Jij vlegelquote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:52 schreef Spooky4u het volgende:
tvp
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 15:38 schreef sanger het volgende:
Ik wordt nog nader geinformeerd over de mogelijkheden omtrent het eten.
Watquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:14 schreef Fir3fly het volgende:
[..]!
Verder een leuk idee, maar te duur voor mij.
Ik heb gewoon totaal geen geld, dus alles zou al te duur voor mij zijnquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:30 schreef sanger het volgende:
[..]
Wat
Tja, je zit al gauw aan een hoger bedrag als je een meet op locatie wilt doen (helaas). Dit is 1 van de goedkopere opties die ik vond.
Vorig seizoen hadden we gewoon geluk dat Googolplexian een leuke meet georganiseerd had bij Pitbox Race Events.
Duidelijkquote:Op vrijdag 8 juni 2007 22:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb gewoon totaal geen geld, dus alles zou al te duur voor mij zijn.
Ik zal er eens een mailtje aan wagen danquote:Op zaterdag 9 juni 2007 00:33 schreef Googolplexian het volgende:
effe een tvp hiero
effe een note : ik ben totaal geen vriendjes meer met Pitbox Race Events maar ik kan me best voorstellen dat zij nogmaals bereid zouden zijn iers dergelijks te regelenof te bemiddelen.
Ik zou een voorzichtige gok wagen maar reken niet op mij
Voor mij is het ook niet om de hoek hoorquote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef vosss het volgende:
Ik ben vorig jaar in de Fabrique geweest met een bedrijfsuitstapje.
Dat is werkelijk een schitterende locatie!!
Ik zal er eens over nadenken, want het is voor mij een behoorlijk eind uit de richting.
Plus dat ik graag een biertje drink tijdens de Formule 1 en als ik dan nog met de auto helemaal terug naar huis moet rijden is dat niet echt bepaald handig
Het is iig een puik idee op een prima locatie dunkt me
Dat laatstequote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:29 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik zal er eens een mailtje aan wagen dan
Met niet op jou rekenen, bedoel je dan dat je soweiso niet komt? Of dat je niet meer als contactpersoon wilt optreden?
Dan is het goedquote:
Daar zal ik dan wel bij zijnquote:Op zaterdag 9 juni 2007 16:01 schreef Atreidez het volgende:
Champcar Assen is misschien ook wel idee voor een meet
Je had toch geen geld?quote:
Misschien heeft ie vrijkaartenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:02 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Je had toch geen geld?![]()
Ik weet nog niet of ik kan, maar ben wel geïnteresseerd
Dan moet hij die bij mij inleveren.quote:
Dat heb ik niet nodig om in Assen te komenquote:
Met de trein is het goed in Maarssen komen, hoor! Ben ik ook van afhankelijk. Alleen van het station naar de locatie, dat weet ik verder niet!quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:40 schreef vosss het volgende:
Ik ben vorig jaar in de Fabrique geweest met een bedrijfsuitstapje.
Dat is werkelijk een schitterende locatie!!
Ik zal er eens over nadenken, want het is voor mij een behoorlijk eind uit de richting.
Plus dat ik graag een biertje drink tijdens de Formule 1 en als ik dan nog met de auto helemaal terug naar huis moet rijden is dat niet echt bepaald handig
Het is iig een puik idee op een prima locatie dunkt me
Eventueel kan er een soort van pendelservice opgezet worden, maw ik pik mensen op het station op en vervoer ze naar de locatie. Uiteraard gaan er maar een stuk of 3 passagiers in mijn Clio, dus als er meerdere zijn die met de auto komen.....quote:Op zondag 10 juni 2007 12:45 schreef Sally het volgende:
[..]
Met de trein is het goed in Maarssen komen, hoor! Ben ik ook van afhankelijk. Alleen van het station naar de locatie, dat weet ik verder niet!
Mijn voorkeur zou zijn Spa, dat lijkt me de leukste race! Maar de andere dat kan ik ook, voor zover ik nu kan overzien!
P.S. Karten ga/kan/mag ik niet, is er dan een andere toegangsprijs???
Jij woont toch in Leeuwarden?quote:Op zondag 10 juni 2007 13:45 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Als ik met de auto kom, kan ik ook wel wat mensen oppikken. No problemo.En anders kunnen mensen uit het Noorden ook gewoon meerijden.
iddquote:Op zaterdag 9 juni 2007 14:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Onbeperkt karten.
Schrijf mij maar op het lijstje van geinteresseerden.
Ik kan op dit moment alle genoemde data wel.
Ja hoor, klikkerdeklik!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 07:24 schreef sanger het volgende:
@Vosss, heb jij een bron dat de tests vrij toegankelijk zijn?
Dank je wel, je bent een heldquote:
quote:Op zaterdag 9 juni 2007 12:47 schreef Atreidez het volgende:
Meet, leuk!Is die test op Spa niet nog steeds een optie om te meeten?
Niet óók ergens in Nederland??? Niet iedereen kan naar Spa....quote:Op maandag 9 juli 2007 09:14 schreef sanger het volgende:
Het lijkt erop dat de meet gaat plaatsvinden op Spa 12 juli.
Nou en! Ik kan lekker wel naar Spaquote:Op maandag 9 juli 2007 09:47 schreef Sally het volgende:
[..]
Niet óók ergens in Nederland??? Niet iedereen kan naar Spa....
Mogelijkheden om te carpoolen, mss??quote:Op zaterdag 9 juni 2007 17:33 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat heb ik niet nodig om in Assen te komen. Kijk, op zich is dat karten enzo ook leuk, maar het reizen er naar toe kost voor mij al meer dan dat karten zelf, vandaar
.
Dat stond er toch alquote:Op dinsdag 10 juli 2007 15:35 schreef sanger het volgende:
ik kan ze allemaal
C-P dan...quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef TJDoornbos het volgende:
26-08 en 16-09 kan ik 5-8 gaat hem niet worden!!
Leek mij ook wel leuk!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 17:47 schreef WEST het volgende:
5-8 gaat hem niet waarschijnlijk niet worden, maar de overige data's lukt wel
zou trouwens leuk zijn .., de spa test meet om daarna de GP spa meet te doen![]()
quote:
Dat ^^ dus...quote:NB. Even geCopy-Pasted en bijgewerkt incl. ElmarO niet op 26-08-07 en WEST niet op 05-08-07
In dit geval helemaal WAAR!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:09 schreef TJDoornbos het volgende:vrouwen en computers............en dan nog de pc de schuld geven
Idem!quote:Op dinsdag 10 juli 2007 16:03 schreef TJDoornbos het volgende:
26-08 en 16-09 kan ik 5-8 gaat hem niet worden!!
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Spooky4u het volgende:
Dus augustus gaat het worden?
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Spooky4u het volgende:
* Sally ziet Atreidez' naam nog niet op 't lijssie?????quote:
Inkoppertje.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 15:46 schreef Spooky4u het volgende:
Lijkt mij niet te vroeg. Vooral niet omdat één van de data 5 augustus is. Dat is niet zo heel ver meer weg.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:18 schreef Sally het volgende:
Hmz, als we nou eens een datum weg gaan strepen, nu?
Of is dat al te vroeg???
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:14 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Even het vraagteken weggelaten bij de GP van België.
Het is niet ECHT in Spa, he!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:01 schreef WEST het volgende:
belgie komt mij in princiepe beter uit kwa ¤¤¤¤¤
quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer het ook is, ik kom ws. wel ff langs hoor. Maar ik wil niet karten, die dingen komen amper vooruit met mij erop
Voor de winnaarquote:
sangerquote:Op woensdag 25 juli 2007 12:14 schreef sanger het volgende:
Ik heb noig geen actie ondernomen als ik eerlijk moet zijn
Misschien kun je iets afspreken met sangers Clio?!quote:Op woensdag 25 juli 2007 13:22 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Voor de winnaarAls we nou met Clio's ofzo kunnen racen doe ik wel mee, dan rij ik jullie allemaal op een rondje
![]()
Nounou, we kunnen toch helpen duwen met een kart erachter!quote:Op woensdag 25 juli 2007 11:20 schreef Atreidez het volgende:
Wanneer het ook is, ik kom ws. wel ff langs hoor. Maar ik wil niet karten, die dingen komen amper vooruit met mij erop
sanger!!!!!!!quote:
Dat spaanse filmpje slaat echt nergens op.. Ik bedoel, beelden van Hamilton in de grindbak en dat hij er dan wordt uitgetakeld, en meteen daarna shots van Hamilton op 1e plaats op podium van een andere racequote:
Checkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef 907 het volgende:
Ik van het weekend ff kijken of ik kan. Anders kan je er mij ook wel bijzetten Sally
quote:We hebben de beschikking over een 950 meter lang indoorcircuit, dat voorzien is van alle in de grand prix wereld bekende bochten én FIA gespecificeerd asfalt.
Ik denk dat ze bedoelen een hairpin, een chicane, enzquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Eens even op de site van die kartbaan gekeken.
[..]Dat moet ik zien.
Wedden dat ze Lesmo 2 niet hebben?
K!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom, ik zal tegen die tijd even naar mijn financiele situatie moeten kijken.
F1 kijken is gratis, een lift kan tegen studententarief en met karten moet je dan maar bij de oudjes op de reservebank komen zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom, ik zal tegen die tijd even naar mijn financiele situatie moeten kijken.
Als ik kom, ga ik wel karten. Er moet tenslotte iemand laatste worden hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
F1 kijken is gratis, een lift kan tegen studententarief en met karten moet je dan maar bij de oudjes op de reservebank komen zitten![]()
Ik ga het wel proberen maar kan daar nog echt niets over zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:22 schreef sanger het volgende:
Kom jij niet Googol?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
F1 kijken is gratis, een lift kan tegen studententarief en met karten moet je dan maar bij de oudjes op de reservebank komen zitten![]()
16-09-2007 GP Belgiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen maar kan daar nog echt niets over zeggenhelaas
Dan moet ik je eerst de bandenmuur in rijden toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:21 schreef WEST het volgende:
dus 4-elements als je de snelheid niet heb dan kun je altijd mij van vers rubber en wat peut erin doen.![]()
Omdat sanger een kinderkamer op tijd af moet hebben, af en toe wat moet doen op zijn werk om zijn baas tevreden te houden en dan ook nog eens een priveleven heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:42 schreef Sally het volgende:
Dusssssssssssssssssssssssssanger, waarom heb je niet eerder...............???
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef 907 het volgende:
Sally, is dit niet gewoon 14:00?
Dus gewoon voor die tijd?
Ik kan over een kwartiertje terugbellen, en:quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Joene het volgende:
Probeer coronel is in huizen zou ik zeggen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat sanger een kinderkamer op tijd af moet hebben, af en toe wat moet doen op zijn werk om zijn baas tevreden te houden en dan ook nog eens een priveleven heeft![]()
Heb ik ook goede dingen over gehoord. Is voor mij dan wel wat verder rijden, maar daar kom ik ook wel weer overheen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef 907 het volgende:
Ik hoop op Coronel in Huizen![]()
Ze schijnen daar erg goede karts te hebben![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:21 schreef 907 het volgende:
Sally, ben je nog terug gebeld?
Als ik jou was zou ik lekker voor Huizen stemmen joh ! lekker om de hoekquote:
Inderdaad. Qua afstand maakt het voor mij niet zo heel veel uit. Eindhoven is iets verder rijden voor mij, maar dat is zo'n 10 minuten. Dus daar kom ik wel overheen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef Sally het volgende:
Bovendien: wacht eerst maar af tot je de prijzen hebt gezien. Dan kan er pas een afgewogen keuze gemaakt worden, toch?
Maar je gaat het wel redden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Sorry ik ga het niet rijden ivm verhuizing enzo!!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar je gaat het wel redden?
Alle 50 euro's?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:19 schreef TJDoornbos het volgende:
sorry mijn tikfout redden moest het idd zijn. Sorry al mn geld zit in mn huis!!
En je hebt nog wel goedkope arbeid door JJ in te schakelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:19 schreef TJDoornbos het volgende:
sorry mijn tikfout redden moest het idd zijn. Sorry al mn geld zit in mn huis!!
Belangrijke dingen zijn nu eenmaal belangrijk. En belangrijker natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:36 schreef Light het volgende:
[..]
Alle 50 euro's?
Overigens weet ik ook nog niet of ik er wel bij kan zijn, ivm mogelijke andere (belangrijkere) verplichtingen.
Het is nu al 22-08, dus ik weet niet hoe je om 20-08 nog wilt kunnen beslissen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:15 schreef 907 het volgende:
Zullen zeggen dat aankomende maandag (20-08 om 21:00) de deadline is om te beslissen? Zodat we zeker weten hoeveel mensen er komen, ongeacht wat de locatie is. Anders blijven we getouwtrek krijgen tussen locatie en wel of niet komen.
27-08 natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:26 schreef Light het volgende:
[..]
Het is nu al 22-08, dus ik weet niet hoe je om 20-08 nog wilt kunnen beslissen.
En helaas is wel of niet komen nooit met 100% zekerheid te zeggen. Nouja, niet komen wel natuurlijk, maar wel komen niet. Er kan altijd een situatie optreden waardoor je ineens toch niet meer kunt komen.
Dus? Is de verf gratis dan? Of een bed, behang, vloerbedekking, kasten enzo??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:42 schreef sanger het volgende:
[..]
En je hebt nog wel goedkope arbeid door JJ in te schakelen
Racesalon was zeker wel gratis.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus? Is de verf gratis dan? Of een bed, behang, vloerbedekking, kasten enzo??
Voor ons wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Racesalon was zeker wel gratis.....
Voor sommige welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Racesalon was zeker wel gratis.....
ik eventueel ook?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, en je kan vast wel meerijden, p2bd.
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:56 schreef WEST het volgende:
[..]
ik eventueel ook?
ik kan eventueel wel naar Emmeloord gaan als je de A6 neemt.
Ik heb gestemt op 'Maakt me geen barst uit'.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef 907 het volgende:
* 907 maakt het geen barst uit *gestemt*
Misschien is het wel makkelijk als we gaan vertellen waar we op gestemt hebben, dan weet je dus ook wie er niet komt, aangezien er nu al 2 gestemt hebben op "ik kom toch niet"
Zo blijft die lijst een beetje actueel
Zou erg mooi zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, en je kan vast wel meerijden, p2bd.
Afgestudeerd: jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:28 schreef WEST het volgende:
4-elements is gisteren afgestudeerd en hij zegt tegen mij dat hij het drinken betaald !!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik kies overigens voor Huizen. Die baan ziet er het leukst uit. Wat betreft jou vraag over een lift. Misschien kan ik wel langs het station rijden. Lijkt mij dat dat geen probleem moet opleveren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:56 schreef Sally het volgende:
907 (?)
AtreidezElmarO
Googolplexian (?)
HPoi
Light (?)Proud2beDiepfries (carpoolt met ziggy) Sally (openbaar vervoer, is er een lift mogelijk vanaf een station?)
sanger
sasquatsch
TackleberryWEST (carpoolt met ziggy) ziggyziggyziggy (met auto: vanuit Friesland, nog 1 plek vrij(?))
Waar moet je vandaan komen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zou erg mooi zijn
Gestemd op Huizen dus, maar als ik een lift kan krijgen is Eindhoven ook prima wat mij betreft..
Groningen of Bolsward... Maar met OV kan ik best iets meer jouw kant op komen.. Afspreken op Leeuwarden CS/Camminghaburen of in Heerenveen (MacD) is wat mij betreft geen probleemquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
Heerenveen of Leeuwarden is wel het handigst.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Groningen of Bolsward... Maar met OV kan ik best iets meer jouw kant op komen.. Afspreken op Leeuwarden CS/Camminghaburen of in Heerenveen (MacD) is wat mij betreft geen probleem
Dan doen we dat wel.. Tzt maar even kijken welke van de 2 we afspreken, dan pm ik je m'n mob. nr. ook wel evenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Heerenveen of Leeuwarden is wel het handigst.
Moet denk ik wel lukken. Al lijkt Hilversum mij op het eerste gezicht het handigst.quote:Sally (OV trein, lift mogelijk vanaf Hilversum/Bussum of eerder al? alvast dank, ElmarO!)
Ik houd het in mijn achterhoofd als ik mijn reisplan ga maken op OV9292.nlquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet denk ik wel lukken. Al lijkt Hilversum mij op het eerste gezicht het handigst.
Zo, is dit het lijstje? Want ik mis nog wat namen die eerder wat hadden toegezegd?!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Tackleberry het volgende:
4-elements (?) (carpoolt met Atreidez?)
907 (?)
AtreidezElmarO
Googolplexian (?)
HPoi
Light (?)Proud2beDiepfries (carpoolt met ziggy) Sally (OV trein, lift mogelijk vanaf Hilversum/Bussum of eerder al? alvast dank, ElmarO!)
sangersasquatsch (auto, plaats voor meerdere personen vanaf station Amersfoort) Tackleberry WEST (carpoolt met ziggy) ziggyziggyziggy (met auto: vanuit Friesland, nog 1 plek vrij(?))
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
ziggyziggyziggy: wil je de topic titel veranderen?
al lang gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee.
Dat kan ik namelijk niet. Vraag het eens aan een SPT-mod.
En ik maar 'schuppen'!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef 907 het volgende:
< lijssie >
Als het nog kan
Beetje topic vergeten![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:53 schreef Sally het volgende:
Globaal programma:
Zondag 16 september 2007
FOK!F1-meet, met de race van Spa-Franchorchamps op groot scherm.12.30-13.00 uur: ontvangst/binnenlopen; lunchen in kartbaan mogelijk (zie sites), op eigen kosten; 13:00-14:00 uur: Voorbeschouwing (rtl[5]); (andere zender is mogelijk na overleg met kartbaan) 14.00 uur: Start race, tot (uiterlijk) 17:00 uur, inclusief de persconferentie van de FIA; zelfs als er een regenrace zou komen). 16:30-17:00 uur: Mogelijkheid tot avondeten in kartbaan (zie sites). >>> Andere optie: nu naar huis terug. <<<
Aansluitend voor de kartliefhebbers:16.30-17:00 uur: Mogelijkheid tot avondeten (prijs 'eventueel inbegrepen', zie sites), aansluitend: 'rijdersbriefing'; ca. 17:30 uur: Karten, mogelijkheid tot 'Pay per drive' of een bepaalde vastgestelde tijd, kijk op de sites voor meer mogelijkheden; ca. 20:00-21:00 uur: Einde.
Check onderstaande sites voor meer info over de 2 overgebleven opties:
Coronel Kartracing, Huizen
Hezemans Indoor Karting, Eindhoven (Let op: Adobe Flash Player)
normaal niet zo langquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:59 schreef Sally het volgende:
[FB] Geef hier de mod een knietje.
Hoe lang kan zoiets duren???!!!
he he....quote:
>>>>>quote:Als het nog kan![]()
Beetje topic vergeten![]()
![]()
quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga helaas roet in het eten gooien door te zeggen dat ik niet mee ga. De redenen hou ik graag privé, in die sfeer liggen ze ook.
Dat betekent dus ook dat mijn carpoolers ander vervoer zullen moeten vinden.
En ja, hier baal ik van.
Heel jammer idd, maar helaas. Niets aan te doen!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Ik ga helaas roet in het eten gooien door te zeggen dat ik niet mee ga. De redenen hou ik graag privé, in die sfeer liggen ze ook.
En ja, hier baal ik van.
Ik zal even de alternatieven bekijken. In ieder geval bedankt voor het oorspronkelijke aanbod en misschien tot een andere keer dan maar.quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En ja, hier baal ik van.
Sally: dat had ik al gedaan.. En voor degenen over wie hierboven niets staat heb ik even op eerdere reacties in het topic gezocht, vandaar dat ik wat 'aanvullingen' had gedaanquote:Op woensdag 5 september 2007 14:51 schreef Sally het volgende:
Op dinsdag 4 september 2007 22:17 schreef Light het volgende:
4-elements (?) (carpoolt met Atreidez?)907
AtreidezElmarO
Googolplexian (?)
HPoiProud2beDiepfries (carpoolt met ziggy) Sally (OV trein, lift vanaf Hilversum/Bussum of Amersfoort? alvast dank, ElmarO en sasquatsch)
sangersasquatsch (auto, plaats voor meerdere personen vanaf station Amersfoort) Tackleberry (auto, plaats voor meerdere personen vanuit Den Bosch) WEST (carpoolt met ziggy) ziggyziggyziggy (met auto: vanuit Friesland, nog 1 plek vrij(?))
Zorg ervoor dat je het laatst bekende lijstje 'kopieert', AUB!
Proud? kun je je lijst aanpassen aan de hand van wat hierboven ^^^ staat???? Dat was nl. het laatst bekende lijssie, door mij nu even aangevuld met het doorstrepen van ziggy^3.
http://www.coronel.nl/huizen/route.htmlquote:Op woensdag 5 september 2007 14:55 schreef Fir3fly het volgende:
Als ik met de trein zou gaan, naar welk station zou ik dan moeten gaan?
You're a doll, dear... Of: you're a dear, doll?!quote:Op woensdag 5 september 2007 15:08 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Sally: dat had ik al gedaan.. En voor degenen over wie hierboven niets staat heb ik even op eerdere reacties in het topic gezocht, vandaar dat ik wat 'aanvullingen' had gedaan
Zelf doen, mss???????quote:Op woensdag 5 september 2007 18:27 schreef WEST het volgende:
sally zet mij ook maar bij de twijfelgevallen![]()
Damn, jammer!quote:Op dinsdag 4 september 2007 22:58 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
En ja, hier baal ik van.
Mja, dat maakt het voor mij ook anders...quote:Op woensdag 5 september 2007 18:24 schreef Spooky4u het volgende:
Waarom ben ik een twijfelgeval?
Lijkt me duidelijk dat ik zonder ziggy erbij niet kom he
vosss is al tijden niet meer gesignaleerd, zie dit topic:quote:Op woensdag 5 september 2007 17:53 schreef Sally het volgende:Vraag van Proud2beDiepfries:
Hebben Fir3fly en vosss nog interesse?? En ook Joene heb ik in dit topic gezien...
zoals ik eerder aangaf heb ik wat problemen met financien..., ik ben altijd nog wel geweest. Dat weet jij donders goed. Zelfs die DTM meeting in 2001 in zandvoortquote:Op woensdag 5 september 2007 20:21 schreef 4-elements het volgende:
Als puntje bij paaltje komt, komt plots de helft niet. Beetje zwak.![]()
Dus sowieso te laat?quote:>>>> Denken jullie er nog aan dat op zondag 9 september de kart heats telefonisch vastgelegd kunnen en moeten worden? Dat mag men dan voor zichzelf regelen.
Guess so..quote:
Hoi Proud2beDiepfries, ik zal je de contactgegevens van Karen van Doorn (van de evenementenreservering) van Coronel Karting even PM'en, goed? En ze zijn heel inschikkelijk hoor, als je uitlegt hoe of wat.quote:Op maandag 10 september 2007 11:11 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Guess so..
't Zou natuurlijk ook nog kunnen dat dit vastleggen is geweest ivm onze reservering (Sally??). Nu hebben we 'gewoon' weer even veel recht als ieder andere bezoeker??
In ieder geval, 4 deelnemers (zoals de balans nu is) lijkt me een beetje weinig. Zullen we woensdagavond 23:59 als deadline stellen voor het al dan niet door gaan van de meet?? En indien we niet komen, dient Coronel dan nog te worden afgebeld (Sally??)
Daarom ook dat ik liefst vandaag nog hoor wie er wel/niet de intentie hebben te komen. Ik ga geen tientallen euro's uitgeven aan OV-kosten, e.d., om 3-4 medeFok!kers/F1-fans te ontmoeten, in Groningen staat dit weekend een F1-wagen op de Grote Markt (althans, dat roept men in de Stad), dan kan ik net zo goed daar even kijkenquote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef sanger het volgende:
Ik ben hier!
Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker, dus een toezegging kan ik helaas nog niet doen.....
Ik vraag me echter af of een "meet" met slechts 6 tot 8 bezoekers wel nut heeft?
Vraag ik mij dus ook af. Heb weinig zin om zo'n anderhalf uur in de auto te gaan zitten en dat er dan maar een paar man zijn. En de benzine is nou ook niet echt gratis. Dus ik geef toe dat bij mij de zin een beetje vergaan is.quote:Op dinsdag 11 september 2007 10:13 schreef sanger het volgende:
Ik ben hier!
Ik weet het nog steeds niet helemaal zeker, dus een toezegging kan ik helaas nog niet doen.....
Ik vraag me echter af of een "meet" met slechts 6 tot 8 bezoekers wel nut heeft?
Dan inderdaad volgend jaar een nieuwe poging. Fuji en Shanghai zijn door de tijden nou niet echt een optie en op 21 oktober zit ik in San Francisco, dus dat gaat dan ook wat lastig worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:40 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
Voor een volgende meet, Fuji Speedway en Shanghai kan ik beide dagen, lijkt me een prima optieEven een nachtje doorzakken met z'n allen en dan 's ochtends megabrak de race gaan kijken
Evt. zou Interlagos wel kunnen op 21 oktober, start 19:00u, echter betekent voor een aantal deelnemers dan wel laat thuis. Optie zou zijn om dan van tevoren al even te gaan karten, etc.
Ikzelf ben 21 oktober helaas verhinderd. Volgend jaar nieuwe ronde, nieuwe kansen wat mij betreft.
De Azie races is te vroeg en 21 oktober kom ik net terug uit duitsland dus dat gaat hem ook niet worden.quote:Op dinsdag 11 september 2007 11:40 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Vraag ik mij dus ook af. Heb weinig zin om zo'n anderhalf uur in de auto te gaan zitten en dat er dan maar een paar man zijn. En de benzine is nou ook niet echt gratis. Dus ik geef toe dat bij mij de zin een beetje vergaan is.
[..]
Dan inderdaad volgend jaar een nieuwe poging. Fuji en Shanghai zijn door de tijden nou niet echt een optie en op 21 oktober zit ik in San Francisco, dus dat gaat dan ook wat lastig worden.
als ze dat in Rdam doen wil ik een "seizoenskaart" inc de vroege en late racesquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef Atreidez het volgende:
Volgend jaar hadden ze mogelijk ook uitzendingen in bioscopen in Nederland, dus das ook nog een idee dan
Iets hier klopt er toch niet... Had 't al eerder gezien, maar nog niet gereageerdquote:Op dinsdag 11 september 2007 17:15 schreef Atreidez het volgende:
Volgend jaar hadden ze mogelijk ook uitzendingen in bioscopen in Nederland, dus das ook nog een idee dan
Biertje sla ik nooit af. Waar in Scheveningen?quote:Op dinsdag 11 september 2007 00:37 schreef Atreidez het volgende:
Jammer. Het karten was voor mij maar bijzaak, dus ik wacht de volgende grotere meeting dan wel af.
4-Elements, zondag biertje en F1 in Scheveningen? Je mag je geld gewoon meenemen natuurlijk
Dan is de Rotjeknorrer er ingetrapt?!quote:
Alles kan.....................in de staatsloterijquote:Op dinsdag 18 september 2007 14:49 schreef 907 het volgende:
We kunnen toch ook trouwens een keer meeten zonder dat er een F1 weekend is? Karten, eten, borrel?
Ja nou snap ik waarom we niet tot een meeting komenquote:Op woensdag 19 september 2007 14:45 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Alles kan.....................in de staatsloterij![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |