quote:
Jij bent geen lastpak en dat weet je donders goed. Van jou wordt alom gehouden hierquote:
quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef wonderer het volgende:
[..]
En sorry, ik kom ben nou eenmaal snel.
En vaniedereen hierboven die zich genegeerd voelt natuurlijkquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent geen lastpak en dat weet je donders goed. Van jou wordt alom gehouden hier
Ik ook...quote:
JB... Wie kan jou nu negeren?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Erg origineel zijn we niet kennelijk...
Ik werd trouwens ook genegeerd in een SC-topic![]()
Complimentjes!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:21 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Jij bent geen lastpak en dat weet je donders goed. Van jou wordt alom gehouden hier
Was je lastig?quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:22 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Ik ook...![]()
Erg origineel zijn we niet kennelijk...
Ik werd trouwens ook genegeerd in een SC-topic![]()
Oh ja, BeF, nee. Daar is het dat heel normaal geloof ik.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:27 schreef JamesBrowny het volgende:
Hier
Het was zelfs zo erg dat ze mijn berichtjes weggehaald hebben, en ik zei echt niks geks ofzo...(alleen ik bemoeide me met het gesprek)
Deed ik ook niet, vond het alleen wat vreemd.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:28 schreef TwistedDarling het volgende:
Daar moet je je echt niets van aantrekken JB.
BeF is ook een vreemd kliekje.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Deed ik ook niet, vond het alleen wat vreemd.![]()
Das trouwens al een tijdje geleden. moest vijf blz terug in mijn postgeschiedenis.
Deze wil ik ook best negeren hoor!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Wie stuurt er trouwens een topic report voor de vergeten t in de TT?
whehehehe... het toetsenbord (of mijn vingers) doet(n) niet altijd wat mijn hoofd wil blijkbaarquote:Op donderdag 7 juni 2007 18:30 schreef wonderer het volgende:
Wie stuurt er trouwens een topic report voor de vergeten t in de TT?
Oh, ik ga een echte P-service opzetten, heb wel zin in wat scripten
Ik geloof je!quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:41 schreef DR34M3R het volgende:
Hmmm... het komt niet overtuigend over denk ik als ik zeg dat ik echt las-pakken bedoelde, wel?
Nu kan ik iets heel vrouwonvriendelijks zeggen, maar ik respecteer de doelstelling van dit topic. Daar ben ik nou eenmaal ook topicvader voor.quote:
Nou kom maar op ermee, ik denk dat de dames er wel blij mee zullen zijnquote:
Een bepaald script van mij gebruikt een veldnaam "lastpost"quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:32 schreef JamesBrowny het volgende:
[..]
Deze wil ik ook best negeren hoor!
Das iig makkelijk te onthouden.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Een bepaald script van mij gebruikt een veldnaam "lastpost"
Ik ging er van uit dat er al wel genoeg van zou staan.quote:Op donderdag 7 juni 2007 18:49 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nou kom maar op ermee, ik denk dat de dames er wel blij mee zullen zijn
Misschien als je 't lief vraagt aan de dames, ik weet 't niet hoor, ik ben enkel maar topicvader.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat er al wel genoeg van zou staan.![]()
Ik ben bang dat je de OP nog effe een keer goed moet lezen.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:00 schreef SoupNazi het volgende:
[..]
Ik ging er van uit dat er al wel genoeg van zou staan.![]()
*rollator aanneemt en wegzet*quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:27 schreef Stroekie het volgende:
Zo en naast de topicvader is ook Topicopa weer komen binnenstrompelen![]()
stoer!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
http://www.nietoverdrijven.com/fok/lesbo_pbservice.php
Kijk es!
Wow!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
*Opa bij de hand neemt en, negerende het gemopper, naar zijn plaats op het kletsbankje begeleidt*quote:
Niet helemaal, ik moet handmatig een bericht versturen via fok. Maar het is wel makkelijk bijhouden zoquote:
Zo das handig, ben jullie regelmatig ff kwijt!!!!quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
gaaf, ik weet nog wel mensen die daar gebruik van zouden kunnen makenquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
wat galant !quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:43 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
*Opa bij de hand neemt en, negerende het gemopper, naar zijn plaats op het kletsbankje begeleidt*
Schrijf je dan ook in...quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:50 schreef soapie het volgende:
[..]
Zo das handig, ben jullie regelmatig ff kwijt!!!!![]()
Mien pabbe zol zeg'n: "Doe most bliede weez'n da'k joe nait verzoep'n het"quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:58 schreef Stroekie het volgende:
[..]
wat galant !
Als dank mag jij wel een handje aardbeitjes hebben![]()
Ja leuk zijn jullie, eerst moet ik de Rollator inleveren bij Dr34m3r, en pas daarna ga jij me zitten uitdagen wetende dat ik toch wel een half uur nodig heb om van de kletsbank op te staanquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:01 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Mien pabbe zol zeg'n: "Doe most bliede weez'n da'k die nait verzoep'n het"
Ingeschreven.quote:Op donderdag 7 juni 2007 19:34 schreef wonderer het volgende:
Kijk es!
dan is het ook niet te veelquote:Op donderdag 7 juni 2007 20:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hm, ik heb 7 dagen teveel gewerkt bij m'n stage bedrijf, ah well het moest, van mezelf.
Nja ik moest 95 dagen, en ik heb 102 gedaan.quote:
quote:
Nu lijkt het net of je geen leven hebtquote:Op donderdag 7 juni 2007 19:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Niet helemaal, ik moet handmatig een bericht versturen via fok. Maar het is wel makkelijk bijhouden zoNog even tweaken, dan zet ik hem in de op.
Heb ik toch ook niet?quote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of je geen leven hebt.
Ah Sitethief heeft ons ook weer weten te vindenquote:Op donderdag 7 juni 2007 22:00 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Nu lijkt het net of je geen leven hebt.
straks jaquote:Op vrijdag 8 juni 2007 12:27 schreef maedel het volgende:
Weeeeeeeeeekeeeeeend!
Ja, das toch logisch, mannen zijn allemaal hetzelfde!!!quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik ben ook afgewezen voor een kamer omdat ik een jongen ben.
ja ik was al kei vaak afgewezen via die kijkavonden...quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Belachelijk.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 14:35 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik vindt 't ook altijd erg frappant dat zulke dingen zo schijnbaar kunnen.quote:
Nou ja, ik kan me voorstellen dat in een huis met alleen meisjes ze graag nog een meisje erbij willen, en geen hitsige hetero. Maar niet alle mannen zijn heteroquote:Op vrijdag 8 juni 2007 18:04 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik vindt 't ook altijd erg frappant dat zulke dingen zo schijnbaar kunnen.
Maarja, daar zijn al genoeg woorden aan vuilgemaakt.
en je mag het niet negeren?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nja, ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. ik heb er een naar gevoel van.
en anders maandag met brief en al naar de balie van IB groep stappen en uitleg vragen ?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:30 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Nja, ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet. ik heb er een naar gevoel van.
'tuurlijk is het vrijblijvend. Maar als ze met zulks aankomen, moet de IBG dat zelf doen, met hun eigen middelen, zodat ik er tenminste redelijk zeker van kan zijn dat er niet met mijn persoonsgegevens rondgestrooid wordt. Het komt gewoon niet overtuigend over, zo'n 'disclaimer' kadertje in een brief van zo'n bedrijf.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:35 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en je mag het niet negeren?
het invullen is niet vrijblijvend?
anders toch gewoon in de oud papierbak ?
dat noemen ze toch outsourcenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:40 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
'tuurlijk is het vrijblijvend. Maar als ze met zulks aankomen, moet de IBG dat zelf doen, met hun eigen middelen, zodat ik er tenminste redelijk zeker van kan zijn dat er niet met mijn persoonsgegevens rondgestrooid wordt. Het komt gewoon niet overtuigend over, zo'n 'disclaimer' kadertje in een brief van zo'n bedrijf.
Ja, met gegevens waar dik geld aan verdiend kan worden.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dat noemen ze toch outsourcen![]()
het bij een deskundig bureau onderbrengen dat zeer zorgvuldig met de resultaten zal omgaan![]()
Oh ja sorry nederlandquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:45 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, met gegevens waar dik geld aan verdiend kan worden.
die laatste regel die wikipedia aan bovenstaande omschrijving geeftquote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:50 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
idd
Ze zouden seppuku moeten plegen.
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 19:53 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Cabaretier Wim Kan noemde harakiri ooit een keizersnee voor mannen
Wim Kan was altijd heel mild en vriendelijk, maar maakte graag voor alles dat met Japan te maken had een uitzondering. Toen de Japanse keizer ontvangen werd door de toenmalige koningin Juliana heeft hij uit woede zijn koninklijke onderscheiding in een meer gegooidquote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:00 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]![]()
![]()
Oh dit appeleert aan mijn borderline humor![]()
quote:Op vrijdag 8 juni 2007 20:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Wim Kan was altijd heel mild en vriendelijk, maar maakte graag voor alles dat met Japan te maken had een uitzondering. Toen de Japanse keizer ontvangen werd door de toenmalige koningin Juliana heeft hij uit woede zijn koninklijke onderscheiding in een meer gegooid![]()
Ben je mijn postgeschiedenis soms aan het doorspitten?quote:
Hahaha, ja drukte daar perongeluk op en toen zag ik lesbo's. Die heb je niet zoveel op de Filippijnen, voornamelijk transsexueelenquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:13 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ben je mijn postgeschiedenis soms aan het doorspitten?
Waarschijnlijk evenveel als in de rest van de wereld, alleen komen ze er niet zo voor uit?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:30 schreef Chen het volgende:
[..]
Hahaha, ja drukte daar perongeluk op en toen zag ik lesbo's. Die heb je niet zoveel op de Filippijnen, voornamelijk transsexueelen![]()
Ehm, dat zou ik nog niet zo snel durven zeggen.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:37 schreef wonderer het volgende:
[..]
Waarschijnlijk evenveel als in de rest van de wereld, alleen komen ze er niet zo voor uit?
Hoezo?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:42 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ehm, dat zou ik nog niet zo snel durven zeggen.
Waarom is dat vreemd als dat verschilt van ras tot ras?quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:46 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoezo?
Het lijkt me vrij vreemd als de kans dat je lesbisch bent afhangt van waar je woont
Dat is nieuw voor mij.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:52 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Waarom is dat vreemd als dat verschilt van ras tot ras?
Dat gevoel had ik ook de afgelopen week, maar ik heb eindelijk weer een goed ideequote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:07 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, misschien, alleen een half uur later had ik er ineens twee.Dus het was ook gelijk schaarterugvinddag, jouw dag duurt nog even, je hebt nog tijd.
Ik niet verder schrijft, ik weet niet wat het is, er komt niks uit mijn vingers...
Nee hoor, mijn scharen liggen 'netjes' in m'n gereedschapskist.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:06 schreef wonderer het volgende:
Internationale schaar-kwijt-dag?
Dan schiet het inderdaad niet op. Wel jammer, ik merk toch wel dat als ik iets opschrijf, het niet meer in mijn hoofd zit. Dus geen rondjes meer enzo.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:15 schreef JamesBrowny het volgende:
Ik heb dat al maanden.
Ik krijg gewoon niks voor elkaar, maar ik heb het ook heel druk, en mijn vriend houdt er niet van als ik schrijf terwijl hij langs me zit(lezen vindt ie ook vervelend trouwens)dan zit ik ook nog niet zo heel lekker in mijn vel, mijn gedachten blijven steeds rond hetzelfde onderwerp draaien en das vervelend.
Spelbreker.quote:Op vrijdag 8 juni 2007 23:25 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nee hoor, mijn scharen liggen 'netjes' in m'n gereedschapskist.
Is goed.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:49 schreef JamesBrowny het volgende:
Ja, nu maak je me helemaaL NIEUWSGIERIG!!!
groetjes terug dan maar.en tot gauw![]()
Hier gisteren vroeg op de avond. Schrikken hè?quote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:51 schreef Tha_Erik het volgende:
Vanacht is hier in de buurt volgens mij de bliksem ingeslagen, Damn, wat een knal. Dat was geen gerommel of gedonder, nee dat was alsof er een kanon afging.
Ik wou 't niet zeggen en ik wilde er een fatsoenlijke draai aan geven. Te laatquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:56 schreef DR34M3R het volgende:
Enneh.... hierboven... scharen in een lesbo-topic... daar heb ik vreemde gedachtenkronkels bij.
Wat kan ik ervan zeggen.... GMTAquote:Op zaterdag 9 juni 2007 11:59 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ik wou 't niet zeggen en ik wilde er een fatsoenlijke draai aan geven. Te laat![]()
Strooooo.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:08 schreef wonderer het volgende:
Hoooooi.
Hm, die heb ik ook bij 'n vriend gespeeld. Jammer dat ze die wii besturing niet goed hebben geimplementeerd.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:18 schreef wonderer het volgende:
Mmm, geurig stro. *zwijmel*
Brad speelt Zelda op de Wii
Naja, niet alleen realistischer, gewoon kleurrijker, 'spannender'. Met die wii remote kan je je computerspellen zo maken dat je meer creatieve inbreng van de speler kan laten geven (bijv. bij vechtspellen oid), en zijn er ook meerdere genres van spellen goed samen te voegen.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:50 schreef wonderer het volgende:
Ik bedoelde met de nunchuck en wii-remote. Dat het realistischer kan, snap ik wel
Dat gebeurt al. Alleen niet van de ene op de andere dag. Zelda gebruikt de wii remote al om te vechten en te vissen enzo, het is niet alleen op knopjes drukken...quote:Op zaterdag 9 juni 2007 19:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Naja, niet alleen realistischer, gewoon kleurrijker, 'spannender'. Met die wii remote kan je je computerspellen zo maken dat je meer creatieve inbreng van de speler kan laten geven (bijv. bij vechtspellen oid), en zijn er ook meerdere genres van spellen goed samen te voegen.
Nee, maar het zijn voorgeprogrammeerde bewegingen, en niet jouw bewegingen. En 't kan wel zo gemaakt worden dat jouw bewegingen zo'n beetje 1 op 1 wordt overgenomen door het spelkarakter.quote:Op zaterdag 9 juni 2007 20:10 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dat gebeurt al. Alleen niet van de ene op de andere dag. Zelda gebruikt de wii remote al om te vechten en te vissen enzo, het is niet alleen op knopjes drukken...
of printen en op de schandpaal plakken met een waarschuwing erbijquote:Op vrijdag 8 juni 2007 21:51 schreef maedel het volgende:
misschien wordt het tijd om een keer een collage te maken van mensen die binnenstommelen en "geil lesbo's" o.i.d. roepen.
Het is dat ik wat beters te doen heb effe
ik ben van plan om dit jaar wel mijn gezicht te laten zien daaar, en ben bezig om ook wat jeugd te mobiliseren zodat zij ook leren hoe het is om op de barricaden te staanquote:Op zaterdag 9 juni 2007 08:01 schreef maedel het volgende:
Inderdaad, zeer matig Chen...
Wie gaat er allemaal naar de roze zaterdag? Ik zag gisteren een item bij Nova over dat het COC vandaag een persconferentie geeft en aan de alarmbellen trekt. Ik denk dat er een massale opkomst moet zijn in BoZ.
nou je weet de spanning wel op te voerenquote:Op zaterdag 9 juni 2007 10:48 schreef DR34M3R het volgende:
*even vlug hoi roept*
Ik zit even in de bibliotheek mijn mail te checken, dacht, ach laat ik hier ook even de groeten doen. Maar ik blijf niet...
Zoooooooo'n idiote situatie beleefd gisteravond.... Vertel er nog wel eens over
*cliffhanger*
is wel een mooie afwisseling na eerder Mika en Micheal Bublé vanavondquote:Op zaterdag 9 juni 2007 23:57 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Middeleeuwse muziek gecomponeerd door Guillaume de Machaut.![]()
Nja, ik heb 't gevonden via een beschrijving van Arvo Part's studies. Arvo Part, mijn favoriete componist, bleek nogal wat werken van middeleeuwse componisten als Josquin Deprez en Jacob Obrecht te hebben bestudeerd. Van deze componisten heb ik ook het een en ander in huisquote:Op zondag 10 juni 2007 01:12 schreef Stroekie het volgende:
[..]
is wel een mooie afwisseling na eerder Mika en Micheal Bublé vanavond![]()
ik ben nu Matt Dusk aan het beoordelen die hier al vaker door Maeder geroemd is en waar Erik onlangs ook al enthousiast over wasquote:Op zondag 10 juni 2007 01:16 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Nja, ik heb 't gevonden via een beschrijving van Arvo Part's studies. Arvo Part, mijn favoriete componist, bleek nogal wat werken van middeleeuwse componisten als Josquin Deprez en Jacob Obrecht te hebben bestudeerd. Van deze componisten heb ik ook het een en ander in huis
De wereld dan maar meer homo.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Was de wereld maar meer homo, of ik meer hetero.
Mmm, een wereld die meer homo was... wat zou dat een mooie wereld zijn.quote:Op zondag 10 juni 2007 15:34 schreef Tha_Erik het volgende:
Was de wereld maar meer homo, of ik meer hetero.
En ook wat dunner bevolktquote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmm, een wereld die meer homo was... wat zou dat een mooie wereld zijn.
My pointquote:Op zondag 10 juni 2007 18:10 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
En ook wat dunner bevolkt
die zou er in elk geval estetisch een stuk verantwoorder uitzienquote:Op zondag 10 juni 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
[..]
Mmm, een wereld die meer homo was... wat zou dat een mooie wereld zijn.
Nee hoor ik ben d'r nogquote:Op zondag 10 juni 2007 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
mwah... kom ik een keer laat online, slaapt iedereen....
quote:Op zondag 10 juni 2007 22:50 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee hoor ik ben d'r nog
hoest met die cliff?
Hangt die nog steeds ?
jawel maar helaas te weinig knopen doorgehaktquote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef DR34M3R het volgende:
Hoe is het met jullie? Fijn weekend gehad?
en hoe is ie nu dan?quote:Op zondag 10 juni 2007 22:52 schreef Tha_Erik het volgende:
Het schommelt. Pieken en dalen.
Mooi zo.quote:Op zondag 10 juni 2007 22:51 schreef wonderer het volgende:
Heb trouwens gedroomd over diezelfde man als toen ik bruut gewekt werd en hem alsnog verteld wat ik op mijn lever had en toen was alles goed
We moeten je jdus naar Peter de geitenhoeder sturenquote:Op zondag 10 juni 2007 22:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Halverwege, op weg naar een dalletje. ZOals meestal 's avonds. Al komen de dalen overdag ook wat vaker.
en ik ben d'r al langs geweestquote:Op zondag 10 juni 2007 22:58 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Hey sweeties, ik heb nu ook een fotoboek
ja en ik gedraag me als eeen teletubbiequote:Op zondag 10 juni 2007 23:13 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
[..]
Ja, en ik heb alweer wat meer geupload.
Bevalt 't?quote:Op zondag 10 juni 2007 23:19 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en ik gedraag me als eeen teletubbie![]()
zonder kloppen binnenwandelt en een heerlijk kopje koffie nuttigtquote:Op maandag 11 juni 2007 08:00 schreef maedel het volgende:
*deur opendoet en koffiezetapparaat aanzet
goedemorgen!
koffiee!! ik moet echt nog goed wakker worden.. vannacht samen met mijn huisgenoten wat gekletst... 1 van de 2 was dronken was zo grappigquote:Op maandag 11 juni 2007 08:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
zonder kloppen binnenwandelt en een heerlijk kopje koffie nuttigt![]()
kan je wel beter even nieuwe verse koffie maken hoorquote:Op maandag 11 juni 2007 13:34 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
koffiee!! ik moet echt nog goed wakker worden.. vannacht samen met mijn huisgenoten wat gekletst... 1 van de 2 was dronken was zo grappig![]()
owww okequote:Op maandag 11 juni 2007 14:10 schreef Stroekie het volgende:
[..]
kan je wel beter even nieuwe verse koffie maken hoor
deze staal al heel de morgen, en ik ben alweer op water overgestapt![]()
Dat wist ik al, maar dan nog....quote:Op maandag 11 juni 2007 14:26 schreef maaike1987 het volgende:
En JamesBrowny... wat een verhaal.. er lopen echt een boel gekken hier rond ja![]()
wat een belachelijke zooi zeg die reaktiesquote:
Blijkbaar zijn ze bang dat hun nevenhandel hiervan schade zou ondervinden en voelen ze zich in hun knip aangetastquote:Op maandag 11 juni 2007 14:50 schreef JamesBrowny het volgende:
Er viel niet eens iets te winnen, ik vond mezelf best aardig eigenlijk.
Okee, ik kan me best voorstellen dat je het niet leuk vindt als iemand je zo'n mailtje stuurt, maar ik heb het beste voor met het konijn, en als mensen iets om hun dier geven, geven ze gewoon de juiste info, (desnoods met wat hulp)anders is dat beestje over een half jaar weer te koop op MP.
Ik ztuur wel vaker zo'n soort mailtjes als ik iets tegenkom wat niet klopt en de meeste mensen vinden dat juist wel prettig.
minimaal 15 minuten onder de koude stromende kraan houdenquote:Op maandag 11 juni 2007 15:53 schreef Tha_Erik het volgende:
Kuttostiijzer. Verbrandt er mijn vingers aan en het doet pijn.
Voel je je wel uitgerust na zo'n heftige droom? Hoe onthoud jij je dromen altijd zo goed?quote:Op maandag 11 juni 2007 17:06 schreef wonderer het volgende:
Tering, vannacht toch raar gedroomd...
Ik zat eerst bij Brad in de auto, samen met nog twee mensen. Brad was pissig en reed wat te hard. We stopten bij een of ander gebouw in de weilanden dat een "hoofdkwartier" bleek te zijn van een of andere marokkaanse "gang". Brad was daarna ineens weg maar dat viel me niet op, alleen nu. Er kwam een rivaliserende bende op "bezoek" en de derde persoon uit de auto probeerde mij en het kleine kind dat bij me was veilig naar buiten te loodsen. Ik had inmiddels een jachtgeweer te pakken gekregen om me eventueel te verdedigen (ik zag mezelf in een hoekje zitten met dat geweer naar het plafond gericht) en die knakker zei dat ik die achter moest laten, anders was ik een bedreiging. Hij vertelde iedereen dat wij er niet bijhoorden en we probeerden zo snel mogelijk weer in de auto te komen.
We reden over van die asfaltweggetjes met bomen en weilanden aan weerszijden, je kent dat wel, Hollanders kan haast niet. Na een verkeerde afslag kwamen we tussen twee auto's terecht waarvan de bestuurders elkaar met kogels bestookten. Zo snel mogelijk weg dus, terwijl de kogels ons om de oren vlogen. Dat lukte niet echt, een auto wisten we af te schudden maar die andere bleef plakken. We kwamen terecht bij een viaduct voor een snelweg, met politie! Ha, gered, dachten wij. Niet dus. Wij moesten uitstappen. We dachten dat de politie dacht dat wij bij die bendes hoorde en probeerde uit te leggen dat dat niet zo was. Maar de politie was omgekocht door de rivaliserende bende en stond daar om ons op te ruimen. Het laatste dat ik zag voor ik wakker was, was dat ik op de grond lag en een politievrouw een vuurwapen op me had gericht.
Mja.
Nee, ben nog best duf (en dit was om drie uur vannacht). Vanochtend tussen de wekkers door ook wel gedroomd, maar eentje weet ik niet meer (was ook redelijk gewelddadig geloof ik) en de ander sloeg helemaal nergens op, echt zo'n patchwork van dingen die je brein op dat moment even heeft liggen, zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:15 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Voel je je wel uitgerust na zo'n heftige droom? Hoe onthoud jij je dromen altijd zo goed?
Dat heb ik nou vrijwel nooit.
Grappig wel. Al lijkt het me idd wel eens minder doordat je dan nog moe bent.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nee, ben nog best duf (en dit was om drie uur vannacht). Vanochtend tussen de wekkers door ook wel gedroomd, maar eentje weet ik niet meer (was ook redelijk gewelddadig geloof ik) en de ander sloeg helemaal nergens op, echt zo'n patchwork van dingen die je brein op dat moment even heeft liggen, zeg maar.
Oh, en hoe? Geen idee. Wakker worden op het juiste moment, en dan twee of drie keer van begin tot eind herhalen voor je weer in slaap valt, dat werkt bij mij goed. Dat je niet vertrouwt op wat je brein kan, maar nog even benadrukken wat je hebt gedroomd in je wakende toestand.
Zo af en toe levert het me een leuk verhaal op. En zoals gisteren voelde ik me de hele dagquote:Op maandag 11 juni 2007 17:31 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Grappig wel. Al lijkt het me idd wel eens minder doordat je dan nog moe bent.
Dat lijkt me zeker prettig!quote:Op maandag 11 juni 2007 17:34 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zo af en toe levert het me een leuk verhaal op. En zoals gisteren voelde ik me de hele dagvanwege een goede droom. Da's heel wat waard.
Nog best wel veel, als je de juiste platenzaak hebt gevonden. Punk (wat ook wel al oud is) en idd wat dj's draaien. Ik heb me nog niet zo erg verdiept in de verschillende genres die op LP te krijgen zijn (bij de Plaatboef hadden ze wel echt heel veel verschillende soorten). Maar zelf houd ik wel van wat Drum 'n Bass op z'n tijd, dus daar wil ik wel wat van op plaat hebben.quote:Op maandag 11 juni 2007 17:47 schreef wonderer het volgende:
Oeh, Boudewijn de GrootDie platen hebben mijn ouders ook.
Maar wat wordt er tegenwoordig nog op L{P uitgebracht dan? Toch alleen die zooi die DJ's gebruiken voor in clubs?
quote:Op maandag 11 juni 2007 17:59 schreef JamesBrownie het volgende:
Vanaf nu heet ik dus JamesBrownie (was JamesBrowny)
Daarom heb ik het ook zo gedaan!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:05 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Als je niets had gezegt was het me wrs niet eens opgevallen.
Zo uit mijn hoofd (ik moet ergens een handige reader met geschieding van de muziek hebben liggen, maar ik weet niet waar.) zijn The Ramones, The Sex Pistols en The Clash een goed begin!quote:Op maandag 11 juni 2007 18:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien kun je aan een FA vragen of ze je e-mailadres veranderen. Hoewel, dat zullen ze wel niet doen vanwege de kans dat je het account wil overnemen.
Twist, dat klinkt wel goed, ik wil me ook een beetje meer in (oude) punk verdiepen.
Ik neus wel even op wiki. Het leek me wel een goed genre voor Arthur om op los te gaan op de dansvloer namelijkquote:Op maandag 11 juni 2007 18:10 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Zo uit mijn hoofd (ik moet ergens een handige reader met geschieding van de muziek hebben liggen, maar ik weet niet waar.) zijn The Ramones, The Sex Pistols en The Clash een goed begin!
Dat waren volgens mij bands die aan de beginperiode van de punk stonden.
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:16 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik neus wel even op wiki. Het leek me wel een goed genre voor Arthur om op los te gaan op de dansvloer namelijk
quote:Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het is echt weer iets wat in mijn hoofd zit.
*knuffel*quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Twist, mijn kamer in Utrecht gaat niet door.
Dat is jammer.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
*zonnestraaltjes naar Erik's hoofd stuurt*quote:Op maandag 11 juni 2007 18:31 schreef Tha_Erik het volgende:
Nee, het is echt weer iets wat in mijn hoofd zit.
Misschien kun je Nathan en dennis aan het werk zetten om iets te vinden.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:38 schreef Tha_Erik het volgende:
Je instellingen zijn anders op dit account?quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom hebben we ineens tien bladzijden?
hoi mopquote:
Nieuw account = standaard instellingen.quote:Op maandag 11 juni 2007 18:52 schreef JamesBrownie het volgende:
Waarom hebben we ineens tien bladzijden?
Ja he...quote:
Jah.. en inmiddels volgende week ook. Maar H is nu naar zijn ouders even... nog een halfuurtje denk ik.. ik hoop langerquote:Op maandag 11 juni 2007 19:00 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja he...
Maar zou jij deze week niet offline zijn?
ZEG... ik ben niet dood of zo.. blijf hier wel komen hoor. Misschien voorlopig even iets minder, maar dat mag de pret niet drukken...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:06 schreef wonderer het volgende:
Misschien omdat ruzie geen zin meer heeft?
Ik ga je wel missen...
Jee!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
komt zeker goed...
Ik ga niet teveel details geven, maar het volgende is het geval. Ik ben sinds een paar weken smoor op een collega van me... en het is wederzijds. Ik ga niet vreemd of zo... maar H weet het inmiddels (niet dat het wederzijds is... ), mijn schoonfamilie, mijn familie...
Vrijdag ben ik met mijn zusje en moeder wezen winkelen.. Nou ja.. winkelen.. we zaten binnen een kwartier al op een overdekt terras... en wie kwam een kwartier later aanzetten... Juist ja. Die collega. Met als gevolg dat we 3 uur heel gezellig hebben zitten borrelen.. mijn moeder heeft er nog op geproost...
Okeequote:Op maandag 11 juni 2007 18:59 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Nieuw account = standaard instellingen.
Ik geloof dat je bij opties het aantal posts per pagina kunt instellen.
Dacht wel dat het zoiets was...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:11 schreef DR34M3R het volgende:
komt zeker goed...
Ik ga niet teveel details geven, maar het volgende is het geval. Ik ben sinds een paar weken smoor op een collega van me... en het is wederzijds. Ik ga niet vreemd of zo... maar H weet het inmiddels (niet dat het wederzijds is... ), mijn schoonfamilie, mijn familie...
Vrijdag ben ik met mijn zusje en moeder wezen winkelen.. Nou ja.. winkelen.. we zaten binnen een kwartier al op een overdekt terras... en wie kwam een kwartier later aanzetten... Juist ja. Die collega. Met als gevolg dat we 3 uur heel gezellig hebben zitten borrelen.. mijn moeder heeft er nog op geproost...
Bedoel je mijn collega? Want dat is ie dus niet.. ik ga niet van de ene relatie meteen in de andere... Of mijn familie? Ik zal het nog sterker vertellen... Mijn moeder vroeg al of hij niet mee kon naar de familiedag binnenkort...quote:Op maandag 11 juni 2007 19:24 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dacht wel dat het zoiets was...![]()
Nou ja, mooi dat je in ieder geval wat back up hebt.
Das best erg!quote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedoel je mijn collega? Want dat is ie dus niet.. ik ga niet van de ene relatie meteen in de andere... Of mijn familie? Ik zal het nog sterker vertellen... Mijn moeder vroeg al of hij niet mee kon naar de familiedag binnenkort...
Nou ja, zo erg vind ik het niet, ik heb nog zowat dezelfde naam, en ik vind de topics die interessant waren toch wel weer.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:19 schreef Tha_Erik het volgende:
James, waarom PM je niet even een FA of A (weet ik het, yvonne of lucille of shmoopy ofzo) om te vragen of je je oude naam weer terug mag/kan krijgen?
Ze hebben het vaker gedaan, volgens mij.
Nee, ik bedoel je familie. Dat je niet op je donder krijgt omdat dit aan degang is, zeg maar.quote:Op maandag 11 juni 2007 19:32 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Bedoel je mijn collega? Want dat is ie dus niet.. ik ga niet van de ene relatie meteen in de andere... Of mijn familie? Ik zal het nog sterker vertellen... Mijn moeder vroeg al of hij niet mee kon naar de familiedag binnenkort...
Zeker!quote:Op maandag 11 juni 2007 20:13 schreef wonderer het volgende:
Heheh.
Lijkt me gewoon heel fijn dat er mensen achter staan zodat je beslissingen niet alleen of zelfs tegen de bierkaai in moet gaan nemen.
ik hoop nooit om in zo'n situatie terecht te komen, maar ik heb mijn portie van ouders die het niet begrepen wel gehad (de zijne).quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeker!
Ik had het geluk dat mijn ouders tegen me zeiden dat ik vooral niet te lang door moest gaan met die ander bedonderen, omdat dat niet netjes was. Maar geen moment van "waar ben jij nou verdomme helemaal mee bezig".
Liefde komt en liefde gaat. En het gebeurt allemaal gewoon zo zonder dat je daar invloed op hebt. Da's ook het mooie er van
Dat scheelt heel erg ja als ze achter je staan.. maar was je ex een man of een vrouw?quote:Op maandag 11 juni 2007 20:19 schreef maedel het volgende:
[..]
Zeker!
Ik had het geluk dat mijn ouders tegen me zeiden dat ik vooral niet te lang door moest gaan met die ander bedonderen, omdat dat niet netjes was. Maar geen moment van "waar ben jij nou verdomme helemaal mee bezig".
Liefde komt en liefde gaat. En het gebeurt allemaal gewoon zo zonder dat je daar invloed op hebt. Da's ook het mooie er van
Een vrouw.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:24 schreef maaike1987 het volgende:
[..]
Dat scheelt heel erg ja als ze achter je staan.. maar was je ex een man of een vrouw?
Hier ook hoor, mijn vrouw kreeg wel wat te verduren van haar famlie.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:23 schreef wonderer het volgende:
[..]
ik hoop nooit om in zo'n situatie terecht te komen, maar ik heb mijn portie van ouders die het niet begrepen wel gehad (de zijne).
Nee. Dat willen veel mensen niet. Veel mensen willen dat de wereld eruit ziet zoals zij het voor zich zien en als daar plotseling verandering in komt, worden ze link.quote:Op maandag 11 juni 2007 20:27 schreef maedel het volgende:
[..]
Hier ook hoor, mijn vrouw kreeg wel wat te verduren van haar famlie.
Snap ik tot op de dag van vandaag nog niet.
Je wilt toch dat je dochter/zus/schoonzus gelukkig is?
dan mag je vandaag wel dat fitness martelwerktuig links laten liggenquote:Op maandag 11 juni 2007 22:28 schreef wonderer het volgende:
Tering. Het was warmer dan ik dacht, vooral terug met tien kilo boodschappen op je rug en bergop
Heb ik ook gedaan. Veel te warm hier. Morgen weerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:00 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan mag je vandaag wel dat fitness martelwerktuig links laten liggen![]()
Hier dus ook van dat vieze warme plakweerquote:Op maandag 11 juni 2007 23:44 schreef wonderer het volgende:
[..]
Heb ik ook gedaan. Veel te warm hier. Morgen weer
geen bijdehande grappen over die hoosbui van zojuistquote:
het was hartstikke droog toen ik thuis vertrokquote:Op dinsdag 12 juni 2007 14:25 schreef maedel het volgende:
wanneer neem jij nou eens een keer een plu mee als het regent Stroek?![]()
jalours is, nou ja nog even volhouden, als het goed is mag ik overmorgenavond weerquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:33 schreef vanitasvanitatumetomniava het volgende:
Maar we zijn wel weer fris en netjes geknipt
stop je dan wel een verrassing tussen z'n boterhammetjes ?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:20 schreef wonderer het volgende:
's Zo warm
Ga straks Brad lekker lunch brengen, lief he?
Weet ik nog niet. Daar had ik "vroeger" wel aan gedacht maar nu vind ik het een beetje dom. Als het goed is, wordt het standaard om te doen dus het komt er vast wel een keer van.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:24 schreef Stroekie het volgende:
[..]
stop je dan wel een verrassing tussen z'n boterhammetjes ?
wat fijn voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:48 schreef JamesBrownie het volgende:
Ik krijg mijn extra uren op t werk!!!![]()
![]()
![]()
Ik ben heel blij, eigenlijk wist ik het al wel, maar nu is het bevestigd, 26 uur, en ik mag het met een collega onderling regelen, hoe we de uren indelen.![]()
Mijn sollicitatie ging heel goed, ik heb aangegeven wat mijn sterke punten zijn en ook de zwakke, waar ik de komende tijd nog in wil oefenen, dat vonden ze heel goed, dat ik dat zelf aangaf. En ik ben natuurlijk gewoon heel gezellig om mee te kletsenDus dat ook nog even gedaan en toen vriendje gebeld dat het doorgaat.
Ik heb er wel zin in hoor! Dat is toch weer even een paar honderd euro extra in de maand. Nooit verkeerd natuurlijk!
Ja, ik ben een first time user hoor.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:33 schreef wonderer het volgende:
Dit topic kan ook met RSS bijgehouden worden?
Ja dat weet ik ook niet. Ik heb niet zoveel ervaring met RSS (welke reader heb je?).quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:07 schreef maedel het volgende:
[..]
Ja, ik ben een first time user hoor.![]()
Waar wat hoe en hoe doe ik dat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |