquote:
Hij heeft zich goed herpakt jaquote:
jup dat viel mij ook op.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:44 schreef Light het volgende:
[..]
Met een beetje contact met de muur in de laatste bocht, als ik het goed gezien heb.
heeft dat albers ook gedaan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:46 schreef voyeur het volgende:
Als je de hele zijkant van je band op de muur weet te plakken en daarmee P3 pakt doe je echt een 'maximum attack'
Nou niet echt, Kimi scheurt er meteen vandoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:50 schreef WEST het volgende:
ik denk dat hamilton een slipstream probeerd te halen door kimi voorbij te laten![]()
M.Schumacherquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:06 schreef Fir3fly het volgende:
Ik snap er geen reet van, wat is er in hemelsnaam aan de hand met Ferrari?
Sinds hij langskomt gaat alles ineens mis, wat zou dat zijnquote:
Daar lijkt het wel op..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Wat doet Alonso nou? Is het een geste aan Hamilton?
Volgens mij maakte hij een grove fout in de laatste chicane...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:08 schreef _Administr8or_ het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op..
Ferrari valt me heel erg tegen
die is er wel hoorquote:
ik denk ook zowiets hmmquote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Leuk voor Hamilton.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:05 schreef Da_Sandman het volgende:
Alleen eindigde hij wel vaker acter Albers als er voorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, vooral in de regen was het altijd leuk met Joske.
Albers bakt er echt weinig van iig. Die Doornbos reed al stukken leuker.
Goed op weg.quote:
quote:HAMILTON: GIVE ME EQUAL BILLING OR I'LL QUIT MCLAREN
Byron Young In Montreal 09/06/2007
LEWIS HAMILTON has warned McLaren that he's ready to quit unless he gets equal treatment with world champion Fernando Alonso.
The rookie racer spoke out as the Hamilton Effect spread across the Atlantic with stunned organisers of tomorrow's Canadian Grand Prix expecting a record £55million ticket bonanza. Circuit bosses say the 22-year-old Brit is a large part of the reason for the shock sell-out crowd.
Uhuhquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:46 schreef voyeur het volgende:
Als je de hele zijkant van je band op de muur weet te plakken en daarmee P3 pakt doe je echt een 'maximum attack'
Aan de andere kant, hij heeft natuurlijk al wel wat dingen laten zien. Met een goede auto, dat wel, maar toch. En misschien zijn er wel teamorders en wil hij daar gewoon vanaf.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 22:45 schreef MonoSynth het volgende:
beetje eigen glazen ingooien als het zo is. Wat wil hij dan? Naar een ander team en daar de kans lopen om alsnog door het ijs te zakken? Maar ach, het is The Mirror idd...
*kuch* Mirror *kuch*quote:Op zondag 10 juni 2007 00:13 schreef Light het volgende:
[..]
Aan de andere kant, hij heeft natuurlijk al wel wat dingen laten zien. Met een goede auto, dat wel, maar toch. En misschien zijn er wel teamorders en wil hij daar gewoon vanaf.
Heidfeld deed het dus het werkt. Je zag de rafels van het rubber springen en een stuk muur was daarna helemaal zwart.quote:Op zondag 10 juni 2007 00:08 schreef Light het volgende:
[..]
UhuhDe muur zal vast vertragen en daarbij, 5 cm meer naar buiten is waarschijnlijk het einde van je ophanging. Ook niet handig.
Rubber neerleggen en vuil oppikken op het P2 deel van de baan?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef ZUID-OOST het volgende:
leek alsof hij iets ging glijden bij ingaan, wat lifte om hem onder controle te krijgen, wat langzamer eruit kwam ( zat ook eind van muur )
maar dan snap ik niet wat hij ging doen met het slingeren en waarom hij de lange lijn pakte.. brandstof kan niet, anders had hij de pits niet gehaald
quote:Doornbos eerste in tweede kwalificatie
Uitgegeven op: zo 10 jun 11:40
Robert Doornbos heeft vandaag in Portland zijn stuurmanskunsten weer laten zien door de snelste tijd te noteren in de tweede kwalificatie. Op een totaal verregende baan zette de Minardi Team USA coureur met een ronde van 1:11.629 vrij gemakkelijk de snelste tijd neer.
Doornbos verdedigde zijn tweede startplaats voor de vierde race van het seizoen vandaag met succes door keurig de pole position te pakken. De verraderlijke omstandigheden brachten Robert niet van zijn stuk, hij was direct op snelheid. Doornbos neemt morgen op de grid plaats naast polesitter Justin Wilson voor de eerste staande start in de historie van de Champ Car World Series.
Robert Doornbos: “Het voelde eigenlijk of ik een beetje thuis was met al die regen, haha! Het was echt onwijs nat en glad op de baan. Toch had ik het goed naar mijn zin, dit zijn omstandigheden waar ik me goed bij voel. Het is supermotiverend voor zowel het team als mezelf om vandaag de snelste te zijn. Het is goed om vanaf de eerste rij te starten. Mocht het morgen ook regenen, heb ik sowieso vrij zicht. Ik kijk uit naar morgen en zal alles op alles zetten om proberen te winnen. Na vandaag ben ik nog blijer met mijn keuze om naar deze serie over te stappen. We kijken met veel vertrouwen naar morgen!”
quote:
DC eruit en EI terug!!! ipv Massa ofzoquote:
?? EI ??quote:
Ehhh...quote:
Ik dank u voor deze verheldering... Eddie had ik niet meer *vers* in mijn geheugen liggen...quote:
jaja, bedoel je alleen de quali, dan totaal niet.quote:
Ja, dat bedoel ik. Heidfeld zat net op de grens, nog 5 cm verder naar buiten was niet leuk voor de ophanging. En misschien was dit al niet goed voor de banden, maar dat blijkt tijdens de race wel.quote:Op zondag 10 juni 2007 11:52 schreef voyeur het volgende:
[..]
Heidfeld deed het dus het werkt. Je zag de rafels van het rubber springen en een stuk muur was daarna helemaal zwart.
Als de banden beschadigd zouden zijn gooien ze de strategie toch om, start ie op de harde banden en wisselt ie later naar een nieuw setje zachtequote:Op zondag 10 juni 2007 13:14 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Heidfeld zat net op de grens, nog 5 cm verder naar buiten was niet leuk voor de ophanging. En misschien was dit al niet goed voor de banden, maar dat blijkt tijdens de race wel.
Verrek, daar heb ik niet eens aan gedacht. Dat is wel interressant om te zien ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:14 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Heidfeld zat net op de grens, nog 5 cm verder naar buiten was niet leuk voor de ophanging. En misschien was dit al niet goed voor de banden, maar dat blijkt tijdens de race wel.
Vind ik ook vreemd, het RTL nieuws is nu verplaatst naar RTL 7. Misschien omdat het prime time is?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is het op RTL4?
Ja, volgens mij wel vanwege het tijdstip.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vind ik ook vreemd, het RTL nieuws is nu verplaatst naar RTL 7. Misschien omdat het prime time is?
7 zit toch ook voor 10quote:Op zondag 10 juni 2007 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ook meespeelt is denk ik de wedstrijd van Jong Oranje op 10. Dat ze denken dat mensen eerder langs RTL4 komen dan RTL7 voor ze bij '10' belanden.
mischien wel jaquote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien zou het helpen als Wurz weer eens gaat rijden met een rode en blauwe schoen.
Ik zie liever Froukje dan Huub als heteromanquote:
D.Rose is homo vandaar dat hij huub liever zietquote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zie liever Froukje dan Huub als heteroman
Ik ook. Bij Froukje compenseert het uiterlijk tenminste nog iets.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zie liever Froukje dan Huub als heteroman
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |