We praten verder na de VT.. Dan kunnen we pas conclusies trekken.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:23 schreef Zorro het volgende:
Sutil heeft in 5 rondjes nog niet 1 keer een lanzamere sector gereden dan Albers.
Webber ook goed trouwens!
Inderdaad. Het was altijd:quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef Bernard0s het volgende:
[..]
Terwijl hij Massa versloeg bij Sauber en bij Jordan ook goed z'n best deed. Maarja, toen was Schumi er nog.
Moeten ze wel aan de betrouwbaarheid gaan werken, want die is voorlopig nog niet echt optimaal te noemen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:24 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Red Bull zet de opgaande lijn voort zo te zien.
OK, had ik niet gezien. Maar 1 laatste opmerking nog: Als 10 rondjes een long run is, dan vind ik 6 rondjes nou niet zoveel minder dat iedere sectortijd _daardoor_ sneller is.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:22 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Kom we zouden dit niet meer doen, en wat BernardOs zegt.
J'aime Montreal!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef MaximusF1 het volgende:
Prachtig camerawerk trouwens, de race wordt super.
Alles, werkelijk alles, wordt haarscherp vastgelegd. Er zitten ook camera's in enkele curbstones en in enkele muren.
Zopas ook een mooi slow-motion shot van Webber die een vrijwel feilloze hairpin neemt, vanuit het midden gefilmd, met de roodgloeiende remschijven die komen en gaan.
Blijft een van de betere venues, Montréal...
Prachtig, ik heb er zin inquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:26 schreef MaximusF1 het volgende:
Prachtig camerawerk trouwens, de race wordt super.
Alles, werkelijk alles, wordt haarscherp vastgelegd. Er zitten ook camera's in enkele curbstones en in enkele muren.
Zopas ook een mooi slow-motion shot van Webber die een vrijwel feilloze hairpin neemt, vanuit het midden gefilmd, met de roodgloeiende remschijven die komen en gaan.
Blijft een van de betere venues, Montréal...
ja, inderdaad.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:30 schreef MaximusF1 het volgende:
Volgens mij is Trulli in de muur gereden...zijn ophanging rechtsvoor hangt los.
Ik geloof er oprecht in.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:31 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Prachtig, ik heb er zin in
Goed rondje Albers inderdaad. Zouden ze dan echt het probleem opgelost hebben en de aansluiting gevonden hebben?
Flavio heeft aardig wat geduld met hem...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:41 schreef MaximusF1 het volgende:
Heikki een muur in (niet de muur, een muur).
Enorme vonk toen de velg tegen het beton kwam. Niet echt veel schade, ophanging gebroken en lekke band. Maar hij moet aan de kant...eventjes gele vlag ook.
Maar hoelang nog....quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:43 schreef vingerplant het volgende:
[..]
Flavio heeft aardig wat geduld met hem...
nee hoorquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:58 schreef Bernard0s het volgende:
Sutil weer sneller dan CA
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |