Verrek, daar heb ik niet eens aan gedacht. Dat is wel interressant om te zien ja.quote:Op zondag 10 juni 2007 13:14 schreef Light het volgende:
[..]
Ja, dat bedoel ik. Heidfeld zat net op de grens, nog 5 cm verder naar buiten was niet leuk voor de ophanging. En misschien was dit al niet goed voor de banden, maar dat blijkt tijdens de race wel.
Vind ik ook vreemd, het RTL nieuws is nu verplaatst naar RTL 7. Misschien omdat het prime time is?quote:Op zondag 10 juni 2007 15:41 schreef BliksemSchigt het volgende:
Waarom is het op RTL4?
Ja, volgens mij wel vanwege het tijdstip.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:44 schreef MrBadGuy het volgende:
[..]
Vind ik ook vreemd, het RTL nieuws is nu verplaatst naar RTL 7. Misschien omdat het prime time is?
7 zit toch ook voor 10quote:Op zondag 10 juni 2007 15:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Wat ook meespeelt is denk ik de wedstrijd van Jong Oranje op 10. Dat ze denken dat mensen eerder langs RTL4 komen dan RTL7 voor ze bij '10' belanden.
mischien wel jaquote:Op zondag 10 juni 2007 18:01 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Misschien zou het helpen als Wurz weer eens gaat rijden met een rode en blauwe schoen.
Ik zie liever Froukje dan Huub als heteromanquote:
D.Rose is homo vandaar dat hij huub liever zietquote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zie liever Froukje dan Huub als heteroman
Ik ook. Bij Froukje compenseert het uiterlijk tenminste nog iets.quote:Op zondag 10 juni 2007 18:36 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zie liever Froukje dan Huub als heteroman
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |