Ik had die 31.5 ook gezien en dat was met deze setup dus het had gekund.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:32 schreef Bernard0s het volgende:
Ja klopt. Ik zat ook te hopen, hij reed het rondje daarvoor 31.5, dus het had er zeker in gezeten. Jammer, morgen beter.
2 keer voor Sutil vandaag, goed werk Albers! En ja, ik geloof je verhaal dat het probleem nu opgelost is.
Filmpje/Foto?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:36 schreef _Administr8or_ het volgende:
Speed reed nog even achterop Coulthard in de laatste rondeWat een sukkel.
Vreemd dat Otto darmee komt, das namelijk een uitzendbureau voor Polen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 17:36 schreef Googolplexian het volgende:
effe tussendoor en een beetje offtopic:
[..]
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef MaximusF1 het volgende:
flying Sutil filmpje (snelsnel met digicam van TV)
![]()
Met alle 4 de wielen los van de grond!!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:07 schreef MaximusF1 het volgende:
flying Sutil filmpje (snelsnel met digicam van TV)
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=pgBCeJ4N1B8quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:06 schreef Bernard0s het volgende:
Haha. Niet zoals in Oostenrijk paar jaar terug dat er een konijn in de wagen van Ralf kwam..?
Wat is er knudde aan???quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:25 schreef nightfall het volgende:
alberts lijkt wat beter te gaan,. maar het si natuurlijk nog altijd zwaar knudde.
Haha ja gaaf filmpje. Maar er is ook een keer echt een konijn in de sidepods van Ralf (of een andere Toyota) gekomen. Daar zijn geen filmpjes van denk ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:19 schreef WEST het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=pgBCeJ4N1B8![]()
Is dat iets waar de trainingen altijd op worden uitgezonden?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:59 schreef Ricard0j het volgende:
Stream op TVUPlayer loopt ook lekker(53060: Wheels)
het is het overwegen waard indd..quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:06 schreef vosss het volgende:
[..]
Is dat iets waar de trainingen altijd op worden uitgezonden?
Zoja, dan kan dat wel in de OP de volgende keer denk ik, want er zijn veel mensen (waaronder ikzelf) die meestal de vrije trainingen moeten missen qua beeld.
Misschien een tip voor iedereen als het goed werkt?
Ik heb het even gedownload en het komt me bekend voor.quote:
geef mij die download link ook eens danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:20 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik heb het even gedownload en het komt me bekend voor.
Waarschijnlijk heeft ooit al eens iemand die link gegeven en ik heb het ook ooit al eens geinstalleerd. Na een re-install van mn pc natuurlijk geen idee meer hoe het heette.
Ben nu even wat random zenders aan het kijken en dat loopt toch allemaal soepel zonder dattie steeds moet bufferen ofzo
Ik weet dus niet of op dat kanaal elke training word uitgezonden, maar áls dat zo is, dan is het geen kwestie van overwegen, dan moet een ditrecte link gewoon standaard in elke OP dunkt me
Zo jammer dat die muur niet meer op dezelfde plek staat als vroegerquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:15 schreef MaximusF1 het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=o4euwa_4dp4 ---> dit is die drift van Alonso waar ik over sprak gisteren, toen 'ie bijna in de muur zat
klikkerdeklikquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:22 schreef sanger het volgende:
[..]
geef mij die download link ook eens dan
Op welk kanaal is dat gebruiktelijk te zien? Zitten een aantal sportkanalen in zag ik.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:29 schreef vosss het volgende:
Mooi zo! Maar ik weet dus niet zeker of ze elke training uitzenden
Iemand die daar uitsluitsel over kan geven?
Daar is momenteel echter weinig op te zien (ik zie alleen logo van TVU)quote:
Hij staat bij mij ook al aan nu....nog even wachtenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 15:38 schreef vingerplant het volgende:
Werkt prima die TVUPlayer, zou prachtig zijn als het zo op Wheels komt. RTL Duitsland zendt het namelijk pas om 18:00 uit.
Natuurlijk, dat is in de VS stukken belangrijker dan F1.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:02 schreef vw_caddy het volgende:
Hmm, Wheels geeft de voorkeur aan de Nascar.
Tis ook wel begrijpelijk hoor.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:03 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat is in de VS stukken belangrijker dan F1.
Alonso begon volgens mij net met een snelle ronde.. Hoop niet dat het iets te maken heeft met hem.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:33 schreef _Administr8or_ het volgende:
Track status = rood.
Wie is de gelukkige deze keer?
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:39 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Albers is zelfs sneller dan Alonso en Heidfeld, vooralsnog![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |