Kovalainen crashte niet in de bocht voor start-finish hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het blijft toch de beste bocht ooit zo net voor start-finish.
Zelfs de grote jongens parkeerde hun bolide in dat muurtje..
Ik dacht al, Kovalainen werd aardig gelanceerd en in die laatste bocht zijn toch geen curbs meer?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kovalainen crashte niet in de bocht voor start-finish hoor
Oh ja, dat was toeval.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:09 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Kovalainen crashte niet in de bocht voor start-finish hoor
Dit was die snelle rechts/links combinatie na de lange doordraaier na start/finishquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:10 schreef Barbaaf het volgende:
[..]
Ik dacht al, Kovalainen werd aardig gelanceerd en in die laatste bocht zijn toch geen curbs meer?
mee eens, canada hoort sowieso bij mn lijstje favoriete circuitsquote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:10 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Oh ja, dat was toeval.
Ik doelde niet op de Kovelainen-crash, maar meer op dat muurtje daar.
Dat maakt deze race imo.. Een fractie van een seconde je concentratie daar verliezen en je bent serieus fucked
.
kan ook weer de ijskast in tot de volgende racequote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:21 schreef Vitalogy het volgende:
Nee dat klopt want hij is nu weer zeven tienden langzamer. Maar goed, als hij dadelijk voor Sutil staat dan post ik wel ff "Goed gedaan van Albers".
Weer laatste staan.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:21 schreef _Administr8or_ het volgende:
Albers, wat doe je...
Je kan van Jos zeggen wat je wil, maar hij maakte er altijd een spektakel van.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:22 schreef Dr.Daggla het volgende:
Ik zat altijd te lachen om grindbak Jos, maar dit wordt gewoon zielig...................
Ja, vooral in de regen was het altijd leuk met Joske.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:23 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Je kan van Jos zeggen wat je wil, maar hij maakte er altijd een spektakel van.
Wat Albers doet is gewoon zielig achteraan rijden, als een leeuw zonder tanden
vergeet de starts in de Arrows niet.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:24 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Ja, vooral in de regen was het altijd leuk met Joske.
Albers bakt er echt weinig van iig. Die Doornbos reed al stukken leuker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |