Dat spaanse filmpje slaat echt nergens op.. Ik bedoel, beelden van Hamilton in de grindbak en dat hij er dan wordt uitgetakeld, en meteen daarna shots van Hamilton op 1e plaats op podium van een andere racequote:
Checkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:24 schreef 907 het volgende:
Ik van het weekend ff kijken of ik kan. Anders kan je er mij ook wel bijzetten Sally
quote:We hebben de beschikking over een 950 meter lang indoorcircuit, dat voorzien is van alle in de grand prix wereld bekende bochten én FIA gespecificeerd asfalt.
Ik denk dat ze bedoelen een hairpin, een chicane, enzquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:09 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Eens even op de site van die kartbaan gekeken.
[..]Dat moet ik zien.
Wedden dat ze Lesmo 2 niet hebben?
K!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom, ik zal tegen die tijd even naar mijn financiele situatie moeten kijken.
F1 kijken is gratis, een lift kan tegen studententarief en met karten moet je dan maar bij de oudjes op de reservebank komen zittenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:32 schreef 4-elements het volgende:
Ik weet nog niet of ik kom, ik zal tegen die tijd even naar mijn financiele situatie moeten kijken.
Als ik kom, ga ik wel karten. Er moet tenslotte iemand laatste worden hequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
F1 kijken is gratis, een lift kan tegen studententarief en met karten moet je dan maar bij de oudjes op de reservebank komen zitten![]()
Ik ga het wel proberen maar kan daar nog echt niets over zeggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:22 schreef sanger het volgende:
Kom jij niet Googol?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:47 schreef Atreidez het volgende:
[..]
F1 kijken is gratis, een lift kan tegen studententarief en met karten moet je dan maar bij de oudjes op de reservebank komen zitten![]()
16-09-2007 GP Belgiequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:19 schreef Googolplexian het volgende:
[..]
Ik ga het wel proberen maar kan daar nog echt niets over zeggenhelaas
Dan moet ik je eerst de bandenmuur in rijden toch?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 21:21 schreef WEST het volgende:
dus 4-elements als je de snelheid niet heb dan kun je altijd mij van vers rubber en wat peut erin doen.![]()
Omdat sanger een kinderkamer op tijd af moet hebben, af en toe wat moet doen op zijn werk om zijn baas tevreden te houden en dan ook nog eens een priveleven heeftquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:42 schreef Sally het volgende:
Dusssssssssssssssssssssssssanger, waarom heb je niet eerder...............???
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:39 schreef 907 het volgende:
Sally, is dit niet gewoon 14:00?
Dus gewoon voor die tijd?
Ik kan over een kwartiertje terugbellen, en:quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef Joene het volgende:
Probeer coronel is in huizen zou ik zeggen
quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:47 schreef sanger het volgende:
[..]
Omdat sanger een kinderkamer op tijd af moet hebben, af en toe wat moet doen op zijn werk om zijn baas tevreden te houden en dan ook nog eens een priveleven heeft![]()
Heb ik ook goede dingen over gehoord. Is voor mij dan wel wat verder rijden, maar daar kom ik ook wel weer overheen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:30 schreef 907 het volgende:
Ik hoop op Coronel in Huizen![]()
Ze schijnen daar erg goede karts te hebben![]()
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 13:21 schreef 907 het volgende:
Sally, ben je nog terug gebeld?
Als ik jou was zou ik lekker voor Huizen stemmen joh ! lekker om de hoekquote:
Inderdaad. Qua afstand maakt het voor mij niet zo heel veel uit. Eindhoven is iets verder rijden voor mij, maar dat is zo'n 10 minuten. Dus daar kom ik wel overheen.quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 20:10 schreef Sally het volgende:
Bovendien: wacht eerst maar af tot je de prijzen hebt gezien. Dan kan er pas een afgewogen keuze gemaakt worden, toch?
Maar je gaat het wel redden?quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 12:06 schreef TJDoornbos het volgende:
Sorry ik ga het niet rijden ivm verhuizing enzo!!
quote:Op dinsdag 21 augustus 2007 23:10 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Maar je gaat het wel redden?
Alle 50 euro's?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:19 schreef TJDoornbos het volgende:
sorry mijn tikfout redden moest het idd zijn. Sorry al mn geld zit in mn huis!!
En je hebt nog wel goedkope arbeid door JJ in te schakelenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:19 schreef TJDoornbos het volgende:
sorry mijn tikfout redden moest het idd zijn. Sorry al mn geld zit in mn huis!!
Belangrijke dingen zijn nu eenmaal belangrijk. En belangrijker natuurlijk.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 01:36 schreef Light het volgende:
[..]
Alle 50 euro's?
Overigens weet ik ook nog niet of ik er wel bij kan zijn, ivm mogelijke andere (belangrijkere) verplichtingen.
Het is nu al 22-08, dus ik weet niet hoe je om 20-08 nog wilt kunnen beslissen.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:15 schreef 907 het volgende:
Zullen zeggen dat aankomende maandag (20-08 om 21:00) de deadline is om te beslissen? Zodat we zeker weten hoeveel mensen er komen, ongeacht wat de locatie is. Anders blijven we getouwtrek krijgen tussen locatie en wel of niet komen.
27-08 natuurlijkquote:Op woensdag 22 augustus 2007 10:26 schreef Light het volgende:
[..]
Het is nu al 22-08, dus ik weet niet hoe je om 20-08 nog wilt kunnen beslissen.
En helaas is wel of niet komen nooit met 100% zekerheid te zeggen. Nouja, niet komen wel natuurlijk, maar wel komen niet. Er kan altijd een situatie optreden waardoor je ineens toch niet meer kunt komen.
Dus? Is de verf gratis dan? Of een bed, behang, vloerbedekking, kasten enzo??quote:Op woensdag 22 augustus 2007 08:42 schreef sanger het volgende:
[..]
En je hebt nog wel goedkope arbeid door JJ in te schakelen
Racesalon was zeker wel gratis.....quote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:43 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
Dus? Is de verf gratis dan? Of een bed, behang, vloerbedekking, kasten enzo??
Voor ons wel jaquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Racesalon was zeker wel gratis.....
Voor sommige welquote:Op woensdag 22 augustus 2007 14:54 schreef Spooky4u het volgende:
[..]
Racesalon was zeker wel gratis.....
ik eventueel ook?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, en je kan vast wel meerijden, p2bd.
Waar woon je dan?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 20:56 schreef WEST het volgende:
[..]
ik eventueel ook?
ik kan eventueel wel naar Emmeloord gaan als je de A6 neemt.
Ik heb gestemt op 'Maakt me geen barst uit'.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:40 schreef 907 het volgende:
* 907 maakt het geen barst uit *gestemt*
Misschien is het wel makkelijk als we gaan vertellen waar we op gestemt hebben, dan weet je dus ook wie er niet komt, aangezien er nu al 2 gestemt hebben op "ik kom toch niet"
Zo blijft die lijst een beetje actueel
Zou erg mooi zijnquote:Op woensdag 22 augustus 2007 15:29 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Oh ja, en je kan vast wel meerijden, p2bd.
Afgestudeerd: jaquote:Op zaterdag 25 augustus 2007 21:28 schreef WEST het volgende:
4-elements is gisteren afgestudeerd en hij zegt tegen mij dat hij het drinken betaald !!!!!!!!!!!![]()
![]()
Ik kies overigens voor Huizen. Die baan ziet er het leukst uit. Wat betreft jou vraag over een lift. Misschien kan ik wel langs het station rijden. Lijkt mij dat dat geen probleem moet opleveren.quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:56 schreef Sally het volgende:
907 (?)
AtreidezElmarO
Googolplexian (?)
HPoi
Light (?)Proud2beDiepfries (carpoolt met ziggy) Sally (openbaar vervoer, is er een lift mogelijk vanaf een station?)
sanger
sasquatsch
TackleberryWEST (carpoolt met ziggy) ziggyziggyziggy (met auto: vanuit Friesland, nog 1 plek vrij(?))
Waar moet je vandaan komen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 16:44 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Zou erg mooi zijn
Gestemd op Huizen dus, maar als ik een lift kan krijgen is Eindhoven ook prima wat mij betreft..
Groningen of Bolsward... Maar met OV kan ik best iets meer jouw kant op komen.. Afspreken op Leeuwarden CS/Camminghaburen of in Heerenveen (MacD) is wat mij betreft geen probleemquote:Op zondag 26 augustus 2007 13:38 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Waar moet je vandaan komen?
Heerenveen of Leeuwarden is wel het handigst.quote:Op zondag 26 augustus 2007 14:07 schreef Proud2beDiepfries het volgende:
[..]
Groningen of Bolsward... Maar met OV kan ik best iets meer jouw kant op komen.. Afspreken op Leeuwarden CS/Camminghaburen of in Heerenveen (MacD) is wat mij betreft geen probleem
Dan doen we dat wel.. Tzt maar even kijken welke van de 2 we afspreken, dan pm ik je m'n mob. nr. ook wel evenquote:Op zondag 26 augustus 2007 17:42 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Heerenveen of Leeuwarden is wel het handigst.
Moet denk ik wel lukken. Al lijkt Hilversum mij op het eerste gezicht het handigst.quote:Sally (OV trein, lift mogelijk vanaf Hilversum/Bussum of eerder al? alvast dank, ElmarO!)
Ik houd het in mijn achterhoofd als ik mijn reisplan ga maken op OV9292.nlquote:Op zondag 26 augustus 2007 18:34 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Moet denk ik wel lukken. Al lijkt Hilversum mij op het eerste gezicht het handigst.
Zo, is dit het lijstje? Want ik mis nog wat namen die eerder wat hadden toegezegd?!quote:Op zondag 26 augustus 2007 21:35 schreef Tackleberry het volgende:
4-elements (?) (carpoolt met Atreidez?)
907 (?)
AtreidezElmarO
Googolplexian (?)
HPoi
Light (?)Proud2beDiepfries (carpoolt met ziggy) Sally (OV trein, lift mogelijk vanaf Hilversum/Bussum of eerder al? alvast dank, ElmarO!)
sangersasquatsch (auto, plaats voor meerdere personen vanaf station Amersfoort) Tackleberry WEST (carpoolt met ziggy) ziggyziggyziggy (met auto: vanuit Friesland, nog 1 plek vrij(?))
Nee.quote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:13 schreef Sally het volgende:
[..]
ziggyziggyziggy: wil je de topic titel veranderen?
al lang gedaanquote:Op woensdag 29 augustus 2007 10:16 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Nee.
Dat kan ik namelijk niet. Vraag het eens aan een SPT-mod.
En ik maar 'schuppen'!quote:Op woensdag 29 augustus 2007 18:54 schreef 907 het volgende:
< lijssie >
Als het nog kan
Beetje topic vergeten![]()
![]()
quote:Op zondag 26 augustus 2007 09:53 schreef Sally het volgende:
Globaal programma:
Zondag 16 september 2007
FOK!F1-meet, met de race van Spa-Franchorchamps op groot scherm.12.30-13.00 uur: ontvangst/binnenlopen; lunchen in kartbaan mogelijk (zie sites), op eigen kosten; 13:00-14:00 uur: Voorbeschouwing (rtl[5]); (andere zender is mogelijk na overleg met kartbaan) 14.00 uur: Start race, tot (uiterlijk) 17:00 uur, inclusief de persconferentie van de FIA; zelfs als er een regenrace zou komen). 16:30-17:00 uur: Mogelijkheid tot avondeten in kartbaan (zie sites). >>> Andere optie: nu naar huis terug. <<<
Aansluitend voor de kartliefhebbers:16.30-17:00 uur: Mogelijkheid tot avondeten (prijs 'eventueel inbegrepen', zie sites), aansluitend: 'rijdersbriefing'; ca. 17:30 uur: Karten, mogelijkheid tot 'Pay per drive' of een bepaalde vastgestelde tijd, kijk op de sites voor meer mogelijkheden; ca. 20:00-21:00 uur: Einde.
Check onderstaande sites voor meer info over de 2 overgebleven opties:
Coronel Kartracing, Huizen
Hezemans Indoor Karting, Eindhoven (Let op: Adobe Flash Player)
normaal niet zo langquote:Op vrijdag 31 augustus 2007 00:59 schreef Sally het volgende:
[FB] Geef hier de mod een knietje.
Hoe lang kan zoiets duren???!!!
he he....quote:
>>>>>quote:Als het nog kan![]()
Beetje topic vergeten![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |